Als mijn vrouw geen seks meer wil?

30-10-2014 16:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik lees hier veel over seks. Kennelijk heeft ieder er veel plezier in. Helaas mijn vrouw niet.

Ik heb er wel over gepraat, maar geeft geen oplossing. Ik wil graag veel seks en zij wil niks.

Gevolg is dat maar trek.

Maar na enkele jaren begint dat stierlijk te vervelen. Op het moment wel lekker, maar ik ervaar wel een groot gemis.

Je zou naar de hoeren kunnen gaan, maar dat staat mij erg tegen; voor mij taboe.

Heeft iemand voor mij een oplossing. Huisarts? Pillen? Of iets anders.
weest eerlijk en oprecht.
Het zit wel hoog hé, je hebt er 3 topics voor geopend :-).
Ik denk dat de enige oplossing praten is. Wat kan de huisarts er verder aan doen? Hooguit doorverwijzen naar een sexuoloog. En daar dan (weer) praten...



Ik vind het overigens oprecht vervelend voor je, hoor! Maar met pillen etc. ga je geen stap verder komen. De blokkade ligt bij je vrouw, zij moet het oplossen of aangeven wat er nodig is om het op te lossen.
Praten, desnoods met een seksuoloog erbij. Misschien vindt ze het wel goed dat je je gemist oplost door een minnares te zoeken.



En anders accepteren. Of de relatie beëindigen, als het je echt te veel wordt.
Alle reacties Link kopieren
Open relatie al voorgesteld?



Die 4 topics die tegelijk openen dat is een bug.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Therapie al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Bespreken in therapie te gaan?

Inschrijven op second love? ;)



Wat is de reden dat ze geen zin heeft?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel keuze is er niet:

- masturberen

- prostitué

- open relatie

- andere relatie



Castratie is natuurlijk ook een oplossing, maar misschien wat extreem...
Alle reacties Link kopieren
quote:Beauke schreef op 30 oktober 2014 @ 16:41:

Bespreken in therapie te gaan?

Inschrijven op second love? ;)



Wat is de reden dat ze geen zin heeft?Ze geeft geen reden, alleen "Dat hoeft toch altijd niet..." Altijd niet is dus nooit.
weest eerlijk en oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Gooi het eens in de groep op het topic Laag libido partner, daar zijn we met lotgenoten en ervaringsdeskundigen onder elkaar.
Hoi TO,



Is dat altijd al zo geweest? of is het iets van de laatste tijd?

Als het een gevalletje sleur is, is er echt wel wat aan te doen, maar heeft ze misschien persoonlijke problemen met seks? of iets anders?

Ga erover praten iig,

Als het ooit wel goed is geweest kunnen jullie dat terugkrijgen, maar probeer er achter te komen waar t vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is het voor je vrouw totaal geen probleem, maar wel voor jou.

Zolang het voor haar geen probleem zal ze zeker niet veranderen, of zelfs willen bespreken.

Je kan wel zeggen tegen haar, dat als zij gewoon die behoefte niet heeft dat je dat best begrijpt. Maar dat ze andersom ook moet begrijpen dat jij het helaas buiten de deur gaat zoeken.

Heb ik ook gedaan, toen pas zag mijn vrouw in dat het een gezamenlijk probleem was.

Heeft het ook geholpen voor ons, alleen beperkt.

Dus toch een tijdje een minnares gehad. ;)
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven