Anaal klaargekomen??

18-01-2015 23:31 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
........
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet jullie buren ben ;) Ik vermoed dat ik dan de hele avond had kunnen 'meegenieten' van jullie avontuur!



En verder, geen ervaring, maar ik heb nog nooit eerder gehoord dat je anaal kunt klaarkomen met vloeistoffen erbij..
Juist ja.
Je kont kan anatomisch gezien geen helder vocht produceren. Slijm? Ja. Diarree? Ja. Maar (zonder bijzondere omstandigheden als zware laxantia) iets wat er uit ziet als plas? Nee.



En verder; moest dit nou zo impliciet?
fapfapfapfapfap
Alle reacties Link kopieren
Ieuw wat goor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 18 januari 2015 @ 23:48:

Je kont kan anatomisch gezien geen helder vocht produceren. Slijm? Ja. Diarree? Ja. Maar (zonder bijzondere omstandigheden als zware laxantia) iets wat er uit ziet als plas? Nee.



En verder; moest dit nou zo impliciet?



I'm sorry. Ik probeerde het zo goed mogelijk te beschrijven hahaha. Deed het niet expres.

Maar het was echt super helder. Het leek net water en er zat ook geen geur aan. Dus dan kan het zijn dat het wel gewoon vaginaal was en mijn ex het verkeerd heeft gezien.... Toch??
quote:liefi3 schreef op 18 januari 2015 @ 23:55:

[...]





I'm sorry. Ik probeerde het zo goed mogelijk te beschrijven hahaha. Deed het niet expres.

Maar het was echt super helder. Het leek net water en er zat ook geen geur aan. Dus dan kan het zijn dat het wel gewoon vaginaal was en mijn ex het verkeerd heeft gezien.... Toch??Dat vocht kwam absoluut niet uit je kont. Het kwam uit je plasbuis.
En gezien die pillen kan ik me goed voorstellen dat jullie niet de helderste 2 lampies op aarde waren op dat moment.
Alle reacties Link kopieren
Als je al dit soort dingen doet kun je jezelf toch niet echt "een meisje van 20" noemen. Daar heb ik toch een ander beeld bij.
Alle reacties Link kopieren
Een meisje van twintig....
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 18 januari 2015 @ 23:57:

[...]





Dat vocht kwam absoluut niet uit je kont. Het kwam uit je plasbuis.Okee dankjewel!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 18 januari 2015 @ 23:57:

En gezien die pillen kan ik me goed voorstellen dat jullie niet de helderste 2 lampies op aarde waren op dat moment.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 18 januari 2015 @ 23:59:

Als je al dit soort dingen doet kun je jezelf toch niet echt "een meisje van 20" noemen. Daar heb ik toch een ander beeld bij.Wat ben ik dan?
Heftige avonturen met die ex van je



Ik heb er geen ervaring mee, maar denk dat het vaginaal was en dat het naar je anus is 'gedrupt'.

Waardoor het dus lijkt dat het uit je anus kwam.



Ik weet het niet hoor, maar heb idd nooit gehoord van anaal squirten.

En daarbij is het nogsteeds niet bewezen dat een vrouw zoveel vocht kan verliezen uit de vagina, dus hoogstwaarschijnlijk is dat vocht op de een of andere manier toch urine.

Maar dat is weer een ander onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het ook allemaal niet hoor. Alleen dat ik er helemaal niets over kan vinden. Ik vraag het dan wel aan de huisarts of zo
Alle reacties Link kopieren
Van dat hele anaal gebeuren detail verhaal word ik toch wel een beetje onpasselijk, Ik ga weer ergens anders kijken, dahaag
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje89 schreef op 19 januari 2015 @ 00:19:

Van dat hele anaal gebeuren detail verhaal word ik toch wel een beetje onpasselijk, Ik ga weer ergens anders kijken, dahaag Ik snap de onnodige details ook niet.
Ach ik zou me er niet te druk om maken.

Je kan het idd aan je huisarts vragen als je het echt wilt weten.

Zolang jullie het leuk hebben maakt het ook geen bal uit toch



Oja, als je het aan je huisarts vraagt zou ik het wel iets minder gedetailleerd uitleggen.

Denk niet dat een huisarts dat echt kan waarderen (of juist wel )
Alle reacties Link kopieren
quote:liefi3 schreef op 18 januari 2015 @ 23:55:

[...]





I'm sorry. Ik probeerde het zo goed mogelijk te beschrijven hahaha. Deed het niet expres.

Maar het was echt super helder. Het leek net water en er zat ook geen geur aan. Dus dan kan het zijn dat het wel gewoon vaginaal was en mijn ex het verkeerd heeft gezien.... Toch??Met minder informatie hadden we nog genoeg informatie. Misschien dat je ex op dat moment ook niet alles even helder had? Dat andere zintuigen wat meer inspanning vergden bijvoorbeeld. Lijkt mij heel aannemelijk. Uit je kont spuiten niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik squirt ook wel eens anaal.



Heb het eens na een bbq gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 19 januari 2015 @ 00:29:

Ik squirt ook wel eens anaal.



Heb het eens na een bbq gehad.



bespaar me de details!
Alle reacties Link kopieren
Je had toch eerst een anaaldouche genomen?? Tadaaaaa
Alle reacties Link kopieren
quote:stereodave schreef op 19 januari 2015 @ 01:44:

Je had toch eerst een anaaldouche genomen?? TadaaaaaZat ik ook aan te denken, waarschijnlijk nog wat water wat wat te hoog was ingespoten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven