Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Ik ben aan het eten
Alle reacties Link kopieren
Nooit geweten dat dat kon, anaal klaarkomen.



DNM: eet smakelijk
quote:Amber83 schreef op 04 december 2008 @ 17:02:

Nooit geweten dat dat kon, anaal klaarkomen.



DNM: eet smakelijk



Dank je



Je kunt ook klaarkomen in je keel. Heb ik in een film gezien, echt waar
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus klaargekomen toen er toevallig 'iets' in je kont zat. Dus niet door alleen maar anaal geneukt te worden zonder andere stimulatie... Ja.. zo kan ik ook klaar komen als iemand met zijn tong in mijn oor zit en ik clitoraal en vaginaal bevredigd wordt. hmm.. Kan ook wel een topic openen daar over "oorlikkend klaargekomen, wie ook?"



Anaal squirten nog nooit van gehoord.
quote:Pilous schreef op 04 december 2008 @ 17:04:

Je bent dus klaargekomen toen er toevallig 'iets' in je kont zat. Dus niet door alleen maar anaal geneukt te worden zonder andere stimulatie... Ja.. zo kan ik ook klaar komen als iemand met zijn tong in mijn oor zit en ik clitoraal en vaginaal bevredigd wordt. hmm.. Kan ook wel een topic openen daar over "oorlikkend klaargekomen, wie ook?"



Anaal squirten nog nooit van gehoord.Dat heet een diarree aanval
Alle reacties Link kopieren
3 verschillende orgasmes tegelijk???????



Klinkt wel een beetje als een sterk verhaal hoor!

Maare ok.. als jij dat kan.. geweldig!
Alle reacties Link kopieren
waarom heb ik dit geopend
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
heb je al eens een dildo in kont en 1 in je vagina en electrische tanden borstel op klit , en dan laten doen , geprobeerd ?

fantastisch aan alle kanten gevuld en kei harde stimulatie op klit (om tanden borstel condoom doen )
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 04 december 2008 @ 17:12:

waarom heb ik dit geopend Hier nog een die dat dacht!!
Alle reacties Link kopieren
quote:troya schreef op 04 december 2008 @ 17:14:

heb je al eens een dildo in kont en 1 in je vagina en electrische tanden borstel op klit , en dan laten doen , geprobeerd ?

fantastisch aan alle kanten gevuld en kei harde stimulatie op klit (om tanden borstel condoom doen )



wat mensen al niet doen voor een beetje klaarkomen



fijn dat je nog even vermeld dat er een condoom om de tandenborstel moet
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:domnaiefmutsje schreef op 04 december 2008 @ 16:58:

Ik ben aan het eten
Alle reacties Link kopieren
Haha DNM, zo was het niet bedoeld!:)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Mal, voor deze tip om dit topic te tippen....
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig kom ik meestal klaar via mijn knieholtes, al moet ik zeggen dat een okselorgasme op z'n tijd ook niet te versmaden is.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 04 december 2008 @ 17:22:

Tegenwoordig kom ik meestal klaar via mijn knieholtes, al moet ik zeggen dat een okselorgasme op z'n tijd ook niet te versmaden is.
Alle reacties Link kopieren
Sjerrie
Alle reacties Link kopieren
'straal uit mijn kont gekomen'



Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb ook spijt!



Waarom wil je in godsnaam dat er een straal uit je kont komt??? Dan lig je eigenlijk gewoon je bed onder te poepen toch? Gatverdamme zeg... Dan mag je naast een condoom om je electrische tandenborstel ook wel een stuk landbouwplastic op je bed leggen
Alle reacties Link kopieren
nou het is niet een beetje klaarkomen hoor , je stijgt naar ongekende hoogtes en blijft maar klaarkomen , dit is trouwens de eerste x dat ik reageer maar heb wel al vaak rond gelezen hier en in andere thema s en snap niet waarom jullie over alles altijd zo negatief doen , laatst was er een man die tip s wilde over hoe je eeen vrouw het beste kunt verwennen enzo , toen waren jullie ook allemaal zo boos en negatief , ik wou dat alle manen zoveel moeite deden om t ons naar de zin te maken en te willen leren .
Alle reacties Link kopieren
geweldig dit topic, ik kom er bijna anaal van klaar, zo grappig
Alle reacties Link kopieren
ik denk niet dat ze een staal poep bedoelt als je via vagina spuit is dat ook geen urine , dus mischien anaal ook soort vocht maar t gaat om t gevoel als je dat spuitende orgasme hebt en niet om de zogenaamde urine of poep
Alle reacties Link kopieren
@ Pilous: oorlikkend klaarkomen is mij nooit gelukt,haha!

Ik ervaar echt 3 verschillende orgasmes tegelijk, ik voel echt een anaal orgasme erbij. Voelt heel anders dan de andere orgasmes, echt heel apart lekker. Ik voel het echt in m'n kont dus. Maar ik denk dus dat ik alleen daar klaarkom omdat ik voor de rest ook op 2 andere plekken gestimuleerd word.

Het voelt echt als een orgasme, daarom ben ik ook zo benieuwd of klaarkomen door puur anale seks toch anders voelt. Ik voelde, als ik met die drie dingen bezig was, ook die opbouw naar een orgasme toe die je normaal bij clitoraal en vaginaal hebt.

Iza80: ik denk dat alle? vrouwen dit kunnen, als ze willen natuurlijk.

Troya: was je bericht serieus bedoeld? Ja, dat bedoel ik juist, met de celebrator (dingetje wat op de el. tandenborstel wordt gezet) en dan vaginaal en anaal erbij.Is inderdaad gruwelijk lekker.

Ik dacht al dat er gelachen zou gaan worden over dit topic, vind ik niet erg, het zijn grappige reacties:).

Maareh.... niemand??... En het lijkt mij ook erg sterk hoor, anaal ejaculeren! Maar ja, ik heb het geloof ik toch goed gelezen. Anders zoek ik het weer even op.
Je pakt de reacties wel sportief op! Daar heb ik dan wel weer respect voor:)



Je bent wel goed in plastisch omschrijven
Alle reacties Link kopieren
quote:NG1 schreef op 04 december 2008 @ 17:36:

geweldig dit topic, ik kom er bijna anaal van klaar, zo grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven