Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Alle reacties Link kopieren
ja was zeker serieus bedoelt ja , ik dacht dat je schreef een viborator op klit daarom schreef ik el tandenborstel omdat die nog harder en directer is en je een soort van orgasme aan een kant van klit hebt en dan iets verplaats t en dan daar ook weeer orgasme krijgt enzovooort wel 5, 6 keer en dan niet anaal vingeren maar gemiddelde maat viborator erin (anaal ) en grotere in vagina joepie heerlijk , celebrator ken ik (nog) niet .
Alle reacties Link kopieren
Er komen niet iedere jaar drie nieuwe G- of watvoorspots ook te voorschijn . Als je al zou spuiten dan komt dat doordat het wandje tussen je anus en je vagina zo dun is dat je óók dan de G spot ( waarvan ook nog lang niet iedereen overtuigd is dat die bestaat ) raakt . Maar ook dan spuit je niet uit je anus . ( gelukkig maar )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
3 verschillende orgasmes tegelijk. Een mens is ook niet snel tevreden he...
Alle reacties Link kopieren
Eh... als ik iets wilde weten over anaal klaarkomen (als dat mogelijk is, maar aangezien ik daar toch niet van houd...), dan vroeg ik het aan een homo. Het lijkt me dat die wel van de hoed en de rand zullen weten.
Alle reacties Link kopieren




Even de visualisatie. Sorry kon het niet laten!
Alle reacties Link kopieren
quote:JWvB schreef op 04 december 2008 @ 18:04:

Eh... als ik iets wilde weten over anaal klaarkomen (als dat mogelijk is, maar aangezien ik daar toch niet van houd...), dan vroeg ik het aan een homo. Het lijkt me dat die wel van de hoed en de rand zullen weten.Niet alle homo's hebben anale seks .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijzers ... wijzer.htm
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Anaal orgasme... ?

Dat zou betekenen dat je darmen samentrekken... gaat er dan geen hap stront mee?
Alle reacties Link kopieren
Dit had antonio kunnen zijn.

Maar goed, ik ga eerst even poepen en dan verder lezen hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook anaal klaar hoor, inderdaad wel tegelijk met een clitoraal of vaginaal orgasme. Errug lekker! Blijkbaar veel mensen hier nog nooit meegemaakt? En ja, dat voel je echt in je kont hoor! (om maar even op de plastische toon van TO te blijven)



Maar anaal ejaculeren?! Ik wil niet eens weten of dat kan. Lijkt me dan weer niks.
Alle reacties Link kopieren
ik lig in n deuk
Alle reacties Link kopieren
Je komt (bijna) handen te kort.
TO, heb jij een clit in je hol dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pilous schreef op 04 december 2008 @ 17:04:

Kan ook wel een topic openen daar over "oorlikkend klaargekomen, wie ook?"



.Dat is dan een oorgasme .
Alle reacties Link kopieren
Anaal squirten is echt niet mogenlijk!

Als er al wat uit je hol druipt en/of spuit is het gewoon stront en/of sperma.

Je vagina maakt "vocht" tijdens de sex (als het goed is)

Je darmen echt niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:troya schreef op 04 december 2008 @ 17:36:

snap niet waarom jullie over alles altijd zo negatief doen , laatst was er een man die tip s wilde over hoe je een vrouw het beste kunt verwennen enzo , toen waren jullie ook allemaal zo boos en negatief , ik wou dat alle mannen zoveel moeite deden om t ons naar de zin te maken en te willen leren .





sorry hoor, troya! Is niet persoonlijk bedoeld! Maar de man waar jij het over hebt was nou niet de meest populaire forummer! En dat kwam niet omdat hij zo graag wilde leren hoe je vrouwen moest verwennen! Als je al zijn postings (en dat waren er heel wat) had gelezen dan had je net zo gereageerd, geloof me!
Alle reacties Link kopieren
vraag uit een ander topic:



Ik heb een topic geopend genaamd Anaal klaarkomen. Ik geloof dat ik een keer in 1 van jouw berichtjes had gelezen dat een anaal spuit-orgasme bestaat, dus dat het ejaculaat uit de anus komt. Heb ik dit goed gelezen?!





antwoord:



Niet helemaal,



je kunt wel anaal via de dunne wand de g spot in de vagina stimuleren, je komt dan wel spuitent klaar maar dat komt dus uit de vagina en wel door het stimuleren van de g spot in de vagina maar dan wel doordat men anaal die plek dus stimuleert.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
ps uiteraard kun je dan ook anaal op die manier klaarkomen maar dat is dus het zelfde gevoel als in de vagina je bereikt het alleen anaal door die plek te stimuleren in de vagina. (die tussenwand is nl erg dun)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:domnaiefmutsje schreef op 04 december 2008 @ 17:03:

Je kunt ook klaarkomen in je keel. Heb ik in een film gezien, echt waar

Jaha, en ook daar kan er een straal vloeistof uitspuiten.

En dat zie er zo uit: :puke:
Alle reacties Link kopieren
anaal klaarkomen, ik denk niet dat dit bestaat. Zoals eerder hier gezegd, dan zouden je darmen samentrekken. Dat doet eerder verschrikkelijk pijn, dan dat het lekker is. Is het niet eerder een 'normaal' orgasme, die anders voelt omdat je dan gelijktijdig anaal wordt gestimuleerd?
Jullie lachen nu wel maar jullie zijn eigenlijk stikjaloers! 3 orgasmes tegelijk is niet niks hoor. Probeer het maar eens met je eigen viborator!
Alle reacties Link kopieren
@geve. Hahaha, ik ben helemaal niet jaloers. Lijkt me namelijk ontzettend vermoeiend, een driedubbel orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Jongens hou op alsjeblieft, ik zit hier te spuiten van t lachen! (uit minstens 3 verschillende lichaamsopeningen)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
3 keer naeen is óók vermoeiend en toch zijn er weinig die daar nee tegen zeggen.
Ik weet wel wat je bedoelt... het is een soort tinteling..dat anaal orgasme... het lukt mij alleen is het echt in en in geil ben. Ik kan ook vaginaal klaarkomen en spuiten enzo.. Je hebt als vrouw echt verschillende vormen van klaarkomen! Het spuiten geeft een heerlijk, ontladend gevoel. Klaarkomen via mn clit is heerlijk. Echt vaginaal klaarkomen (helemaal vanbinnen dus) is ook heerlijk...een soort van samentrekking en schokken van binnen. En dan heb je ook nog anaal... dat is bij een soort opeenstapeling van tintelingen. Alleen van spuitend anaal klaarkomen heb ik nog nooit gehoord hahaha! Denk ook niet dat ik dat wil weten hehe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven