Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
en maar meer en hoger en verder en dieper en geiler



vermoeiend
ja! anaal squirten, dat heb ik ook vaak!



maar wij noemen dat thuis diarree....

ik weet het, heel ouderwets....
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk als iemand dit topic eens zou openen op het Libelle forum ofzo
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 04 december 2008 @ 20:54:

3 keer naeen is óók vermoeiend en toch zijn er weinig die daar nee tegen zeggen.



daar tegen zeg ik nee, ik ben er na eentje echt wel klaar mee en dan is een opeenvolgende prikkeling/aanraking/stimulans alleen maar heel vervelend. Eerder een domper op de vreugde van ervoor. No go voor mij dus, die drie orgasmes. Verschillende soorten zou ik wel eens willen ervaren, niet allemaal achter elkaar dan.



En drie orgasmes klaarspelen met een vibrator? Ik kan er niet eens 1 klaarspelen met een vibrator. Ik kan niet klaarkomen van een vibrator, alleen maar van the real deal. Herkenbaar voor iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 04 december 2008 @ 21:12:

Lijkt me leuk als iemand dit topic eens zou openen op het Libelle forum ofzo die beerput kun je beter dicht laten denk ik, wat daar dan uit omhoog komt spuiten!!?1
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet herkenbaar Carlice....ik ben ook multi-orgastisch (om er maar eens een kreet tegenaan te gooien ) En vind het keer, na keer, na keer, na keer heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 04 december 2008 @ 17:51:

Je pakt de reacties wel sportief op! Daar heb ik dan wel weer respect voor:)



Je bent wel goed in plastisch omschrijven Dank je!
Alle reacties Link kopieren
en ik dacht dat ik alles wel gelezen,...



-het blijft me verbazen-
Alle reacties Link kopieren
quote:troya schreef op 04 december 2008 @ 17:58:

ja was zeker serieus bedoelt ja , ik dacht dat je schreef een viborator op klit daarom schreef ik el tandenborstel omdat die nog harder en directer is en je een soort van orgasme aan een kant van klit hebt en dan iets verplaats t en dan daar ook weeer orgasme krijgt enzovooort wel 5, 6 keer en dan niet anaal vingeren maar gemiddelde maat viborator erin (anaal ) en grotere in vagina joepie heerlijk , celebrator ken ik (nog) niet .Ik heb die ervaringen met de el.tandenborstel ja, en de celebrator, dat is een dingetje die je, i.p.v. het tandenborsteltje, over de pin van het hele apparaat schuift: zie www.celebrator.nl En ja, met dat ding ben ik regelmatig 5, 6 keer achter elkaar klaargekomen, ook erg lekker in combinatie met die andere twee. Leuk dat jij dit ook meemaakt! Heerlijk he.

In combinatie met een middelgrote vibrator ga ik eens doen. Niet meer aan gedacht.:)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 december 2008 @ 18:02:

Er komen niet iedere jaar drie nieuwe G- of watvoorspots ook te voorschijn . Als je al zou spuiten dan komt dat doordat het wandje tussen je anus en je vagina zo dun is dat je óók dan de G spot ( waarvan ook nog lang niet iedereen overtuigd is dat die bestaat ) raakt . Maar ook dan spuit je niet uit je anus . ( gelukkig maar )Precies, zo dacht ik ook al. Het lijkt me ook sterk dat er ejaculaat uit je kont komt! Nu weet ik trouwens hoe het echt zit. Je hebt gelijk, zie 1 van mijn volgende quote-berichten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aruba schreef op 04 december 2008 @ 18:05:

[afbeelding]



Even de visualisatie. Sorry kon het niet laten!Haha!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 december 2008 @ 18:07:

[...]





Niet alle homo's hebben anale seks .Ik weet niet of homo's zich snel bezig houden met het anale orgasme van een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 december 2008 @ 18:08:

http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijzers ... er.htmDank je voor de link, leuke site!
Alle reacties Link kopieren
Met zoveel kwaliteiten moet je in het circus
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mozzarella schreef op 04 december 2008 @ 18:26:

Ik kom ook anaal klaar hoor, inderdaad wel tegelijk met een clitoraal of vaginaal orgasme. Errug lekker! Blijkbaar veel mensen hier nog nooit meegemaakt? En ja, dat voel je echt in je kont hoor! (om maar even op de plastische toon van TO te blijven)



Maar anaal ejaculeren?! Ik wil niet eens weten of dat kan. Lijkt me dan weer niks.Hey, nog iemand die hetzelfde als ik meemaakt!
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 04 december 2008 @ 19:59:

vraag uit een ander topic:



Ik heb een topic geopend genaamd Anaal klaarkomen. Ik geloof dat ik een keer in 1 van jouw berichtjes had gelezen dat een anaal spuit-orgasme bestaat, dus dat het ejaculaat uit de anus komt. Heb ik dit goed gelezen?!





antwoord:



Niet helemaal,



je kunt wel anaal via de dunne wand de g spot in de vagina stimuleren, je komt dan wel spuitent klaar maar dat komt dus uit de vagina en wel door het stimuleren van de g spot in de vagina maar dan wel doordat men anaal die plek dus stimuleert.Dank je Doddie, dus zo zit het! Ik dacht al.... Het klinkt ook erg logisch zo. Opgehelderd!
Alle reacties Link kopieren
Ik ging er altijd maar van uit dat het 'brein-orgasme' was bij mijn scharrel van toen. Volgens mij was het idee dat za voor het eerst iets taboe en stouts deed op zijn minst net zo orgastisch voor haar was dan de daadwerkelijke penetratie. Maar ach, zo leer je elke dag iets nieuws.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carlice schreef op 04 december 2008 @ 20:18:

anaal klaarkomen, ik denk niet dat dit bestaat. Zoals eerder hier gezegd, dan zouden je darmen samentrekken. Dat doet eerder verschrikkelijk pijn, dan dat het lekker is. Is het niet eerder een 'normaal' orgasme, die anders voelt omdat je dan gelijktijdig anaal wordt gestimuleerd?Ik kom echt anaal klaar. Darmen die samentrekken, ik weet niet hoe dat voelt en of dat bij deze manier kan. Ik weet wel dat het verschrikkelijk lekker is, het voelt echt als een orgasme, ook vanwege de opbouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:fascinating schreef op 04 december 2008 @ 23:01:

[...]





Ik kom echt anaal klaar. Darmen die samentrekken, ik weet niet hoe dat voelt en of dat bij deze manier kan. Ik weet wel dat het verschrikkelijk lekker is, het voelt echt als een orgasme, ook vanwege de opbouw.Ik begrijp jouw gedachtengang trouwens wel heel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:esdee schreef op 04 december 2008 @ 21:28:

Nee, niet herkenbaar Carlice....ik ben ook multi-orgastisch (om er maar eens een kreet tegenaan te gooien ) En vind het keer, na keer, na keer, na keer heerlijk!.....
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook anaal klaar.. net zo plastisch als de twee hiervoor beschrijven. En kom ook spuitend klaar.. Helemaal super, ben ook multi-orgastisch en helemaal goed :-)!!

Ik denk ook realistisch gezien dat je niet kan spuiten anaal, behalve poep..
quote:fascinating schreef op 04 december 2008 @ 23:02:

Ik begrijp jouw gedachtengang trouwens wel heel goed.Heb jij last van een identiteitscrisis? Even vergeten dat je zelf "fascinating" bent?
Alle reacties Link kopieren
oeps, voortaan eerst lezen en dan pas reageren...
quote:Carlice schreef op 04 december 2008 @ 21:20:

daar tegen zeg ik nee, ik ben er na eentje echt wel klaar mee en dan is een opeenvolgende prikkeling/aanraking/stimulans alleen maar heel vervelend. Eerder een domper op de vreugde van ervoor. No go voor mij dus, die drie orgasmes. Verschillende soorten zou ik wel eens willen ervaren, niet allemaal achter elkaar dan.



WAT JAMMER NOU!



quote:En drie orgasmes klaarspelen met een vibrator? Ik kan er niet eens 1 klaarspelen met een vibrator. Ik kan niet klaarkomen van een vibrator, alleen maar van the real deal. Herkenbaar voor iemand?Neeeee! Niet met een vibrator, met een viborator, een celebrator, percolator of labrator.
Alle reacties Link kopieren
Nou, we zijn al met 3 mensen die het 'kunnen'

Ik heb trouwens niet eens een vibrator, maar gewoon handige handen hoor



Enne... nog effe plastisch, want zie toch dat sommigen echt niet geloven dat het kan: het is niet 'gewoon' klaarkomen doordat je via de achterkant je vagina stimuleert ofzo. Tis echt je anus die van die samentrekkende bewegingen maakt. Voelt zoals een 'gewoon' orgasme maar dan heftiger (sterkere spier?), en dan dus in je darmen/kont/anus. Probeer het nou maar gewoon een keertje, jullie weten niet wat jullie missen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven