Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste wilde ik vorige week nou ook wel van de daken schreeuwen. Wist voor die tijd niet dat het zó lekker kon zijn. Echt mensen, gewoon proberen, geniet ervan en je zult niet weten wat je ervaart. Echt een aanrader voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
waar kan ik t komen doen?
Alle reacties Link kopieren
Als wij anaal neuken komt mijn vrouw meerdere keren klaar. Het voelt volgens haar wel degelijk anders dan als ze vaginaal wordt geneukt. In mijn beleving komt ze zelfs interser klaar.

Voor mij persoonlijk voelt het alleen strakker ( soms iets te) en is het alleen visueel misschien wat opwindender.
? Anaal squirten heb ik geloof ik op vakantie in Egypte weleens gedaan.
Ik ben nu pas écht wakker want ik heb vreselijk nare dromen gehad vannacht naar aanleiding van dit topic. Bij een poging om het me driedimensionaal visueel voor te stellen kwam ik altijd weer hindernissen tegen en daarom moet het me van het hart: de uitleg, zoals door een paar SPF gegeven, KLOPT NIET, wéér niet.



Wat was de basisopstelling ook alweer? Een pief anaal en een pief vaginaal en dan zou de anale pief de G-spot raken en daar dan verantwoordelijk zijn voor een (vaginaal) orgasme. Nu kan ik me best voorstellen dat je met een anale pief de G-spot kunt stimuleren, maar NIET als een andere pief in de vagina je de weg verspert. Snappen jullie het nog een beetje? En bijgevolg heb je dan geen 3 verschillende gelijktijdige orgasmes maar slechts een banale 2! Nou, waar hebben we het dan eigenlijk over?
Alle reacties Link kopieren
ik snap je geve en ik ben het met je eens, het voorbeeld dat ik gaf kan alleen als er niets in de vagina zit.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 04 december 2008 @ 23:17:

[...]





Neeeee! Niet met een vibrator, met een viborator, een celebrator, percolator of labrator.

LabraDor ???
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2008 @ 17:49:

LabraDor ???



Neee, dat is zielig!



Ik ben volgens mij pas 1 keer vaginaal klaargekomen, door vermoeiend in mijn uppie mijn G-spot te blijven stimuleren.

Man, wat een werk. Maar wel lekker. ^.^

Daarna nooit meer gelukt.. Ik voel wel wanneer ik ernaar aan het toewerken ben, dat is duidelijk. Ik ben niet compleet 'numb' gelukkig! En laatst kwam ik er heeeeel dichtbij door een bepaald standje. Anaal. Dat was een standje waar inderdaad de wand van de G-spot wordt gestimuleerd en meteen het enige standje dat echt lekker is (andersom, dus zeg maar de 'achterwand' aan mijn rugkant, is veel te gevoelig/pijnlijk).
Alle reacties Link kopieren
quote:Mozzarella schreef op 05 december 2008 @ 11:23:

Nou, we zijn al met 3 mensen die het 'kunnen'

Ik heb trouwens niet eens een vibrator, maar gewoon handige handen hoor



Enne... nog effe plastisch, want zie toch dat sommigen echt niet geloven dat het kan: het is niet 'gewoon' klaarkomen doordat je via de achterkant je vagina stimuleert ofzo. Tis echt je anus die van die samentrekkende bewegingen maakt. Voelt zoals een 'gewoon' orgasme maar dan heftiger (sterkere spier?), en dan dus in je darmen/kont/anus. Probeer het nou maar gewoon een keertje, jullie weten niet wat jullie missen!
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 05 december 2008 @ 14:10:

Ik ben nu pas écht wakker want ik heb vreselijk nare dromen gehad vannacht naar aanleiding van dit topic. Bij een poging om het me driedimensionaal visueel voor te stellen kwam ik altijd weer hindernissen tegen en daarom moet het me van het hart: de uitleg, zoals door een paar SPF gegeven, KLOPT NIET, wéér niet.



Wat was de basisopstelling ook alweer? Een pief anaal en een pief vaginaal en dan zou de anale pief de G-spot raken en daar dan verantwoordelijk zijn voor een (vaginaal) orgasme. Nu kan ik me best voorstellen dat je met een anale pief de G-spot kunt stimuleren, maar NIET als een andere pief in de vagina je de weg verspert. Snappen jullie het nog een beetje? En bijgevolg heb je dan geen 3 verschillende gelijktijdige orgasmes maar slechts een banale 2! Nou, waar hebben we het dan eigenlijk over? mhh, dat iets mij de weg verspert, daar heb ik geen last van. Als ik anaal klaarkom dan heb ik geen spuitorgasme(uit mijn vagina dus). Ik heb wel 3 verschillende orgasmes tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 05 december 2008 @ 17:37:

ik snap je geve en ik ben het met je eens, het voorbeeld dat ik gaf kan alleen als er niets in de vagina zit.



Bedoel je dat iemand alleen kan spuiten als er niets is wat de weg verspert? Nu heb ik het (nog?) nooit meegemaakt dat ik spuit terwijl ik die drie verschillende org. tegelijk heb. Wel als ik m'n clit en vagina stimuleer.

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk trouwens dat er meer vrouwen zijn die dit meemaken.
Alle reacties Link kopieren
zitten er in het sterretje soms kleine klitjes

ik bedoel dat je daarmee anaal klaar kan komen
Alle reacties Link kopieren
sorry maar ik heb al die reactie's en al gelezen

maar wtf ik heb in een deuk gelegen. Wat voor fratsen

moet je dan wel niet hebben. Spuiten uit je kont

sorry hoor maar om te gillen xD.

Muhahahah excuse me :P..
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Quote: van TO



Bedoel je dat iemand alleen kan spuiten als er niets is wat de weg verspert? Nu heb ik het (nog?) nooit meegemaakt dat ik spuit terwijl ik die drie verschillende org. tegelijk heb. Wel als ik m'n clit en vagina stimuleer.

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.



================================================

Ja ik denk wel dat ik je vraag snap.

nee hoor je kan ook spuiten als je wordt geneukt, maar alleen zal je dan niet anaal die g spot tegelijk kunnen stimuleren, simpel omdat er dan iets voor zit (of eigenlijk in zit)



Dus wil je via anale stimulatie spuitend (uit de vagina :-) ) klaarkomen dan zal je daarin niets moeten hebben inderdaad anders kun je nooit g spot bereiken die meer aan de buikkant van de vagina zit (ongveer op plek van de klit)
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
zelf zie ik niets in een vrouw anaal neuken ,hoewel het wel een geil gezicht is als ze haarzelf vingert en jij het goed kan zien
Alle reacties Link kopieren
Wat? Spuiten uit je kont? Dat heet toch gewoon diaree? Hahahah liever niet!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat? Spuiten uit je kont? Dat heet toch gewoon diaree? Hahahah liever niet!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel erg aardig, ik geloof alleen niet dat ik het anaal spuiten mee wil maken.
Alle reacties Link kopieren
als jullie nu eerst het topic lezen dan zie je gelijk dat dat idee al achtehaald is. Dat dit een misverstand is geweest.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic! Ik heb in een deuk gelegen! HAHA.



Vorige week ben ik voor het eerst anaal geneukt, en tegelijkertijd vingerde ik mijzelf daarbij. Ik kwam toen wel veel intenser klaar... maar dat komt misschien ook omdat het zo ontzettend intiem voelde om anaal te neuken met mijn manneke...
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of ik het zo geil vind

een kutje wordt lekker nat en een poepertje niet dus die moet je met vaseline smeren ofzo ?

maar goed ...
Anaal klaarkomen lukt me niet. Vaginaal scheten laten weer wel.
Alle reacties Link kopieren
ja maar die ruiken niet .......toch ??
Alle reacties Link kopieren
Ken het gevoel (way back, toen ik nog wel eens aan seks deed haha) van anaal wel en dat klaarkomen daar ook anders voelt. Maar spuitend? Liever niet, lijkt me zo'n troep geven. En alleen op anaal? Hmmm, weet ik niet, omdat ik clitoraal destijds nodig had om dusdanig te ontspannen dat ik uberhaupt iets in mijn achterste kon hebben. Kan me zonder overige stimuli er dus weinig bij voorstellen, want waar haal je dan het benodigde vocht en spierontspanning vandaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven