Anaal klaarkomen

04-12-2008 16:55 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 08 december 2008 @ 22:50:

Quote: van TO



Bedoel je dat iemand alleen kan spuiten als er niets is wat de weg verspert? Nu heb ik het (nog?) nooit meegemaakt dat ik spuit terwijl ik die drie verschillende org. tegelijk heb. Wel als ik m'n clit en vagina stimuleer.

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.



================================================

Ja ik denk wel dat ik je vraag snap.

nee hoor je kan ook spuiten als je wordt geneukt, maar alleen zal je dan niet anaal die g spot tegelijk kunnen stimuleren, simpel omdat er dan iets voor zit (of eigenlijk in zit)



Dus wil je via anale stimulatie spuitend (uit de vagina :-) ) klaarkomen dan zal je daarin niets moeten hebben inderdaad anders kun je nooit g spot bereiken die meer aan de buikkant van de vagina zit (ongveer op plek van de klit)Helemaal duidelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 09 december 2008 @ 11:14:

als jullie nu eerst het topic lezen dan zie je gelijk dat dat idee al achtehaald is. Dat dit een misverstand is geweest.Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 12 december 2008 @ 21:48:

Ken het gevoel (way back, toen ik nog wel eens aan seks deed haha) van anaal wel en dat klaarkomen daar ook anders voelt. Maar spuitend? Liever niet, lijkt me zo'n troep geven. En alleen op anaal? Hmmm, weet ik niet, omdat ik clitoraal destijds nodig had om dusdanig te ontspannen dat ik uberhaupt iets in mijn achterste kon hebben. Kan me zonder overige stimuli er dus weinig bij voorstellen, want waar haal je dan het benodigde vocht en spierontspanning vandaan?Oefenen? Tijdens anaal fantaseren dat je clit wordt gestimuleerd?
Alle reacties Link kopieren
misscien wordt met anaal klaarkomen wel bedoeld dat de man in dr kont klaargekomen is

en de vrouw later een scheet laat en het sperma mee geblazen wordt en in dr slipje komt

tsja weet ik ut :):):)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oefenen? Vast. Maar ik had al mijn overgave al nodig om het uberhaupt al te kunnen daaro (want als je niet totaal ontspannen bent is het alleen maar een pijnlijke kwestie). Dus tis niet iets wat ik zo snel effe zal doen. Dan moet er toch wel heeeeeel wat meer tijd vrij gemaakt worden dan nu (tijd die we niet hebben of nemen, tis maar hoe je het bekijkt). Dus als we dan effe tijd hebben, dan is dat geen uitgebreide anale sessie hoor haha. Dan moet de knop in mijn hoofd ook om en dat lukt me niet in 10 minuten. Oefenen komt wel weer als ik 40 ben ofzo en kind groot is.
Alle reacties Link kopieren
quote:dewit schreef op 13 december 2008 @ 12:35:

chopper, misschien moet je een cursus begrijpend lezen doenjòh zeiksnor geintje
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 13 december 2008 @ 13:16:

Oefenen? Vast. Maar ik had al mijn overgave al nodig om het uberhaupt al te kunnen daaro (want als je niet totaal ontspannen bent is het alleen maar een pijnlijke kwestie). Dus tis niet iets wat ik zo snel effe zal doen. Dan moet er toch wel heeeeeel wat meer tijd vrij gemaakt worden dan nu (tijd die we niet hebben of nemen, tis maar hoe je het bekijkt). Dus als we dan effe tijd hebben, dan is dat geen uitgebreide anale sessie hoor haha. Dan moet de knop in mijn hoofd ook om en dat lukt me niet in 10 minuten. Oefenen komt wel weer als ik 40 ben ofzo en kind groot is.Dat je je volledig wilt ontspannen/dat dat voor anaal nodig is vind ik ook, ja. De tijd ervoor nemen is ook heel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:fascinating schreef op 04 december 2008 @ 16:55:

Wie komt er ook anaal klaar?

Ik heb tot nu toe alleen anale orgasmes meegemaakt door mezelf anaal te vingeren, plus een vibrator op m'n clit en een dildo in me.

Zo krijg ik 3 verschillende orgasmes tegelijkertijd. Heerlijk...... !

1 keer ben ik op deze manier anaal klaargeneukt, hoop dat het ook eens lukt door ALLEEN anale penetratie.

Wie heeft daar ervaring mee?

Ook las ik eens dat er zelfs een anaal squirt-orgasme bestaat.

Nu kan ik wel spuiten, maar is er nog nooit een straal uit m'n kont gekomen! : )

Wie weet hier of dat echt bestaat? Misschien had ik het in de gauwigheid verkeerd gelezen...Ik kom ook anaal klaar. Met een goede vib blijf ik maar spuiten...anaal. Het is een erg emotionele ervaring. Ik wist niet dat een vrouw dit ook kan.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst zijn sommige reacties hier om te gillen! Zeik bijna in mijn broek, whahaha



Ik vind het heerlijk om anaal bevredigd te worden, niet altijd, maar vaak wel. Dat ligt zeker ook aan mijn stemming hoor. Maar anaal klaarkomen? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is bij mij een combi waarbij ik dan altijd vaginaal klaar kom en niet anaal.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet of ik anaal klaar kom maar ik weet wel dat als ik anale sex heb en dan vaginaal gestimuleerd word een heel heel heftig orgasme heb...dus wie weet..kom ik ook wel anaal klaar ....?? weer een nieuwe term in me sex woordenboekje lol
zouden mannen ook anaal kunnen klaarkomen? (ik denk aan prostaatmassage enzo)
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 23 februari 2009 @ 18:15:

zouden mannen ook anaal kunnen klaarkomen? (ik denk aan prostaatmassage enzo)



Mannen kunnen anaal niet klaarkomen. Als dame in kwestie haar vingers goed insmeert met glijmiddel is het wel een intens heftig en intiem gevoel, zeker in combinatie met pijpen. We kunnen wel via anale penetratie en prostaatmassage een heviger, wat heet heviger...zeg maar gerust atmosferisch orgastisch heviger orgasme bereiken, de ejaculatie komt eruit via de normale opening en kijk uit met mikken, het gaat er heftig aan toe, en we kunnen ook multi orgasmes hebben, als je hart het aankan tenminste, pffff

(klein probleempje kan zijn dat meeste dames er niet van gediend zijn om hun vingers in je kont te laten glijden, dan houd alles op, jammer genoeg.

Ook weten een hoop dames nog niet eens van onze G-spot, als man zeg je ook niet zo snel tegen een vriendin/vrouw: "zeg schatje, ik heb gelezen dat als jij nou eens twee vingers in mijn kont laat glijden en dan om de hoek bovenin gaat zoeken naar mijn prostaat ik ook lekkerder klaar kom dan nu" en daarbij even terug naar het topic: vrouwen hebben het waarschijnlijk zelf ook nog te druk met alle spots te ontdekken, er schijnen er per maand een aantal bij te komen en als kerel kun je het niet meer bijhouden, vagina "spot's" GPS op de markt brengen een idee? hahahaha)
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen prima anaal klaarkomen! Is spuit elk heerlijk vrouwenkontje zo vol....
Alle reacties Link kopieren
Blueeyes, ik zou persoonlijk niet weten waarom je dit niet tegen je vriendin zou zeggen hoor. Misschien houdt niet elke vrouw ervan om dat te doen, net zoals er mannen zijn die niet van bepaalde dingen houden. Maar er zijn vast genoeg vrouwen die graag met je meegaan in seksuele verkenning en echt niet vies zijn van je achterwerk. Dus leg het eens voor. Niet als opdracht natuurlijk, want het moet spannend en leuk zijn en als het een soort moeten is, ist niet leuk. Maar partners willen elkaar toch juist graag plezieren lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees 'dames', Bedoel je dan vrouwen die je eigenlijk niet goed kent. Mwah, dat kan ik me wel voorstellen. Ik zou ook niet bij een seksdate met een willekeurige man mijn vingers in zijn kont willen laten glijden denk ik. Da's toch te persoonlijk. Daar moet vertrouwen (liefde) voor aanwezig zijn. Maar mijn eigen vriend? No problemo.
Alle reacties Link kopieren
quote:intiem schreef op 26 februari 2009 @ 14:09:

Oh, ik lees 'dames', Bedoel je dan vrouwen die je eigenlijk niet goed kent. Mwah, dat kan ik me wel voorstellen. Ik zou ook niet bij een seksdate met een willekeurige man mijn vingers in zijn kont willen laten glijden denk ik. Da's toch te persoonlijk. Daar moet vertrouwen (liefde) voor aanwezig zijn. Maar mijn eigen vriend? No problemo.



Hallo Intiem,



Leuk dat je je vriend/man hier wel in zou stimuleren en het samen zou willen uitproberen.



Ik heb geen sex met dames die ik niet goed ken, nooit gehad en zal dat ook niet doen maar dan nog tot nu toe maar 1 dame/vriendin gehad die dit bij verrassing voor me in petto had, een waanzinnige ervaring en jammer genoeg kort daarop uit elkaar.

Ik ben er persoonlijk wel altijd mee bezig om voor een vrouw/vriendin/sv zoveel mogelijk plezier, genot en manieren te creëeren om haar door de melkweg te laten zweven maar dit is toch een onderwerp dat dames een beetje ontwijken in mijn relaties en ik heb geen idee waarom eigenlijk.

Ik vraag me af of er dan het gevoel bij jullie komt kijken dat je als man er "andere gevoelens" bij zou kunnen ontwikkelen.. *misschien dattie wel homo wordt als ik daar aan ga beginnen?*

Dames in het forum, laat eens wat serieuze feedback hierover horen aub, ben oprecht reuze benieuwd naar jullie gedachten hierover.
quote:Blueeyes1961 schreef op 26 februari 2009 @ 17:07:

[...]

*misschien dattie wel homo wordt als ik daar aan ga beginnen?*

Dames in het forum, laat eens wat serieuze feedback hierover horen aub, ben oprecht reuze benieuwd naar jullie gedachten hierover.Ik denk dat het gros wat hier post toch wel weet dat je homoseksualiteit een geaardheid is en dat je het dus niet "wordt" van een paar vingers in je kont.
Alle reacties Link kopieren
dat zeg jij nu he Ivy, maar hier zijn de wonderen de vivawereld nog niet uit
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
nou een beetje buiktyphus laat je wel spuiten uit je aars hoor!
arme dewit!



Jij wil graag analyseren maar de mannen gaan er liever niet te diep op in?
Alle reacties Link kopieren
Dewit, dat is ook mijn ervaring. De mannen moeten er inderdaad wel voor open staan en dat is niet mijn ervaring. Ik heb al dertien jaar een lieve vriend die ook goed is in bed. Maar hij is wel gesloten als het hemzelf aangaat. Bij mij wil hij vanalles uitproberen, want dat vindt hij heel spannend en opwindend. Maar als ik al die dingen ook graag bij hem wil doen, krijg ik de deur in mijn gezicht. Want pogingen daartoe worden altijd door hem afgewezen.



We hebben in ons dertien jaar samen zijn (we waren 19 toen we iets met elkaar kregen, dus nog mega wild haha) wel 2 x anale seks gehad. Hij bij mij en ik bij hem (nou ja, vinger bij hem), maar dat was alleen mogelijk in hele rouwe dierlijke seks waarin we ons beiden lieten gaan. Aangezien mijn vriend het best moeilijk vindt om zich helemaal te durven laten gaan, komt dat dus nauwelijks meer voor. Zeker niet nu we een dochtertje hebben. Nu hebben we veel minder tijd voor vrijen en als je dan wilder en uitgebreider wilt vrijen met hele anale toestanden, moet je daar wel tijd voor kunnen maken. Want het vraagt wel een zekere overgave en ontspanning en dat bereiken we beiden niet in vlug een half uurtje. Ik zou daar het liefst weer de vertrouwde hele zondag in bed rituelen voor willen hebben, waarin je uitgebreid in de stemming kunt komen. Of de avond ervoor lang kunnen vrijen, zonder dat er de volgende ochtend vroeg een 'wekker' roept dat ze niet meer wil slapen.

Tijd is hierin essentieel voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dan ook last dat als je aan het schijten bent dat je dan een keutel orgasme krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Briljante eerste post, Carolinesmen! Dit topic verdient het inderdaad om aan de vergetelheid ontrukt te worden. Een pluim daarvoor. Waar wil je hem hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven