Anale sex wil maar niet lukken

09-09-2014 00:25 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks glijmiddel etc blijft het pijn doen. ikwil het wel graag maar het wil maar niet lukken..
Alle reacties Link kopieren
quote:salietje schreef op 09 september 2014 @ 00:34:

[...]

nee juist niet hij is super liefJa, daar ga je al. Wie wordt daar nu geil van?
Speechless
quote:salietje schreef op 09 september 2014 @ 00:39:

[...]

anale sex doet meestal alleen in beginsel pijn, daarna schijnt het heel lekker te zijn, ben daar gewoon benieuwd naar.Ik vind er niet zo veel aan. Heb het ook ooit alleen uit enorme geiligheid gedaan en tja dan is alles leuk en lekker. Maar puur fysiek gezien is er niet zo veel aan hoor. Andersom wel daarentegen, als jij hem anaal neemt dus.
Paerlen.
Alle reacties Link kopieren
Maar salietje ik begrijp het niet helemaal, waarom denk je dat je sexleven leuker wordt als je dingen gaat doen die voor jou pijnlijk en ongemakkelijk zijn?
If you can dream it, you can do it.
Tja, ergens snap ik het wel. Beetje afwisseling is best oké toch? Ik dacht dat ze een jong meisje was maar ze is een volwassen vrouw die wellicht wat flair tussen de lakens wil brengen?

Het is natuurlijk ook best stom als je iets wilt proberen maar je loopt tegen bepaalde zaken aan. Als je dan weet dat anderen ervaring hebben kan je dat best vragen.
Alle reacties Link kopieren
je weet wel dat pijn een signaal is wat je lichaam uitzendt niet zonder reden.

het beste is om daar ook naar te luisteren.



als het erg pijn doet dan is het niet verstandig ermee door te gaan,

voor je het weet beschadig je de boel.
Alle reacties Link kopieren
mijn sexleven is al leuk maar wil zelf....ja echt zelf...verder gaan.waarom ik dat wil ondanks de belemmeringen kan ik niet echt een antwoord op geven, lijkt me gewoon geil.nou anyways bedankt heb wat bruikbare tips kunnen lezen. xxx
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 09 september 2014 @ 00:46:

Tja, ergens snap ik het wel. Beetje afwisseling is best oké toch? Ik dacht dat ze een jong meisje was maar ze is een volwassen vrouw die wellicht wat flair tussen de lakens wil brengen?

Het is natuurlijk ook best stom als je iets wilt proberen maar je loopt tegen bepaalde zaken aan. Als je dan weet dat anderen ervaring hebben kan je dat best vragen.dankjewel Roos jij vat het goed samen
Alle reacties Link kopieren
quote:salietje schreef op 09 september 2014 @ 00:47:

mijn sexleven is al leuk maar wil zelf....ja echt zelf...verder gaan.waarom ik dat wil ondanks de belemmeringen kan ik niet echt een antwoord op geven, lijkt me gewoon geil.nou anyways bedankt heb wat bruikbare tips kunnen lezen. xxx



Er zijn 100.000 andere dingen te bedenken dan iets wat kennelijk pijnlijk is voor jou.

Heel internet staat trouwens vol met plastische, praktische tips voor allerlei soorten seks.



Google bijv. eens op penis massage. Dan leuk je de boel ook op zonder pijn en braaksel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 00:53:

[...]

Dan leuk je de boel ook op zonder pijn en braaksel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 09 september 2014 @ 00:42:

[...]





Andersom wel daarentegen, als jij hem anaal neemt dus.Hoe doe je dat dan? Gewoon hem vingeren of doe je een strap-on aan?
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met proberen.. Eerst vingers, steeds meer. Oefen met een dildo, vibo etc
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eens met een poesmepperT in bed gelegen. Was een scharrel, een 3 night stand. Bij de 3de keer vond hij namelijk dat we elkaar wel goed genoeg kenden om op mijn doos te spugen en er met vlakke hand flink tegenaan te slaan.



Bah wat vond ik dat naar. Voelde me echt objectified.
quote:Vl43inder schreef op 09 september 2014 @ 00:34:

BGB, hoe kom je zonder recept aan verdovingscreme? Niet dat ik voorovergebukt klaar sta of zo hoor, maar het lijkt me wel handig voor andere dingen buiten deze pijler om zeg maar.







Gewoon bij de drogist.



Theranal. Officieel een aambeiencreme, maar er zit iets in dat verdooft. Wel alleen oppervlakkig, dus als je last hebt van spierpijn heb je er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
Er is iets mis met je zelfvertrouwen als jij denkt dat het nodig is om dingen te doen die pijnlijk en ongemakkelijk zijn om je man bij je te houden. Werk aan je zelfvertrouwen in plaats van aan je pijngrens. '

Of je hebt gewoon een niet leuke man dat hij dingen wil die voor jou niet fijn zijn.



Je kunt genoeg dingen doen die wel fijn zijn voor beide partijen en al zou je het alleen bij in jouw ogen saaie seks houden, daar is niets mis mee als je je daar wel fijn bij voelt.
quote:sugarmiss schreef op 09 september 2014 @ 08:45:

Er is iets mis met je zelfvertrouwen als jij denkt dat het nodig is om dingen te doen die pijnlijk en ongemakkelijk zijn om je man bij je te houden. Werk aan je zelfvertrouwen in plaats van aan je pijngrens. '

Of je hebt gewoon een niet leuke man dat hij dingen wil die voor jou niet fijn zijn.



Je kunt genoeg dingen doen die wel fijn zijn voor beide partijen en al zou je het alleen bij in jouw ogen saaie seks houden, daar is niets mis mee als je je daar wel fijn bij voelt.



Eens.



Als ik hier op de pijler wel eens lees, dan ga ik gauw weer weg. Ik heb meestal geen zinnige bijdrage op de meeste topics, aangezien wij, ten opzichte van wat ik hier allemaal lees, vreselijk saaie seks hebben. Wij hangen niet in touwen, laat staan in kroonluchters, houden braaf het gemiddelde op peil, trekken geen spannende setjes aan en het meest afwijkende in de afgelopen tien jaar was die keer dat we als grapje een condoom met een smaakje kregen en die getest hebben. We hebben slap gelegen van het lachen en helaas was Kareltje daarna ook slap...



Ik bedoel maar; je moet het samen fijn hebben. Anaal lukt niet. Nee, dat zal best, daar is dat gat ook helemaal niet voor bedoeld. Dat het wel eens gedaan wordt, wil nog niet zeggen dat jij het dus ook maar moet doen. Welnee, je hébt al een gat. Dat wordt vagina genoemd en is speciaal ontworpen voor Kareltjes.
Dus als een ander het wél fijn vindt, mag je niet meer nieuwsgierig zijn en het proberen want je hebt al een gat? Goh... Ook maar niet meer pijpen dan?



To, ik zou zeggen, langzaam opbouwen en zorgen dat je ontspannen bent. Misschien een wijntje erin en dan rustig beginnen. Van te snel erin willen schiet de boel in de kramp en dat is pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat lookolook zegt: héél rustig aan.

En weet je: met condoom gaat het ook makkelijker, vind ik dan.
Grappig, dan vind ik dan weer juist niet. Dat rubber is stroevig ofzo. Nu vinden al mijn slijmvliezen latex maar zo-zo, dus misschien dat het daar aan ligt. Maar ik heb liever een bloterik
Alle reacties Link kopieren
Wat loopt iedereen moeilijk te doen. Als zij dat wil proberen dan kan ze dat toch doen. En nuttige tips geven is ook niet zo veel moeite. Gewoon klein beginnen (vingers / speeltje). Je lichaam moet er aan wennen. Zodra je er aan went schijnt het inderdaad heel fijn te kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een anus is ook om mee te poepen. Zoek een ander gaatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:nak schreef op 09 september 2014 @ 10:34:

Een anus is ook om mee te poepen. Zoek een ander gaatje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een vagina is om uit te bloeden, je mond om mee te eten, je handen om mee te zwaaien. So what dat je ook andere dingen met je lichaamsdelen kunt doen? Je kúnt er ook seksueel plezier mee beleven, zou toch bizar zijn als je dat niet 'mag' omdat je ze al ergens anders voor gebruikt...





Ik vind rubber (mét glijmiddel) juist gladder dan een bloterik. Gek he? Kan voor iedereen dus anders zijn. Probeer het eens, zou ik zeggen.
Bij mij doet vaginaal ook pijn. Dan maar nooit meer doen volgens jullie?



Ik snap TO wel. Ze wil gewoon wat tips en advies.
Je poeperd is ook een uitgang he, geen ingang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven