Anus lekt tijdens inspanning

02-08-2015 19:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, ik ben een jonge meid van 21 jaar en ik doe graag aan sport. Nu is het vaak zo als ik een tijde actief bezig ben dan mijn kont gaat jeuken en als ik dan naar het toilet ga dan ik dan aardig wat poepresten kan wegvegen. Als ik daarvoor ben geweest, soms uren eerder, alles is schoon, toch blijf ik hier last van hebben. Zo kwam ik onlangs een leuke jongen tegen in de sportschool en dacht waarom ook niet ging met hem naar huis voor een drankje, van het een kwam het ander en we lagen al zoenend in zijn bed. Toch had ik jeuk en wilde me even verfrissen voor wat komen ging. 3 keer vegen moest ik en ik voelde me niet meer op me gemak. Ik vertelde hem dat ik ongesteld ben en ging naar huis toe, hij was zichtbaar teleurgesteld en ik kon wel huilen toen ik naar huis ging. Ik heb dit altijd als ik me inspan na een tijdje. Komt dit bekend in de oren wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet bekend en je kunt beter naar de dokter gaan want je sluitspier werkt dan niet goedm krijg het zelf ook een beetje aan mijn sluitspier van dit topic
Ik zou er eens mee naar de huisarts, lijkt me niet normaal.
Alle reacties Link kopieren
Dit kun je beter op de gezondheidspijler plaatsen.... En naar de dokter gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo'n anusdouche kopen, Zelf nog nooit gezien maar sommigen gebruiken die voordat ze anale seks hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
https://bekkenbodemonline ... een-probleem-bekkenbodem/



Toevallig las ik afgelopen week hier iets over op bovenstaande website toen ik iets anders opzocht over bekkenbodem. Wellicht heb je er iets aan. En in ieder geval naar de huisarts!
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts gaan. Dit is niet normaal.



Aangezien je dit op seks plaatst in plaats van bij gezondheid. Misschien is er iets beschadigd door anale seks?
Alle reacties Link kopieren
Nee het is vooral een seksueel probleem maar ook gezondheid dus, ik kan wel vegen als ik alleen ben maar met seks is het awkward
quote:CrazyGirl0181 schreef op 02 augustus 2015 @ 20:03:

Nee het is vooral een seksueel probleem maar ook gezondheid dus, ik kan wel vegen als ik alleen ben maar met seks is het awkwardMaar het gebeurt je anders ook wel eens zeg je en dat is toch echt niet normaal, daarom huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts, eeuwig zonde om hier mee door te lopen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
ik zal morgen bellen
Alle reacties Link kopieren
Huisarts. Die kan je verder helpen, hier kan niemand je ermee helpen.
quote:retrostar schreef op 02 augustus 2015 @ 19:55:

Ik zou zo'n anusdouche kopen, Zelf nog nooit gezien maar sommigen gebruiken die voordat ze anale seks hebben.Verkeerd en te vaak gebruiken van die dingen zonder medisch vastgestelde noodzaak, kan schadelijk zijn. Ik denk dus dat het verstandig is dat TO naar de dokter gaat, en niet zelf wat aan gaat rommelen. Juist als je al problemen hebt, lijkt mij dat nog gevaarlijker.
Alle reacties Link kopieren
Er kunnen meerdere oorzaken zijn, van onschuldig tot iets minder onschuldig. Ik zou zelf denken aan inwendige aambeien, maar dat komt omdat ik daar zelf ervaring mee heb. Maar sowieso zou ik er niet mee rond blijven lopen en naar de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts.
Misschien een gekke vraag maar wat voor soort poep heb je dan? Is het hard of zacht?



Denk dat de huisarts ook wel maar je ontlasting zal vragen.



Succes want zo te lezen is het echt een vervelende kwaal
Alle reacties Link kopieren
Hi Crazygirl0181,



Ik kwam op dit topic terecht. Ben benieuwd of je nog wat te weten bent gekomen bij de huisarts of op een andere manier?
Waarom staat het in godsnaam op seks pijler. Je wordt toch niet geil van het poep lekken.
Alle reacties Link kopieren
He lekker.

Ik heb de chocomel vast uit de koelkast gehaald. Had ik ineens zo'n zin in!
...
Alle reacties Link kopieren
Geinig, ik heb na het lezen een bakje mora kipsate op gewarmd. zo maar
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren




Nah, je zal het maar hebben, zo'n kriebelanus die nog lekt ook. Mogen we geen geintjes over maken.

*proest*
...
Alle reacties Link kopieren
Goh, en hoe reageerde die jongen toen je hem de volgende dag na je escapade weer heel gezellig in de sportschool tegen kwam? En de keer daarna? En de keer daar weer na..
Alle reacties Link kopieren
Komt door anale seks. Wedden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven