Aparte situatie...

21-05-2016 14:29 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte dames,



Misschien dat iemand me hier advies kan geven want dames begrijpen elkaar misschien makkelijker, zal het kort proberen uit te leggen:



Ik heb sinds een maand of 3 weer een vriendin en dus ook wel eens sex. Nu waren we laatst smiddags bezig in bed, maar zij werd dus tijdens de sex geappt door iets van haar werk dat belangrijk was.

Dus klote, want we stopten en zij moest dat dus even afhandelen. Toen lagen we naast elkaar en zij was met haar phone bezig te appen. Na een minuut ofzo dacht ik van tja, en pakte haar rechterhand en bracht die naar mijn penis.

Toen kwam het er op neer dat ze me dus af ging trekken met de ene hand terwijl ze dus met werk aan het appen was en de phone in de linker hand had en ondertussen keek ze ook alleen maar continu op haar scherm, ze lag ook een beetje van me weggedraaid.



Maar toen merkte ik dus, het feit dat ze van de ene kant met me bezig was maar me dus totaal verder gaan aandacht gaf, wond me dus enorm op.

Zelfs toen ik klaar kwam met de geluiden die daarbij horen ging ze gewoon onverstoord door met appen (was na circa 5-10 min).



Maar hierna is het dus op sexgebied echt steeds meer deze kant opgegaan. bv zij een film kijken, ik zin in sex, maar zij dus gewoon die film kijken terwijl ze me alleen aftrekt.



Maar op een of andere manier vind ik het enorm lekker , dat het nu zo gaat en dat ze me zeg maar zo onverschillig aftrekt en me verder geen aandacht geeft. van de andere kant vind ik het ook raar van ons want in het begin hadden we gewoon normale sex en de laatste 2 weken dus alleen nog maar dit.



Ik voel me er prima bij heb ik ontdekt maar toch raar dat zij het ook prima vindt zo?



Ik bedoel: in feite heb ik er nooit op aangestuurd dat ik dit graag had (wist het geeneens) en heb ik het juist ontdekt doordat zij zo deed.
Alle reacties Link kopieren
Wat Thanx zegt idd. Het feit dat je totaal genegeerd wordt en toch gestimuleerd, zonder aandacht, zonder affectie, als een willoos object, overgeleverd aan...



Kijk eens op site van wandering spirits. Verouderd qua lat-out maar goede start info over alle gradaties op de rijke BDSM menukaart
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je moeilijk. Vraag het gewoon aan haar!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 21 mei 2016 @ 17:25:

Wat doe je moeilijk. Vraag het gewoon aan haar!!



Het punt is dat ik het wel fijn vind en geen probleem heb op dit moment, alleen dat het me zo verbaast dat het nu zo gaat vanuit haar. Ik heb geen zin om er een conflict over te krijgen en wil het ook niet kwijt, als zij me elke week een paar keer aftrekt vind ik het prima.

Alleen vanuit haar ben ik bang dat er wat anders is, dus dat ze misschien een ander heeft ofzo, en dat ze misschien bij mij blijft zitten omdat het nu wel handig geregeld is voor haar, aangezien ik best veel in haar onderhoud bijdraag (maar dat was daarvoor dus ook al).



maar je hebt wel gelijk, zal iets moeten vragen en het opwerpen want anders kom ik het wellicht nooit te weten, blijft zo raar dat zij het uit zichzelf deed en het mij dus een kick geeft.



Ik ga er dit weekend dan toch maar met haar over praten...



Als iemand nog tips heeft dan zijn die welkom
Ik zou het uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Jongen, vraag haar om een pijpbeurt, dan kan jij ook het eens van een andere kant bekijken tijdens het door tinderen.

We zijn wel ergnieuwsgierig naar je vragen en haar antwoorden .
Zonder Viva wisten we minder
quote:Sapsorrow schreef op 21 mei 2016 @ 16:00:

Ik herken het een beetje, niet zo goed nieuws is dat. Ik ben als kind misbruikt namelijk. Ik kan sex hebben terwijl ik een boek lees ofzo of een kruiswoordraadsel maak. Dat is makkelijker voor me dan op de gewone manier. Heeft te maken met een knop omzetten wat ik als kind heb geleerd. Dan sluit ik me emotioneel af. Ik weet dat het raar is om te zeggen maar waarschijnlijk was ik een goeie prostituee geworden, als ik die weg had gekozen.



Maar goed, dat ben ik. Geen idee of het op jullie toepasbaar is maar dat herken ik erin. Heel afstandelijk kunnen zijn tijdens sex en dat eigenlijk zelfs prettiger vinden. Ik vind het niet helemaal gezond van mezelf maar ik denk dat dat patroon te diep is ingesleten omdat ik heel lang misbruikt ben. Ik kan er wel mee leven hoor maar ik denk niet dat ik kan genieten van sex zoals iemand die dat niet heeft meegemaakt.



Eerlijk gezegd, denk ik zelf dat de meeste prostituee's enige vorm van dwang hebben meegemaakt, bv in hun jeugd, op gebied van sex, omdat het ze zo goed af gaat om met iedereen sex te hebben die dat van ze wil. Ik denk dat ze ook zo'n knop hebben die ze om kunnen zetten namelijk. Zodat sex net zoiets is als een computerspelletje spelen. Klinkt akelig he? Dus zou er wel even over nadenken, waarom jullie dat zo doen.



Jullie doen het nog maar twee weken zo, wie weet is dit wel een soort fantasie van haar, de prostituee spelen die het doet voor een tientje, in een donker steegje. En doe jij er, onbewust, aan mee. Dan lijkt me dat er niks aan de hand is. Maar dat gevoelloze, afstandelijke, tja, er zijn meer mensen zoals ik. Als jullie nu voor altijd zo sex hebben, zou ik er een keer een gesprek aan wagen, ja.Ik vond dit niet leuk om te lezen. Take care.
Alle reacties Link kopieren
Kleine update:



Heb gisteren met haar geprobeerd te praten maar ben weinig opgeschoten.

Ze zei dat ze de laatste tijd gewoon geen zin heeft in sex (?) , en dat het wel weer terugkomt.

Ze zei ook: " jij vindt het aftrekken toch lekker merk ik, dus snap niet dat je zo zeurt".

maar goed, ben er niks wijzer van geworden.

Ik denk nu een beetje dat ze in feite niks meer om me geeft maar bij me blijft omdat ik voor een groot deel in haar uitgaven voorzie. Eerst vond ik dat prima en logisch (als meestverdienende partner en een goede gelijkwaardige relatie) maar zoals het nu gaat, denk ik van de ene kant dat ik er beter mee kan stoppen als het niet verandert.



Van de andere kant vind ik het heerlijk, krijg er gewoon een kick van dat ze me zo ongeïnteresseerd aftrekt. En dat wil ik ook niet kwijt.

Alleen de gedachte dat ze klaar met me is en dat ze misschien gewoon al een ander heeft, dat voelt ook niet prettig.

Dus ik denk er nog maar nog een dag of wat over na en dan kijk ik wat ik wil, en denk dat dit toch geen toekomst heeft zo
quote:PayPig schreef op 23 mei 2016 @ 15:09:

Kleine update:



Heb gisteren met haar geprobeerd te praten maar ben weinig opgeschoten.

Ze zei dat ze de laatste tijd gewoon geen zin heeft in sex (?) , en dat het wel weer terugkomt.

Ze zei ook: " jij vindt het aftrekken toch lekker merk ik, dus snap niet dat je zo zeurt".

maar goed, ben er niks wijzer van geworden.

Ik denk nu een beetje dat ze in feite niks meer om me geeft maar bij me blijft omdat ik voor een groot deel in haar uitgaven voorzie. Eerst vond ik dat prima en logisch (als meestverdienende partner en een goede gelijkwaardige relatie) maar zoals het nu gaat, denk ik van de ene kant dat ik er beter mee kan stoppen als het niet verandert.



Van de andere kant vind ik het heerlijk, krijg er gewoon een kick van om er hierover te typen dat ik maar een update verzin wanneer er te lang niemand reageert dat ze me zo ongeïnteresseerd aftrekt. En dat wil ik ook niet kwijt.

Alleen de gedachte dat ze klaar met me is en dat ze misschien gewoon al een ander heeft, dat voelt ook niet prettig.

Dus ik denk er nog maar nog een dag of wat over na en dan kijk ik wat ik wil, en denk dat dit toch geen toekomst heeft zo
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 23 mei 2016 @ 15:09:

Kleine update:



Heb gisteren met haar geprobeerd te praten maar ben weinig opgeschoten.

Ze zei dat ze de laatste tijd gewoon geen zin heeft in sex (?) , en dat het wel weer terugkomt.

Ze zei ook: " jij vindt het aftrekken toch lekker merk ik, dus snap niet dat je zo zeurt".

maar goed, ben er niks wijzer van geworden.

Ik denk nu een beetje dat ze in feite niks meer om me geeft maar bij me blijft omdat ik voor een groot deel in haar uitgaven voorzie. Eerst vond ik dat prima en logisch (als meestverdienende partner en een goede gelijkwaardige relatie) maar zoals het nu gaat, denk ik van de ene kant dat ik er beter mee kan stoppen als het niet verandert.



Van de andere kant vind ik het heerlijk, krijg er gewoon een kick van dat ze me zo ongeïnteresseerd aftrekt. En dat wil ik ook niet kwijt.

Alleen de gedachte dat ze klaar met me is en dat ze misschien gewoon al een ander heeft, dat voelt ook niet prettig.

Dus ik denk er nog maar nog een dag of wat over na en dan kijk ik wat ik wil, en denk dat dit toch geen toekomst heeft zoPrecies wat ik al dacht. Zij heeft (momenteel) geen zin in sex en zorgt er op deze manier voor dat jij toch nog aan je trekken komt....
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Hmmz, klinkt idd of ze het doet om je te vergoeden voor je vergoeding. Daar zijn legio huwelijken op gebouwd hoor maar leuk is anders.



Je hebt wel iets ontdekt over jezelf. Dat is dan ook meteen het enige goede nieuws. Deze relatie heeft weinig toekomst vrees ik. Wat maakt dat je uitgerekend haar hebt uitgekozen, heb je dat al helder voor jezelf? Wat is jouw eigen aandeel in wat hier aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 19:39:

[...]





en dat ze misschien bij mij blijft zitten omdat het nu wel handig geregeld is voor haar, aangezien ik best veel in haar onderhoud bijdraag (maar dat was daarvoor dus ook al).



Jullie hebben net drie maanden een relatie. Volgens mij groeit er iets scheef. En ja dat lijkt mij wel iets om een goed gesprek over te hebben...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Before all please accept my apologize that I don;t speak Netherlands language .

Dear friend , planing an afternoon bed pleasure on a week work day which both are supposed to be responsible for a job, is not really an easy and full happy time meeting , anyway after all did liked and followed to have a nice time together ,, so ?? tune off your phones, this is not for life, this is for build a pleasant time , and you should mutually accept and let it off for that necessary time ,

But some people are really phoneholic ,, in this case, if she is not your cup of the tea drink it once and let her enjoy her life with her phone and enjoy yours with another one ,, what you can be sure is that we can not change at all anyone who is made by him herself after 20 years old age , Regards
Meeting nice people sharing happiness
Alle reacties Link kopieren
Wat is de volgende stap? Dat jij haar op z'n hondjes neemt terwijl zij met haar telefoon bezig is?



Mijn advies is om dit niet een gewoonte te laten worden. Zorg ervoor dat jullie ook tijd aan elkaar besteden zonder telefoon er bij.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Sorry het komt op mij een beetje over als - nu ik ruk hem maar af dan ben ik er klaar mee - want ik kan mij als vrouw niet

voorstellen dat je als vrouw niet zelf ook aan je trekken wilt komen. En de dames in mijn ogeving kennende doen dit echt alleen maar als ze zoiets hebben van , zo jij bent ook weer tevreden mag ik nu verder met mijn eigen ding.

En dat jij hier van geil wordt zegt idd iets misschien over de onderdanigheid wat je zo opwindt. Daarin heb je ook andere spelletjes he tussen de lakens _ zonder meteen aan sm te denken.
Overigens vind ik het dubieus dat jij al stevig investeert financieel na drie maanden. Maar dat terzijde.
Alle reacties Link kopieren
Dit is toch ideaal voor je?!



Ze plukt je kaal, geeft je (voor jou dan) geile aftrekbeurten en verder moet ze niks van je.

Dat was toch wel zo'n beetje het ideaalplaatje voor je?

Je bent goed voor je geld. Dat ze je überhaupt nog aanraakt moet dan toch een bonus zijn?
quote:s-a-r-kast schreef op 23 mei 2016 @ 17:33:

Dit is toch ideaal voor je?!



Ze plukt je kaal, geeft je (voor jou dan) geile aftrekbeurten en verder moet ze niks van je.

Dat was toch wel zo'n beetje het ideaalplaatje voor je?

Je bent goed voor je geld. Dat ze je überhaupt nog aanraakt moet dan toch een bonus zijn?Owww, ik had beter moeten lezen en loepen begrijp ik nu...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 23 mei 2016 @ 17:38:

[...]



Owww, ik had beter moeten lezen en loepen begrijp ik nu...quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 16:00:

[...]





Wel draag ik behoorlijk bij in haar kosten/uitgaven, maar dat zal vaker zo zijn indien je in een relatie degene met de meeste verdiensten bent, en is niet op een fetish manier maar gewoon zoals in zovele relaties.

Binnen een relatie kick ik hier niet zozeer op (financiële bedoel ik dan) en ga ik ook uit van gelijkwaardigheid in mijn gedrag, vandaar dat ik deze wending op sexgebied zo vreemd vind, van haar uit bezien...





Nee hoor, je hebt gelijk Nicotientje. In deze en ook andere posts heb ik aangegeven dat ik in een relatie juist op zoek ben naar gelijkwaardigheid dus juist sarkast heeft denk ik niet goed gelezen.



het is inderdaad wat snel gegaan maar zij is een kleine 10 jaar jonger dan ik ben, en zodoende heeft ze ook iets minder draagkracht. Maar denk dat dit wel supervaak voorkomt in relaties en dit heeft voor mij dus niks met mijn onderdanigheid te maken
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
Dus ze is eigenlijk een soort van hoer dan, die geen zin heeft om te neuken.

Wat een luxe voor haar zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 23 mei 2016 @ 18:07:

[...]

het is inderdaad wat snel gegaan maar zij is een kleine 10 jaar jonger dan ik ben, en zodoende heeft ze ook iets minder draagkracht. Maar denk dat dit wel supervaak voorkomt in relaties en dit heeft voor mij dus niks met mijn onderdanigheid te makenOnzin. Een beetje zelfrespecterende vrouw zorgt gewoon dat ze in haar eigen uitgaven voorziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 21 mei 2016 @ 16:00:

[...]





Dank je wel. Alleen snap ik het vanuit haar niet, heb me nooit onderdanig naar haar geuit (dus ook niet met kadobonnen zoals hierboven genoemd). Wel draag ik behoorlijk bij in haar kosten/uitgaven, maar dat zal vaker zo zijn indien je in een relatie degene met de meeste verdiensten bent, en is niet op een fetish manier maar gewoon zoals in zovele relaties.

Binnen een relatie kick ik hier niet zozeer op (financiële bedoel ik dan) en ga ik ook uit van gelijkwaardigheid in mijn gedrag, vandaar dat ik deze wending op sexgebied zo vreemd vind, van haar uit bezien...



Maar goed, van de andere kant wel weer iets ontdekt aan mezelf...Er zijn wel meer dingen waar ik op zou kunnen/willen reageren, maar wat me nu vooral verbaast is dat jij het normaal vindt om 'behoorlijk' in haar kosten/uitgaven bij te dragen etc... Hallo! Wordt eens wakker! Je kent elkaar net 3 maanden... heeft zij geen eergevoel, geen trots? En heb jij geen gezond verstand? Volgens mij is hier wel meer aan de hand dan alleen dat 'vreemde' sex-gedoe..
viva la vida!
Alle reacties Link kopieren
Ben jij masochist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 23 mei 2016 @ 19:05:

[...]





Onzin. Een beetje zelfrespecterende vrouw zorgt gewoon dat ze in haar eigen uitgaven voorziet.



Uiteraard mag jij je idee hebben bij wat een " zelfrespecterende" (tussen " omdat het geen woord is maar ik het van je citaat overneem) vrouw doet en respecteer ik je mening. Dat jij dat niet zou doen, prima en zo zullen er meer zijn.



Het punt waar het hier om ging is echter, of het naar objectieve maatstaven vrij gangbaar is dat dit gebeurt, en dat is het, als ik om me heenkijk, wel degelijk.



daarnaast ben je vrij kort door de bocht aangezien je haar situatie niet kent (of ze nog studeert, parttime werkt etc).
Alle reacties Link kopieren
Er moet gewoon geneukt worden verdomme!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven