Baardje of geen baardje

15-09-2016 18:31 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik wil graag iets van jullie weten. Zelf laat ik af en toe een baardje staan. Meestal omdat ik te lui ben om me te scheren ;)



Wat me altijd opvalt, zijn de erg uiteenlopende reacties die ik hierop krijg van vrouwen. Sommigen zeggen dat ze het heel leuk vinden staan, en andere (waaronder mijn vrouw haha) vinden het eigenlijk maar niks.



Dus ik zou graag van jullie willen weten, vinden jullie een man met een baardje juist heel sexy, of juist heel niet? En ja, ik snap dat het natuurlijk ook uitmaakt hoe knap de man überhaupt is, maar fantaseer maar even een knappe man voor je ;)
Nu het nog kan
Tjeezus man, je lijkt wel een wijf.
En dit plaats je op de seks-pijler omdat?
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk! Dat gekriebel en vind het vaak onverzorgd staan en lui.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 15 september 2016 @ 18:32:

En dit plaats je op de seks-pijler omdat?Vroeg ik me ook af..
Alle reacties Link kopieren
en is die avatar je eigen foto?
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit bij seks?
Alle reacties Link kopieren
Als dat je eigen foto is raad ik je sterk aan de snor in het vervolg te skippen.



Edit: nog steeds skippen als ik er een wél knappe man bijfantaseer.
Alle reacties Link kopieren
wat kan jou dat nou schelen, ga je hem er dan afscheren als ze het allemaal stom vinden?

ik heb een lange sik, en het interesseert me geen reet wat anderen daar van vinden.
very metal
Ik vind een goed verzorgd baardje leuk. Maar ik krijg smerige associaties omdat dit in de seks pijler staat.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar king, sikken zijn sexy.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een man net sexy als hij zich niets aantrekt van wat anderen van zijn uiterlijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mits een baardje bij iemands gezicht en hele uiterlijk past, maar ja. En als iemand dan ook nog lang haar heeft vind ik het helemaal goed.
Waarom moet dit Vreselijke Probleem bij seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:Felix_Urbexicus schreef op 15 september 2016 @ 18:36:

Ja maar king, sikken zijn sexy.als er geen spaghetti in hangt..
very metal
quote:Hawkmoon269 schreef op 15 september 2016 @ 18:38:

Ik vind een man net sexy als hij zich niets aantrekt van wat anderen van zijn uiterlijk vinden.Zullen we hier voorbeelden bij gaan zoeken?
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 18:41:

[...]



Zullen we hier voorbeelden bij gaan zoeken?







Graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 18:41:

[...]



Zullen we hier voorbeelden bij gaan zoeken?
very metal
Alle reacties Link kopieren
Nee, over het algemeen ziet het er niet uit. Ik denk dat ik het aantal mannen waarbij ik een baard mooi vind op één hand kan tellen. Dus gok daar maar niet op, scheer maar af.
Alle reacties Link kopieren
w0w
very metal
quote:-KING- schreef op 15 september 2016 @ 18:43:

[...]



[afbeelding]Dit gaat je een perma opleveren vriend. Zomaar foto's van mijn 'vakantie' in de sloppen van Praag op het forum plaatsen!
Nee, knap ik op af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 september 2016 @ 18:49:

[...]



Dit gaat je een perma opleveren vriend. Zomaar foto's van mijn 'vakantie' in de sloppen van Praag op het forum plaatsen!geeft toch niet man, je staat er superleuk op!
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven