Baardje of geen baardje

15-09-2016 18:31 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik wil graag iets van jullie weten. Zelf laat ik af en toe een baardje staan. Meestal omdat ik te lui ben om me te scheren ;)



Wat me altijd opvalt, zijn de erg uiteenlopende reacties die ik hierop krijg van vrouwen. Sommigen zeggen dat ze het heel leuk vinden staan, en andere (waaronder mijn vrouw haha) vinden het eigenlijk maar niks.



Dus ik zou graag van jullie willen weten, vinden jullie een man met een baardje juist heel sexy, of juist heel niet? En ja, ik snap dat het natuurlijk ook uitmaakt hoe knap de man überhaupt is, maar fantaseer maar even een knappe man voor je ;)
Nu het nog kan
Alle reacties Link kopieren
Of hij moet wel heel lekker zijn, dan wil ik het wel toestaan... give a little take a little
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Maar ik begrijp dat jij bent getrouwd. Dan is het sowieso niet im frage...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Gladgeschoren. Baard vind ik vies en van stoppels krijg je uitslag/wondjes bij heftig zoenen.

Reden om te skippen dus.
Alle reacties Link kopieren
Nooit een baard gehad en wil er ook geen. Ik scheer mij dus dagelijks.



Ik heb wel een snor gehad, maar begon te kriebelen. Toen besloot ik dat ik ook geen snor wilde.
World of Warcraft: Legion
Baarden zijn niet sexy.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die al een beetje kaal worden op hun hoofd zeker een baardje dan compenseerd het tenminste!!
beter proberen en falen dan spijt hebben en balen
Bovenop wordt het wat dun ja. Dus kort kapsel en ik scheer me elke 4 dagen een keer op 2mm. Mijn baard heeft gaten, dus ik moet het niet te lang laten worden want dan is het niet meer verzorgd. Gelukkig ben ik blond/grijs, dus wanneer het kort is, vallen de gaten niet op. En nee, helemaal niet ijdel.
Alle reacties Link kopieren
Een baardje of stoppels kunnen best heet zijn.



Heb je mijn suggestie al opgevolgd Robert? Ik ben benieuwd hoe spannend het was.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Niet sexy. Baarden horen bij Sinterklaas, de Kerstman en Vader Abraham. Alle andere mannen moeten het afscheren.



Stoppels kunnen nog wel. Op afstand dan.
Zelfs Tarzan droeg geen baard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 21:43:

Zelfs Tarzan droeg geen baard.En Superman ook niet.
quote:Medina schreef op 16 september 2016 @ 21:45:

[...]





En Superman ook niet.Maar die had een kantoorbaantje, Tarzan leefde in de jungle!
Alle reacties Link kopieren
Geen baard of snor. Getver.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Dit is de sekspijler... Goed dan.. Bij beffen kan een stoppelbaard wel eens irriteren bij haar.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 21:48:

[...]





Maar die had een kantoorbaantje, Tarzan leefde in de jungle!http://www.startpagina.nl ... eermesjes-scheerapparaten
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 16 september 2016 @ 21:51:

[...]





http://www.startpagina.nl ... eermesjes-scheerapparatenHehehe
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 15:03:

Baarden zijn niet sexy.Amen.
Ik heb laatst op een feestje met allemaal dertigers gevraagd of hun generatie niet meer aan orale seks doet.

Keken ze me wat vreemd aan, maar mén wat een berg baarden zie je onder die generatie. Ik wil geen man met baard. En een stoppelbaard is écht verschrikkelijk. Het schuurt en irriteert.



Dus ik hoop dat deze mode snel weer voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn puberzoon krijgt nu beginnend dons onder zijn neus.

Opa en oom stonden al klaar met een waslap om hem eens goed onder handen te nemen.



NEE IK BEN NIET VIES !!!!!! DAT IS MIJN SNOR !!!!!!!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Yggdrasil- schreef op 15 september 2016 @ 19:16:

Baarden beffen niet lekker



Ik heb toch nog niemand horen klagen hoor.

Oké uitgebreid zoenen met een natte baard daarna, kan ik begrijpen. Maar een baard kan echt wel een extraatje bieden heb ik mogen horen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, nee, nee en nee.

















Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 21:48:

[...]

Maar die had een kantoorbaantje, Tarzan leefde in de jungle!Superman brengt tenminste nog wat brood op de plank.
quote:Renmuis schreef op 16 september 2016 @ 22:26:

[...]





Ik heb toch nog niemand horen klagen hoor.

Oké uitgebreid zoenen met een natte baard daarna, kan ik begrijpen. Maar een baard kan echt wel een extraatje bieden heb ik mogen horen.



Dat is toch logisch: degenen die geen baardmannen willen, die gaan echt niet met je naar bed.

Ik haak lang van tevoren al af. En mijn eigen man weet hoe ik erover denk.
'Hee Piet, is je vrouw ongesteld? Je hebt een stoppelbaard zie ik'
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 16 september 2016 @ 22:45:

[...]





Superman brengt tenminste nog wat brood op de plank.Tarzan brengt bananen, mango's, kokosnoten, visjes.....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven