BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Dank je wel Veronicas





En niet lullig bedoeld naar jou



Maar ik vind het best wel een beetje verdrietig dat Sprank niet meer in de OP staat
Alle reacties Link kopieren
Game on!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 30 oktober 2010 @ 00:11:

Dank je wel Veronicas

Je bent alleen de link naar het vorige topic vergeten

Ga ik fixen!



quote:En niet lullig bedoeld naar jou



Maar ik vind het best wel een beetje verdrietig dat Sprank niet meer in de OP staat Snap ik best, ben het met je eens zelfs.
Fijn dat je het niet als iets persoonlijks ervaart



En er posten hier geweldige forummers, maar Sprank heeft me jaren geleden geholpen met de eerste stapjes. En het is gewoon een prachtige vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Dames, dames, too much credit. Geniet van jullie nieuwe topic, en bedankt voor het in ere houden van de OP .
Alle reacties Link kopieren
Sprankelend

Leuk dat je even langs kwam hier! We gaan proberen 't weer leven in te blazen, kom je nog eens kijken?
quote:sprankelend schreef op 30 oktober 2010 @ 01:53:

Dames, dames, too much credit. Geniet van jullie nieuwe topic, en bedankt voor het in ere houden van de OP .



Ohhh ik heb je gemist!



Hoop dat ik hier weer eens wat moois te lezen krijg van je
Alle reacties Link kopieren
Hi . Ik zag net dat ik het vorige topic opende in oktober 2006. Op de kop af vier jaar geleden dus. Ik draag het topic -en de manier waarop het kan bestaan op VIVA- nog altijd een zeer warm hart toe. Maar vier jaar geleden begon voor mij, zonder dat ik dat zelf wist, de reis weg van BDSM, niet de reis er naartoe. Dus soms lees ik nog een paar posts, maar inhoudelijk heb ik niets meer bij te dragen.
Dat was het topic ook voor mij Sprankelend Veronicas en ik hebben iig al een mooi gespreksonderwerp op de rol staan en ik ben er van overtuigd dat jij wat inhoudelijks bij te dragen hebt



Ik hoop dat je aanhaakt!
Jeetje, een nieuw topic... Dank Veronicas voor het overnemen van de OP van Sprankelend!



Sprankelend, ik zou het echt heel fijn vinden als je weer af en toe mee komt schrijven hier
Alle reacties Link kopieren
wow nieuw topic.



Ik ben gister terug gekomen van vakantie en besloot me hier maar weer eens te melden. Want nog twee weken en dan heb ik de date met mijn potentiele D, echt zo spannend. Ik verwacht dat het in het echt ook zal klikken net als via internet, maar toch dood eng. Ik roep altijd dat ik val op echt mannen, maar hij is wel echt echt een echte man, dus dat is even slikken. Maar goed als ik hem heb ontmoet dan kan ik niet meer en ik zal dat ook niet willen. Nog even en ook ik kan hier mijn eerste ervaringen gaan delen.
Wat een spannende weken Vacura! Heb je nog speciale dingen die je van hem wilt weten tijdens de eerste ontmoeting?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem al 3jaar op msn, dus we kennen elkaars persoonlijk heden door en door. Wil dus vooral weten of ik me tot hem aangetrokken voel in het echt en of ik me aan hem over zal kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 22:37
Reden: kletsen kan op het sekskletstopic.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 22:37
Reden: off-topic
% gewijzigd
Jammer The_Heart_Collector.



Varuca, jeetje wat spannend dat het nu zo dichtbij komt! Herinner ik het me goed dat jullie gewoon een kennismaking op neutraal terrein zouden hebben en er sowieso geen spel aan te pas zal komen?
Alle reacties Link kopieren
klopt CakeCup. We kennen elkaar wel door en door online, maar we willen het rustig beginnen, vooral om mij te beschermen.
Alle reacties Link kopieren
elitaire bdsm
Alle reacties Link kopieren
quote:mitch67 schreef op 31 oktober 2010 @ 15:58:

elitaire bdsm

Als ik zou begrijpen wat je bedoelt, dan had ik er vast wel een mening over.



M.a.w. kun je uitleggen wat je er mee wil zeggen?
Ik heb alle off topics gestaft.



Varuca, heb je wel eens een foto van hem gezien? En/of op cam?



Wil je een relatie met hem? Hij met jou? Heeft hij meerdere subs of ga jij de enige worden en blijven?

Heeft hij ervaring binnen de bdsm?



Sorry als ik dingen vraag die je al verteld hebt. Ik heb op het moment een beetje problemen met mijn geheugen
Alle reacties Link kopieren
nee hoor niet erg zinderend, als ik het verteld heb is dat alweer een maand geleden.



We kennen elkaar al drie jaar via msn, ik was tot nu toe alleen nooit toe aan een ontmoeting, was er psychisch en emotioneel nog niet klaar voor. Zijn msn avatar is zijn foto dus ik weet hoe hij er uit ziet.



Ik wil allee een D/s relatie met hem en dat weet hij, hij heeft daar geen problemen mee, ook niet als het meer zou worden, maar daarin past heeft hij zich altijd aangepast aan mij en zal dat nu ook doen.



Hij heeft al een sub met wie hij een D/s en een liefdesrelatie heeft, dat is 24/7. Ik zal dus niet zijn enige zijn, maar als ik bij hem ben ben ik wel de enige. Hoewel het natuurlijk logisch is dat zijn vriendin ook wel eens mee zal doen in de toekomst, maar dat zal wel even duren. En hij heeft al heel wat jaren ervaring, wat voor mij ideaal is om in het wereldje te stappen.



Wat voor mij belangrijk is dat hij het geduld heeft dat ik nodig heb, maar me tegelijkertijd grenzen over duwt waar ik zelf niet over heen durf, maar waar ik wel overheen wil.



Nog vragen
Klinkt goed Varuca! Ben benieuwd hoe het gaat zijn voor je.



Namens Zinderend bedankt voor je antwoorden! Na haar ban komt ze op je reageren, maar ze kan nu haar vragen dus even niet stellen
Alle reacties Link kopieren
ik hoorde idd dat er iets aan de hand is met bans, maar wat er aan de hand is geen flauw idee. maar hou me daar ook niet zo mee bezig.



Maar goed fijn dat ze blij is met de antwoorden, mocht iemand nog vragen hebben



ohwja wat wel leuk, is we zijn al langzaam wat regeltjes aan het inbouwen op msn. Dus als ik even weg wil/moet toestemming vragen. En met minimaal twee woorden spreken. En dat komt vooral omdat ik soms nogal de neiging heb te reageren met, jep, nope, ehm, grin en dat soort één woordige nietszeggende antwoorden. En ik heb ontdekt dat het lastig is dat af te leren
Zinderend heeft dus nog vragen voor je, maar die gaat ze stellen als de ban voorbij is ;)



Maar vind je het wel prettig om gelijk al met regels te beginnen? Dat maakt namelijk wel dat er direct een machtsverschil voelbaar is, terwijl jullie bij de kennismaking eigenlijk nog volledig gelijkwaardig zijn. Jij hebt nog niet bepaald of hij jou regels mag opleggen, of jij dat van hem accepteert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven