BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Spannend dedoper, en super. Veel,plezier ermee!
Spannend vinden wij het zeker maar we gaan genieten
@Dedoper, wat een D van mij altijd deed was nieuwe zwepen op zichzelf (bovenbeen oid) testen. Vooral om de verschillende manieren van slaan te voelen.
@Istar_ dat heb ik ook geprobeerd en heb gemerkt dat je toch best hard moet slaan voordat het pijn doet en dan bedoel ik echt pijn die je niet wilt voelen. Zo'n flogger verdeeld de pijn, is best een lekker gevoel.

Dit weekend is het helaas niet van gekomen om hem te testen, geeft mij wel meer tijd om te oefenen.

De billen gaat mij wel lukken hoop ik maar hoe sla je tegen de borsten? gewoon er recht op of van onder er tegenaan of is dat helemaal niet de bedoeling?
Alle reacties Link kopieren
echt pijn die je niet wilt voelen... that's my kind of pain



Vanaf de zijkanten op de borsten slaan is het makkelijkste en het handigste. Als je dan misslaat of te ver doorslaat, raak je haar niet op een plek die je echt niet wilt, zoals in haar gezicht.

Je kunt haar uiteraard ook op haar rug slaan ermee, daar kunnen veel mensen het meeste hebben, al verschilt dit per persoon.Dat zul je ook merken als je bij haar varieert met lokaties, de ene plek zal fijner of naarder zijn dan de andere, waardoor je weer harder of juist zachter moet slaan... of juist niet, net wat jullie ding is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Mijn relatie is voorbij maar heeft niets met dit te maken.

Het zweepje kan ongebruikt marktplaats op
Dat is zwaar balen, Dedoper.
he wat naar dedoper



(zweepje gewoon bewaren, misschien goed om verdriet of agressie mee kwijt te raken op een kussen of zo)
Sterkte!
Hè? Het klonk zo mooi allemaal! Sterkte Dedoper!!
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 09 oktober 2014 @ 17:05:

Een flogger is een heel goeie start inderdaad. De pijn verdeelt zich een beetje, en het zwiert heel fijn geloof ik.

Maar onlangs heeft mijn vriend een mooie rijzweep gekocht, met een plat uiteinde, en oefff wat is die erotisch! Hij streelt er zo fijn mee, en dan ineens...Mijn voorkeur gaat ook naar de rijzweep. Ik vind het een mooi en bijzonder effectief voorwerp. En het dwingt meer respect af vind ik, er wordt anders naar gekeken, het wordt gevreesd. Ik denk inderdaad door het erotisch karakter. En dan het opwindend geluid als de zweep goed plat op haar billen klapt ........
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 22 oktober 2014 @ 21:38:

[...]





..het wordt gevreesd.



ik ken persoonlijk weinig mensen die dat ding vrezen... ja hij kan naar zijn, maar er zijn zoveel dingen die naarder zijn.



Er zit sowieso wel weer verschil in een dressuurzweep en zo'n ding met een flapje, dressuurzweep is veel gemener.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:churrro schreef op 22 oktober 2014 @ 21:38:

[...]

Mijn voorkeur gaat ook naar de rijzweep. Ik vind het een mooi en bijzonder effectief voorwerp. En het dwingt meer respect af vind ik, er wordt anders naar gekeken, het wordt gevreesd. Ik denk inderdaad door het erotisch karakter. En dan het opwindend geluid als de zweep goed plat op haar billen klapt ........

is het de bedoeling dat je respect afdwingt, respect moet je toch verdienen en in de bdsm is vertrouwen toch een toverwoord

respect en vertrouwen zijn heel verschillend maar wel met elkaar verbonden.

Ik ben helemaal een nieuweling en mij er zeer serieus aan in het verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 23 oktober 2014 @ 20:06:

[...]



is het de bedoeling dat je respect afdwingt, respect moet je toch verdienen en in de bdsm is vertrouwen toch een toverwoord

respect en vertrouwen zijn heel verschillend maar wel met elkaar verbonden.

Ik ben helemaal een nieuweling en mij er zeer serieus aan in het verdiepen.ik ben het met je eens, voor mij persoonlijk werkt respect afdwingen niet. Het is echter een persoonlijk ding. Ik ken ook mensen die overwonnen moeten worden, willen worden door de ander. Dan kan het dat je pas respect krijgt/verdiend, als je het afdwingt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
inmiddels heb ik er al veel over het bdsm gelezen zelf boeken in het Engels en ik ben zeer geïnteresseerd ik ga het ook in praktijk brengen. Het heeft een goede voorbereiding nodig.

Dat respect afdwingen is niet mijn ding daar ben ik met mijn karakter te zacht voor. daarin tegen denk ik dat ik het wel in mij heb om best wel een goede Dom te zijn. Dat weet ik pas als ik het minimaal 1 keer gedaan heb. Zoiets moet ook groeien en is heel afhankelijk van de Sub.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 23 oktober 2014 @ 22:56:

... en is heel afhankelijk van de Sub sub.
Alle reacties Link kopieren
Interessant topic! Bedankt voor deze openstelling en de tips mbt de diverse bdsm websites. Ik ga ze bestuderen

Heb inmiddels wel begrepen dat ik onderdanige gevoelens heb, maar kan die niet kwijt cq plaatsen. Heb ook ervaren dat ik een fetish heb. Zit kennelijk in je bloed en blijft aanwezig.

Hoop weer wat wijzer te worden van die websites.
rico60 wijzigde dit bericht op 24-10-2014 09:53
Reden: notificatie?
% gewijzigd
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Interessant topic! Bedankt voor deze openstelling en de tips mbt de diverse bdsm websites. Ik ga ze bestuderen

Heb inmiddels wel begrepen dat ik onderdanige gevoelens heb, maar kan die niet kwijt cq plaatsen. Heb ook ervaren dat ik een fetish heb. Zit kennelijk in je bloed en blijft aanwezig.

Hoop weer wat wijzer te worden van die websites.
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
quote:bas-78 schreef op 24 oktober 2014 @ 08:43:

[...]

dat is jouw mening...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 23 oktober 2014 @ 22:56:

inmiddels heb ik er al veel over het bdsm gelezen zelf boeken in het Engels en ik ben zeer geïnteresseerd ik ga het ook in praktijk brengen. Het heeft een goede voorbereiding nodig.

Dat respect afdwingen is niet mijn ding daar ben ik met mijn karakter te zacht voor. daarin tegen denk ik dat ik het wel in mij heb om best wel een goede Dom te zijn. Dat weet ik pas als ik het minimaal 1 keer gedaan heb. Zoiets moet ook groeien en is heel afhankelijk van de Sub.het is een proces waarin je samen leert en groeit... daarbij, wat voor de ene een goede Dom of sub is, is het voor de ander weer niet. Het is toch een heel persoonlijk iets :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 24 oktober 2014 @ 18:18:

[...]





dat is jouw mening...

Eens.

Prima om een sub een sub te vinden maar onzin om de hoofdletter te verbeteren. Sommige dominanten kiezen er juist voor om sub met een hoofdletter te schrijven.
...
Er zijn Doms die prijs stellen op díe hoofdletter omdat ze liever niet dom worden genoemd.

To each his own I guess
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 24 oktober 2014 @ 18:38:

Er zijn Doms die prijs stellen op díe hoofdletter omdat ze liever niet dom worden genoemd.

To each his own I guess



ach ik vind alles best, zolang ik niet hoef te stotteren



Wat vinden J/jullie. Z/zij vinden het misschien wel wat, maar ik hoop mijn toekomstige W/wij niet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Als Dom ben ik nog "dom"

Mij maakt het niet uit als we maar genieten.

Mijn Sub of sub staan nog op een lijn, weten allebei nog niet veel en willen het samen ontdekken. niet eerst met een andere Dom of Sub zodat wij er samen in kunnen groeien
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 24 oktober 2014 @ 18:57:

Als Dom ben ik nog "dom"

Mij maakt het niet uit als we maar genieten.

Mijn Sub of sub staan nog op een lijn, weten allebei nog niet veel en willen het samen ontdekken. niet eerst met een andere Dom of Sub zodat wij er samen in kunnen groeienis het weer aan of heb je iemand anders als sub?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven