BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Het is gelukkig weer aan we doen wel rustig aan, er is veel gebeurd maar ook veel gepraat. Komt helemaal goed de liefde was ook niet weg. Nu gaat het juist beter
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 23 oktober 2014 @ 20:10:

[...]

ik ben het met je eens, voor mij persoonlijk werkt respect afdwingen niet. Het is echter een persoonlijk ding. Ik ken ook mensen die overwonnen moeten worden, willen worden door de ander. Dan kan het dat je pas respect krijgt/verdiend, als je het afdwingt.Precies. Er moet sowieso altijd sprake zijn van onderling respect, wat je ook doet binnen BDSM.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Nou om eerlijk te zijn vind ik dat juist wel heel geil als het afgedwongen wordt. Voor mij persoonlijk komt het dan echter over en minder als een spelletje, dat is ook dr reden waarom ik geen stopwoord had (vorige relatie) , soms wel echt veel meer pijn dan ik aankon, maar was daarna wel altijd een beetje trotserig ofzo op mezelf en heel erg braaf de dagen daarna ;)
quote:Rooss4.0 schreef op 24 oktober 2014 @ 18:21:

[...]



Eens.

Prima om een sub een sub te vinden maar onzin om de hoofdletter te verbeteren. Sommige dominanten kiezen er juist voor om sub met een hoofdletter te schrijven.Ja als zij/hij zijn sub is
quote:dedoper schreef op 08 oktober 2014 @ 23:07:

Wij gaan steeds een stapje verder en inmiddels al wat spullen aangeschaft. Mijn vriendin en ik zijn nog echt beginners en hebben inmiddels ontdekt dat een klein beetje pijn, juist ook genot geeft.

Dus ik wil een zweepje kopen, wat raden jullie aan om mee te beginnen een rijzweep, flogger of een gewone zweep?Een flogger voelt te zacht aan vind ik. Doe mij maar zweep of paddle.
Ja nou paddle van leer of hout? Ik heb een dubbele van leer zeg maar, pffff wel afzien hoor als je echt straf ermee krijg t al vind ik zo'n (plastic ofzo) springtouw het ergst. . Maar idd flogger te zacht
En beng gek op vernedering...in mn gezicht gespuugd of geslagen worden.
Oh ik kan nog wel ff doorgaan zo..."oudgediende".
Ik ga maar bnaar bed...lijkt me verstandiger hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 25 oktober 2014 @ 03:25:

Ik ga maar bnaar bed...lijkt me verstandiger hahaha



Kom gauw terug, zou ik zeggen ...... . Prachtig avatar BTW.



@sophietje: +1. Als het afgedwongen is het ik ook het idee dat het niet gespeeld is, de emoties zijn sterker er is meer power exchange, kortom het is idd erg geil.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Ik hou ervan om met de ogen, een mindfuck, handen om mijn keel en dat soort zaken respect afgedwongen te krijgen, niet zozeer met geweld. Hij eist mij op een andere manier op, ik raak erg onder de indruk van zijn blik, van hoe zijn handen mij sturen, van de directe interactie tussen ons, en niet zozeer van de zweep of flogger die hard wordt gebruikt.
Eerste BDSM sessie was een groot succes en te gekke geile avond.



Mijn vriendin had een leuke verrassing voor mij, ik kreeg de opdracht om gekleed, alleen in een lange jas in een donker hoekje op de parkeerplaats in de auto te blijven zitten en haar te laten weten dat ik er was.Even later komt zij slechts gekleed in een lange jas met daaronder een prachtig torseletje, nylons en rode high heels, bij mij in de auto, steamy windows waren het gevolg.



Snel naar binnen ,een drankje en een hapje en elkaar nog verder opgegeild.

Spullen klaargelegd, blinddoek omgedaan en naar de slaapkamer .



Haar sublijst en stopwoord waren van tevoren afgesproken.



De rol van Dom past prima bij mij en zij is een perfecte sub.

Alle ins en outs ga ik hier niet plaatsen, maar de zweep is goed ingewerkt



We hebben er beiden erg van genoten en veel geleerd.

De sublijst is uitgebreid en tijdens het napraten raakten wij weer opgewonden, het spel ging verder.

Al met al een topavond en nacht die zeker negen uur geduurd heeft.

Wij zijn helemaal verkocht en kunnen bijna niet wachten op de volgende sessie.

Maar eerst even de billen enkele dagen rust geven totdat de rode striemen genezen zijn. Van mijn vriendin kreeg ik het compliment dat ze goed kon merken dat ik geoefend had met de zweep.
Wat fijn dat het weer zo goed tussen jullie gaat, Dedoper!



(by the way, je hebt een PB)
Wow, dat klinkt goed zeg! Fijn!
dedoper en .... toch nog allemaal goedgekomen

mooi verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:h_m schreef op 27 oktober 2014 @ 19:43:

dedoper en .... toch nog allemaal goedgekomen

mooi verhaal
jajajade49 wijzigde dit bericht op 28-10-2014 00:39
Reden: verkeerde opmerking
% gewijzigd
In het weekend geen kinderen thuis dussss........
De flogger is dus goed ingewerkt.

Wat kan ik nu het beste kopen om weer een stap verder te gaan?

Weer iets zoals een zweep of heel iets anders?

Graag tips.
Ligt natuurlijk helemaal aan jouw en haar voorkeuren. Mij maak je zielsgelukkig met een fiberglas cane. Een ander met een plak (die verafschuw ik). Bondagetouw maak je me ook erg blij mee, vooral hennep.

Een ander heeft weer liever kettingen.



Het is dus zo afhankelijk van wat je zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Doper, misschien dat je op niet-lief.nl iets kunt vinden dat jullie aanspreekt.

Mijn scharrel vind shibari erg fijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@Highlander, shibari ziet er prachtig uit maar waar kan ik een haak cursus volgen? pff even gegoogeld, het zijn hele kunstwerken.



@Istar_ Buitende handen en voeten vastbinden is bondage nog niet helemaal wat wij zoeken, dat is voor ons nog een stap te ver.

Fiberglas cane, tja dat kan wel iets zijn.



Of een paddle.

Hier in de buurt zit een prima bdsm winkel, ik ga mij daar maar even oriënteren.
Fyberglas cane is heftig, geen idee of dat wat voor beginners is. Je kan er echt tot bloedens toe mee slaan, zonder je best te doen.

Een plak voelt weer totaal anders.

Arm- en enkel bandages zijn ook erg fijn met touw, vind ik.

Paardenhaarzweep is ook al zo'n genot (wel een lange!)



Het is gewoon echt zo afhankelijk van je eigen voorkeuren. Ken je niet iemand die ook aan bdsm doet en dat je daar eens wat spullen van mag uittesten? Met dettol is bijna alles wel goed te ontsmetten (behalve paardenhaar).
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 30 oktober 2014 @ 22:52:

@Highlander, shibari ziet er prachtig uit maar waar kan ik een haak cursus volgen? Bij touwtjes.tk kun je privéles krijgen in shibari.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nu op RTL 5 bij "5 extreem" een docu over BDSM. Geinig om te zien.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 30 oktober 2014 @ 23:28:

Nu op RTL 5 bij "5 extreem" een docu over BDSM. Geinig om te zien.Die van die vrouw met die 2 mannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven