BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Alle reacties Link kopieren
Ja, in een club in DenHaag.
...
Ik vond het niet echt representatief. Gelijk weer zo extreem, bevestigt alleen maar het beeld wat mensen hebben over bdsm'ers.
Alle reacties Link kopieren
Mwoah, vond het wel meevallen. Alleen dat gedoe op het terras vond ik over the top. En natuurlijk is het een tikje extreem, zo heet het programma ook.
...
Alle reacties Link kopieren
gemist, shit, had ik wel willen zien, even kijken of ik het via uitzending gemist oid kan kijken
Kan niet quoten op vernieuwd forum grrrr.

@Istar_

Ik vond het niet echt representatief. Gelijk weer zo extreem, bevestigt alleen maar het beeld wat mensen hebben over bdsm'ers.



Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook dacht maar weet nu wel beter.
Wat dacht je?
Dat het heel extreem was. dat het niets met seks te maken had.

Gewoon alle vooroordelen, dat slaven in het dagelijks leven heel onderdanig zijn.

In mijn ogen was bdsm "Meesters en Slaven"

Ik heb er nu veel over gelezen en er veel respect voor gekregen. Ik ben helemaal om.

Moet nog veel leren maar het is heerlijk.
Dat beeld ontstaat door dit soort programma's Zo zonde.
Klopt maar dat is met zoveel dingen die met seks te maken hebben.

Parenclubs etc. is ook een groot taboe. Ik vond "seks voor de buch" wel wat hebben in die tijd.

Ik weet nog dat er een uitzending was over DP, volgens mijn huisarts was dat niet mogelijk.
Waarom bespreek je zoiets met je huisarts

Seks voor de Buch was ook zo lekker vooroordeel bevestigend en belachelijk makend.



Het grappige is dat ik een reeks (fantasy)boeken lees met behoorlijk pittige bdsm scènes, maar dat die gewoon onder de reguliere boeken vallen. Het is maar hoe je het inkleed
ik was bevriend met mijn huisarts, vandaar.

Vond het raar dat iemand die er voor geleerd heeft er zo tegenaan keek, hij had dan ook alleen maar rechttoe rechtaan seks.

50 tinten grijs is nu een hype maar ik ben omgegaan door o.a. dit topic en de linken in de TO.

Wandering Spirits helemaal top.
50 tinten grijs is zo saai.
Ah je zit al op Wandering Spirits Dedoper, mooi. Ik wou je net aanraden om je eens elders aan te melden voor je vragen, bijv Fetlife of WS. Hier zijn maar weinig bdsm-ers denk ik, om je advies te geven.

Heb je al tepelklemmen in huis? Misschien een gag? Mijn vriend en ik houden erg van kettingen. En een rijzweep.
Alle reacties Link kopieren
hallo
@Marana, fetlife had ik ook al ondekt, al zo'n beetje de halve wereld afgezocht maar hier vind ik het toch het gezeligst :-)

Eer rijzweep gaat er zeker komen en in tepelklemmen ben ik zelf in geïnteresseerd. Een gag dat denk ik niet, altans voorlopig niet. Maar je weet maar nooit, het gaat ineens zo snel.
Alle reacties Link kopieren
Wandering Spirits heeft ook een erg behulpzaam forum, sowieso een erg interessante site om antwoorden te krijgen op vragen die ik niet eens wist dat ik die had..

Morgen weer een heerlijke avond in het verschiet, vanavond heel "braaf" de stad in met zijn tweetjes.
WS is een heel toegankelijke site met veel info, leest makkelijk.

@jajajade49, vrijdagavond en braaf? Het is weekend, dan ga je toch niet braaf zijn.
Alle reacties Link kopieren
k ben t hele weekend braaf... *snif*...
De kinderen zijn niet thuis waardoor een heerlijk bdsm avond in de planning staat.

Nog even de speelgoedwinkel in voor een paar extra speeltjes en dan een begin maken met de voorbereidingen.

Ik zie het al helemaal voor mij.

Eerst lekker eten maken voor mijn sub. Heerlijk en romantisch tafelen, wijntje, kaas plankje en zwoel muziekje op de achtergrond. Elkaar opgeilen. Blinddoek voor en de laatste voorbereiding treffen.

En dan een paar uur heerlijk ……
Gistermiddag eerst met de klopboor enkele gaten in het plafond gemaakt zodat ik een aardige stellage op kon hangen waar mijn sub aan vast gemaakt kon worden. Ze kon geen kant meer op. Natuurlijk weer de flogger gehanteerd en ik heb een paddle aangeschaft die mijn sub erg kon waarderen.

Ook nog een paar speeltjes voor de "normale" stimulans die ook erg gewaardeerd werden.

Voor mij zelf zuignapen voor op mijn tepels. Even wennen maar erg lekker. De ringen rondom de tepels zijn nog goed zichtbaar. De volgende stap zijn tepelklemmen.

Het was een heerlijk avondje.
fijn Dedoper, het is erg leuk om te lezen hoe het ontwikkelt bij jullie, gaaf!
Nooit gedacht maar wij vinden het heerlijk en voor ons gaat de ontwikkeling super snel.

Zijn ook geen 18 meer daarom wat er nu nog te halen valt...... :-)
Eens met Marana, leuk dat je dat hier deelt.
Het is nu niet een onderwerp dat je bij de koffieautomaat bespreekt. Ben wel heel open maar toch.

Krijg hier ook goede tips en het is leuk zoals jullie met mij(ons) meedenken.
Je bent er echt vol ingedoken hè?

Misschien is het leuk voor jullie om een keer naar een munch te gaan, koffieleuten of een biertje met gelijkgestemden.

Er zijn ook actieve meetings, bijvoorbeeld met een groep gaan paintballen. Nog nooit zoveel vrijwilligers gezien om in het konijnenpak te gaan :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven