BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
Alle reacties Link kopieren
quote:yongyo schreef op 14 december 2014 @ 16:49:

Ik worstel er wel mee hoe we hier nu verder mee kunnen gaan. Kun je soms wel en soms niet sub zijn.



Bij mij is het er altijd, soms heel erg op de achtergrond.

Pas toen ik iemand tegenkwam buiten mijn relatie met dezelfde interesse, ben ik meer gaan ontdekken.

Ze had het zelfde probleem, in haar relatie had ze er nooit iets mee kunnen doen.

Samen zijn we steeds meer gaan ontdekken. Dingen die thuis onbespreekbaar waren, waren voor ons normaalste zaak van de wereld. Langzaam vielen ook veel puzzelstukjes uit het verleden op de juiste plaats.

Omdat we er veel mee bezig waren, ging het ook makkelijk om steeds een volgende stap te zetten.

Gewoon genieten, samen ontdekken en dan komt het allemaal goed!
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 december 2014 @ 22:26:

[...]



De ene keer dat er sprake was van een stopwoord zei de man in kwestie dat ik stop kon zeggen maar dat hij er niet naar zou luisteren.

Ik heb hem gestopt maar dat heb ik dus in andere bewoordingen gedaan.



Ik hoef je vast niet te vertellen dat dit eens en nooit weer was.Jammer te horen dat je zo'n slechte ervaring had. Je zal vast nu wel in betere handen zijn.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:FruitAppel schreef op 14 december 2014 @ 23:03:

[...]



Ja klopt is hier vergelijkbaar. Mijn D vind dat ook niet fijn als ik stopwoord gebruik denk ik omdat hij dan niet goed heeft aangevoeld. Maar die ene keer dat ik mijn stopwoord gebruikte is ook goed geweest want ik had een soort 'stop woord angst' ik wilde mijn D niet teleurstellen en alles voor hem doen. Dat ik het spel wel.stopte vond hij juist goedHoe kwam het eigenlijk dat je de volgende keer geen stopwoord nodig had?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 december 2014 @ 13:17:

Mijn hemel, wat kunnen zgn deskundigen toch neuzelen over zoiets simpels als een stopwoord. Bij mij is stop stop en de eerste de best die met een gagball aankomt heeft zelf geen ballen meer.



Tis zo simpel.







Ik lees ff mee en ben het weer eens volslagen met je eens!

Misschien willen wij sowieso al niet graag de mond gesnoerd worden, laat staan met zoiets!



Maar wij zijn meer van de lust en wat mentalere manier/spel van dominantie, jij ook toch, dacht ik?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Iedereen zijn eigen voorkeuren en manier van spel natuurlijk.

Maar het grootste effect is juist mentaal.

Een groot gevoel van hulpeloosheid treedt snel op.

En is natuurlijk niet heel erg comfortabel.
Geniet elke dag
Dat ligt toch echt aan je persoon/voorkeuren/spel. Ik heb me nog nooit hulpeloos gevoeld, behalve toen mijn stopwoord genegeerd werd.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je maar weer dat het heel persoonlijk is

Maar wel mooi alle ervaringen te lezen
Geniet elke dag
quote:The_wizzard schreef op 15 december 2014 @ 00:56:

[...]





Hoe kwam het eigenlijk dat je de volgende keer geen stopwoord nodig had?Mijn Mr had me zo gek gemaakt van geilheid, dat ik het punt had bereikt alles zo ongeveer te doen om klaar te komen. Ookal was ik nog bang, ik kon me volledig overgeven en toen deed hij het gewoon en dat ging goed
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een mooie ervaring Fruitappel.

Toch een beetje een mijlpaal.

Heb je het gevoel dat je nog verder je grenzen kan verleggen?

Heb je al dingen gedaan waar je vroeger van dacht dat doe ik nooit, wil ik nooit doen, of kan ik niet doen.



Bij mij zijn een hoop grenzen geleidelijk opgerekt, en doe dingen die ik vroeger niet voor mogelijk hield
Geniet elke dag
Ik kan zeker nog heel veel grenzen verleggen. Er is nog een hoop wat ik zou willen doen en wat mijn Mr met me wil (laten) doen, mijn grenzen zijn zeker verlegd door hem. Ik heb dingen gedaan waarvan ik nooit had gedacht dat ik het wilde en nu smeek ik er om.
Alle reacties Link kopieren
Werken jullie ook met naalden en elektroplay?
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 15 december 2014 @ 13:17:

Werken jullie ook met naalden en elektroplay?



Nee, nog nooit gedaan.

Heb je hier ervaring mee?

Of ben je er naar op zoek?
Geniet elke dag
the_wizzard heb je hier eerder een account gehad onder een andere naam?
Alle reacties Link kopieren
Nee marana, ik ben hier zelfs vrij nieuw. Hoezo, denk je me te kennen?



Was wel een aantal jaren geleden heel actief op een ander forum.

Het forum werd opgeheven, en raakte zo een tijd inactief.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Roos, Suzy en misschien anderen ook nog. Bij mij werkt een gag anders, het voelt niet als "de mond snoeren" Bij mij zorgt het voor meer concentratie. Net zoals een blinddoek en een koptelefoon met de juiste muziek daar ook voor zorgt. Door zintuigen deels of volledig af te sluiten kan ik me volledig focussen op mijn gevoel. Een gag ontneemt mij niet mijn stem, dat klinkt waarschijnlijk heel erg vreemd :-)
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje Fruitappel werkt je meester, met een trainingschema en houdt hij je vorderingen bij?

Ik wil in de toekomst wat gestructureerde en gerichter gaan werken, dus vandaar mijn interesse
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Lisa, wat jij beschrijft kan ik heel goed invoelen. Als een man mij ooit weer zou mogen "gaggen" zou dat mijn kado voor hem zijn, dan heeft hij mijn ultieme vertrouwen gewonnen. Het feit dat ik niet kan spreken met een bal is niet eens het ergste, ik kan huilen, kreunen, schoppen en piepen Het ergste is dat ik ervan in de paniek raak. Ik kan dan niet meer slikken en heb moeite met ademregulatie. En in mijn geval was het het onverwachte, de overval.. nou ja, dat hoef ik jou niet te vertellen.



Maar het idee van "zintuigen ontnemen als deel van de concentratie op iets anders" kan ik heel goed snappen.
...
Alle reacties Link kopieren
Roos, ik weet het
quote:The_wizzard schreef op 16 december 2014 @ 13:59:

Een vraagje Fruitappel werkt je meester, met een trainingschema en houdt hij je vorderingen bij?

Ik wil in de toekomst wat gestructureerde en gerichter gaan werken, dus vandaar mijn interesseVoor zover ik weet niet en doet hij gewoon waar hij zin in heeft wanneer hij daar zin in heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:FruitAppel schreef op 17 december 2014 @ 00:01:

[...]



Voor zover ik weet niet en doet hij gewoon waar hij zin in heeft wanneer hij daar zin in heeft :-)

Goddank.

Ik krijg echt de rillingen van "trainingsschemaas en vorderingbijhoudgeneuzel" alsof je op puppycursus gaat. *ril*
...
Alle reacties Link kopieren
Wil je dan liever een nog strengere aanpak roos?
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral van de spontaniteit en de communicatie. Ik kan me niks voorstellen bij een vriendje dat met een trainingsschema aankomt. Als ik daar zin in heb neem ik wel een personal trainer!
...
Trainingsschema? Gestructureerd opleiden? Brrrr.... Het is toch vooral een wisselwerking en wat op dat moment goed voelt?



Wij hebben wel een stopwoord afgesproken ja, maar ik denk dat ik dat nooit hoef te gebruiken. Hij ziet, voelt, hoort heel goed wanneer het niet meer gaat.
Misschien is het bij jou anders The wizzard omdat jij toch ook een vriendin hebt en daarnaast een sub wil? Dan zullen afspraken met sub alleen om bdsm draaien lijkt me. Dan werkt een schema misschien maar mijn D is ook gewoon mijn vriend natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Vandaar dat er zoveel vraag is naar personal trainers is

En ik altijd maar denken dat het om sport ging.



Ieder zijn smaak natuurlijk roos.

Mij bevalt het gedeeltelijk, maar komt ook omdat laatste S daar veel behoefte aan had.

Was iemand die graag structuur had, en op basis daarvan wilde evalueren, nabespreken

Maar het haalt ook veel van de spontaniteit weg.

Ben er nog niet 100% uit.

Dus vandaar dat ik elke mening leuk vind om te horen
Geniet elke dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven