BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de OP een beetje aangepast en veel links verwijderd. Zo bestaat collarme al eeuwen niet meer en was het sowieso een verschrikkelijke site met vooral seksbeluste jagers. Maar zijn er sites die jullie graag toevoegen geef een kik :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fetlife?
...
Alle reacties Link kopieren
Mooie aanpassing! Well done
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 juni 2015 @ 13:09:

Fetlife?twijfel ik over, geen zin om glurende mutsen er heen te lokken. Je klikt dan toch makkelijk door.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:avie83 schreef op 28 juni 2015 @ 13:11:

Mooie aanpassing! Well donedankje, wilde dat laatste er heel graag aan toevoegen, mede vanwege de discussies die soms ontstaan. Goed om in het achterhoofd te houden :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:avie83 schreef op 28 juni 2015 @ 13:09:





@ lollypopje hahaha nee hoor, niks doen wat je niet wil Ik wil het ook wel doen, maar het voelt niet als mijn plaats, ofzo. Nieuw enzo.

Andere gegadigden?? (ik voel me een beetje een roepende in de woestijn )ach, ik kom hier ook maar op en af. Soms maanden of een jaar niet en dan ga ik toch weer even nieuwsgierig lezen. Maar het is niet meer mijn plekje zoals vroeger.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 juni 2015 @ 13:14:

[...]





dankje, wilde dat laatste er heel graag aan toevoegen, mede vanwege de discussies die soms ontstaan. Goed om in het achterhoofd te houden :-)Duidelijk en concreet
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 juni 2015 @ 13:16:

[...]





ach, ik kom hier ook maar op en af. Soms maanden of een jaar niet en dan ga ik toch weer even nieuwsgierig lezen. Maar het is niet meer mijn plekje zoals vroeger.Hoe komt dat? Is het niet meer zoals vroeger, of heb je er gewoon minder behoefte aan?
Alle reacties Link kopieren
In het begin had ik geen andere plekken. Nu heb ik mijn vrienden en andere sites, waar ik makkelijker en opener praat over mijn beleving. Wat niet weg neemt, dat ik hier graag nog af en toe mijn stem laat horen en mijn visie op dingen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@ avie: ik wil er niet meer teveel op in gaan...ik heb erover geschreven hier maar naderhand gewist.



Ik blijf wel erbij dat ik blij ben met de ervaring die het me gaf.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag Fetlife ook wel in het lijstje
Ik vind Marijkes praktijken wel een hele goeie om toe te voegen.



Mooi zo'n nieuw topic!
Alle reacties Link kopieren
Marijkes praktijken is idd een goede marana. Als ik tijd heb, (lees, achter mijn laptop zit en niet mijn foon) voeg ik hem toe.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nog wat spannends gedaan in het weekend?



Ik heb 2 heerlijke nachten met mn meiske doorgebracht.



Het was een nieuwe en leuke ervaring voor haar om op bed te worden vastgebonden.
..als je terugkijkt op je leven..heb je er dan alles uitgehaald..wat er in zat..
Klinkt lekker - ikku-...
Alle reacties Link kopieren
Gister lekker bevredigend terwijl er heel hard in mijn tegels werd geknepen pijn elementen tijdens de seks blijven super opwindend
quote:Beerdiertje schreef op 01 juli 2015 @ 13:15:

Gister lekker bevredigend terwijl er heel hard in mijn tegels werd geknepen pijn elementen tijdens de seks blijven super opwindendja maar timing is daarbij alles. Te vroeg knijpen is alleen maar pijnlijk, maar vlak voor het klaarkomen is het fijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 01 juli 2015 @ 13:16:

[...]



ja maar timing is daarbij alles. Te vroeg knijpen is alleen maar pijnlijk, maar vlak voor het klaarkomen is het fijn.Ja dat is waar maar mijn D is perfect met timing
Mijn D doet t vaak expres te vroeg





Sommige D's denken dat ze niet tegen je hoeven te praten of zo he, voordat je FL-vriendjes wordt. Vind ik altijd zo raar en onfatsoenlijk!



Ik ben niet erg actief daar, heb al tijden niets gepost, maar toch kreeg ik afgelopen week vanuit het niets een vriendschapsverzoek. Van iemand die nieuw was op FL en net 3 nieuwe friends had, waaronder 1 van mijn friends (die heel veel FL-vrienden heeft). Ik snap dat nou nooit, denk je echt dat ik iedereen zomaar accepteer? Ik heb niet voor niets maar een stuk of 10 vrienden daar...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal geen vrienden op fetlife maar kom er ook zelden, op bdsm zaken krijg ik wel veel mailtjes van D's dat snap ik ook niet want er staat duidelijk in mijn profiel dat ik al een D heb
Er lopen op fetlife nogal wat wannabe D's rond die met hagel op subs schieten.
Alle reacties Link kopieren
Ach dat kan mij echt niet boeien. Op het reject knopje drukkrn is ook de moeite niet. En op stomme mails reageer ik gewoon niet, tenzij ik zin heb om te klieren
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdagnacht een heel leuk moment gehad.



Mn meiske (keer op keer) lekker in een heel koud bad laten gaan om haar daarna dmv de zeer warme aanwezige lucht lekker te laten opwarmen, icm een lichte zweepsessie gloeide en tintelde ze over haar hele lichaam.



Een echte aanrader
..als je terugkijkt op je leven..heb je er dan alles uitgehaald..wat er in zat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven