BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 14 november 2016 @ 22:07:

Ik vind relsub altijd beter klinken dan 'brat'. Bij een brat denk ik eerder aan een 12jarige die gaat stampvoeten omdat ze de nieuwste Iphone niet krijgt of zo.

Als ik iets niet hoef is het een aaifoon

Ben niet zo materieel ingesteld en hypes doen me ook niets.



Is het al zondag? Ik ben te verwend de afgelopen weken, kan geen weekendje meer zonder hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 november 2016 @ 17:04:

M'n broer is niet meer hoor.Sorry...zonder RRRRRR
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 november 2016 @ 22:15:

Dank je. Ik heb trouwens geen angst dat ik aan haar niet genoeg zou hebben. Ze is perfect

Nice!!



(sorry voor de inbraak. Nu ben ik 'gesnapt' als trouwe meelezer )
Je zocht al tijden een excuus om uit de kast te kunnen komen, geef het maar toe
.
anoniem_153776 wijzigde dit bericht op 15-11-2016 12:07
Reden: 1 keer is genoeg
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Amand, misschien heb je ook wat aan mijn verhaal. Mijn man en ik zijn een soort van exclusief. Hij mag van mij best buiten de deur snoepen en ik heb een goede vriendin die ik een paar keer per jaar zie. Niet helemaal exclusief zoals jij schreef, maar ik denk dat het hoe-en-wat misschien een beetje inzicht kan geven.

Ik ben bi en vanaf het begin hierover open geweest; hij gaf vanaf het begin aan dat ik best wel eens wat met een vrouw mocht als ik dat zou willen.

Heel lang is het weten dat het mocht genoeg geweest, en dat ik er nu wel wat mee doe is niet eens zozeer omdat ik toch niet zonder kan, maar door een gelukkige samenloop van omstandigheden dat die vriendin en ik eenzelfde intresse delen en het nu konden proberen. Die gedeelde intresse is BDSM. Maar ik zoek het niet bij haar omdat mijn man niet genoeg is- maar omdat ik soms graag switchs en dat is in onze relatie geen optie. Ook "kan" ik alleen maar een D rol op me nemen bij vrouwen, niet bij een man.

BDSM is een fantasie/behoefte die ik pas na een aantal jaar relatie heb durven uiten. Ik had er eerder al eens aan geproefd en wilde nu meer.

Ik was zo blij dat het bespreekbaar was! En nu kom ik een beetje op waar het voor jou relevant is haha.

We gaan samen nog niet zo ver als ik zou willen, maar dat kost tijd en die gun ik hem en ik kan enorm genieten van wat hij mij al wel geeft.

Als ik die vriendin niet meer zou spreken zou ik het jammer vinden dat ik een deel op zou moeten geven, maar hij is genoeg. Hij was al genoeg, zij is een mooie bonus.

Hij weet ook (deels) waar ik graag naartoe wil, en kan zich daar gelukkig in vinden. Ik zou het denk ik erg lastig vinden als hij dat niet had gewild of gekund, misschien dat dan "iets ernaast" wel iets was dat "moest" omdat het anders "niet genoeg is". Maar die intentie betekend voor mijn al heel erg veel. En hoe belangrijk het ook voor mij is, hij is het belangrijkste. Ik hou zielsveel van hem en seks/BDSM is maar een aspect van onze relatie. En behalve het buiten de deur zoeken zijn er meer opties natuurlijk; van accepteren dat zijn grens anders ligt tot het opgeven van de relatie en zoeken naar een betere match als het buiten de deur niet bespreekbaar is etc.

Maar jullie zijn nog samen aan het ontdekken. Nu al zeggen of iets wel of niet genoeg is- is zo moeilijk! Verwachtingen veranderen, relaties ook. En dat jij het met haar wil ontdekken is al zo mooi!!!!



Wat ik wil zeggen, is het kan absoluut exclusief. Soms kan het ook wat meer open, als aanvulling- Het hoeft niet uit noodzaak te zijn. Ik denk ook dat als het echt een noodzaak zou zijn de match überhaupt al niet helemaal goed is. Je geeft altijd iets op voor een ander, je hoeft jezelf en je wensen er niet voor aan de kant te zetten, maar geven en nemen is niet meer dan normaal. Ook bij vanille seks- en in het huishouden.



Ik prijs mezelf nu gelukkig dat ik de vrijheid heb van het beste van alle werelden te kunnen genieten. Te kunnen switchen, soms met een vrouw te kunnen spelen, fantastisch. Maar wat ik er het mooiste aan vind is niet het doen- maar het mogen doen En als zij er morgen een punt achter wil zetten, of als mijn man zou willen dat ik stop dan zij het zo en hoeft het van mij ook niet direct vervangen te worden. Want het belangrijkste is wat we thuis hebben. En daar zou ik alle uitstapjes voor opgeven. Niet altijd makkelijk of leuk, maar een keuze.



En dat is een relatie an sich al; kiezen voor elkaar. En samen kan je dan nog meer keuzes maken.

Maar het zijn keuzes die moeilijk te voorspellen zijn tot je er echt bent. En nu ontdekken jullie nog van alles. Geniet daarvan! En mochten jullie wensen ooit te ver uit elkaar blijken te staan kan je altijd nog uit veel opties kiezen wat betreft hoe je ermee omgaat



Dat werd echt een veel langer vehaal dan ik dacht haha, maar misschien heb je er wat aan Veel plezier met de ontdekkingsreis en wat spreek je liefdevol over haar, is heel mooi om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 november 2016 @ 12:05:

Je zocht al tijden een excuus om uit de kast te kunnen komen, geef het maar toe niet perse

Maar ik las dit van jou en moest gewoon even reageren.

En nu wil ik alles weten van je! Kom op, spill the beans
Eg nie.
Alle reacties Link kopieren
Tssss....ik zal het onthouden!
Dank voor je uitgebreide verhaal, Dormouse. Voor mij is een extraatje buiten de deur geen optie en voor haar ook niet. Het is gewoon nogal onbekend terrein en bij de verkenning daarvan komen vragen bovendrijven, that's all.
Dormouse, wat schrijf je toch weer mooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 15 november 2016 @ 20:13:

Dank voor je uitgebreide verhaal, Dormouse. Voor mij is een extraatje buiten de deur geen optie en voor haar ook niet. Het is gewoon nogal onbekend terrein en bij de verkenning daarvan komen vragen bovendrijven, that's all.



En alleen maar logisch, al die vragen! Ik hoop dat je hier in het topic al wat antwoorden vind maar de meeste samen als stel kan beantwoorden naarmate jullie meer ontdekken



Het belangrijkste is, wat je ook doet; dat je er allebei achter staat. Of het nu een handeling of relatievorm is. En dat je blijft praten. Maar volgens mij zit dat bij jullie wel goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 15 november 2016 @ 20:15:

Dormouse, wat schrijf je toch weer mooi. Wat lief, dankjewel! Ik was een beetje bang dat het te lang en te warrig zou zijn want moest tussendoor 5x mijn zoon redden van suïcidale-peuter-klimpartijen op de meubels hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Dormouse, leuk je hier weer te zien :-D

En mooi je verhaal zo te lezen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dormouse, wat heb je dat mooi geschreven. Dank je wel voor de inzichten.
Alle reacties Link kopieren
Nawww! Jullie laten me blozen vind het ook leuk hier weer terug in dit hoekje van het forum te zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse hoe gaat het nu verder met jullie. Nog aan het experimenteren met regels of etiquette?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gaat hardstikke goed! Helaas erg weinig tijd gehad om veel te spelen, laat staan nieuwe dingen proberen. Vlak na Oud en Nieuw gaan we emigreren en om een beetje rustige feestdagen te hebben moesten we nu echt een hoop regelen.

Maar kan niet wachten om er weer me verder te gaan! Wel een kleine verandering opgemerkt; hij is nu ook hoflijker naar mij haha! Ineens houd hij de deuren weer open, best schattig- helemaal omdat het (zo bleek) vrij onbewust was



En hoe is het met jou? Nog wat leuke avonduren gehad in de tussentijd?
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse Wat leuk om te lezen hoe het doorwerkt. En heerlijke he, die ouderwetse hoffelijke mannen

Kan me voorstellen dat het dan nu wat te te druk is om echt te spelen. Hoop voor je dat jullie daar volgend jaar weer meer tijd voor kunnen maken.



Hier lekker. Ik probeer weer wat te spelen, al blijft dat lastig zonder vast iemand. Maar ik kan er weer ouderwets van genieten en dat is echt heerlijk. Dus hopelijk kan ik beetje casual afspreken met leuke mensen, tot ik iemand tegen kom die mij definitief op mijn knieën krijgt
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je er zo van geniet al is het lastiger zonder vaste speel-partner. En wat een geniale zin hahaha.

Wellicht nog tijd voor een leuk feestje voor de feestdagen?
Alle reacties Link kopieren
wat kan je soms lang nagenieten.. Al gaat zitten nog steeds best heel moeilijk..



Wat leuk je weer te lezen dormouse..
Alle reacties Link kopieren
eensgelijks Hoesje!!



En lekker hoor! Geniet ervan!! Ben stiekem wel een beetje jaloers haha. Met al dat papierwerk aan de kant heb ik wel weer zin in iets leuks. Hoeft geeneens per se een spel te zijn, als het maar gewoon even echt hard-hard is. Gelukkig van het weekend kind een nachtje uit logeren even wat tijd voor elkaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 16 november 2016 @ 09:15:

Wat fijn dat je er zo van geniet al is het lastiger zonder vaste speel-partner. En wat een geniale zin hahaha.

Wellicht nog tijd voor een leuk feestje voor de feestdagen?



Laat ik zo zeggen de enkele keer dat ik heb kunnen spelen, heb ik genoten. Nu het volume proberen omhoog te krijgen



Nee, nog geen feestjes gepland staan. Maar ben wel beetje aan het kijken. Wel zin in iets.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse, wat heb je dat mooi geschreven. Met plezier gelezen!



Gisteravond heerlijk "gespeeld".

Mijn Dom is weer eens goed bezig geweest!

Kan mijn benen niet over elkaar doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven