BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse, wat heb je dat mooi geschreven. Met plezier gelezen!



Gisteravond heerlijk "gespeeld".

Mijn Dom is weer eens goed bezig geweest!

Kan mijn benen niet over elkaar doen!
Alle reacties Link kopieren
Het moet er even uit hoor...ik zit hier een beetje gek te worden...grieperig maar D is te stil en M te aanwezig....Jaja, ik weet het, het is nooit goed....Ik wil, ik wil, ik wil en ik wil nu...stuiter tegen de muren op.



Ppffff....sorry voor het zeuren
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Subon



Ik heb een heerlijk weekend achter de rug! Nooit gedacht dat ik zo snel weer een man zou kunnen vertrouwen. Maar mijn D is ook niet zo maar een man
Alle reacties Link kopieren
Moondream, wat fijn om te horen!!

Het blijft altijd afwachten toch?



Subon, vervelend! Sterkte!



Nog een paar uurtjes wachten en dan....

Ik kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Moondream, wat fijn voor je :-)



Netgear....en dan een date...? Ben even ieders planning kwijt...Veel plezier in ieder geval!



Dank jullie wel, komt wel weer goed. En anders op pad naar wat er op mijn pad komt
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Subon, Nee, spelen met mijn Dom?

Nieuwe speeltjes uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
Aaah!, klinkt goed Netgear! Have fun
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ugh, mánnen!



Echt hoor, al maanden geleden een verzoekje in gediend en hij beloofde het dan-en-dan te geven. Moment komt, en ik krijg niks. Nou ja, vooruit, misschien een spelletje en plagen is leuk. Nog meer spelen/seks volgt en wat ik vraag blijft achterwegen. Dus ik vraag er nog eens naar, en nog eens. Niet te vaak want wil niet dat hij het afhoudt omdat ik zeur. Komt ineens het hoge woord eruit: hij wil het niet.



Op zich prima, als er een grens voor hem is kan ik ermee leven, maar echt: ZEG HET DAN!

Ook als hij het zich na de belofte bedenkt dat hij niet wil, zeg het en wacht geen half jaar! Spreek je twijfels uit- wat dan ook, maar laat me niet in de waan.



Kan hem wel wurgen (met alle liefde en spreekwoordelijk uiteraard).



Sorry voor de rant/ego-post, moest het even ergens kwijt.
Hey dormouse,



Wat een teleurstelling! Enig idee waarom hij het niet eerder kon zeggen? Dacht hij misschien nog wel dat het zou kunnen als de stemming goed was etc? Of is het gewoon echt een harde grens en wist hij dat eigenlijk wel?



Hoe voel je je nu? Nog wel kunnen genieten?
Alle reacties Link kopieren
en dan denk je dat vrouwen moeilijk zijn met dingen uitspreken dormouse...



Hoe ist eigenlijk met je mans crush?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee Fushi, maar zijn wel goede vragen. Leg ze vanavond aan hem voor. Ben nog wel een beetje bozig (en wat teleurgesteld, stiekem) maar dat trekt wel bij



En echt he Hoesje haha. En de crush zwakt af- hun project is afgelopen en binnenkort werkt hij zelf op een andere locatie. Ze zien elkaar dus een stuk minder en dat maakt best een verschil merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe weer Dormouse...goede vragen van Fushi
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Fushi, heel erg bedankt voor de vragen. Ik heb het er met hem over gehad en ben het was heel anders dan ik had verwacht. Ik dacht dat het hem misschien "gewoon" nog een stap te ver was ofzo- Maar zo zit het dus niet helemaal.

Het is dat hij het nu niet wil/durft niet om de handeling an sich, maar om mij. Ik heb niet zoveel spek op mijn botten zeg maar- en hij vind het daarom niet prettig.

Want hij wil het op zich echt wel doen, het lijkt hem ook spannend en lekker, maar niet op deze manier.

Hij vond het heel moeilijk om het aan te geven omdat hij mij niet wilde kwetsen en kon zichzelf wel voor zijn kop slaan dat hij in zijn enthousiasme om mijn voorstel direct ja had gezegd. Ook gaf hij aan dat hij geprobeerd heeft zich eroverheen te zetten maar dat dat niet echt lukt.



Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee moet. Baal dat ik gister meteen uit mijn plaat ben gegaan en we er niet eerder gewoon wat meer/beter over gesproken hebben. Tegelijk ben ik ook opgelucht dat hij de handeling zelf niet afwijst, en ik dus niet erg veel meer wil dan hij wil/kan geven. Maar voornamelijk ben ik er wat verdrietig om- want ik werk er echt hard aan om aan te komen (iets waar hij ook echt een steun in is) en dan is dit, hoewel ik de eerlijkheid waardeer, best ff een klap.



Beetje warrig verhaal (sta tijdens het koken te typen), excuus daarvoor. Maar voelt fijn het even zo op een rijtje te zetten zodat ik er voor mezelf ook een beetje helder krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ach dormouse, bah.

Ik herken het heel erg.. Letterlijk zelfs. Ook geen spek, doe ontzettend mn best, en M heeft met bepaalde acties soms wat terughoudendheid hierom.

Met als enige verschil dat hij het wel gelijk tegen me zei.



Wat we hebben afgesproken is dat bepaalde wensen van mij, hij wel probeert, steeds meer opbouwend. Om de reactie te zien en om zeker te weten dat hij niet per ongeluk mn been breekt oid.



Je zou je excuses kunnen aanbieden voor het uit je plaat gaan, en proberen te praten over hoe je wel datgene kan doen.

(wel lastig praten soms, zonder details te weten/noemen, maar hoop dat jullie er kunnen komen door proberen en praten)
Alle reacties Link kopieren
Je verhaal komt verre van warrig over hoor Dormouse.



Fijn dat je nu weet waarom. Kan me voorstellen dat het in jouw situatie wel even voelt als een klap. Is het iets waar je samen naar toe kan werken? Je zegt al dat je hard bezig bent om aan te komen...kan deze handeling dan misschien ook langzaam opgebouwd worden...of af en toe 'getest'? Het klinkt wat vaag maar ik weet het niet zo veel beter te omschrijven.



Kookse en eet smakelijk alvast!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden



Mijn excuses heb ik al aangeboden en gelukkig begreep hij mij ook wel. Denk dat we het er als hij later vanavond weer thuis is nog wel even over hebben.



Of het op te bouwen is weet ik niet, maar voor nu heb ik het even op de lange termijn gezet. Wil later wel van hem vragen of hij er dan- wanneer hij zich er wel goed bij voelt, het initiatief te nemen en me in de tussentijd maar met iets anders moet verassen ofzo.



Beetje de bal dan bij hem leggen, want vind het toch moeilijk in te schatten waar dan nu wat dat betreft de grenzen liggen. Dat ook maar even opschrijven om naar te vragen.



Maar hoe is het met jullie?
quote:Dormouse schreef op 24 november 2016 @ 17:48:

Dankjewel meiden



Mijn excuses heb ik al aangeboden en gelukkig begreep hij mij ook wel. Denk dat we het er als hij later vanavond weer thuis is nog wel even over hebben.



Of het op te bouwen is weet ik niet, maar voor nu heb ik het even op de lange termijn gezet. Wil later wel van hem vragen of hij er dan- wanneer hij zich er wel goed bij voelt, het initiatief te nemen en me in de tussentijd maar met iets anders moet verassen ofzo.



Beetje de bal dan bij hem leggen, want vind het toch moeilijk in te schatten waar dan nu wat dat betreft de grenzen liggen. Dat ook maar even opschrijven om naar te vragen.



Maar hoe is het met jullie?



Da's wel heel kinky, Dormouse Sorry, flauwigheid. Wel fijn dat jullie er wat meer over hebben kunnen praten.



Hier is het heel rustig. Net bezig met een nieuwe baan, de examens van mijn studie komen er ook weer aan en afgelopen week ging het behoorlijk slecht tussen ons. Dat laatste is gelukkig al weer helemaal goed maar ik ben nu wel meer knuffelig dan echt zin om te spelen. Hij snapt het en heeft dat zelf ook een beetje, zal wel weer komen.
Hier is/was het wat rustiger. De nieuwe man is toch wat terughoudend geworden ivm zijn partner (open relatie, ze weet ervan, maar er leek wat kou in de lucht te zitten). Na dit weekend hopelijk wat duidelijkheid, want het enthousiasme is er nog steeds aan onze kanten. Gesprekken gaan nu ook over het wat hardere werk en zijn veelbelovend.



En sinds een dag of wat komen ook de oude contacten die ineens vaag werden een voor een zich spontaan melden. En die wacht ik rustig af. Dat wispelturige gedoe is prima, maar ik ga daar niet heel erg mijn best voor doen. Dat soort spelletjes speel ik niet. Dus als ze concreet worden en een plan maken om af te spreken en/of een (nieuwe) speeldate te maken, zijn ze van harte welkom.
O en fijn dormouse dat jullie er over hebben kunnen praten. Jezelf niet te veel verwijten, je bent ook maar een mens en je hebt het snel ter sprake gebracht.
Alle reacties Link kopieren
De contacten zijn rustig maar mijn innnerlijk stormt. Teveel afspraken die laatste moment zijn gewijzigd, moet weer even mijn plekje hervinden.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Dormouse en Hoesje, ik snap dat jullie er van balen, maar het is wel lief, zo'n zorgzame D.



Ik heb zelf meer dan genoeg spek op de botten, willen jullie wat?

Maar serieus, misschien kunnen jullie iets van krachttraining gaan doen om spieren te ontwikkelen? Daarmee ontwikkel je je lichaam (en kun je lichamelijk ook meer hebben).
Alle reacties Link kopieren
@Marquise: jeetje dat is best hectisch zeg! Vervelend dat het even niet zo goed liep maar wat fijn dat jullie weer op een lijn zitten- al is het dan nu even meer knuffelen dan spelen.

@Fushi: ik zal duimen voor dat het na het weekend weet wat aantrekt! En wat fijn dat de gesprekken wel veelbelovend zijn! Groot gelijk ook dat je er niet hard achteraan loopt

@subon: he, wat balen is dat. Als je wel wil maar alles even niet mee lijkt te werken. Klinkt zo wispelturig als het weer momenteel, zal er weer wat in de sterren zitten? Of de maan?

@Moondream: ja lief is het zeker, hij bedoelt het goed en dat is het belangrijkste. En meer spek mag altijd worden gebracht!

Ik ga binnenkort ook met krachttraining beginnen, had voorheen niet meer spek dan nu maar wel meer spier en dat maakt best een groot verschil in hoe het eruit ziet en ik wil het terug! Vind krachttraining alleen stomvervelend en heb het tot nu toe vermeden haha, maar als het helpt met een sneller resultaat is het de moeite waard. Dankje voor de tip
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even binnen vallen en zwaaien. Wel bijgelezen, maar ook erg druk geweest. Gelukkig ook met "leuke dingen"
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te horen lolly! *zwaai zwaai terug*
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse ja, nog niet in het regelmaat dat ik zou willen. Maar ik heb in elk geval iemand om af en toe mee af te spreken. En nee, niet die waar ik eerder over schreef. Dat werkte niet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven