BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat niet is kan nog komen toch? En lekker genieten van wat er is
Alle reacties Link kopieren
precies er gebeuren weer dingen, dus je hoort mij sowieso niet klagen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat is dat toch met dat zoeken en wispelturigheid? Het verrast me echt, maar de meesten hier lijken daar tegenaan te lopen. Had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht. Op zich fijn dat het niet aan mij ligt, maar ook wel jammer als idee. Dat dat dus blijkbaar normaal is.



Ik hoop toch echt weer een vaste speelpartner te vinden. Iig voor een wat langere periode. Maar dat blijkt dus voor iedereen lastig?
Alle reacties Link kopieren
@Fushi Dat die ene niks werd had niks met wispelturigheid te maken. Het werkte voor mij gewoon niet.

De grap is trouwens dat ik altijd mensen vond als ik niet zocht, nu weer. Al scheelt het daarbij misschien wel dat ik een netwerk heb, in de zin van dat ik niet nilla's hoef te gaan uitzoeken of ze wat zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Fushi schreef op 25 november 2016 @ 18:49:

Wat is dat toch met dat zoeken en wispelturigheid? Het verrast me echt, maar de meesten hier lijken daar tegenaan te lopen. Had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht. Op zich fijn dat het niet aan mij ligt, maar ook wel jammer als idee. Dat dat dus blijkbaar normaal is.



Ik hoop toch echt weer een vaste speelpartner te vinden. Iig voor een wat langere periode. Maar dat blijkt dus voor iedereen lastig?



Zit wispelturigheid ook niet in de mens?

Als ik kijk naar mezelf en mijn omgeving valt het met ook steeds meer op dat we meer in onze 'mood' leven en dit ook niet meer verbergen.

Bij mij persoonlijk spelen hormonen ook echt een grote rol in hoe ik me voel en wat ik wil op zo een moment.



Hier de laatste tijd niet veel gespeeld. Het ging niet zo heel lekker tussen ons. Veel gepraat en af en toe wat ruzie gemaakt.

Nu zit het gelukkig weer in de lift en hebben we elkaar weer gevonden.



Ik merk ook bij mezelf dat ik steeds vaker de tijd nodig heb om dingen te kunnen laten bezinken en een plek te geven en echt bedenken wat ik er nou vind en wat ik erbij voel.

In de begin van de relatie was ik een stuk 'flexibeler' in mijn hoofd en doen. Nu dat er steeds meer gevoelens bij komen kijken komen er ook meer grenzen om de hoek kijken.



Hebben andere hier ook 'last' van of is het herkenbaar wat ik vertel.

Ik heb nu ook wel het idee dat ik wat warrig overkom.



Nou ja ik ben het weer even kwijt hier ;)
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet echt op zoek maar ze zijn me overkomen, heb altijd het idee gehad dat het niet voor altijd is maar het leuk. Gek genoeg kan ik toch niet tegen de wispelturigheid (ja de stilte is weer opgeheven).



Het meer uiten van je wie je bent (als je dat tenminste bedoelt) en hoe je in het leven staat herken ik wel. Als ik me mag uiten in mijn kledingstijl, als werknemer x, als fotograaf enz, waarom dan niet als iemand die bdsm beleeft.

Als je echt bedoelt om je stemming naar anderen te uiten, dan ervaar ik dat anders. Dat doe ik wel hier af en toe, soms bespreek ik weleens iets met vrienden maar daar blijft het dan wel bij.



Je stukje over bezinken en flexibiliteit werkt bij mij eerder andersom. In het begin 'schrik' ik van mezelf en heb ik meer tijd nodig om het te laten bezinken en ben ik veel meer aan het nadenken wat ik overal van vind. Dat trekt dan langzaam weg en dan kan ik er wel in opgaan, meer proberen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lijkt het eerder andersom te zijn frika.

M en ik zijn nu bijna 1.5 jaar samen, en sinds het laatste half jaar voel ik me echt open en vrij om te kunnen zeggen wat ik voel, verlang, wensen zijn maar misschien ook waar grenzen liggen.

Momenteel zijn we aan het fantaseren over iets wat hij graag wil proberen, en ik eerst echt niet aan moest denken.

Het fantaseren kan nu, omdat ik niet meer meteen een harde grens heb. Juist doordat we nu elkaar beter kennen en dus makkelijk ja/nee/misschien/wie weet/hoe zie je dat voor je/wat lijkt je er geil aan/etc kunnen uitspreken.

De schroom is verdwenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wat je bedoelt hoesje boesje en Subon. En over het algemeen heb ik dat ook wel.

Maar vaak in het begin als ik mensen net ontmoet kan het me echt vrij weinig schelen wat een ander van me vindt. Ik doe en handel dus hoe t me op dat moment uitkomt en wat mij gelukkig maakt.

Zodra ik iemand toe ga laten vind ik het belangrijker worden wat degene van me vindt en hoe hij of zij zich voelt. Ik ga meer nadenken over wat evt consequenties zijn van mijn handelen. Dit kan me dus wat weerhouden om te doen of te vertellen wat ik echt voel. Vooral als ik weet dat ik de andere daarmee zou kunnen kwetsen. Dan komt dus mijn pleaser issue naar boven. Ik werk hier al hard aan om dat te veranderen.



Ik ben iemand met het motto leven en laten leven. Doe waar je zin in hebt als je daar gelukkig van wordt. Ik ben daar dan heel open minded in. Maar dat wil niet zeggen dat ik overal mee in stem. Dat kan mensen nog al eens een verkeerde 'indruk' geven. (dit bedoel ik dan met minder 'flexibel' in de mind).



Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen en beschrijven.

Maar misschien dat dit zo iets duidelijker is of herkenbaarder....
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 26 november 2016 @ 10:49:

Ik begrijp wat je bedoelt hoesje boesje en Subon. En over het algemeen heb ik dat ook wel.

Maar vaak in het begin als ik mensen net ontmoet kan het me echt vrij weinig schelen wat een ander van me vindt. Ik doe en handel dus hoe t me op dat moment uitkomt en wat mij gelukkig maakt.

Zodra ik iemand toe ga laten vind ik het belangrijker worden wat degene van me vindt en hoe hij of zij zich voelt. Ik ga meer nadenken over wat evt consequenties zijn van mijn handelen. Dit kan me dus wat weerhouden om te doen of te vertellen wat ik echt voel. Vooral als ik weet dat ik de andere daarmee zou kunnen kwetsen. Dan komt dus mijn pleaser issue naar boven. Ik werk hier al hard aan om dat te veranderen.



Ik ben iemand met het motto leven en laten leven. Doe waar je zin in hebt als je daar gelukkig van wordt. Ik ben daar dan heel open minded in. Maar dat wil niet zeggen dat ik overal mee in stem. Dat kan mensen nog al eens een verkeerde 'indruk' geven. (dit bedoel ik dan met minder 'flexibel' in de mind).



Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen en beschrijven.

Maar misschien dat dit zo iets duidelijker is of herkenbaarder....

Voor wat het waard is: ik vind het heel herkenbaar.

Vooral als er nog weinig gevoeles zijn, ben ik volledig mij en, zo je wilt, razend egocentrisch. als er gevoelens bij komen, is het hartstikke moeilijk om dat mij-gedeelte vast te houden en word ik meer aanpasserig (uit liefde, maar ook uit angst dat iemand me niet zo leuk meer vindt anders. Dan kan ik over grenzen gaan, om ze daarna heel hard weeer terug te pakken, wat overkomt als "inflexibel en koppig". In dit laatste verschillen we denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het Frika en Piratesse, in mijn relaties paste ik me ook steeds meer aan mijn partner aan naarmate een relatie langer duurt en mijn gevoelens dieper werden. Wat me bijna mezelf heeft gekost. Ik merk nu dat ik aanvoel als ik deze neiging weer krijg en dat helpt me om niet opnieuw in die valkuil te trappen, waardoor ik misschien mijn D af en toe "tegen de schenen trap", maar dat liever doe dan weer tegen mezelf in te gaan, ook al is het maar een klein beetje. Gelukkig kent hij mijn geschiedenis (en kan hij er zelfs beter mee om gaan dan ik zelf, denk ik soms)....
quote:Moondream schreef op 27 november 2016 @ 22:10:

Ik herken het Frika en Piratesse, in mijn relaties paste ik me ook steeds meer aan mijn partner aan naarmate een relatie langer duurt en mijn gevoelens dieper werden. Wat me bijna mezelf heeft gekost. Ik merk nu dat ik aanvoel als ik deze neiging weer krijg en dat helpt me om niet opnieuw in die valkuil te trappen, waardoor ik misschien mijn D af en toe "tegen de schenen trap", maar dat liever doe dan weer tegen mezelf in te gaan, ook al is het maar een klein beetje. Gelukkig kent hij mijn geschiedenis (en kan hij er zelfs beter mee om gaan dan ik zelf, denk ik soms)....



Hoe zorg je ervoor dat je niet in die valkuil stapt Moondream?



Mijn D heeft er -merk ik- vrij weinig geduld mee, wat ik me ergens ook wel kan voorstellen. Ergens. Ergens ook weer helemaal niet, want we zijn met zn twee. Maar goed. Dat is mijn battle.
Alle reacties Link kopieren
Met vallen en opstaan. Ik merkte laatst toen een vriendin wilde afspreken, dat ik heel erg de neiging had om af te wachten wat de plannen van mijn lief waren. Vroeger had ik dat niet eens gemerkt maar gewoon afgewacht, maar nu ben ik me er van bewust en spreek ik dan gewoon met mijn vriendin af. En ik heb in het verleden heel vaak mijn mening hier niet gepost, vanwege mijn ex (onder mijn oude nick). Nu hou ik mijn mond niet meer.



Aanvulling:

Buiten ons spel is mijn lief een hele geduldige en zachtaardige man. Hij stimuleert me om 100% mezelf te zijn, om zo veel mogelijk uit het leven te halen en mezelf te ontwikkelen.

Alleen het witte paard ontbreekt nog
moondream wijzigde dit bericht op 28-11-2016 20:03
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry was niet de bedoeling om iets verkeerd te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:MEandME1976 schreef op 29 november 2016 @ 18:40:

Ik ben nieuw hier.

Ik heb altijd de fantasieën gehad om over de knie te gaan.

Heb ook een tijdje een maatje gehad die ik op de speciale sites had ontmoet.

Helaas woont hij aan de andere kant van Nederland en aangezien ik chronische ziekte ben is dat heel vermoeiend. Maar ik merk wel dat mijn hoofd leeg maakt als ik goed voor mijn billen krijg. Dus ik zoek iemand die mij eens in de zoveel tijd een goede spanking wil geven. Het liefst in de buurt van de kop van Noord-Holland.



Dit topic is niet bedoeld voor oproepjes en het plaatsen daarvan wordt ook niet gewaardeerd.



Mijn advies zoek opnieuw op die sites, want hier ga je het niet vinden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:MEandME1976 schreef op 29 november 2016 @ 18:40:

Ik ben nieuw hier.

Ik heb altijd de fantasieën gehad om over de knie te gaan.

Heb ook een tijdje een maatje gehad die ik op de speciale sites had ontmoet.

Helaas woont hij aan de andere kant van Nederland en aangezien ik chronische ziekte ben is dat heel vermoeiend. Maar ik merk wel dat mijn hoofd leeg maakt als ik goed voor mijn billen krijg. Dus ik zoek iemand die mij eens in de zoveel tijd een goede spanking wil geven. Het liefst in de buurt van de kop van Noord-Holland.

Forumregels gelezen?

Hint: Dat is waar je mee akkoord gaat bij het registreren hier en daar staat duidelijk in dat je NIET mag hengelen. Dus hophop.... terug naar je sites....
Alle reacties Link kopieren
Lollypopje, je was me te snel af
Alle reacties Link kopieren
Ahoi! Visser aan Bakboord!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moondream schreef op 29 november 2016 @ 18:56:

Lollypopje, je was me te snel af Ik ben zo snel. Net superman
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 29 november 2016 @ 18:57:

[...]





Ik ben zo snel. Net superman Kan niet.... die heb ik al ingepikt
Alle reacties Link kopieren
quote:Moondream schreef op 29 november 2016 @ 19:00:

[...]



Kan niet.... die heb ik al ingepikt Mag toch hopen dat hij toch niet zooo snel is
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoi hoi!!



Ik kom even binnenvallen. Heb geprobeerd geregeld bij te lezen de afgelopen tijd maar dat is me helaas niet zo goed gelukt

Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat!!



Waarschuwing: zwijmelpost!!



Met mij gaat het iig goed. Héél goed. D-vriend is... ja, wat zal ik zeggen? Een fantastische D? Een geweldige vriend? Iemand die heel goed lijkt te weten wat hij doet iig. De D/s heel zorgvuldig opbouwt, me bij de hand neemt en me heel voorzichtig dieper in submission laat zakken (god wat zit ik diep, en god wat is dat lekker...), me liefdevol uitnodigt en uitdaagt m'n eigen grenzen te verkennen en bepalen, heerlijk streng en onbuigzaam kan zijn als ik een misstap bega, vergevingsgezind is als ik laat blijken te snappen wat er mis ging, z'n trots niet onder stoelen of banken steekt als ik het goed doe. En dat allemaal met niks als begrip en acceptatie voor m'n situatie thuis, overvraagt me niet en is altijd bereikbaar/beschikbaar als ik hem om wat voor reden dan ook dringend nodig heb.



Het voelt als thuiskomen...



En ik ben in m'n nilla-leven rustiger, krachtiger, besluitvaardiger, vol zelfvertrouwen. Ik groei en maak grote stappen. Het is eindelijk rustig in mijn hoofd...
Ah, stitched, wat een droom! <3
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Stitched!!!
Dank jullie wel!



En weet je wat het mooie is? Hij vindt het net zo'n heerlijke droom als dat ik dat vind... Het klikt, het past, het klopt.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk voor je Stitched!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven