BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Soumis, je zit niet verkeerd. Als je je gegevens hebt ingevuld kun je ook zoeken naar mensen die bijv. in je provincie wonen. Er zijn ook veel NL groepen. Durf te vragen is een handige en leuke als je er net bent (later ook nog trouwens). Schroom niet om in groepen te reageren dan leer je ook mensen kennen.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@soumis Er zijn groups (fora) en als je daar zoekt vind je ook allerlei Nederlandse groepen. Durftevragen is daar een voorbeeld van, maar ook Netherlands Newbies, BDSM Netherlands. Ook zijn er Nederlandse advertentie groepen, is er een marktplaats groep, hebben sommige feesten een eigen groep en als je uit een regio komt, bijvoorbeeld Utrecht, Amsterdam, Amersfoort etc, heb je daar ook allerlei groepen voor met mensen die daar vandaan komen.

Een manier om interessante groepen te vinden is door bijvoorbeeld te kijken van welke groepen iemands anders lid is. Dat kun je op zijn/haar profiel vinden. Tegenwoordig kun je ook mensen volgen die je interessant vind, mits ze die functie aan hebben staan.



Er is daar dus zeker een hele Nederlandse community, je moet alleen even weten waar je moet zijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ok bedankt! Moet denk even wat meer tijd nemen om de site door te nemen, ga mijn account maar weer activeren dan
Ha Soumis, daar zit ik ook. Het is een internationale site. Een beetje Facebook voor kinksters. Ik heb ook wat moeite om mijn weg te vinden hoor. Ben op zoek gegaan naar groepen en daar begonnen met lezen, kijken, klikken.



Wat zou je er willen doen?
Alle reacties Link kopieren
mocht je trouwens zoeken naar iets specifieks en het zelf niet kunnen vinden, kun je het hier gerust vragen. Wie weet iemand of er een groep over is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ben op zich niet op zoek naar iets specifieks, wil er gewoon heel veel over lezen. Kijk ook op bdsmzaken, maar daar stelt het forum niet zoveel voor. Ben benieuwd naar ervaringen en meningen van anderen over verschillende onderwerpen, maar voor nu niet iets specifieks. Ben eigenlijk in de fase dat ik alle info opzuig
Alle reacties Link kopieren
Maar heb nederlands onderwerpen gevonden, zoals durftevragen, dus kan veel gaan lezen!
Ik ben er niet zo actief, maar mocht je me willen toevoegen (of iemand anders hier), stuur gerust een PB, dan geef ik je mijn nick daar
Alle reacties Link kopieren
Goede tip over durftevragen, weer wat geleerd op fl. Ben zelf ook op zoek hoe het allemaal werkt
Alle reacties Link kopieren
In de discussie werd trouwens ook een interessante variant op de checklist genoemd.



http://www.devianceanddes ... n-checklist-bdsm-bottoms/



De site is sowieso wel interessant, dus ik heb hem in de OP gezet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Merrick schreef op 13 januari 2017 @ 13:32:

Ik ben er niet zo actief, maar mocht je me willen toevoegen (of iemand anders hier), stuur gerust een PB, dan geef ik je mijn nick daar Bij dat toevoegen sluit ik me aan
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het aanbod, ik kijk eerst nog wel even anoniem rond
quote:lollypopje schreef op 14 januari 2017 @ 10:27:

In de discussie werd trouwens ook een interessante variant op de checklist genoemd.



http://www.devianceanddes ... n-checklist-bdsm-bottoms/



De site is sowieso wel interessant, dus ik heb hem in de OP gezet.



Zo dan! Dát is een goede lijst. Ook fijne aanvulling op de 'standaard' checklists.

Even update nav vorige week: we zijn niet meer samen, maar praten meer dan ervoor, en juist daardoor lijkt het meer samen dan ervoor. Verwarrend en ook prettig. Ik zie het wel, ik weet in elk geval steeds beter wat ik nodig heb en waarom ik het nodig heb. Vooral dat laatste vind ik erg waardevol, hoe het verder ook mag gaan allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik was even aan het rondkijken op de site van wandering spirit.



Ik kwam dit kopje tegen. Misschien herkenbaar voor de meer ervaren subs?



de 4 fases van onderdanigheid
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Leuk stukje Frika, herken het wel maar gek genoeg lijken de fases, bij mij en in mijn ogen, per nieuw contact ook grotendeels opnieuw te starten.

Is dat bij meer mensen zo?
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Zou dat ook niet normaal zijn Subon?

Je moet toch opnieuw elkaars vertrouwen opbouwen.



Als ik naar mezelf kijk zit ik nog steeds in fase 2 ook al ben ik een jaar verder sinds mijn ontdekking. We spelen niet altijd even regelmatig we hebben ook 'vanille' seks en in een vaste relatie hoeft te voor mij ook niet boven aan 't lijstje te staan. We zijn allebei tevreden met hoe het nu gaat.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het normaal is maar vroeg me ineens af of anderen het ook zo ervaren.



Happy zijn met wat je hebt is sowieso fijn :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stuk wel heel erg veralgemeniseerd en gaat ook vooral uit van één bepaalde vorm van onderdanigheid. Lang niet iedereen heeft wat met die diepere onderdanigheid zoals bijvoorbeeld in fase 4. Voor sommigen is en blijft het lol maken. Anderen zijn en blijven juist rellers die overwonnen moeten worden, steeds weer. Terwijl voor mij die afzettende fase juist totaal niet herkenbaar is. Tenminste niet bij diepe onderdanigheid, als je me dan hebt, dan heb je me ook. Ik geef me vrijwillig en zal daarin heus fouten maken, maar niet bewust rellen. Al zal ik zeker af en toe een beetje plagen. Als de onderdanigheid minder diep gaat, dan kan ik juist ontzettend genieten van klieren en dollen met de ander. Ben ik ook brutaler, al weet ik dan meestal nog steeds wanneer ik beter kan zwijgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik herken t niet zo eigenlijk.

Ben ook niet echt ervaren met 1 D.

Ik huppel tussen alle fases in, voel soms de complete overgave, maar tegelijkertijd nog aan het expirimenteren met wat ik prettig vind.



het rellen zit niet in me, al werkt mijn lichaam nog wel eens tegen als reactie op wat er gedaan wordt.
Alle reacties Link kopieren
Is rellen niet dom en verwarrend?

De kans op misverstanden maak je daardoor groter...of zie ik het nu verkeerd
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat ik zou rellen om zijn dominantie naar boven te halen, grenzen opzoeken, klein potje knokken, laat hem maar zien wat hij waard is.

Yep, dat zie ik mezelf wel doen.

Het woord dom vind ik in deze context een beetje.. dom. In elke context eigenlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Had ook niet anders verwacht Roos
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2017 @ 16:01:

Ik kan me voorstellen dat ik zou rellen om zijn dominantie naar boven te halen, grenzen opzoeken, klein potje knokken, laat hem maar zien wat hij waard is.

Yep, dat zie ik mezelf wel doen.

Het woord dom vind ik in deze context een beetje.. dom. In elke context eigenlijk.Dat herken ik wel. Even klieren, tegengas geven, om zijn dominantie kant verder aan te wakkeren of weer even wakker te schudden
Alle reacties Link kopieren
Mijn Dom to be schetste het al: "je gaat je verzetten, niet persé om het rellen maar om mijn dominantie te voelen, om te ervaren wat ik waard ben".

Ik denk dat het precies zo is.
...
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik rellen ook heerlijk!

Reactie uitlokken wat precies de bedoeling is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven