BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Niet echt. We letten wel op dat marks niet op al te zichtbare plekken komt.

Vriend en ik hebben praktisch geen seksleven, en een blauwe plek op mn kont valt dus niet zo snel op. Zolang ik dan wel een beetje nadenk hoe ik me aankleed na het douchen.

Omdat M ook vreemdgaat zijn we allebij daar erg voorzichtig in. Sommige activiteiten worden dan ook een beetje getimed. En mocht het toch opvallen, heb ik een verhaal klaar, zoals gevallen tijdens wandelen in bos. Kan natuurlijk niet met alles. Ik hoop dan ook dat ik geen zichtbare plekken in mn hals krijg, dat is een stuk moeilijker te verklaren. Maar daar wordt dus ook wel op gelet... Voor het naar huis gaan even een goede check.



Ik ben wel blij dat in dit topic mijn vreemdgaan niet veroordeeld wordt.
Alle reacties Link kopieren
@HoesjeBoesje iedereen maakt zijn keuzes, al zou dit niet de mijne zijn en heb ik ook moeite met dit te begrijpen. Waarom bij iemand blijven met wie je geen seksleven hebt en die je niet kan geven wat je nodig hebt? Maar uiteindelijk is het iets dat iedereen voor zich moet weten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Vragen die ik mezelf ook stel maar momenteel niet kan beantwoorden.

Ik heb er lang vrede mee gehad, dacht ook dat seks misschien niet zo belangrijk was voor me. Mijn activiteiten met M doen me daaraan twijfelen. Maar ik ben er nog niet aan toe om een keuze te maken wat ik wil. Dus eigenlijk weet ik het zelf ook niet zo. Daarom is het ook soms zo fijn om er op een forum over te kunnen praten. Geeft wat feedback, verheldering door vragen die mensen dan stellen. Zoals jij nu.
Alle reacties Link kopieren
@HoesjeBoesje

Misschien een moeilijke vraag. Maar stel dat het uitkomt. Je vriend ontdekt dat je dit doet en vertrekt, wat zou je eerste reactie dan zijn?

Je hoeft hem niet te beantwoorden, maar misschien helpt het je om antwoorden te vinden. Want zolang je dit doet speelt altijd het risico van ontdekking.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk? Ik heb geen idee eigenlijk.

Ik denk dat ik zonder hem heel verdrietig zal zijn, want behalve geen seks delen we verder wel heel veel met elkaar.

Soms, zou ik het liefste willen dat hij ook een minnares heeft. We hebben er wel over gesproken, een aantal jaar geleden. Hieruit is eigenlijk een soort van 'wat niet weet, wat niet deert' uitspraak gekomen. Later wel weer over gesproken, ook omdat ons seksleven zo stil ligt, maar ik heb ook gewoon lang mn kop in het zand gestoken en het er helemaal niet meer over gehad.

Ik speel de laatste tijd wel weer veel meer met het idee om er weer over te gaan beginnen. Hoe verder. Zeker omdat ik steeds wat meer van mezelf leer kennen. Maar ik ben er echt nog niet overuit.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me ook echt heel ingewikkeld en ik ben oprecht blij dat ik al heel lang weet dat ik deze kant op, zodat ik bewust op zoek kan naar een relatie met iemand die met dit kan geven. Al verklaard het voor mij ook waarom ik nooit iemand tegen kwam die ik leuk vond.

Ik kan me daarom ook voorstellen hoe moeilijk het is als je een relatie hebt met iemand waarvan je houd, maar waarbij één deel niet bevredigd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Het is ook heel dubbel, want ik wil geen relatie met mijn M. Tenminste, niet meer dan we nu hebben.

Ik kan soms even enorm verliefd op hem zijn, op hem als zijnde nieuwe, onbekende, spannende factor in mijn leven. Zeker vlak voor en vlak na een date. Vandaag zweef ik... en ben ik ernstig verliefd/verlust. Maar ik weet ook dat ik over een tijdje dat minder voel..en weer tevreden in mn vertrouwde gezellige wereldje zit.

Maar of ik hiermee doorwil jaren lang, ik heb geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik en het is ook veilig, want hij is ook bezet.

Ik zou mijzelf ook afvragen of je het kunt, hiermee jaren lang doorgaan. Nog los van het risico dat je betrapt word. Want het is niet niks wat je doet en wat je van jezelf vraagt daarmee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lastige situatie Hoesje, zulke relaties, of eigenlijk relaties in het algemeen, zijn nooit zo zwart-wit als dat het lijkt
Bij mij ging het ook ongeveer zo Hoesje, vergelijkbaar verhaal. Ik ben uiteindelijk gescheiden, en vanaf ongeveer ook dat moment ging t contact met die D-minnaar over, en nu heb ik mijn eigen fijne lieve D als partner. Maar t was ook bij mij een proces, niet zomaar besloten tot een scheiding en zo.
Alle reacties Link kopieren
Het is zelden zo zwart-wit, als de oordelende buitenwereld denkt.



Het enige is dat ik zelf niks zou beginnen met iemand die het doet. Ook niet casual. Het risico op gedoe is me te groot. Maar iedereen moet ook daarin zijn eigen keuzes maken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mag ik trouwens even zeggen dat ik dit echt een zalig rustig hoekje van het forum vind? Er kunnen normale gesprekken gevoerd worden en niet elke opmerking ontaard in een gigantische bitchfight



(Wat overigens soms hilarisch is om te lezen)



Wat meer on-topic, mijn "relatie" met subje valt ook ergens in het grijze schemergebied. De mannen zijn er wel een soort-van van op de hoogte dat er wel eens wat gebeurd is en dat dat misschien nog wel doorgaat maar er wordt niet echt over gesproken. Niet helemaal hetzelfde als bij jou Hoesje, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Is hier natuurlijk ook helemaal niet echt het topic voor, maar goed.

Vind het soms ook erg lastig, maar daarnaast geniet ik momenteel ook intens van mn leven. Het is zo dubbel, ik weet ook dat het niet zo sjiek is je partner te bedriegen, maar ergens voelt het soms niet eens als bedrog omdat ik dit niet met mijn vriend kan delen. Nou ja, meer iets voor in het minnaarstopic. Maar denk wel dat de D/s relatie die we hebben me sterker aan het denken zet over wat ik nu wil, en niet alleen over wat ik mis aan seks thuis.
Alle reacties Link kopieren
@Dormouse dat vind ik hier ook heel fijn en erg belangrijk. Iedereen moet zich vrij voelen om zijn verhaal te doen. Daar waak ik ook echt een beetje voor.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Hoesjeboesje dit topic hoeft toch niet alleen maar over bdsm te gaan. Ook dingen die daarmee samenhangen, zoals jouw situatie, mogen hier best besproken worden. Veel mensen met bdsm gevoelens zullen zich ook best in jouw verhaal herkennen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Eens dormouse, dat is precies wat ik bedoelde met dat ik het fijn vind dat men hier niet massaal over mijn vreemdgaan valt, al zouden anderen het misschien anders doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook lolly, ik zal niet de eerste zijn (zie post marana) of de laatste die dit later ontdekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 28 april 2016 @ 22:40:

@Hoesjeboesje dit topic hoeft toch niet alleen maar over bdsm te gaan. Ook dingen die daarmee samenhangen, zoals jouw situatie, mogen hier best besproken worden. Veel mensen met bdsm gevoelens zullen zich ook best in jouw verhaal herkennen.

Hier sluit ik me bij aan. Het is misschien niet direct bdsm maar wel een belangrijk deel van jou zoektocht erin. Zulke gevoelens kunnen zo'n groot deel uitmaken van wie je bent en dat gaan ontdekken is erg intens. Wanneer je ze "gevonden" hebt laat het zich haast niet meer wegstoppen en soms kan dat stoken met de manier van leven waar je aan gewend was/van houdt. Het mooiste is het als het samen kan vloeien, maar soms loopt het langs elkaar heen en ben jijzelf de enige in wie het samenkomt. Dat geeft de mooie kanten helaas ook een keerzijde.

Ik ben echt blij voor je dat je het hier kwijt kan, het is niet makkelijk lijkt me om het allemaal in jezelf opgekropt te houden. En ik ben ook heel blij dat lollypopje zo'n fantastische waakhond is en het een prettig topic houdt
Alle reacties Link kopieren
Ik ook... word er bijne beetje emotioneel van. Maar denk dat dat ook komt omdat ik ernstig aan het nazweven ben...
Alle reacties Link kopieren
Woefwoef



Maar het gezellig houden doen we uiteindelijk met zijn allen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zweef maar lekker na hoor Hoesje. Vallen jullie daar ook zo zalig van in slaap, wanneer dat zweven wat af begint te zakken (en dan helemaal als je in een lekker warm bed kan kruipen)? Ik vind het echt zalig
Alle reacties Link kopieren
Zo heerlijk. Lig nu ook in bed, beetje hier met jullie praten, en ondertussen met D napraten.

Dan zo uit gepraat en zwevend lekker slapen.
Alle reacties Link kopieren
Dat nazweven is heerlijk. Ik vind het altijd zo heerlijk om vlak na een spel compleet in mijn eigen bubbeltje te zitten. In de armen van de D liggen, of juist aan of onder zijn voeten. Ik hoor de wereld om mijn nog wel, kan zelfs gedachten vormen, maar ik ben nog niet in staat om deel te nemen. Ik kan niet praten en de zin om mijn ogen open te doen ontbreekt. Gewoon heerlijk nagenieten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Exact... heerlijk gewoon..
Alle reacties Link kopieren
Soms duurt dat niet kunnen praten nog best een tijd. En dat is zeker irritant als mensen, bijvoorbeeld op een feestje, vragen of het wel gaat en je met heel veel moeite "ja" uit je mond kunt persen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven