BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
daarom vergeleek ik het ook beetje met kinky paradise.



dan is het lang geleden dat je bent uit geweest, maar klopt komt weer. las dat ze al zo goed als uitverkocht zijn. alleen nog wat kaartjes bij twee winkels. maar meestal verkopen mensen wel wat kaartjes.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dat vond ik wel heel leuk aan Dominatrix, al het rubber en vooral de modeshow. :D Maar ik ben dan ook dol op rubber en hier in huis is dat iets lastiger te dragen gezien ik dan ook alle haren van de katten aantrek.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa de modeshow! Dat lijkt me ook wel leuk weer. Volgende ronde wil ik eigenlijk corset+ netpanty

Maar dan moet ik wel zo'n body geval vinden. Dat serieus naakte bewaar ik wel voor later op de avond



Of een bijpassende string?
Alle reacties Link kopieren
@scarlettmydear of jarreteles met daarover een ruchesbroekje onder het corset. Vind ik zelf altijd een leuke combi
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Body's zie ik de laatste tijd in bijna elke winkel opduiken, maar wat Lollypopje zegt is ook leuk! String kan ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Body lijkt me wel wat onpraktisch met een corset trouwens.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
In combinatie met netpanty wel, ja. Meeste body's hebben drukknoopjes in het kruis, dus dat is nog redelijk gemakkelijk. Een netpanty er ook nog onderuit te trekken is lastiger, zo weet ik uit ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ohwkee, met drukknoopjes kan het inderdaad wel. Ik zag zo'n sexy body voor me, die hebben dat vaak niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 27 september 2016 @ 22:07:

Ohwkee, met drukknoopjes kan het inderdaad wel. Ik zag zo'n sexy body voor me, die hebben dat vaak niet.Ik heb er toevallig 1 gekocht van de week met druk knoopjes
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het trouwens met iedereen? Het gevoel dat het rustiger wordt / beter gaat? De sterren zijn immers veranderd
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 27 september 2016 @ 22:14:

Hoe gaat het trouwens met iedereen? Het gevoel dat het rustiger wordt / beter gaat? De sterren zijn immers veranderd

Mja... but yeah... but no...



Wel veel veranderd iig. Ben er iig uit (denk ik) dat ik meer qua gedomineerd worden nodig heb dan m'n man me (nog) kan geven. Gelukkig is een oude D-vriend weer opgedoken en kan ik daar tegenaan leunen. Hij helpt me de rust te bewaren en de zooi te ontrafelen, heel waardevol. En waanzinnig blij mee.



Met man gaat het huwelijksgewijs langzaam beter. Kleine stapjes en hij houdt vol. Dus er is hoop!



hoe is het met jullie allemaal verder?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het z'n gangetje. Heb het uiteindelijk toch aangekaart, maar echt een soepel gesprek was het niet. Dat het meer dan alleen collega's is kwam er wel uit, maar hoe meer sprak hij zichzelf wat in tegen, of hij het zelf eigenlijk ook niet helemaal weet/er nog niet zo over heeft nagedacht. Voornamelijk dat laatste, nu doet hij dat wel en ik merk dat het onbezorgde er wat af is. Hij lijkt, dat wat er "meer" is niet te willen voelen. Althans, zo komt het over.

We hebben wel gespeeld nog, maar het was niet de explosie en ontlading waar ik op gehoopt had. Het was wel fijn, maar mijn hart lag er niet in en het overgeven lukte ook maar half. Maar ach, het eindigde in goede seks en ik vroeg er zelf naar dus ja.

Nog even wat meer tijd geven denk ik. In de tussentijd gelukkig druk zat met allerlei andere dingen regelen Voldoende afleiding dus.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen Stiched. Zowel van je man als dat je een extra steun gevonden hebt om je te geven wat je nodig hebt en de lastige periode door te komen
Fijn om te horen, Stiched.



Dormouse, dat klinkt best lastig.



Hier is alles heel rustig. Niet echt gespeeld, wat niet erg is maar straks wel even overleggen om binnenkort full on te gaan. Eens zien hoe hij erover denkt.
Gisteren eindelijk een fijn (virtueel) gesprek gehad met D. Zit tijdelijk in een andere tijdzone en ze deed afstandelijk de afgelopen periode.



Ze ontkent dat het iets met mij of ons spel te maken had en wil graag nog eens en meer. Mogelijk ook mee naar nieuwe/andere speelgenootjes als het zover komt.



Ik heb nog wat moeite om er 100% op te vertrouwen maar het is wel fijn dat we eindelijk weer eens normaal (en geil) gesproken hebben. Zij is de enige die ik live ken met wie ik dit zo kan delen. En dat miste ik meer dan wat dan ook.
Jammer dat het zo moeizaam loopt Dormouse, dat je man het nog niet lijkt te willen voelen. En dat het spel niet die explosie opleverde waar je zo aan toe was.



Marquise, ik hoop op een dichtbije speeldatum voor je



Fushi, kan me voorstellen dat je dat mist, dat live delen. Fijn dat het gesprek er toch gekomen is!
Afijn, confessiontime:

Ik heb de afgelopen weken als een kip zonder kop rondgestuiterd in een (achteraf bezien) heuse subfrenzy. Not nice.

Geen onherstelbare schade, geen schade zelfs voor zover ik nu zie. Maar ik moet er wel wat mee. Anders loopt het wel een keer uit de hand.



Dussss.... veel zelfonderzoek, hoop inzichten opgedaan al, en fijne gesprekken met twee mensen die ik vertrouw.

Maar de uiteindelijke knoop zal ik zelf door moeten hakken. Ooit.



Ga ik blijven proberen mijn submissiveness weg te stoppen c.q. te sturen door me vast te bijten in Nilla/dagelijkse problemen en daar houvast in te zoeken. M'n geaardheid ontkennen dus eigenlijk. Want man wil wel af en toe spelen maar hij kan me niet meer zo domineren als ooit, bij lange na niet. En wat doe ik dan als die problemen er niet zijn en ik ga stuiteren (wat achteraf bezien de reden was voor die subfrenzy).



Ga ik eenmalig een spel aan met een ander om te ervaren of dat inderdaad is wat ik zo nodig heb. En wat als dat zo blijkt te zijn. Die geest krijg ik dan nooit meer terug in de fles ben ik bang.



Om nog maar te zwijgen van de logistieke wirwar van het regelmatig(er) spelen met een ander. Hoe klets ik m'n agenda sluitend, wat te doen met sporen/blauwe plekken etc etc.



Ik doe niks, helemaal niks meer tot ik er uit ben. D-vriend helpt me dat vol te houden. Maar allemachtig wat lig ik met mezelf overhoop nu. Ik wil mezelf kunnen zijn....
Alle reacties Link kopieren
Stitched: herkenning. Wisselend in gradatie.

Ik kan en wil niet bij vanilla en een beetje D blijven. Mijn lief weet dat en hij weet ook hoe het werkt om een geaardheid of verlangen weg te stoppen.

We kijken waar we komen. Op zich zijn we sinds een paar dagen weer dichterbij elkaar. Eerlijke gesprekken. Zo afschuwelijk fijn.

Waar we dan komen, dunno. Ik houd het nog wel eventjes vol. Een maand of wat dan.

Maar geen jaren en jaren. En dat weet hij. Hij weet ook dat er een vriend (D) staat te trappelen om me te onderwerpen en man wat kijk ik daarnaar uit. Tricky. Balanceren op een koordje is dat en zo goed kan ik niet koorddansen.



De liefde en geborgenheid tussen lief en mij is weet bevestigd en verdiept. Dat is goed. Maar wij nemen mee dat ik nog iets nodig heb. En hij iets anders, een heel andere kant op. Maar daar hebben we het nu niet over hier.



Knuffel. Helpt het dat je man je meer moeite doet om minder te gebruiken enz enz?
Alle reacties Link kopieren
PS: the frenzy: been there done that this summer. Inclusief major cheating (we zijn niet open momenteel).

Hij speelde met de gedachte om te cheaten. We waren way off allebei.



En nu is er wel weer rust. Frenzies komen en gaan. Ik ben blij dat mijn lief de plek heeft die hij heeft: als zeer begripvolle basis. Met emoties dus het is moeilijk als ik uit de band wil springen. Of hij, for that matter.

Hij is geen D maar wel de man waar ik bij uiteen wil vallen en die me omarmt.
Alle reacties Link kopieren
Dormouse: ik vind het fijn om van nog iemand te lezen die polyamorie gewoon totaal logisch vindt. De man hier in huis vindt het nog een ingewikkeld concept merk ik, hoewel hij de basis volgt. Maar de realiteit is wat anders...



Mijn andere liefde heeft nu niet echt plek. Nu zit hij momenteel in de VS (voor werk, de komende jaren dus dat scheelt weer) maar de ontkenning vind ik ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Zo, nou ik ben er ook weer even. Ik lees jullie zo graag!
Alle reacties Link kopieren
Wat veel geschreven zeg! En dankjewel meiden



Man vind het hier ook nog lastig Scarlett haha, vooral voor zichzelf denk ik. Of hij het niet in het juiste "hokje" kan plaatsen en even de tijd nodig heeft om er een hokje voor te maken

Beetje moeilijk om te zien en niet aan te kunnen bijdragen maar ook dat hoort erbij.

Hij weet dat hij de vrijheid van mij gekregen heeft om buiten de deur seks te hebben, en nu ook om te genieten van een crush, en wat hij ermee doet is aan hem.

Daar kan ik alleen maar op wachten.



Ondertussen plaag ik mijn subje wel terwijl hij zit te broeden hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Jouw man is jouw D toch Dormouse?
Alle reacties Link kopieren
quote:scarlettmydear schreef op 28 september 2016 @ 19:48:

Jouw man is jouw D toch Dormouse?



Ja klopt en een heel goede vriendin van mij af en toe mijn subje (ze woont in het buitenland dus zie haar niet vaak). Ik heb hem wel geïntroduceerd in BDSM (ruw vond hij al leuk en toen ik bij een scharrel mijn intresse erin heb kunnen uitproberen, en dat mij beviel, heb ik het hier ook geprobeerd). En tot nu toe gaat het prima en is het een hele mooie aanvulling gebleken.

Gaat mij natuurlijk niet snel genoeg hahahaha. Maar dat hou je denk ik altijd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje met bdsm bezig, ik als sub.. ik fantaseerde al een tijd over hoe t zou zijn om uitgeleend te worden aan een andere man. Dat hebben we dus wel eens gedaan (mijn dom keek toe ).. ik vond het een fantastische ervaring en ultiem geil. Nu heb ik ook wel eens betaald gekregen voor seks, omdat ik erover fantaseerde om betaald te worden als lustobject , alleen vraag ik me af of ik hier niet wat te ver mee ga. Hebben meer dames deze fantasieën? Of zelfs in uitvoering gebracht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven