BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Leuk om weer even bij te lezen. Hier gaat het rustig aan. Mijn gezondheid speelt me even parten dus mijn ongeduld groeit....quote:HoesjeBoesje schreef op 07 oktober 2016 @ 12:26:



Helaas lukt dat niet goed, ivm drukte en dat hij niet in een hotel wil afspreken. De mogelijkheden raken wat op.

Maar ik wil ook niet iemand anders, voel me erg vertrouwd met M en durf me voor het eerst in mn leven helemaal over te geven aan iemand.



Heel herkenbaar, bedankt dat jij het wel kan verwoorden. Zo voelt en gaat het met D.

Heb er wel vertrouwen in dat het zeker niet eindig is. Dat dan weer wel. De maan is toch bijgetrokken zeg maar :-)
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
@HoesjeBoesje als hij niet in een hotel wil afspreken, is een airB&B dan niet een oplossing?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 07 oktober 2016 @ 17:40:

@HoesjeBoesje als hij niet in een hotel wil afspreken, is een airB&B dan niet een oplossing?

Misschien wel... Wat goed, ik ga het eens voorstellen.

Zijn probleem is met hotel dat het 'goedkoop' is. Als is ons vreemdgaan ook vrij 'goedkoop', het stuit hem een beetje tegen de borst. En snap dat ook wel, al heb ik er zelf geen moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Dan is airB&B misschien wel fijner. Huiselijker. Alsof je op iemands anders huis past
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Exact... Blij met je idee, ik kon nergens meer opkomen.

Nu ff een moment vinden om dat idee ff te introduceren. voor de maan opeens weer verkeerd staat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met mijn vrouw afgesproken dat we vanavond aan tafel, met een goed glas wijn, de dingen bespreken die we tot op heden op dit gebied doen. Hier ben ik heel blij mee. Hiervoor heb ik al een lijst gemaakt met vragen en wensen. Ik ben benieuwd hoe dit gesprek verloopt.



Nu heeft zij de laatste keer dat we speelden, kaarsvet van een massagekaars gebruikt.

Kort daar voor had zo tussen neus en lippen door laten weten dat ik wel benieuwd was hoe het zou zijn als ze dit op mijn ballen zou doen. Dit deed ze ook. Heel goed!

Mijn fantasie gaat natuurlijk verder en ik vroeg mij af wat er zou gebeuren als ikhet op mijn eikel zou krijgen. Ik wil het wel, maar durf het nog niet. Ik durf het wel te vragen, maar ik weet niet hoe het voelt na die tijd. Geeft dit geen schade? Het zelfde vraag ik mij af bij gebruik van brandnetels. Idee is leuk, maar ben je daar na die tijd nog steeds blij mee. Is er iemand die hier iets over zou kunnen zeggen? Ik weet dat er mer vrouwen lezen, maar ik probeer het toch. Misschien hebben jullie hier ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie er over gaan praten.



Een massagekaars wordt minder heet dan een gewone kaars, dus ik denk niet dat het een probleem is. Daarbij kun je de temperatuur vrij makkelijk verlagen door van een wat grotere hoogte te beginnen.



Brandnetels zijn een ander verhaal. Zeker als je nog nooit een gewone pijnspel hebt gehad. Ik zou dan zelf adviseren daar mee te beginnen, want ik zelf vond brandnetels echt heel heftig. En aangezien je nog weinig ervaring hebt

Maar als je het doet, zorg eerst dat je zeker weet dat je niet allergisch bent. Hou ook iets bij de hand om het te doven mocht het te erg zijn. Laat haar iets van handschoenen aandoen, zodat zij er geen last van hebt. Begin ook zeker niet met geslachtsdelen, want die zijn een stuk gevoeliger.

Het gevoel is hels, een alles overnemendgevoel. Ik was uiteindelijk in staat om me er aan over te geven en er in te gaan hangen, daardoor kon ik het handlen en viel het op een bepaalde manier mee. Maar jij hebt nog nooit een pijnspel gehad, je weet niet hoe je er op reageert en of je dat kunt. Dat kan met brandnetels een probleem zijn, omdat het branden niet stopt als zij stopt. Sterker dat kan best nog een paar uur nabranden. Wat best een probleem is als het te heftig blijkt. Uiteraard is het niet te vergelijken met andere soorten pijn, maar het is wel iets om over na te denken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Dank voot de tips! De tip van het kaarsvet ga ik vanavond bespreken
Alle reacties Link kopieren
@ Stitched. Fijn dat de innerlijke rust is wedergekeerd. Ook al was het een moeilijke beslissing!



@Netgear...Ik weet niet hoe je tegenover tepelklemmen ed staat...maar van die handdoek houdertjes voor in de keuken. Daar zitten venijnige tandjes aan die ook wat op kunnen leveren. Wasknijpers of van die papierbinders. Ik gebruik als huis / tuin en keuken middelen ook bv verfkwasten, plumeau ( wel een lekkere zachte), houten lepels, ruggenkrabber enz....

Wat Lolly ook aangaf..Ga inderdaad samen shoppen. Dat geeft de tegenpartij waarschijnlijk ook een boost om het op jou uit te proberen en het laat haar fantasie ook werken!



Hier weer helemaal Happy!

Mijn partner is weer terug in het mooie Nederland en we hebben woensdag flink gespeeld. Het was weer een mooie ontdekkingsreis! Maar die candle play wat kan dat zeer doen in een bepaalde setting....man man....Ik dacht dat ik het op ging geven. Het heeft me op sommige momenten iig op het randje gebracht. Ik ben benieuwd wat het volgende spel ons brengt.

We hebben iig de smaak te pakken. We hebben besloten om zelf meubels in elkaar te gaan zetten en de zolder als speelruimte in te gaan delen

Het begin is al gemaakt.

Het eerste project wordt waarschijnlijk een bondage bankje



Dit gaat allemaal wel pas gebeuren als we klaar zijn met zijn verhuizing. Dus eerst daar de komende tijd druk mee.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Frikandellekuh schreef op 09 oktober 2016 @ 18:52:

@ Stitched. Fijn dat de innerlijke rust is wedergekeerd. Ook al was het een moeilijke beslissing!



@Netgear...Ik weet niet hoe je tegenover tepelklemmen ed staat...maar van die handdoek houdertjes voor in de keuken. Daar zitten venijnige tandjes aan die ook wat op kunnen leveren. Wasknijpers of van die papierbinders. Ik gebruik als huis / tuin en keuken middelen ook bv verfkwasten, plumeau ( wel een lekkere zachte), houten lepels, ruggenkrabber enz....

Wat Lolly ook aangaf..Ga inderdaad samen shoppen. Dat geeft de tegenpartij waarschijnlijk ook een boost om het op jou uit te proberen en het laat haar fantasie ook werken!



Hier weer helemaal Happy!

Mijn partner is weer terug in het mooie Nederland en we hebben woensdag flink gespeeld. Het was weer een mooie ontdekkingsreis! Maar die candle play wat kan dat zeer doen in een bepaalde setting....man man....Ik dacht dat ik het op ging geven. Het heeft me op sommige momenten iig op het randje gebracht. Ik ben benieuwd wat het volgende spel ons brengt.

We hebben iig de smaak te pakken. We hebben besloten om zelf meubels in elkaar te gaan zetten en de zolder als speelruimte in te gaan delen

Het begin is al gemaakt.

Het eerste project wordt waarschijnlijk een bondage bankje



Dit gaat allemaal wel pas gebeuren als we klaar zijn met zijn verhuizing. Dus eerst daar de komende tijd druk mee.



Ik had voor gisteravond afgesproken met mijn vrouw. Maar gistermiddag kwam de door mij bestelde uienkam met de post binnen. Gelijk besproken waar ik die voor bedacht had.

We moesten die middag nog naar de Action en mijn vrouw vond het een leuk plan om op een andere manier rond te kijken. Met succes!

Gisteravond een heel goed gesprek gehad van meer dan 3 uur. Ik had mijn fantasieen en wensen uitgebreid op papier gezet en we hebben er heel goed over gesproken. Ze begint het zelfs leuk te vinden. Ze ziet mogelijkheden zei ze. Voor komende donderdagavond hebben we nu afgesproken om te spelen. Ik vind het geweldig fijn om te horen. Klemmetjes zoal jij aangeeft zal ik ook zeker betrekken in ons spel. We hebben afgesproken dat we voorzichtig doorgaan met de dingen die we al doen. Vastbinden, kaarsvet, kietelen en nu de andere dingen. Ik ben blij!
Alle reacties Link kopieren
@Netgear wat fijn te lezen dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad en dat ze er mee verder wil. En nu ben ik uiteraard heel nieuwsgierig of jullie nog iets leuks hebben gevonden bij de action



@Frika wat fijn dat het zo goed gaat en wat een leuke plannen. Voor bondagesbankjes schijn je trouwens bij de ikea te moeten zijn volgens mij
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@lollypopje. Ze kwam op een gegeven moment met een degelijke afwasborstel aan en een soort spatel. Het was zo leuk om te zien hoe ze zelf even voelde hoe het zou aanvoelen op haar onderarm. Ze zag ook gelijk mogelijkheden bij de uienkam (via een kook site besteld). Heb jij ook ervaring met een elektrische vliegenmepper?

Ook had ik zo'n checklijst uitgeprint en heb haar die gisteren laten lezen. Het is wel 15 jaar geleden dat ik hier ook al eens over begonnen ben, toen moest ze er niks van weten. Tijden veranderen. Gelukkig

Dit gaat zeker nog spannender worden. Ik heb mezelf tot donderdag een masturbatieverbod opgelegd.

Ze zei gisteren aan het eind dat ze het een heel leuk gesprek had gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb via internet al leuke dingen gelezen die we kunnen gebruiken om meubeltjes te maken. Ikea is een favoriet inderdaad. Wij kiezen ervoor om van helemaal niks iets te maken. We hebben het voorbeeld gehaald van een site waar echte BDSM toestellen verkocht worden.Het is wel een Amerikaanse site. Op Nederlandse sites kwamen we niet echt hele mooie dingen tegen.

We gaan die in ieder geval namaken. Ik ben zo blij met een handige man!

Hij doet het houtwerk en dergelijke en ik zal het afwerken. Dus schilderen en bekleden met leer e.d

De kleuren die alles gaat krijgen daar waren we ook zo over uit.

Fijn van die gelijkgestemde gedachtes
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
@frika, wat leuk dat jullie dat zelf kunnen maken.

Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Mijn kinderen komen nog wel eens binnenvallen en daarom moeten wij steeds alles opruimen. Dus van een aparte ruimte kan ik alleen maar dromen.
Alle reacties Link kopieren
Inspirerend, al die mooie ontwikkelingen!!
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend veel bij te lezen.



Tot later
Frika, wat tof! Ik ben heel benieuwd naar alles wat jullie gaan maken!



Hier nog altijd kalmte; we zijn allebei gruwelijk verkouden en elkaar ondersnotteren vinden we allebei niet zo sexy. :'0
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 10 oktober 2016 @ 16:19:

Ontzettend veel bij te lezen.



Tot later Tot begin november ergens
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook maar weer eens, maar heb niet echt iets te vertellen eigenlijk.

Zie D helaas veel te weinig, omdat we zo ver uit elkaar wonen en ik niet naar hem toe kan....

moet het nu doen met 1 weekend per maand ongeveer



Stitched, moeilijke beslissing die je hebt moeten nemen!



Netgear, fijn dat je vrouw er nu toch open voor staat!



Frikandellekuh, fijn om jouw ervaring met candleplay te lezen, staat hier ook op de planning



Scarlett wat een vervelende situatie
Alle reacties Link kopieren
1 weekend per maand?. heerlijk lijkt me dat..
Alle reacties Link kopieren
Nog niks terechtgekomen van het bijlezen. Was met D mee op reis wat altijd wel extra intens is omdat er dan bijna voortdurend wel sprake is van D/s dynamiek.



Voor het eerst sinds lange tijd ook weer andere mensen in het spel betrokken wat voor mij soms best moeilijk is. Veel gezien, gedaan en een paar keer flink buiten mijn comfort zone geweest ,maar dat is juist wat hij leuk vindt. Ben nu moe maar voldaan weer thuis en ga de komende week even bijkomen van alles.
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje, ik ben maar alleen de rest van de tijd.... druk genoeg met andere dingen, dat wel, maar meestal toch alleen. En dat weekend is vaak maar 1 nachtje



@khemam, hoe bedoel je dat? Andere mensen in het spel betrekken? En wat is voor jou moeilijk daaraan? D heeft het er wel eens over gehad maar daarna niet meer, vandaar dat ik nieuwsgierig ben hoe dat werkt. En ik verwacht dat het ook gaat komen zodra we elkaar weer vaker kunnen zien.
moondream wijzigde dit bericht op 10-10-2016 22:33
Reden: kleine aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Moondream, ik voel mij al snel heel kwetsbaar als er anderen mensen bij zijn en daardoor kom ik er dan vaak niet in. Het is geen harde grens maar wel iets waar ik wisselend op kan reageren en uit mijzelf niet voor zou stellen. Hij zal nooit iemand anders mij laten domineren omdat hij weet dat ik daar heel heftig op kan reageren tot aan agressie toe. (Ja heb ooit een dame aangevallen die dacht dat zij mij toch stiekem wel even pijn kon doen en vernederen )



Het was voor hem de uitdaging om mij toch toe te zien geven en genieten van iets wat totaal niet in mijn comfortzone zit, wat uiteindelijk ook gebeurde. Kwam er eigenlijk pas achter dat anderen bij waren toen ik ineens teveel handen op mijn lichaam telde. Weet ook nog steeds niet wie het waren al heb ik wel een vermoeden. Mijn D houd nogal van verrassingen en suspense dus weet ik nooit wat mij te wachten staat. Al weet ik dat het uiteindelijk nooit te ver zal gaan en mijn genot zijn doel is al zal ik daarvoor een paar drempels over moeten.



En zo had hij nog wel wat meer verrassende dingen deze keer.
Alle reacties Link kopieren
@ kehmam wat heerlijk! Mag ik een beetje jaloers zijn? ;)



Mijn D doet hetzelfde, mijn genot is zijn doel maar hij zoekt wel daarbij wel mijn grenzen op en kijkt hoe ver hij deze kan opschuiven....

Ik mis hem
Alle reacties Link kopieren
@Moondream, ja hoor dat mag.



Zie hem nu waarschijnlijk pas half november weer omdat hij een project ver weg af moet ronden. Dus zal even op alle avonturen moeten teren.



Ach lieverd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven