BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wordt wel heel dramatisch hier nu he, is niet mijn bedoeling hoor. Lief dat jullie mij allemaal inzichten hebben geven, heb ik heel veel aan. Het is nu nog te grillig thuis om een beslissing te nemen, dat doe ik pas als er meer stabiliteit tijd is en ik dan kan voelen hoe het gaat. En tot die tijd probeer ik te genieten van mijn twee D's. Want ik loop niet alleen maar treurig rond hoor, alles behalve dat. Opdrachtje hier, opdrachtje daar, spannend appje of foto tussendoor, ik geniet en voel me ook goed.



Dus hup ik laat mijn zorgen even los hier en geniet
Alle reacties Link kopieren
En bedankt voor je knuffel Hoesje, voor jou ook een
Alle reacties Link kopieren
Soumis, Wat voor opdrachtjes? of redelijk "netjes", op afstand?
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Alleen opdrachten die ik thuis in alle veiligheid kan doen, kan vanalles zijn. Gebruik je fantasie
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn vermaak he soumis?

goeie afleiding, fijn voor je hoofd..



nu date gepland staat krijg ik er ook steeds meer. het vooruitzicht naar de date geeft blijkbaar veeeel inspiratie
Alle reacties Link kopieren
Ja heel fijn, wil ze ook altijd doen slagen.

Hier deze week ook veel opdrachten, nu ter vervanging van date
Alle reacties Link kopieren
Ook een goede reden..

en dat willen doen slagen, gelukkig lukt dat ook 90% van de tijd, is inderdaad wel een dingetje..
Alle reacties Link kopieren
Hij is hier!
Alle reacties Link kopieren
jeeej Khemam
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Khemam, geniet!!!
Alle reacties Link kopieren
helemaal niet lichtelijk jaloers...



geniet van het samen zijn.
@Soumis



Als ik naar mijn Dom ging, was die angst er minder (of niet, dat herinner ik me niet exact), het was meer spanning. Ik keek er altijd genietend op terug, ook als ik na zo'n sessie in mijn rol bleef vastzitten, dat waren achteraf de momenten waarvan ik het meest opgewonden werd. Die angst was er vooral tijdens zo'n sessie en in sommige gevallen ook erna. Mijn eerste Dom heeft 1x het stopwoord genegeerd (wat meegespeeld heeft om de relatie te beëindigen). Het moment zelf was verschrikkelijk en enorm beangstigend, maar nadien heb ik daar vaak over gefantaseerd. Waarschijnlijk omdat het mij op een of andere verkapte manier opwindt als mannen over mijn grenzen gaan. Rape is ook 1 van de dingen die heel vaak terugkomen in mijn fantasieën. Ik verbrak uiteindelijk die relatie omdat ik mijn grenzen moeilijk kon aangeven en ik ze steeds zelf overschreed (altijd maar harder en ruiger nodig hebben), wat psychologisch een enorm destructieve impact op me had. Tijdens onze eerdere sessies gaf hij die grenzen aan en zorgde hij ervoor dat het "gezond" bleef, maar toen hij er ook over ging, nja dat was veel te gevaarlijk, toen ben ik er even mee gestopt om alles op een rijtje te zetten.



Mijn tweede Dom had gelukkig veel oog voor dat psychologische aspect. Bij hem voelde bdsm ook wel veel beter.
Alle reacties Link kopieren
Ff snel tussendoor,



Pffff ben zo opgelucht. Hij stond gisteravond ineens voor de deur. Wist niet dat een mens ongemerkt zoveel spanning op kan bouwen maar barste spontaan in tranen uit.



Hij was heel lief en teder met me maar hij heeft me al laten weten dat ik straf ga krijgen. Zal me nu even een rotzorg zijn, hij is bij mij!

Al is het maar voor 2 dagen had ik dit echt even nodig.
quote:khemam schreef op 16 februari 2017 @ 21:06:

Ff snel tussendoor,



Pffff ben zo opgelucht. Hij stond gisteravond ineens voor de deur. Wist niet dat een mens ongemerkt zoveel spanning op kan bouwen maar barste spontaan in tranen uit.



Hij was heel lief en teder met me maar hij heeft me al laten weten dat ik straf ga krijgen. Zal me nu even een rotzorg zijn, hij is bij mij!

Al is het maar voor 2 dagen had ik dit echt even nodig.Lekker hoor! Geniet er van. We spreken je over 2 dagen wel weer
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijkheid khemam, geniet!!
Alle reacties Link kopieren
@Bloody_Mary maar ben je dan tijdens zo'n sessie ook echt bang voor je D zelf?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Bloody_Mary schreef op 16 februari 2017 @ 19:13:

@Soumis



Als ik naar mijn Dom ging, was die angst er minder (of niet, dat herinner ik me niet exact), het was meer spanning. Ik keek er altijd genietend op terug, ook als ik na zo'n sessie in mijn rol bleef vastzitten, dat waren achteraf de momenten waarvan ik het meest opgewonden werd. Die angst was er vooral tijdens zo'n sessie en in sommige gevallen ook erna. Mijn eerste Dom heeft 1x het stopwoord genegeerd (wat meegespeeld heeft om de relatie te beëindigen). Het moment zelf was verschrikkelijk en enorm beangstigend, maar nadien heb ik daar vaak over gefantaseerd. Waarschijnlijk omdat het mij op een of andere verkapte manier opwindt als mannen over mijn grenzen gaan. Rape is ook 1 van de dingen die heel vaak terugkomen in mijn fantasieën. Ik verbrak uiteindelijk die relatie omdat ik mijn grenzen moeilijk kon aangeven en ik ze steeds zelf overschreed (altijd maar harder en ruiger nodig hebben), wat psychologisch een enorm destructieve impact op me had. Tijdens onze eerdere sessies gaf hij die grenzen aan en zorgde hij ervoor dat het "gezond" bleef, maar toen hij er ook over ging, nja dat was veel te gevaarlijk, toen ben ik er even mee gestopt om alles op een rijtje te zetten.



Mijn tweede Dom had gelukkig veel oog voor dat psychologische aspect. Bij hem voelde bdsm ook wel veel beter.



Als ik het goed begrijp weet je zelf niet precies waar je grenzen liggen, maar als je al weet waar ze liggen wil je ook eigenlijk dat je D over die grenzen heen gaat. Maar wel binnen bepaalde grenzen, die niet bepaald zijn, maar waarbij je er van uit gaat dat je D die wel bewaakt.



.. ik begin een patroon te zien
Alle reacties Link kopieren
Klinkt ingewikkeld bloody Mary. Weet je wel waar je grenzen liggen? Of besef je dat pas wanneer ze overschreden worden? Ik vind het zelf ook lastig bepalen hoor waar mijn grenzen liggen, merk dat ik voor veel open sta, maar dat ik nu ook niet kan bepalen of ik dat uiteindelijk ook fijn ga vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een femdom die over mijn grenzen heen wilde. Denk dat het lastige is dat er tegen aan schuren wel lekker is, tegen die grenzen. De spanning, je angst, maar dan wel dat je (fem)dom precies weet wanneer te stoppen. Ik had afgesproken dat ik niet wou stikken.

Toen ik helemaal vast zat werd mijn neus dichtgeknepen en ze had een voorbinddildo om waarmee ze diep in mijn keel ging. Dus ook al werd mijn mond en neus niet tegelijk afgeplakt, ik kon toch geen adem krijgen. Dat geilde haar enorm op want toen ik met grote moeite duidelijk maakte dat we moesten stoppen vond ze het echt een spelbreker.

Dat was dus niet iemand die mijn grenzen respecteert helaas.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar schaapwolf, klinkt niet als een fijne ervaring. Wat heb je daarna gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 11 februari 2017 @ 20:26:

[...]





Hey S-C, welkom terug.



Spannend dat je nu ook de andere kant ervaart. Ik heb dat altijd heel apart gevonden als iemand dat kan. Hoe werkt dat bij jou? Ben je de ene keer in de ene stemming en de andere keer in een andere stemming? Of wordt het getriggerd door degene waarmee je samen bent? Of switch je soms door een bepaalde gebeurtenis?

Het lijkt er op dat het bij mij wordt getriggerd door degene met wie ik samen ben. Ik speel soms met een D die switch is, en hem zou ik dus echt niet kunnen domineren. Hij roept dat niet bij me op, ik wil bij hem alleen maar op m'n knieën zinken en braaf zijn. Dat domineert wat lastig

Degene bij wie mijn dominante kant wel naar boven komt is iemand die ik al 10+ jaar ken en die zich altijd als alpha profileerde. Soms tot mijn grote ergernis. En als die alpha zich dan aan mìjn voeten werpt en me smeekt... Oy oy oy... dan wil de dominante kant in mij zich wel laten zien.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Khemam, wat fijn dat hij bij je is!! Hoop dat je er heerlijk van kunt genieten!!
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
He jasses Schaapwolf... De spelbreker is zij geweest hoor, in mijn ogen dan. Erg flauw dat ze jou dat verwijt terwijl zij degene is die afspraken en grenzen schendt.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 17 februari 2017 @ 14:13:

Wat naar schaapwolf, klinkt niet als een fijne ervaring. Wat heb je daarna gedaan?



Erover gesproken. Het was zo'n onduidelijke situatie. Ze was voor haar gevoel niet over de expliciete grens heen gegaan. Blijft moeilijk om dat vooraf exact te noemen. Want je wilt allebei juist ook tegen de grenzen aan zitten.

In ieder geval voelde ze mij niet goed aan moest ik concluderen.

Ben daarna op zoek gegaan naar nieuwe femdom.
Alle reacties Link kopieren
Naar schaapwolf.



Toch vind ik het een lastig iets. Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik daar niet het label stikken op geplakt. Zij deed dat ook niet. Jij wel. Daar ging dus iets mis in de communicatie. Beiden denk je elkaar te begrijpen en dat je hetzelfde bedoeld, maar in de praktijk bleek dat niet het geval. En hoewel het heel graag willen, een D is geen gedachtenlezer.



Daarom vind ik de situatie van Bloody Mary ook zo lastig. Als voor jezelf je grenzen al niet duidelijk zijn en je wilt soms wel en soms niet dat er over heen gegaan, leg je heel veel verantwoordelijkheid bij een D die nooit helemaal zeker kan weten of hij het goed doet. Ik zou dat, als ik D was. niet trekken en een veel te groot risico vinden om aan te beginnen. Al hoort hij altijd en dan helemaal je stopwoord te respecteren
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven