BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Soumis, ik reageerde direct op jouw vraag over lijntjes uitgooien. Dacht dat ik niet hoefde te quoten omdat ik er direct onder typte. Zal dat anders doen volgende keer.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht wel dat je het tegen mij had, maar snapte dan je vraag niet in combinatie met mijn reactie. Ik bedoel lijntjes uitgooien als in kijken of er iemand interessants is qua sm.



Dus snap de link ervaren of nieuw niet zo, want zeg daar niks over
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 12:39:

Ik dacht wel dat je het tegen mij had, maar snapte dan je vraag niet in combinatie met mijn reactie. Ik bedoel lijntjes uitgooien als in kijken of er iemand interessants is qua sm.



Dus snap de link ervaren of nieuw niet zo, want zeg daar niks over

Heb ik wel vaker hoor. Dat ik niet even duidelijk overkom terwijl het voor mezelf klip en klaar is.

Ik denk te lezen dat Bloody_Mary ervaring met sm heeft, maar al een poosje niet meer heeft mogen genieten. Daarop zeg jij, ik denk op basis van nieuwe meelezers/schrijvers dat ze wat lijntjes zou kunnen uitgooien. Ik denk dan naar die nieuwelingen en reageer daar dus op naar jou en vraag gelijk aan Bloody of ze zou kunnen leiden met onervaren bdsmers, denkende dat zij een sub is en ik, of anderen, een onervaren dom. Poeh he. Heel verhaal geworden zo.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk gooi je jezelf in de aanbieding
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 13:24:

Dus eigenlijk gooi je jezelf in de aanbieding Nee, want dat mag niet. Dat zou hengelen zijn.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 23 maart 2017 @ 14:10:

[...]



Nee, want dat mag niet. Dat zou hengelen zijn.Oh die conclusie trok ik uit je laatste zinnen, maar dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen
Alle reacties Link kopieren
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 14:13:

[...]





Oh die conclusie trok ik uit je laatste zinnen, maar dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Robertooooh schreef op 23 maart 2017 @ 11:50:

Denk je niet dat Bloody op zoek is naar een ervaren iemand? Iemand die nieuw is weet natuurlijk niet goed wat te doen. Of kun je goed leiden Bloody?Wat heeft dat te maken met lijntjes uitgooien?
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 23 maart 2017 @ 16:06:

[...]



Wat heeft dat te maken met lijntjes uitgooien?Precies mijn vraag khemam, alleen formuleerde ik hem wat onduidelijker.
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 11:24:

Moime welkom! En een fijne zoektocht, momenteel veel newbies hier, inclusief ikzelf.



Bloody_Mary misschien weer eens wat lijntjes uitgooien?



Soumis stelde in deze post voor dat BM wel weer wat date-lijntje kon uitgooien als ze zo'n behoefte heeft aan sm. Door de combinatie in deze post met newbies concludeerde roberto dat dat iets met die newbies te maken zou hebben. Dat was echter niet het geval. Beide opmerkingen stonden los van elkkaar.



The End
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt mannenlogica
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 17:24:

Dat is echt mannenlogica Degene die het door elkaar gooit of degene die het mysterie ontrafelt ?
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 23 maart 2017 @ 17:29:

[...]



Degene die het door elkaar gooit of degene die het mysterie ontrafelt ? Beiden, want jij bent de enige die snapt dat hij het door elkaar gooit
quote:Soumis schreef op 23 maart 2017 @ 17:33:

[...]





Beiden, want jij bent de enige die snapt dat hij het door elkaar gooit niks tegen in te brengen
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 23 maart 2017 @ 17:35:

[...]



niks tegen in te brengen Hmmm gebeurt niet vaak dat ik de ander stil krijg
Ja wat denk je van mij .. ik zit me vreselijk zorgen te maken dat ik roberto snap
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 23 maart 2017 @ 17:51:

Ja wat denk je van mij .. ik zit me vreselijk zorgen te maken dat ik roberto snap
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 23 maart 2017 @ 17:51:

Ja wat denk je van mij .. ik zit me vreselijk zorgen te maken dat ik roberto snap
Alle reacties Link kopieren
Hoop niet dat iemamd verwacht dat ik daar echt moeite voor ga doen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 23 maart 2017 @ 19:12:

Hoop niet dat iemamd verwacht dat ik daar echt moeite voor ga doen toch? nee hoor...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier niets gemist zie ik
Alle reacties Link kopieren
@Bumblebi geen idee of hij een goede D is, ik vind het wel fijn dat hij samen met mij opnieuw begint om te ontdekken wat we samen fijn vinden. Hij heeft al ervaring met verschillende exen maar bouwt het rustig op.



Ik heb wat zitten neuzen in dit topic, maar is het nou zo dat de meeste subs hier geen relatie met hun D hebben? Of is dit gebruikelijk in deze wereld?
Volgens mij hebben veel wel een relatie met hun D maar niet altijd als levenspartner. Mijn liefje is mijn sub en levenspartner. Onze D/s varieert in intensiteit, is wel altijd aanwezig maar is niet altijd bepalend/op de voorgrond.
Alle reacties Link kopieren
@Moime ik denk dat in dit topic de verhoudingen schever zijn dan gemiddeld op dat gebied. Ook omdat hier vrouwen komen die het ontdekken, terwijl ze al in een relatie zitten.

Het lastige met bdsm gevoelens is natuurlijk ook, dat er nog een gebied is waarop het moet matchen in een relatie als je alles bij één persoon wilt vinden. Eigenlijk heb je dan twee relaties met dezelfde. Een liefdesrelatie en een bdsm-relatie. En er zijn heel veel mensen die dat bij elkaar vinden, maar er zijn ook veel mensen, zelfs als ze beiden into bdsm zijn, die op dat gebied niet matchen en dus een andere oplossing moeten vinden.



Ik ben momenteel vrijgezel en heb twee mensen met wie ik speel, zowel als sub als als top en daarnaast spontane losse contacten. Het liefst zou ik een relatie hebben en dan ook de slavin zijn van die persoon. Hoewel dat wel het gene is waar ik naar zoek, kan het best zo zijn dat ik verliefd word op iemand die mij dat niet kan geven. Ik weet echter ook dat die kant zo'n essentieel onderdeel van mij is, dat ik er niet zonder kan. Zou hij bijvoorbeeld alleen willen toppen of een ander type D zijn dan ik nodig heb, dan moet ik die kant van mij dus bij een ander gaan vinden. Maargoed het scheelt dan wel weer dat ik niet monogaam ben
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven