Beetje Bi-night in de Fun

04-07-2015 22:03 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



We zijn even een tijdje niet erg actief geweest op dit forum. We lezen we vaak mee, maar onze vraag, of topic, zien we niet voorbij komen. Wat is de vraag:



Wij gaan soms naar een parenclub: de Fun. Meestal op de zondag, heel af en toe op een zaterdag. Maar nu willen wij een keer op een vrijdag gaan en wel de tweede vrijdag in de maand: Beetje-Bi. Niet zozeer voor mij ( V ) maar mijn man wil een ervaring opdoen.

Hij wil niet "All The Way" maar hij wil met name ervaren hoe het is om een andere man te pijpen. Volgens mij is er een aardig taboe wanneer een man die ervaring openbaart, want die wordt direct in een hokje geplaatst. En dat willen we dus juist niet.

Ik weet niet of ik het wel of niet leuk ga vinden, spannend vind ik het wel. Ik heb ook de Bi-kant mogen ervaren, waarom hij dan niet?

De vraag van ons is: Wie is er wel eens op die tweede vrijdag van de maand geweest en gebeurd dat ook dat mannen daar iets met elkaar doen? Is dat dan in de Bi kamer, of juist ook op de Orgie zolder?

Het lijkt hem in eerste instantie geil om samen met de vrouwelijk partner van de man de eerste stap te zetten. Is dit raar?



Oeps, toch meer vragen dan 1. Sorry. Maar we hopen een serieus antwoord te krijgen van jullie.

Liefs

An-Ja
Ben nooit op de beetje bi-night geweest, wel op allerlei andere dagen. En wat mij juist opviel is dat ik nooit iets tussen mannen onderling heb kunnen waarnemen. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt, maar het is zeker niet "gewoon".



In het geval jouw man dit echt eens wil beleven, denk ik dat hij meer kans maakt in een adult-cinema.
Alle reacties Link kopieren
De enige keer dat ik iets van mannen activiteit heb "mogen" waarnemen was in mystique, ook bi-avond geloof ik. De ene keer dat ik op zo'n avond in de fun was heb ik geen MM gebeuren waargenomen.

Ik denk, eerlijk gezegd, dus niet dat zijn wens hier uit gaat komen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sharon-Viva schreef op 04 juli 2015 @ 23:33:

Ben nooit op de beetje bi-night geweest, wel op allerlei andere dagen. En wat mij juist opviel is dat ik nooit iets tussen mannen onderling heb kunnen waarnemen. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt, maar het is zeker niet "gewoon".



In het geval jouw man dit echt eens wil beleven, denk ik dat hij meer kans maakt in een adult-cinema.



Hoi Sharon,



Dank je wel voor je bericht. Het gaat ons juist ook om de entourage in de Fun. Als wij de site moeten geloven van Fun4Two zouden ook mannen met de zgn Bi bandjes rond moeten lopen. Maar juist vanwege die taboes denk ik dat er weinig mannen op voorhand met zo'n bandje lopen daar?

Adult-Cinema zullen we dus niet zo snel opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Who cares about die taboes? Gewoon doen toch? Gebeurt er niks dan helaas maar dan heb je vast nog wel een leuke avond. Als mensen zo krampachtig blijven doen verdwijnen die taboes natuurlijk nooit ;)
quote:an_ja schreef op 05 juli 2015 @ 10:50:

[...]





Hoi Sharon,



Dank je wel voor je bericht. Het gaat ons juist ook om de entourage in de Fun. Als wij de site moeten geloven van Fun4Two zouden ook mannen met de zgn Bi bandjes rond moeten lopen. Maar juist vanwege die taboes denk ik dat er weinig mannen op voorhand met zo'n bandje lopen daar?

Adult-Cinema zullen we dus niet zo snel opzoeken.

De entourage in de fun is wat mij betreft overrated. Een hoop gedoe, maar weinig fun.... als je snapt wat ik bedoel ;) Veel mensen die komen om gezien te worden maar samen seksen ho maar. Het is maar wat je fun vindt he....



Waarom denk jij dat een adult cinema niets voor jou is?
Alle reacties Link kopieren
quote:vicky87 schreef op 05 juli 2015 @ 12:27:

Who cares about die taboes? Gewoon doen toch? Gebeurt er niks dan helaas maar dan heb je vast nog wel een leuke avond. Als mensen zo krampachtig blijven doen verdwijnen die taboes natuurlijk nooit ;)



Oh ja, wij gaan zeker een leuke avond hebben. Daar zijn we ook niet bang voor.

Het is alleen de vraag die we hebben, maar die nog weinig antwoorden heeft opgeleverd hier.
Alle reacties Link kopieren
Is er nou echt niemand die hier iets zinnigs, leuks over kan vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel mensen op dit forum zijn die zitten te springen om hun ervaringen hierin te delen. Het is nogal persoonlijk en intiem, zelfs als je redelijk anoniem bent. Ga gewoon heen en zie wat er gebeurt toch? Garanties kan je sowieso niet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn ervaring opgeschreven, die negeerde je, prima maar dan geen getutfiep over gebrek aan reacties.
...
Alle reacties Link kopieren
wij zijn er wel eens geweest op die avonden. onze ervaring is dat mannen toen niet met die bandjes liepen. en we hebben niet veel actie tussen mannen gezien. misschien in dat bi-kamertje? of is het donker op de orgiezolder? je kunt natuurlijk ook zelf een vriendje meenemen dan, of is dat niet mogelijk voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 08 juli 2015 @ 09:46:

wij zijn er wel eens geweest op die avonden. onze ervaring is dat mannen toen niet met die bandjes liepen. en we hebben niet veel actie tussen mannen gezien. misschien in dat bi-kamertje? of is het donker op de orgiezolder? je kunt natuurlijk ook zelf een vriendje meenemen dan, of is dat niet mogelijk voor je?



Hoi



Nee, we kunnen geen vriendje meenemen, helaas. Orgiezolder is zeker niet te donker voor ons. De "Dark-Room" wel. We willen wel wat zien. Hahaha.

We zijn denk ik ook niet van plan om een bandje om te gaan doen. Maar voor de zichtbaarheid zou het misschien weer wel een goed idee zijn.

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 07 juli 2015 @ 23:42:

Ik heb mijn ervaring opgeschreven, die negeerde je, prima maar dan geen getutfiep over gebrek aan reacties.



Hoi Roos,



We hebben je reactie ook gelezen. Maar we hadden niet de indruk daarop te moeten reageren omdat jij het over Mistique had en niet over de Fun. En daar ging ons topic over. Maar dank voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik geen ervaring met de bi-night in de fun, wel die op de showboat, daar is genoeg actie tussen mannen, meer zelfs als tussen vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Plienn schreef op 07 juli 2015 @ 22:41:

Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel mensen op dit forum zijn die zitten te springen om hun ervaringen hierin te delen. Het is nogal persoonlijk en intiem, zelfs als je redelijk anoniem bent. Ga gewoon heen en zie wat er gebeurt toch? Garanties kan je sowieso niet krijgen.



Hey Plienn



Het is toch het idee van dit forum om zulk soort zaken met elkaar te delen? Ik heb wel een heftigere reacties gelezen over onderwerpen die nog veel persoonlijker en intiemer zijn.

Het gaat ons om de ervaringen die anderen wellicht hebben gehad. En wie weet halen we dit ook een beetje uit de taboe sfeer. Want hoe je het ook bekijkt, er hangt toch een zekere taboe omheen. Terwijl dat helemaal niet hoeft in mijn ogen. Dat sommige mensen het niet aantrekkelijk vinden om naar mannen die met elkaar bezig zijn te kijken, kan ik snappen. Mij lijkt het juist wel een keer spannend om te zien. Temeer omdat hij ook aangeeft het samen met mij te willen doen en niet "AllTheWay" te willen gaan.

Maar misschien is het ook wel een enorme afknapper. Alhoewel ik dat niet denk, want wat ik zei: Het lijkt me wel geil om te zien en die fantasie samen mee te maken .
Alle reacties Link kopieren
quote:karinabos schreef op 08 juli 2015 @ 12:36:

Ook ik geen ervaring met de bi-night in de fun, wel die op de showboat, daar is genoeg actie tussen mannen, meer zelfs als tussen vrouwen.



Bestaat die nog??

Is niet zo ons ding!. Dank je wel. De Fun blijft een beetje onze club, alhoewel we ook sterk de neiging hebben om eens naar de Fata te gaan. Maar de geluiden zijn zo verschillend. We horen teveel over drugs gebruik, en dan openlijk drugsgerbruik. Wij komen niet uit een ei en weten ook wel dat er in iedere club wel mensen zijn die gebruiken. Maar dat zijn de verhalen en niet onze waarnemingen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Als je persé een bi-ervaring in de fun wilt gaat je dat gewoon niet lukken, ik denk dat dat in dit topic nu juist heel erg duidelijk geworden is.

Als je niet van plan bent verder te kijken naar bv een andere club of via bv SDC die extra man erbij te ritselen, wordt het een lastige missie.

Door je te focussen op de fun en van jezelf te vinden dat die man daar gevonden moét worden wordt het moeilijk, zo niet onmogelijk.



Ja, de showboat bestaat nog.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 07 juli 2015 @ 23:42:

Ik heb mijn ervaring opgeschreven, die negeerde je, prima maar dan geen getutfiep over gebrek aan reacties.Prachtig woord
Alle reacties Link kopieren
Ik tutfiep

jij tutfiept

Wij hebben getutfiept.



Mooi hè?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 08 juli 2015 @ 13:11:

Ik tutfiep

jij tutfiept

Wij hebben getutfiept.



Mooi hè?

Prachtig.

Ook fijn om nog elke dag bij te mogen leren.

Ik ga me vandaag focussen op het vervoegen van dit indrukwekkende werkwoord!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoek je niet op chatgirl of sdc of b4dating of of of. Daar stikt het van de bicurieuze mannen. Kun je elkaar een beetje leren kennen en spreek je erna af op de bi night van de fun.



Win-win.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Quaintrelle schreef op 08 juli 2015 @ 15:06:

Waarom zoek je niet op chatgirl of sdc of b4dating of of of. Daar stikt het van de bicurieuze mannen. Kun je elkaar een beetje leren kennen en spreek je erna af op de bi night van de fun.



Win-win.



Zullen wij eens op gaan kijken. Dank voor de tip.

Verdere info van anderen blijft natuurlijk nog welkom!
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van Grindr (mobiele app) je ziet wie er in je omgeving zijn en wie niet.. Je kan er heus wel een man op regelen die dat een keer met jullie misschien wilt doen.. Als iemand mij dat aanbod geeft ben ik in hoor :$
Alle reacties Link kopieren
quote:an_ja schreef op 08 juli 2015 @ 12:37:

[...]





Hey Plienn



Het is toch het idee van dit forum om zulk soort zaken met elkaar te delen? Ik heb wel een heftigere reacties gelezen over onderwerpen die nog veel persoonlijker en intiemer zijn.

Het gaat ons om de ervaringen die anderen wellicht hebben gehad. En wie weet halen we dit ook een beetje uit de taboe sfeer. Want hoe je het ook bekijkt, er hangt toch een zekere taboe omheen. Terwijl dat helemaal niet hoeft in mijn ogen. Dat sommige mensen het niet aantrekkelijk vinden om naar mannen die met elkaar bezig zijn te kijken, kan ik snappen. Mij lijkt het juist wel een keer spannend om te zien. Temeer omdat hij ook aangeeft het samen met mij te willen doen en niet "AllTheWay" te willen gaan.

Maar misschien is het ook wel een enorme afknapper. Alhoewel ik dat niet denk, want wat ik zei: Het lijkt me wel geil om te zien en die fantasie samen mee te maken .Het is me goed duidelijk wat jullie zoeken hoor, maar wat ik zeg, ik denk juist dat het Viva forum niet het juiste platform is om dit soort zogenaamde taboe's ( Ik vind het geen taboe) te doorbreken. Daarvoor , en voor je vraag in de OP denk ik dat je meer antwoorden vind op een website zoals SDC. Dat was mijn idee. En ook al zijn er hier wel mensen die hun ervaringen delen , en vertellen dat ze wel actie hebben gezien tussen mannen of zelf hebben gehad, dan is dat nog steeds geen garantie. Dus tot een zekere hoogte is de ervaring van een ander niet heel functioneel :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven