Bef standje

29-10-2014 17:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke positie is het lekkerste bij het beffen? Billen omhoog als bij doggy? Vrouw op rug en man met hoofd tussen haar benen? Vrouw op rug, man op zijn zij?
Lepeltje lepeltje bij beffen? Die moet je me uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Man liggend op zn rug, vrouw hangt met haar kutje boven zijn mond... ze teast hem, want hij kan er zo net wel/net niet bij..
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Volgens de reacties die ik krijg is de beste houding : vrouw op haar rug, man met zijn hoofd tussen haar benen. Mijn favoriet is echter man op zijn rug en vrouw die boven op zijn gezicht zit.
Alle reacties Link kopieren
"Man liggend op zn rug, vrouw hangt met haar kutje boven zijn mond... ze teast hem, want hij kan er zo net wel/net niet bij.."

Of je draait dit om. Je likt expres het gebied rondom de vulva, maar niet de vulva zelf. De vrouw zal denken: "Wanneer word ik nou eens echt gebeft?" De man teast dus de vrouw, i.p.v. zij hem.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Oja, mag niet op de man spelen... Maar spelen met een vrouw hangt van man en vrouw af...

Vraag het je vriendin/vrouw, TO, die zal je wel vertellen wat ZIJ een lekker befstandje vindt. En sla je maitresse over daarbij, die heb je toch alleen maar voor je eigen plezier...
Alle reacties Link kopieren
Jeemig, ik wil de laatste zin doorstrepen, dat kan t forum ook al niet meer.... Al opgelost, stom gedoe dat ik voor dit forum nu ook al googles koekjes moet toestaan....

Einde forum komt echt in zicht nu...
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2014 09:48
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
keep smiling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven