Beffen smaakt raar, is er een oplossing?

20-05-2016 00:39 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verschillende vrouwen gebeft in het verleden, en met veel resultaat. Maar voor mezelf is het maar niks, ik vind dit enorm spijtig. Want de resultaten zijn goed en ik ontneem haar orale seks, terwijl ik het zelf niet zou kunnen missen bij mezelf.



Ik heb 2 problemen;

1. Ik vind het echt niet goed smaken, zelfs niet als ze juist uit bad komen.

2. Ik vind het erg moeilijk om te ademen. Zelfs met mijn neus, deze zit al zo dicht tegen haar lichaam dat er amper lucht bij kan. Ik haat het.



Iemand goeie tips om deze problemen op te lossen?
dames maak er meteen een chocoladefontein of een kaasfondue van...
Alle reacties Link kopieren
Kaasfondue laat ik aan de mannen over
aan het typen...
quote:Oranjexxx schreef op 20 mei 2016 @ 12:36:

Gatsie, dat vind ik nou goor, dat mijn doos bespoten wordt met slagroom om eraf gelikt te worden.



Doe dan een beetje warme, vloeibare caramel ;)maakt mij in principe niet uit wat ik er op doe, ik hoef het toch niet te likken.
Gewoon een biertje ernaast, TO. Opgelost.
quote:coralie76 schreef op 20 mei 2016 @ 13:24:

[...]





maakt mij in principe niet uit wat ik er op doe, ik hoef het toch niet te likken.Maar andersom, als een man zijn paal in een pot jam stopt zou je dat lekker vinden?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon likken, en door likken totdat ze begint te schokken.



En wat je erbij denkt moet jezelf weten.
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 13:35:

[...]





Maar andersom, als een man zijn paal in een pot jam stopt zou je dat lekker vinden?Ieuw. Daar heb je toch geen etenswaren voor nodig om het lekker te vinden? Net zoals er geen slagroom of karamel op mijn middelpunt der vreugde gesmeerd gaat worden.
quote:Phoebal schreef op 20 mei 2016 @ 13:47:

[...]





Ieuw. Daar heb je toch geen etenswaren voor nodig om het lekker te vinden? Net zoals er geen slagroom of karamel op mijn middelpunt der vreugde gesmeerd gaat worden.



Nee hoor maar gezien de discussie hierboven kwam deze vraag in me op.



Op kutjes hoeft niks gesmeerd te worden die lik ik zo wel.
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 13:35:

[...]





Maar andersom, als een man zijn paal in een pot jam stopt zou je dat lekker vinden?ligt er een beetje aan welke jam. maar als het een lekkere pik is, en lekkere jam, dan ben ik de beroertste niet .
Kieskeurig hoor EN een lekkere pik EN lekkere jam. Ik had jou toch anders in geschat:-)
Alle reacties Link kopieren
Chocoladesaus op een pik is een aanrader
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Gatver.

Ik pijp zonder smaakjes en de eerste de beste die met een slagroomspuit mijn jadepoort benadert krijgt een knal voor se harses.

Au naturelle sil vous plait.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 16:27:

Gatver.

Ik pijp zonder smaakjes en de eerste de beste die met een slagroomspuit mijn jadepoort benadert krijgt een knal voor se harses.

Au naturelle sil vous plait.Ik wel eens een filmpje gezien van een champagnefles die opengemaakt werd en erin ging. De jadepoort leek toen meer op een fontein. Ik heb hardop gelachen. Mensen kunnen echt alles verzinnen.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Sommige kutjes zijn lekkerder dan andere, maar zelfs dan nog naturel.

Ehm, 1 uitzondering, een champagnekutje
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
Maar niet zoals door i12b3 beschreven
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Kutjes zijn naturel toch echt het lekkerste!!

En je hebt sneller in de gaten of je de juiste beweging/plekje gevonden hebt.
Alle reacties Link kopieren
Durex play olie dingen? Idk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 16:27:

Gatver.

Ik pijp zonder smaakjes en de eerste de beste die met een slagroomspuit mijn jadepoort benadert krijgt een knal voor se harses.

Au naturelle sil vous plait.Dat bedoel ik. Geen plakzooi anders dan sperma in mijn poel des genot.
Alle reacties Link kopieren
Beffen is heerlijk..maar wel graag schoon en fris
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je qua smaak veel keuze hebt. Er staan hierboven genoeg ideeen.

Je 2e punt.... dat je geen adem krijgt.

Je hoofd staat ook wel erg onnatuurlijk zo (heb ik laats zelf ervaren).

Maar als je haar nou op de bank legt, of op de bedrand.... en jij er dan op je knieeen voor gaat zitten. Dan hoef je je nek niet zo raar te houden. Wellicht krijg je veter adem, omdat je je neus er niet tegenaan hoeft te duwen.

En als dat kutje dan fris gewassen is... of e.u. ingewreven met wat lekkers ( bacardi, champagne...) dan moet het toch geen probleem zijn....



Er zijn ook topics over mannen die niet willen beffen (misschien 1 a2 pagina's verderop).... en de reacties zijn niet mals.

Dus wil je je vriendin houden...



Voor mij was het iig een big issue geweest...
de wereld wacht om ontdekt te worden
Aan de smaak kun je denk ik niet veel veranderen, maar ik denk dat het scheelt als ze boven je gezicht gaat hangen. Bijvoorbeeld tijdens 69.



Ook hoorde ik dat een slokje cognac tha bomb is tijdens het beffen en pijpen. Heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar wie weet is het iets voor de volgende keer .
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 09:49:

Leg haar met dr bibs op een kussen, dan heb je meer ademruimte.

En wat de smaak betreft, ogen dicht, blik op oneindig, doe alsof je een cornetto in je mond hebt en denk aan volk en vaderland.

Succes.Whaha
quote:badmeester schreef op 20 mei 2016 @ 13:59:

[...]





Nee hoor maar gezien de discussie hierboven kwam deze vraag in me op.



Op kutjes hoeft niks gesmeerd te worden die lik ik zo wel.Wat een praatjes heb je toch.
quote:tampontouwtje schreef op 21 mei 2016 @ 01:23:

[...]





Wat een praatjes heb je toch.Bedankt voor deze reflectie. En dat meen ik.
quote:badmeester schreef op 21 mei 2016 @ 08:14:

[...]





Bedankt voor deze reflectie. En dat meen ik.Pak een spiegel. Helpt in jou geval vast ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven