Befgebrek

28-10-2014 12:27 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Situatie: Vriend en ik zijn 1,5 jaar bij elkaar. Op relatiegebied super, op seksueel gebied medium.



In het begin was het het welbekende kleren van elkaars lijf scheuren, meerdere keren sex op een dag, iedere dag. Nu weet ik dat dat na verloop van tijd minder wordt. Dat vind ik an sich geen probleem.



Waar ik wel mee zit, is dat hij me in het begin nog wel een paar keer oraal heeft bevredigd (paar=keer of 5). Nu is er al een maand of 10 niks meer van dat, zelfs geen handwerk. Ik ben zelf over het algemeen wel het "BANZAII!! hop erbovenop" type maar af en toe verwend worden, zou ik fijn vinden. Doe ik ook met alle liefde en plezier voor hem.



Ik heb dit al regelmatig aangegeven (lees: uitgebreid uitgelegd waar ik mee zit) maar er komt niet veel meer uit dan, "ik weet ook niet waarom ik het niet doe maar ga het wel doen". Vervolgens gebeurt er niks en knoop ik na een maand of wat weer een gesprek aan. Hij zegt dat er geen problemen zijn met geur of hygïene. Vingeren vindt hij maar lastig en lang duren en daar wordt hij onzeker van. Heb aangeboden uitleg te geven maar daar heeft hij tot op heden geen gebruik van gemaakt.



Ben al zo vaak het gesprek aangegaan dat ik op dit moment geen andere oplossing meer zie dan op een onverwachts moment op zijn gezicht te gaan zitten. Hopelijk hebben jullie wat andere, minder agressieve tips
Alle reacties Link kopieren
Drie keer knijpen en spugen is voor mij ab-so-luut wél een reden om de relatie te verbreken.



Verder eens met BGB.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Als jij nou niet het geluk zou hebben dat klaarkomt van neuken, dan zou jij dus tijdens het vrijen nooit meer klaarkomen, als het aan hem zou liggen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 13:16:

[...]



Zelf weten Ok, die kwam binnen. Ik ga hem dit gewoon laten lezen. Beter kan ik het zelf niet verwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Zou hij het erg vinden als je hem een slechte minnaar zou vinden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 12:54:

[...]





Ik zou met zo iemand niet vaker dan 1 keer seks hebben. Ik wil met niemand vrijen die eigenlijk een beetje vies van me is. Seks is nou eenmaal zweet, vocht, speeksel,.... Ben je daar vies van ben je niet de bedpartner voor mij.



Arnon Grunberg heeft daar ook een keer zo'n minicolumn over geschreven in de Volkskrant, dat dat viezige van de seks er nu eenmaal bij hoort en dat niet alles superfris kan zijn. En ik ga mijn vriend ook niet vragen zichzelf te wassen voordat we bezig gaan.. Dan smaakt het misschien eerst een beetje viezig, maar dat is ook zo weg



Overigens zegt mijn vriend altijd: Wat heb je een lekker poesje. Dus wat dat betreft hoor je mij niet klagen (al kan ik me er echt níets bij voorstellen).
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 28 oktober 2014 @ 13:15:

[...]





Hij heeft trouwens ooit wel een fairy voor me gekocht (een of andere supsersonische vibo) maar daar word ik niet echt happy van. Beetje een schuldgevoel-afkoop-kado of mens-zeur-niet-zo-kado.Koop eens beflapjes, smintjes en zo'n trilding wat om zijn vinger kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 13:06:

[...]





Je zou ook een keer een beflapje uit je nachtkastje kunnen toveren.

Is voor de TO ook nog een optie. Benieuwd wat dan zijn kutsmoesje is.Whaha ik zie zijn kop al voor me...nee, door het gebrek aan bef ervaring deed ie het toch al niet goed, en om hem na 10 jaar nog iets te leren wat hij eigenlijk niet wil, neuh. Dan maar geen gebef. De rest doet ie allemaal prima en vol plezier dus ach...
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 28 oktober 2014 @ 13:09:

Gaat het niet ver om een relatie te verbreken omdat je niet gebeft wordt?



Een combinatie van niet zoenen-beffen-vingeren zou voor mij een dikke vette dealbreaker zijn.

Vingeren duurt lang? Párdon?

Ik zou me niet volledig kunnen laten gaan bij een man die alleen voor zijn eigen genot gaat en het idee dat hij ook maar enigszins vies van mij is.

Jij wel?



Dit gaat wringen.
Ik zou het na een keer al afgekapt hebben, maar goed dat ben ik.



Ik begrijp niet goed waarom je het niet duidelijk bespreekt. Als hij het niet wil, oke prima, dan geen seks. Maar ja, daar ontzeg je jezelf weer iets mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:understatement schreef op 28 oktober 2014 @ 13:21:

[...]





En ik ga mijn vriend ook niet vragen zichzelf te wassen voordat we bezig gaan.. Dan smaakt het misschien eerst een beetje viezig, maar dat is ook zo weg



.Jezelf wassen voor de seks is in mijn ogen heel normaal. Ik vind dat dus wel vies, seks zelf niet.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 13:21:

Zou hij het erg vinden als je hem een slechte minnaar zou vinden?



Hmm ik heb hem wel eens lui in bed genoemd. Dat was in en periode dat ik ook nog eens iedere keer bovenop moest en dat vond hij niet leuk. Nu wordt er gelukkig weer afgewisseld.



Letterlijk heb ik nooit gezegd "je bent een slechte minnaar" maar hij weet wel hoe ik erover denk. Er verandert niets, dus het zal hem niet boeien?



Nu ik er over nadenk, is hij op dit moment misschien wel de slechtste die ik ooit heb gehad op een ONS na die het 1 minuut volhield.
Oh wacht, hij zoent je ook niet? Wow. Wat ongezellig.



Mijn vriend rookt ook trouwens, die drinkt even iets of poetst zijn tanden, maar meestal heb ik het niet eens door? (ja tenzij ik gelijk na de sigaret mijn tong in zijn mond stop)
Volgens mij date jij met mijn ex Die wilde er ook liever niet aankomen. Noch met de mond, noch met de vingers. Ik heb het ook tot in den treurnis herhaald dat ik me afgewezen en onaantrekkelijk voelde omdat hij me dus niet aan wilde raken, maar dat hielp niet. TO, als dit echt een dealbreaker voor je is, dan zou ik er een eind aan maken. (Aan de relatie dus ) Zo niet, dan moet je ermee leren leven dat hij die dingen niet wil doen. En dat lijkt mij persoonlijk geen pretje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man haalt zijn leut eerst door de wasstraat als ik hem ga pijpen, ik hou niet van pis smaakjes, ook al veegt hij na het plassen dan proef ik het nog. Wanneer ik seks wil was ik mezelf ook snel even, dat ligt toch iets lekkerder met mijn benen in mijn nek. Ik snap het ook niet, mijn exen likten vol overgave, en mijn man vindt dat vocht vies om op te likken denk, hij is sowieso nogal smetvrezerig. Een keer likte hij me nadat we al geneukt hadden ( nog niet gekomen hij) en toen voelde ik hem gewoon kokhalzen, nou dat was best een turnoff...En ik pijp hem ook als hij in me heeft gezeten en de smaak is toch echt niet vies, lucht zurig zoals t ' hoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 28 oktober 2014 @ 13:25:

Ik zou het na een keer al afgekapt hebben, maar goed dat ben ik.



Ik begrijp niet goed waarom je het niet duidelijk bespreekt. Als hij het niet wil, oke prima, dan geen seks. Maar ja, daar ontzeg je jezelf weer iets mee.



In het begin gebeurde het nog wel eens. Dus ja, dan kap je het niet af. En toen gebeurde het steeds langer niet. Dan praat je erover. En toen ook geen gevinger meer, dan praat je er nog meer over.



Maar ondertussen bleef ik geduldig maar ging onze relatie verder. Ik HOU van die man. Afkappen is nu niet meer zo easypeasy.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 28 oktober 2014 @ 13:28:

Oh wacht, hij zoent je ook niet? Wow. Wat ongezellig.



Mijn vriend rookt ook trouwens, die drinkt even iets of poetst zijn tanden, maar meestal heb ik het niet eens door? (ja tenzij ik gelijk na de sigaret mijn tong in zijn mond stop)Ik poets, ik smint, ik drink wat. Hij blijft het proeven zegt ie. Een kusje hier en daar vindt wel plaats hoor maar weinig gelebber.
Vingeren vindt hij maar lastig en lang duren en daar wordt hij onzeker van.



Heb je hem wel eens aanwijzingen gegeven? Niet iedereen is een natuurtalent, sommigen moet je het gewoon leren door aan te geven wat lekker is.
Ik haal er ook liever eerst een doekje overheen, oud zweet en pluisjes zijn niet zo mijn ding. Maar daarna doe ik het wel vol overgave
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 28 oktober 2014 @ 13:26:

[...]





Jezelf wassen voor de seks is in mijn ogen heel normaal. Ik vind dat dus wel vies, seks zelf niet.Maar stel, je zit samen op de bank en begint te zoenen en het wordt een beetje heet. Zeg je dan: We gaan ons eerst even wassen voordat we verder gaan?
Alle reacties Link kopieren
Seks zonder beffen, vingeren en zoenen??? Really??



Dat noem ik echt geen seks. Dat is een potje bonken, raggen, rampetampen, of hoe je het ook wil noemen.



Ik vind het echt wonderbaarlijk grappig dat je ergens in dit topic schrijft dat ie wel zijn best doet om jou aan je gerief te helpen. Ik zie alleen maar een stumper voor mijn ogen die eindeloos ligt te bonken. Brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Das gelul, mijn man rookt en ik niet, ik proef niks of hij moet net een shaggie gerookt hebben. En dan nog, boeiuh. Het klinkt alsof hij gewoon vies van je is ofzo?
quote:kitschy schreef op 28 oktober 2014 @ 13:36:

[...]





Ik poets, ik smint, ik drink wat. Hij blijft het proeven zegt ie. Een kusje hier en daar vindt wel plaats hoor maar weinig gelebber.

Nu heb ik net een topic geopend dat ik mijn vriend soms minder aantrekkelijk vind, maar als ik me daar helemaal over heen zet, kan ik hem echt wel overgave zoenen.



Jouw vriend houdt blijkbaar niet voldoende van je om iets voor je over te hebben. Jammer.

Wel nog een geluk dat je vaginaal klaar kunt komen trouwens, anders had je in mijn ogen echt een hel van een seksleven ;p
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 28 oktober 2014 @ 13:34:

[...]





Maar ondertussen bleef ik geduldig maar ging onze relatie verder. Ik HOU van die man. Afkappen is nu niet meer zo easypeasy.



Als accepteren je beter af gaat, dan doe je dat toch?

Ik zou er alleen, als ik jou was, niet meer op hopen dat het nog beter wordt/ anders wordt. Dus als jij kan leven met hoe het nu gaat is dat toch dikke, vette prima? Wij zijn jou niet. En je mag het echt zelf weten. Hij ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Understatement, ja vaak wel. Soms niet. Alleen als er gepepen moet worden. En ik mezelf niet fris voel.
Hij steekt tong noch vinger uit? En jij wacht geduldig af? Maand....na maand...na maand..

Je hebt toch geen elektronisch huisarrest TO?!





Wat een treurnis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven