Befgebrek

28-10-2014 12:27 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Situatie: Vriend en ik zijn 1,5 jaar bij elkaar. Op relatiegebied super, op seksueel gebied medium.



In het begin was het het welbekende kleren van elkaars lijf scheuren, meerdere keren sex op een dag, iedere dag. Nu weet ik dat dat na verloop van tijd minder wordt. Dat vind ik an sich geen probleem.



Waar ik wel mee zit, is dat hij me in het begin nog wel een paar keer oraal heeft bevredigd (paar=keer of 5). Nu is er al een maand of 10 niks meer van dat, zelfs geen handwerk. Ik ben zelf over het algemeen wel het "BANZAII!! hop erbovenop" type maar af en toe verwend worden, zou ik fijn vinden. Doe ik ook met alle liefde en plezier voor hem.



Ik heb dit al regelmatig aangegeven (lees: uitgebreid uitgelegd waar ik mee zit) maar er komt niet veel meer uit dan, "ik weet ook niet waarom ik het niet doe maar ga het wel doen". Vervolgens gebeurt er niks en knoop ik na een maand of wat weer een gesprek aan. Hij zegt dat er geen problemen zijn met geur of hygïene. Vingeren vindt hij maar lastig en lang duren en daar wordt hij onzeker van. Heb aangeboden uitleg te geven maar daar heeft hij tot op heden geen gebruik van gemaakt.



Ben al zo vaak het gesprek aangegaan dat ik op dit moment geen andere oplossing meer zie dan op een onverwachts moment op zijn gezicht te gaan zitten. Hopelijk hebben jullie wat andere, minder agressieve tips
10-15 minuten vind ik wel erg karig. Op de lange termijn zou me dat wel gaan tegenstaan.



En ja, ik heb m'n onderschrift veranderd. Ik vond hem zo leuk! Als je het niet leuk vindt, verander ik het, hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 28 oktober 2014 @ 14:52:

Even back to basics. Zie jij jezelf vroeg oud worden met deze op-een-na-slechtste-minnaar die je ooit had?



Zo nee, dan moet je hem dat toch eens vriendelijk doch beslist aan zijn verstand gaan peuteren. If you talk the talk, then walk the walk.



Het grappige is dat hij in het begin echt aan de top stond. Maar blijkbaar is het comfort van een relatie iets wat hem lui maakt.



Going to walk the walk.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2014 @ 14:56:

10-15 minuten vind ik wel erg karig. Op de lange termijn zou me dat wel gaan tegenstaan.



En ja, ik heb m'n onderschrift veranderd. Ik vond hem zo leuk! Als je het niet leuk vindt, verander ik het, hoor.Nee hoor, ik zie de humor er wel van in! Lekker laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Geen tips...alleen een vraag



Waarom laat je dit gebeuren?



Je klinkt bijdehand en zelfverzekerd genoeg. Bivendien ben je niet onervaren. Wat doet deze man met jou dat je het zo ver laat komen???
--
Ik ben benieuwd TO wat je vriend zegt als die dit topic leest.



Ik vind het ergens gewoon misleidend dat hij aan het begin wel zijn best deed en nu niet meer. Als je van het begin af aan geweten had dat hij vrijwel geen moeite voor je wilt doen is het veel makkelijker om niet verder te gaan met elkaar. Nu heb je dingen opgebouwd en snap ik dat de stap groter is maar eerlijk gezegd zou ik persoonlijk er niet mee kunnen leven.



Dus vriend van TO, in de actie en geef je vriendin gewoon wat ze wil (op dit gebied) dat is namelijk niks geks/ongewoons of veeleisend maar gewoon iets wat je doet in een relatie. Ow en niet eenmalig en niet alleen op verzoek, gewoon uit jezelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:tinnifin schreef op 28 oktober 2014 @ 15:44:

Geen tips...alleen een vraag



Waarom laat je dit gebeuren?



Je klinkt bijdehand en zelfverzekerd genoeg. Bivendien ben je niet onervaren. Wat doet deze man met jou dat je het zo ver laat komen???



Gos, je doet het overkomen alsof hij me mishandelt ofzo. Ik laat het zover komen omdat wij een hele goeie relatie hebben. We zitten op een lijn, hebben respect voor elkaar, kunnen met elkaar lachen en huilen, doen alles samen. Ik kan oprecht zeggen dat ik dit nooit heb gevoeld voor iemand en ik heb mijn portie matige relaties wel gehad.



Dit is dus één (behoorlijk) negatief punt op heel veel positieve.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 oktober 2014 @ 15:44:

Ik ben benieuwd TO wat je vriend zegt als die dit topic leest.



Dus vriend van TO, in de actie en geef je vriendin gewoon wat ze wil (op dit gebied) dat is namelijk niks geks/ongewoons of veeleisend maar gewoon iets wat je doet in een relatie. Ow en niet eenmalig en niet alleen op verzoek, gewoon uit jezelf!Bedankt!! Ik kom hier nog op terug.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt twee type mannen: beffers en niet-beffers. Onder mannen is dit een bekend fenomeen: je houdt ervan of niet. Beffers houden van vagina's, vinden ze mooi uitzien en houden ervan orale sex te geven (mits hygiëne voldoende etc).



Niet-beffers vinden vagina's wel OK omdat ze hun piemel erin kunnen doen en dan klaarkomen maar veel verder gaat het ook niet. Het esthetische staat ze niet zo aan en net zoals sommige vrouwen piemels wel leuk vinden voor penetratie, is orale seks geven daarentegen een brug te ver.



Overlopers tussen beide kampen heb je bijna niet. Dus ik zie het eerlijk gezegd somber voor je in. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo een kreng zijn om hem dan ook geen oraal plezier meer te gunnen. But hey, thats me :p.
Carpe Diem!
quote:tuup schreef op 28 oktober 2014 @ 17:15:

Je hebt twee type mannen: beffers en niet-beffers. Onder mannen is dit een bekend fenomeen: je houdt ervan of niet. Beffers houden van vagina's, vinden ze mooi uitzien en houden ervan orale sex te geven (mits hygiëne voldoende etc).



Niet-beffers vinden vagina's wel OK omdat ze hun piemel erin kunnen doen en dan klaarkomen maar veel verder gaat het ook niet. Het esthetische staat ze niet zo aan en net zoals sommige vrouwen piemels wel leuk vinden voor penetratie, is orale seks geven daarentegen een brug te ver.



Overlopers tussen beide kampen heb je bijna niet. Dus ik zie het eerlijk gezegd somber voor je in. Succes!Maar als een vrouw zegt dat ze een niet-pijper is, o wee hè, dan is het hek van de dam
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 28 oktober 2014 @ 17:23:

[...]



Maar als een vrouw zegt dat ze een niet-pijper is, o wee hè, dan is het hek van de dam



Haha, jazeker.



Al moet ik zeggen dat veruit de meeste mannen die ik ken (en waar ik dit gesprek mee heb) 'gewoon' van beffen houden.
quote:tuup schreef op 28 oktober 2014 @ 17:15:

Je hebt twee type mannen: beffers en niet-beffers. Onder mannen is dit een bekend fenomeen: je houdt ervan of niet. Beffers houden van vagina's, vinden ze mooi uitzien en houden ervan orale sex te geven (mits hygiëne voldoende etc).



Niet-beffers vinden vagina's wel OK omdat ze hun piemel erin kunnen doen en dan klaarkomen maar veel verder gaat het ook niet. Het esthetische staat ze niet zo aan en net zoals sommige vrouwen piemels wel leuk vinden voor penetratie, is orale seks geven daarentegen een brug te ver.



Overlopers tussen beide kampen heb je bijna niet. Dus ik zie het eerlijk gezegd somber voor je in. Succes!Het probleem van TO is onder andere dat vriend wel gebeft heeft aan het begin van de relatie. Daarnaast wilt hij nu ook niet meer vingeren of normaal zoenen.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 28 oktober 2014 @ 17:31:

[...]





Het probleem van TO is onder andere dat vriend wel gebeft heeft aan het begin van de relatie. Daarnaast wilt hij nu ook niet meer vingeren of normaal zoenen.Vijf keer is te verwaarlozen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Pompen & volspuiten. Zit hij bij de vrijwillige brandweer trouwens?
quote:beetjegek schreef op 28 oktober 2014 @ 12:48:

Bgb zou jij je laten likken door iemand die dat vies vindt? Ik kan dan echt niet genieten hoor, dan lig ik stokstijf.Ik zou niet in bed belanden door iemand die niet met liefde zijn gelaat in mijn poort van jade begraaft eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 28 oktober 2014 @ 16:07:

[...]



Bedankt!! Ik kom hier nog op terug.Het lijkt me dat als hij niet stopt met de luiigheid in bed je volledig in je recht staat om hem dan het voorstel te doen om een SV ('seksvriend of sexvriendin' voor nieuwe viva-lezers en lezeressen) te mogen uitnodigen om zo dat beetje extra wel te krijgen.
quote:Thordis2.0 schreef op 28 oktober 2014 @ 18:10:

[...]



Ik zou niet in bed belanden door iemand die niet met liefde zijn gelaat in mijn poort van jade begraaft eigenlijk.Wat een prachtige uitspraak!
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik dus vanmiddag al zei: inruilen dit exemplaar. Heb je de bon nog?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp de meeste mannen echt niet..................maar ja ik ben ook een man..........
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Poe moeilijk zeg maar dit zou voor mij wel een dealbreker zijn in jouw situatie... Hopelijk gaat hij hierin nog veranderen want dit gaat op termijn alleen maar meer wrijving geven.
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Standje 69? Dan kan hij niets anders.



En stop met roken, als je lekker wilt zoenen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
dat is gewoon misleiding!

in het begin jou een paar keer beffen en zodra de buit binnen is ermee kappen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2014 @ 14:36:

Ik zocht dat liedje ( in het engels ) over een man die ook niet beft, kom ik dit soort ranzigheid tegen :



http://songteksten.net/ly ... roosje/prins-maurice.html









Is kennelijk heel stoer om niet te beffen. Als je beft ben je een Swa ( moet ik ook nog even Googlen; ik word écht oud merk ik )



Swa is Surinaams/Antilliaans voor vriend, makker, gabber...

(ik ben ook oud maar werk al meer dan 30 jaar in de Bijlmer )

En even on-topic... ik heb het nu een beetje andersom. Een sv die de sterren van de hemel beft en alles doet om het mij naar de zin te maken. Daar geniet hij van. Maar verder helemaaaaal geen relatiemateriaal... nou ja, ik zie wel waar het schip strand.

Heeft voor mij toch de voorkeur dan andersom...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
SV is toch tegenovergestelde van relatie materiaal
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
euh... daarom is het ook een sv natuurlijk
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven