behaarde poes

15-09-2014 16:12 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik als man ben een liefhebber van een behaarde poes. Mijn vrouw houdt het wel redelijk bij, maar ze is lekker behaard. De algemene trend is kaal, maar daar begrijp ik helemaal niets van. Wat vinden jullie daarvan?
Hahaha!



Grappige reacties en eens met de rozen.
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 22:54:

[...]



Tuurlijk. Nooit te beroerd iemand van een tip te voorzien hoor.



[img]http://media.peterhahn.de/is/image/pete ... 133910.jpg[/img]Thanks!!! Ga gelijk even de stad in!!!
quote:Rooss4 schreef op 17 september 2014 @ 11:02:

[...]



Zeg.. ga jij mij vertellen waar ik wel en niet posten mag? Dat maak ik zelf uit, punt.



Dat hij een man is heeft er niks mee te maken, ik ben gek op mannen. Ik geloof dat nieuwsgierigheidsgeneuzel niet. En als vrouwen een topic openen over lul-haar zal ik precies hetzelfde reageren. Een topic open je met een doel, dit heeft geen doel.



Heb jij trouwens, conform de openingspost al keurig verteld hoe jij je lage regionen bedekking bijhoudt?



En nogmaals, niemand verteld mij waar ik post. Jij dus ook niet. Dat dat even heel duidelijk is.



tut tut tut, blaas maar niet zo hoog van de toren.

ik gaf als suggestie dat je ergens ander kunt kijken als je dit niks vind. dat is heel wat anders dan dat ik je opleg wat je wel en niet kunt doen.

dus dim zelf maar een beetje tuthola. want je hebt een air die ik hier kan ruiken en het is niet frisjes.



in mijn onderste regionen hou ik het keurig bij met een venus. soms ook helemaal kaal en glad maar is geen moetje voor me.
Nog meer mensen die het graag in een middenscheiding dragen?



Misschien heeft er ook nog iemand tips. Na een avondje rollebollen is er met geen kam meer doorheen te komen, zou een haarnetje wat kunnen zijn?
Heb je daar echt last van joh? Na een wilde avond is de boel toch zo glibberig dat het toch met gemak aan te harken is?

Ik ben echt blij met het tuin gereedschap van man. Beetje snoeien, kunstmest en als het dan een keer echt hard nodig is mag ik altijd de grasmaaier eroverheen halen.

Ideaal.



Sterker nog, als we eens helemaal uit onze plaat willen gaan doet manlief dat nog voor me ook.
Kennen jullie trouwens die mestzakken die ze vaak aan koetspaarden hangen voor het opvangen van de drollen?

Nou, die zijn dus ook vreselijk handig als je houdt van een beetje bebossing van onderen. Als ik naar buiten ga hang ik die dus ook altijd even om. Ziet er toch wat netter uit.



Bij nader inzien toch een heel bruikbaar topic, zo kunnen alle tips and trics uitgewisseld worden!
Alle reacties Link kopieren
quote:roosv1989 schreef op 18 september 2014 @ 11:19:

Heb je daar echt last van joh? Na een wilde avond is de boel toch zo glibberig dat het toch met gemak aan te harken is?

Ik ben echt blij met het tuin gereedschap van man. Beetje snoeien, kunstmest en als het dan een keer echt hard nodig is mag ik altijd de grasmaaier eroverheen halen.

Ideaal.



Sterker nog, als we eens helemaal uit onze plaat willen gaan doet manlief dat nog voor me ook.





Dat zal een stinkboel zijn dan bij jou.

Het is al meer gezegd op dit forum: ieder z'n eigen smaak!
Mwah beetje luchtverfrisser erop en niemand ruikt iets. Douche ook nog hoor. Al is dat wel een heel gedoe hoor. Bad hebben we apart van de douche. Dus ik laat eerst het bad vollopen, daar leg ik dan al het haar te weken en ondertussen sta ik onder de douche een meter verderop. Kun je nagaan wat een shampoo dat kost. Om nog maar niet te spreken over de tijd, past eigenlijk geen verder leven meer omheen.

Je moet wat als je een hobby hebt.
quote:coralie76 schreef op 18 september 2014 @ 09:52:

[...]

tut tut tut, blaas maar niet zo hoog van de toren.



dus dim zelf maar een beetje tuthola. want je hebt een air die ik hier kan ruiken en het is niet frisjes.





Jij bent zéér vermakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Collega vandaag. Lichaamshaar is onvrouwelijk. Ik: onderbouw dat aub. Collega: een vrouw hoort geen haar op haar lichaam te hebben. Alleen haar hoofd Ik: en waarom is dat zo ? Wie heeft dat bepaald ? Collega: als een vrouw lichaamshaar heeft lijkt ze op een man. Ik: wie heeft dat bepaald ? Wie heeft bepaald dat lichaamshaar mannelijk is ? Waarom hebben alle vrouwen dan haargroei op hun lichaam als het alleen voor mannen is..... collega: het is vies. Ik: we hebben water en zeep ? + onderzoek wijst uit dat constant scheren voor wratten zorgt. Toen was het stil



Roepen maar niet kunnen onderbouwen. Daarom geloof ik 80% van de mannen en vrouwen niet sat het geheel eigen keus is en dat ze het echt frisser vinden. Het is zo diep ingeprent in de hersenen van Alle kanten dat het gewoon aangenomen word.



Dit VIND ik.



...... thuisgekomen doken we samen naakt in bed. Kusjes en heel haar lichaam van top tot teen likkend. In haar hals in haar nek. Op haar korte en lange haren die haar mooie lichaam bedekken. Langzaam werk ik me een weg omlaag van haar lippen naar haar haals en verder naar haar borstharen en tepelharen. Zuigend op haar tepels en haar horen kreunen van genot. Verder naar beneden naar haar navel die een pad naar de schat vormt. Om har gek te maken wrijf ik daar ff en geef ik een likje. Het vocht druipt eruit va genot. Om haar te plagen sla ik het even over en ga ik door naar haar heerlijk behaarde benen. Strelend kussend en likkend maak ik haar aan het lachen met mijn gekte. Dan draai ik haar om rn is het tijd voor haar rughaartjes. Met 'meneer' tegen haar achterwerk wrijvend kronkelt ze heen en weer. Langzaam baan ik een weg omlaag via haar onderrughaartjes, bilhaartjes en die heerlijke benen weer.... ik draai haar weer om en leg haar benen op mn schouders. Met 'meneer' wrijf ik langs 'mevrouw' en kreunt zd het uit. Heerlijk volle bos die ik bevochtig met haar vocht... met mn handen langs haar billen en mevrouw wrijven. Genoeg gespeeld. Rustig werk ik meneer naar binnen en kreunt ze het uit. De lakens knijpend.... steeds heviger.... steeds heftiger.... tot het hoogtepunt. Extase.... sensualiteit....
Fuck off!



Creep!

Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 18 september 2014 @ 18:42:

Fuck off!



Creep!

En ook jij bent een mooi uniek mens
Heb je het nu tegen jdm of tegen de TO, duizendbloemen?

Haar op de tanden vinden ze ook geil dus pas maar op!
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 18 september 2014 @ 18:46:

Heb je het nu tegen jdm of tegen de TO, duizendbloemen?

Haar op de tanden vinden ze ook geil dus pas maar op! Haar tussen de tanden of op de tong of id is een fabel. Ik spreek uit ervaring
quote:courtisane schreef op 18 september 2014 @ 18:46:

Heb je het nu tegen jdm of tegen de TO, duizendbloemen?

Haar op de tanden vinden ze ook geil dus pas maar op! Mag allebei, heerlijk!
Beenhaar, borsthaar, tepelhaar, bilhaar, kuthaar én onderrughaartjes?



Heeft ze ook haar in haar gezicht? Dan vrees ik dat je met een aapje in bed gelegen hebt. Kijk eens in het hok, zit je vrouw daar nog in wellicht?



Meneer..mevrouw. Je bedoelt pik en kut neem ik aan?
O jee zou er misschien een baviaan uit de zoo ontsnapt zijn?
quote:Rooss4 schreef op 18 september 2014 @ 18:58:

Heeft ze ook haar in haar gezicht? Dan vrees ik dat je met een aapje in bed gelegen hebt. Kijk eens in het hok, zit je vrouw daar nog in wellicht? Wahaahaaaa! Ik moet echt gaan koken, pies anders in mijn broek en dat is in de keuken weer niet zo fris.

In de dierentuin daarentegen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 september 2014 @ 18:58:

Beenhaar, borsthaar, tepelhaar, bilhaar, kuthaar én onderrughaartjes?



Heeft ze ook haar in haar gezicht? Dan vrees ik dat je met een aapje in bed gelegen hebt. Kijk eens in het hok, zit je vrouw daar nog in wellicht?



Meneer..mevrouw. Je bedoelt pik en kut neem ik aan?Uhmmm. Nee... Een echte vrouw. Nieuws: ook vrouwen hebben lichaamshaar. Zie: http://www.scielo.br/img/revistas/abd/v ... 5fig01.jpg

Dit is trouwens een fictief verhaal en geen waargebeurd verhaal.



[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-09-2014 12:11
Reden: aanstootgevend
% gewijzigd
(E zijn toch gewoon ook forums voor klein geschapen frustraten.

Waarom nou hier?)



Jongens, even douchen en met de haartjes nog nat even Sesamstraat kijken. Mogen jullie een flesje prik!

Van die foto word ik echt kotsmisselijk.
Ik vind een fetisj altijd afknapperig , uit je " erotisch " verhaal komt duidelijk naar voren dat je meer kickt op het haar dan de vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 18 september 2014 @ 19:48:

Ik vind een fetisj altijd afknapperig , uit je " erotisch " verhaal komt duidelijk naar voren dat je meer kickt op het haar dan de vrouw.Zo'n soort verhaal is het inderdaad. Ik heb m'n fantasie gewoon de vrije loop gegeve. En ja ik heb een fetisj ervoor. Maar daar blijft het bij. Een fantasie en fetisj. Waarom zou ik mrt een vrouw zijn die haar lichaamshaar laat staan en we de rest van de tijd alleen ruzie zouden hebben of gewoon niks werkt. Beetje onlogisch toch. Lichaamshaar is voor mij niets anders dan een leuke extra
Hoe staat TO tegenover vrouwelijke lichaamsgeuren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven