Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
Alle reacties Link kopieren
Als je eenmaal over die drempel gaat dat blijft het niet bij 1x. Overigens kan ik me in jouw situatie prima voorstellen dat je het met een ander doet
Alle reacties Link kopieren
quote:Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!Hoe staat je man daartegenover? Als hij een open relatie ziet zitten dan vooral doen als je daar behoefte aanhebt.
Strak plan. Ik zeg: doen!



Maar dan wel straks een topic openen hier: "Help! Vreemdgegaan! Wat moet ik doen! Ik wil man niet kwijt!"



Dat is dan de voorwaarde.
Alle reacties Link kopieren
Het is bijzonder legitiem om dit aan je man voor te leggen. Jij op zoek naar een leuk seksmaatje maar natuurlijk wel met medeweten van je man.

Toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 19 augustus 2016 @ 19:05:

[...]



Hoe staat je man daartegenover? Als hij een open relatie ziet zitten dan vooral doen als je daar behoefte aanhebt.Mn man is helemaal niet open over sex dus het overleggen is geen optie.
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:11:

[...]





Mn man is helemaal niet open over sex dus het overleggen is geen optie.En jij? Ben jij er wel open over?
Alle reacties Link kopieren
Waarom maar 1 keer ? Als je dan toch vreemd gaat kun je het maar beter goed doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er wel open over. Maar als ik er over begin, voelt hij dat als een aanval denk, hij zegt dan bijvoorbeeld, heb je weer iets gevonden wat niet goed is. Terwijl juist probeer er over te praten om het beter te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:18:

Ja ik ben er wel open over. Maar als ik er over begin, voelt hij dat als een aanval denk, hij zegt dan bijvoorbeeld, heb je weer iets gevonden wat niet goed is. Terwijl juist probeer er over te praten om het beter te maken.

Het IS toch ook kritiek?

Heb je aan hem weleens gevraagd of hij wensen heeft op dat vlak, of wat jij beter zou moeten doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het is jouw lijf, jouw leven
Alle reacties Link kopieren
Klinkt echt superleuk, jullie relatie!
...
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:18:

Ja ik ben er wel open over. Maar als ik er over begin, voelt hij dat als een aanval denk, hij zegt dan bijvoorbeeld, heb je weer iets gevonden wat niet goed is. Terwijl juist probeer er over te praten om het beter te maken.Geldt dit alleen voor seks of hebben jullie ook over andere onderwerpen zulke gezellige gesprekken?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 19:21:

[...]



Het IS toch ook kritiek?

Heb je aan hem weleens gevraagd of hij wensen heeft op dat vlak, of wat jij beter zou moeten doen?Ja ik heb ik wel eens gevraagd of hij nog fantasieen heeft, maar nee voor hem is alles prima zo
Alle reacties Link kopieren
Je wil hem dus bedriegen? Heb je er geen moeite mee om hem daarna nog recht in de ogen te kijken? Denk je niet dat dat jullie nog verder uit elkaar zal drijven?
Alle reacties Link kopieren
Wat een zak dan!
Alle reacties Link kopieren
quote:knijster1973 schreef op 19 augustus 2016 @ 19:03:

Als je eenmaal over die drempel gaat dat blijft het niet bij 1x. Overigens kan ik me in jouw situatie prima voorstellen dat je het met een ander doetZe doet het (nog) niet met een ander, ze overweegt het.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Zou hij het ok vinden als je er iemand bij zocht om je wél te laten klaarkomen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 19 augustus 2016 @ 19:30:

Zou hij het ok vinden als je er iemand bij zocht om je wél te laten klaarkomen?Nee absoluut niet
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is vreemdgaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat het echt waardeloos is als je vent je niet kan laten komen, maar achter zijn rug om met een ander seks hebben vind ik dan weer veel te ver gaan. Weet hij hoe erg jij hiermee zit of doe je af en toe een halve poging?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem op non actief zetten kwa sex, als jij er niet van geniet, omdat je niet klaar komt, dan zou ik me niet beschikbaar stellen..



Of beide genieten, of niet!



Ik zou me afvragen of ik uberhaupt wel zon relatie wou hebben, en anders stoppen, en dan single en dan op zoek naar leuke vent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:26:

[...]



Ja ik heb ik wel eens gevraagd of hij nog fantasieen heeft, maar nee voor hem is alles prima zoMoeilijk te geloven. Of geloof jij hem wel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is natuurlijk not done, maar dat weet je zelf ook wel.

Ik vind het wel raar dat je man er niet gewoon over wil praten. Dat hij het allemaal wel best vindt, wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook voor jou geldt. In een goede relatie kun je over zoiets gewoon praten. Hoe zit het met de rest van de relatie?
quote:Sarah1980x schreef op 19 augustus 2016 @ 19:31:

[...]



Nee absoluut nietDus hij doet niet zijn best om jou klaar te laten komen maar hij wil ook niet dat je het buiten de deur wilt zoeken. Weet hij wel dat jij klaar wilt komen, en snapt hij wat hij daar voor kan doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2016 @ 19:35:

[...]



Moeilijk te geloven. Of geloof jij hem wel?Ja ik geloof hem wel. Hij weet wel dat ik bijna niks gek vind en overal wel voor in ben. Maar als ik een speeltje of handboeien koop doet hij er ook niks mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven