Behoefte aan goeie sex

19-08-2016 18:59 350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn nu zo'n 17 jaar samen en hebben 2 kids van 9 en 7.

Mijn probleem is dat hij me nog nooit heeft laten klaarkomen. Ik kan mezelf wel klarr krijgen, geen probleem. Het ergste vind ik dat hij zijn best er ook niet voor doet, dat het hem totaal niet boeit. Nu ik wat ouder word merk ik dat ik heel erg verlang naar iemand die mijn genot net zo belangrijk vind.

Ik heb het ook letterlijk tegen hem gezegt maar het lijkt niet aan te komen.

Nu ben ik zo ver heen dat ik er serieus over na denk om het dan maar 1x met iemand anders te ervaren.... enorme twijfel!!
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 08:55:

Mijn gelijk halen? Volgens mij was jij degene die het over "en toen had ik dus gelijk" bij dat droge kut topic had.



Ik vind het volstrekt belachelijk dat vreemdgaan met een "professional" hier als serieuze optie neergezet wordt. Ik zou jouw reactie wel eens willen lezen als een man het topic "mijn vrouw bakt er niks van in bed, dus nu wil ik stiekem naar de hoeren" zou openen.



Gelijk halen.

Gelukkig mag ik mijn mening ook gewoon geven.

Ik hád gelijk. Dat is iets heel anders. Jij wilt je gelijk halen met dingen uit zijn verband trekken. Niet kies.



En hoe ik reageer op een man in een dergelijke situatie: hoeren zitten vaak niet vrijwillig in het vak itt gigolo's, dus dat zou ik hem niet aanraden, maar een open relatie kan een prima oplossing zijn als zij echt niet meer wil of een discrete SV op zijn tijd.



Ik zie monogamie namelijk niet als het allerhoogste goed in een relatie die persé nagestreefd moet worden, ook als dat beiden schaadt. Uiteraard zie ik ook de risico's van de andere opties.
Monogamie? Waar heb je het over? Stiekem en vreemdgaan! Daar ging het over.



En dat heeft helemaal niets van doen met een open relatie. Dat is namelijk gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
De enige die gigilobezoek als serieuze optie zag was TO.

Ik raadde haar aan om er een stoel naast te zetten zodat haar man de trucjes af kan kijken.



TO, je reageert wel op een hengelaar maar niet op adviezen.

Ik schreef al eerder dat ik jullie communicatie wat curieus vind. Valt daar wat te halen wellicht? Ik zeg maar wat stoms hoor.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 21 augustus 2016 @ 11:15:

De enige die gigilobezoek als serieuze optie zag was TO.

Ik raadde haar aan om er een stoel naast te zetten zodat haar man de trucjes af kan kijken.



Nee hoor. Ik had ook het niet over jouw reactie maar over deze.



quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2016 @ 20:42:

Ik roep maar eens iets out of the box: waarom dan geen gigolo zo op z'n tijd? Die richt zich alleen op jouw genot en heeft niet de nadelen van een affaire.
En aangezien TO al meerdere malen heeft aangegeven dat haar man dat nooit goed zou vinden is dat net zo goed vreemdgaan. Maar in DIT GEVAL is dat wél geoorloofd, itt tot die 6000 andere vreemdgaan-topics. DAT vind ik onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tja.

TO denkt dat haar man dat niet goed zal vinden maar het is mij niet compleet duidelijk of ze haar probleem wel echt met zoveel woorden verteld heeft aan haar man. Het lijkt nl nogal te schorten in de communicatie maar dat schreef ik al eerder.



En natuurlijk is stiekem gigolo bezoek vreemdgaan, ik zie hier niemand het tegendeel beweren.
...
Ach het zal mij ook verder een worst zijn allemaal, het is alleen dat met twee maten meten waar ik jeuk van krijg.



Maar ik ben er wel klaar mee verder, ik wilde zeker het topic niet kapen.

Succes TO! Ik hoop dat je eruit komt met je man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 21 augustus 2016 @ 11:15:

De enige die gigilobezoek als serieuze optie zag was TO.

Ik raadde haar aan om er een stoel naast te zetten zodat haar man de trucjes af kan kijken.



TO, je reageert wel op een hengelaar maar niet op adviezen.

Ik schreef al eerder dat ik jullie communicatie wat curieus vind. Valt daar wat te halen wellicht? Ik zeg maar wat stoms hoor.Ja daar valt zeker wat te halen denk. Ik vind het moeilijk te uiten wat ik wil en hij staat er niet voor open.
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 12:01:

Ach het zal mij ook verder een worst zijn allemaal, het is alleen dat met twee maten meten waar ik jeuk van krijg.



Maar ik ben er wel klaar mee verder, ik wilde zeker het topic niet kapen.

Succes TO! Ik hoop dat je eruit komt met je man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 12:01:

Ach het zal mij ook verder een worst zijn allemaal, het is alleen dat met twee maten meten waar ik jeuk van krijg.



Maar ik ben er wel klaar mee verder, ik wilde zeker het topic niet kapen.

Succes TO! Ik hoop dat je eruit komt met je man. Dank je wel! Ik hoop het ook en dat is ook wat ook wat ik het liefste wil. En ik vind een gigolo ook vreemd gaan! Maar soms is het wel om moedeloos van te worden en dan gaat zo iets door mn hoofd. Ik snap dat een deel van het probleem bij mij ligt. Hij heeft blijkbaar hele duidelijke en hardere communicatie nodig. En ik lees alle adviezen zeker en ga er ook echt wel wat mee doen voor ik de allerlaatste stap echt zou overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij je nou laat betalen is het geen vreemdgaan maar werk.



Even serieus, het is ook moeilijk. Het is een gewoonte van 17 jaar doorbreken. Maar ik denk serieus dat als je het positief brengt, een normale man daar met jou aan wil werken. Dus niet: ik vind er niks aan en het moet allemaal anders. Maar meer: Ik merk dat ik steeds meer behoefte krijg aan een intenser seksleven met jou. Ik zou het graag vaker en uitgebreider met je doen en wat nieuwe dingen met jou willen uitproberen...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 09:36:

Monogamie? Waar heb je het over? Stiekem en vreemdgaan! Daar ging het over.



En dat heeft helemaal niets van doen met een open relatie. Dat is namelijk gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen.

Jij hebt het over stiekem en vreemd gaan, ik niet. Sterker nog ik wijs haar in mijn post ervoor nog op de risico's ervan.



Ik heb het over een gigolo eens in de zoveel tijd, uiteraard als ze eerste alle opties met haar man heeft besproken en hij weet maar negeert wat haar wensen zijn.



Dan vind ik deze optie geheel geoorloofd, net als ik bij een man dan een discrete SV geoorloofd vind, dus wie meet er dan met 2 maten?
Omdat TO al lang heeft aangegeven dat haar man dat niet ziet zitten en het duidelijk is dat dat zonder zijn medeweten zou gebeuren. En ik kan me niet voorstellen dat jij daar overheen gelezen hebt.



Overigens ben ik totaal niet tegen het buiten de deur zoeken (loep me maar) maar wel als het stiekem is.
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 11:30:

En aangezien TO al meerdere malen heeft aangegeven dat haar man dat nooit goed zou vinden is dat net zo goed vreemdgaan. Maar in DIT GEVAL is dat wél geoorloofd, itt tot die 6000 andere vreemdgaan-topics. DAT vind ik onbegrijpelijk.

Je quote een post van mij en zegt tegelijkertijd dat 6000 anderen iets anders vinden, maar wat moet ik daarmee? Ben ik verantwoordelijk voor hun mening dan?



Nee dat lijkt me niet, dus ik meet niet met 2 maten en volgens mij Rooss ook niet, want die plantte haar man naast het neukende setje. Weinig stiekems aan toch? De rest heb ik er verder niet over gehoord, dus wat is je punt?
quote:Voyager schreef op 21 augustus 2016 @ 12:41:

Omdat TO al lang heeft aangegeven dat haar man dat niet ziet zitten en het duidelijk is dat dat zonder zijn medeweten zou gebeuren. En ik kan me niet voorstellen dat jij daar overheen gelezen hebt.



Overigens ben ik totaal niet tegen het buiten de deur zoeken (loep me maar) maar wel als het stiekem is.Dan bespreekt ze dat met hem. Dan kan hij kiezen of delen. Niets doen is geen optie meer.
Alle reacties Link kopieren
Het is zo'n standaard opmerking: als dit topic door een man geschreven was was er wel anders gereageerd... Zo'n dooddoener. Ik geef er geen barst om of de TO man of vrouw is. Je leest het verhaal toch, ongeacht sekse? En dan geef je je reactie naar aanleiding van de info.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Precies en wat kan mij het schelen of 6000 andere mensen iets in andere topics afkeuren? Ik geef een optie en die wordt vervolgens geheel verdraaid door Voyager om een punt te willen maken. Welk punt dat was is me nog niet geheel duidelijk, want het was niet wat ik schreef, maar blijkbaar was het wel iets heel ergs .
Alle reacties Link kopieren
We hebben net sext en ik heb voor mijn doen aan gegeven wat voor standje ik wilde, en behoorlijk met me zelf bezig geweest zodat hij het kon zien. Maar hij was er niet echt mee bezig. Het was wel lekker maar ik merkte dat ik niet ging komen, dus ik zei kom maar toen zei hij ik ben al lang gekomen....

Waarom zeg je dat dan niet of las je even een pauze in??? Dat heb ik op dat moment niet gezegt maar ik was wel boos, ben gaan douchen. Nu heb ik hem gezegt dat ik vanavond met hem wil praten. Daar schrok hij nogal van. Ik hoop dat ik zonder te veel verwijten onder woorden kan brengen wat ik wil, samen genieten.
Alle reacties Link kopieren
Als ik probeer te verbeelden hoe dat eruit zag, word ik van jullie allebei niet erg vrolijk..

Soloseks voor twee?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
quote:Sarah1980x schreef op 21 augustus 2016 @ 15:04:

We hebben net sext en ik heb voor mijn doen aan gegeven wat voor standje ik wilde, en behoorlijk met me zelf bezig geweest zodat hij het kon zien. Maar hij was er niet echt mee bezig. Het was wel lekker maar ik merkte dat ik niet ging komen, dus ik zei kom maar toen zei hij ik ben al lang gekomen....

Waarom zeg je dat dan niet of las je even een pauze in??? Dat heb ik op dat moment niet gezegt maar ik was wel boos, ben gaan douchen. Nu heb ik hem gezegt dat ik vanavond met hem wil praten. Daar schrok hij nogal van. Ik hoop dat ik zonder te veel verwijten onder woorden kan brengen wat ik wil, samen genieten.

En weer overkomt je hetzelfde als altijd en weer word je achteraf boos.



Je had tijdens de daad aan moeten geven wat je wilt en moeten stoppen toen hij overduidelijk weer niet reageerde en dus niet zoals altijd het zaadopvangbakje moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met 'hij was er niet echt mee bezig'? Wat moet hij precies doen in jouw ogen en weet hij dit zelf ook? Heb je hem wel eens verteld wat ie op zo'n moment moet doen of heeft hij totaal geen idee?

Dat hij allang gekomen was en toch doorging met jou in de hoop dat jij ook zou komen lijkt mij juist positief, hiervoor werd geschetst dat het klaar was zodra hij gekomen was, dan is dit toch juist positief? Doorgaan met seks nadat ie gekomen was doet hij imo enkel voor jou, misschien wilde hij juist dat jij kwam en baalde hij ervan dat ie al gekomen was en schaamde hij zich om dit te zeggen, ik zou hier niet al te zwaar aan tillen.



Het lijkt erop dat jullie veel meer moeten communiceren tijdens de seks, doe je dat niet dan weet je van elkaar niet wat je lekker vind, achteraf boos worden werkt averechts denk ik..



quote:Sarah1980x schreef op 21 augustus 2016 @ 15:04:

We hebben net sext en ik heb voor mijn doen aan gegeven wat voor standje ik wilde, en behoorlijk met me zelf bezig geweest zodat hij het kon zien. Maar hij was er niet echt mee bezig. Het was wel lekker maar ik merkte dat ik niet ging komen, dus ik zei kom maar toen zei hij ik ben al lang gekomen....

Waarom zeg je dat dan niet of las je even een pauze in??? Dat heb ik op dat moment niet gezegt maar ik was wel boos, ben gaan douchen. Nu heb ik hem gezegt dat ik vanavond met hem wil praten. Daar schrok hij nogal van. Ik hoop dat ik zonder te veel verwijten onder woorden kan brengen wat ik wil, samen genieten.
:A:Ik ga t nog een keer zeggen, echt maar een keer nog beloof ik



Ga es echt praten, voor tijdens en na. Allebei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah1980x schreef op 21 augustus 2016 @ 15:04:

We hebben net sext en ik heb voor mijn doen aan gegeven wat voor standje ik wilde, en behoorlijk met me zelf bezig geweest zodat hij het kon zien. Maar hij was er niet echt mee bezig. Het was wel lekker maar ik merkte dat ik niet ging komen, dus ik zei kom maar toen zei hij ik ben al lang gekomen....

Waarom zeg je dat dan niet of las je even een pauze in??? Dat heb ik op dat moment niet gezegt maar ik was wel boos, ben gaan douchen. Nu heb ik hem gezegt dat ik vanavond met hem wil praten. Daar schrok hij nogal van. Ik hoop dat ik zonder te veel verwijten onder woorden kan brengen wat ik wil, samen genieten.In je openingspost zeg je dat je jezelf zonder problemen klaar kunt laten komen. Maar dat dus ook niet altijd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2016 @ 16:00:

[...]





In je openingspost zeg je dat je jezelf zonder problemen klaar kunt laten komen. Maar dat dus ook niet altijd ?Als ik alleen ben wel, maar als ik het idee heb dat hij echt alleen aan het wachten is.... vind het moeilijker
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje, dat ga ik dus vanavond proberen.... iemand nog tips hoe ik het goed kan brengen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven