Ben ik bi-seksueel

12-09-2015 14:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,



Op het gebied van relatie en seks heeft een vrouw altijd mijn voorkeur. Ik val absoluut op vrouwen.

Ik weet niet of andere mannen het ook wel eens hebben, of dat ze het durven toegeven, maar ik denk wel eens aan seks met een man.

Als ik op straat loop kijk ik absoluut niet naar mannen en ben ik er eigenlijk helemaal niet mee bezig. Ik moet er niet aan denken om een relatie te hebben met een man, en de gedachte om met een man te zoenen vind ik niet echt bepaald een opwindende gedachte.



Maar de gedachte aan een grote piemel doet me wel degelijk iets. Als ik een beetje in de stemming ben, dan denk ik er regelmatig wel eens aan en sindsdien heb ik een keer geshopt bij een webwinkel, die we allemaal wel kennen, voor een "kunstgereedschap".



Denken mannen en vrouwen stiekem wel eens vaker aan seks met hetzelfde geslacht? Of ben je dan toch een beetje "van beide walletjes"?
Waarom wil je er zo graag een naam aan geven?
Hoe oud ben je?



Het komt op jongere leeftijd vaker voor dat er wordt gefantaseerd over hetzelfde geslacht, maar dat wil niet zeggen dat je dan gelijk bi bent, je bent gewoon je sexualiteit aan het ontdekken. Misschien dat één ervaring voldoende is om je je besluit te doen nemen en misschien is dat niet eens nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor fantasie gaat er dan door je heen? Wat gebeurt er met die grote gefantaseerde piemel? Je bent erg vaag, wat heb je b.v. met het gekochte 'kunstgereedschap' gedaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 14:17:

Hoe oud ben je?



Het komt op jongere leeftijd vaker voor dat er wordt gefantaseerd over hetzelfde geslacht, maar dat wil niet zeggen dat je dan gelijk bi bent, je bent gewoon je sexualiteit aan het ontdekken. Misschien dat één ervaring voldoende is om je je besluit te doen nemen en misschien is dat niet eens nodig.Ik ben inmiddels 32, en ja, op vroegere leeftijd heb ik wel eens geexperimenteerd. En ja, als ik daar aan terug denk dan wind me dat nog steeds op.
Alle reacties Link kopieren
quote:valparaiso schreef op 12 september 2015 @ 14:18:

Wat voor fantasie gaat er dan door je heen? Wat gebeurt er met die grote gefantaseerde piemel? Je bent erg vaag, wat heb je b.v. met het gekochte 'kunstgereedschap' gedaan?Om het plat te zeggen, ik fantaseer over orale en anale seks. En mijn "kunstgereedschap" is een dildo, ik denk dat je wel snapt waar dat over het algemeen voor gebruikt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Maakt het uit? Ik heb wel eens seks met vrouwen maar meestal met mannen. Net wat goed voelt en hoe de klik is. Niet echt behoefde om daar een sticker op te plakken. Gewoon, wat chill voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-MN-99-MN- schreef op 12 september 2015 @ 14:15:

Waarom wil je er zo graag een naam aan geven?Het hoeft geen naam te krijgen, maar ben wel benieuwd of het "normaal" is. Of andere mensen zich er in herkennen.
.
quote:kleinerduimpje schreef op 12 september 2015 @ 14:32:

[...]





Het hoeft geen naam te krijgen, maar ben wel benieuwd of het "normaal" is. Of andere mensen zich er in herkennen.In deze tijd is alles zowat genormaliseerd. Of het de norm is, is weer een ander verhaal, maar de meeste mensen van jouw generatie doen gewoon waar ze zin in hebben en niemand die daarvan opkijkt, dus ik zou zeggen, als je je experimenten voort wilt zetten of daar een gewoonte van wenst te maken, dan moet je dat helemaal zelf weten.
quote:KingImmortal schreef op 12 september 2015 @ 14:53:

ik zou nooit van mijn leven iets met een man willen. sommige mensen zeggen dat iedereen wel een klein beetje bi is, maar ik weet zeker dat dat niet zo is.Ik weet ook 100% zeker dat ik hetero ben, maar dat is volgens mij tegenwoordig een uitzondering. Ik zie ook niet in waarom je zou moeten kiezen, al hou ik zelf niet van oesters.
Ik denk wel dat jij bi bent maar dat is niet erg toch. Zelf fantaseer ik nooit over seks met een vrouw, bij de gedachte alleen al walg ik. Ik weet zeker dat ik voor 100% hetero ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht heel vaak aan vrouwen tijdens de sex met mijn partner (man). Deze fantasieën ben ik gaan delen, hij vond ze ook geil. En nu, na enkele keren geprobeerd te hebben, durf ik wel toe te geven dat ik bij ben. Maar alleen voor de sex. Ik hoef geen relatie met een vrouw, trouwens, ik da dan toch echt de ruwere aanpak en de penetraties van een man missen.

Conclusie; je zult wel bij zijn, misschien ook niet, maar wat maakt t uit? Ga op ontdekkingstocht en wordt gelukkig!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 14 september 2015 @ 09:25:

Ik dacht heel vaak aan vrouwen tijdens de sex met mijn partner (man). Deze fantasieën ben ik gaan delen, hij vond ze ook geil. En nu, na enkele keren geprobeerd te hebben, durf ik wel toe te geven dat ik bij ben. Maar alleen voor de sex. Ik hoef geen relatie met een vrouw, trouwens, ik da dan toch echt de ruwere aanpak en de penetraties van een man missen.

Conclusie; je zult wel bij zijn, misschien ook niet, maar wat maakt t uit? Ga op ontdekkingstocht en wordt gelukkig!Ja, dat wil ik ook wel. Maar ik val niet zomaar op iedere kerel die ik zie. Ik wil het graag een keer proberen met iemand die nogal groot geschapen is... en die pluk je niet zomaar even overal van de straat, laat staan dat hij ook nog eens bi seksueel is.
Alle reacties Link kopieren
Oefen je we lees? Ik bedoel: stel jij wilt gepenetreerd worden, dan is zo'n groot geschapen man misschien te veel van het goede. Ik neem aan dat je wel dildos en of buttplug hebt. Of dat je alleen wilt geven en niet ontvangen.

Nee ook ik pluk niet zomaar elke vrouw van straat. Haha. Soms neem ik het me voor maar kom ik geen leuke meid tegen. Das dan jammer. Maar liever niet dan met iemand waarmee ik het niet zou willen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, heb je een partner? Dan is een mmv trio misschien een niet zo grote stap....

Ik kan me voorstellen dat bi voor een man anders is dan voor een vrouw. Bi een vrouw vind de partner het juist vaak wel geil. Maar andersom is toch een beetje taboe
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 17 september 2015 @ 12:04:

Oefen je we lees? Ik bedoel: stel jij wilt gepenetreerd worden, dan is zo'n groot geschapen man misschien te veel van het goede. Ik neem aan dat je wel dildos en of buttplug hebt. Of dat je alleen wilt geven en niet ontvangen.

Nee ook ik pluk niet zomaar elke vrouw van straat. Haha. Soms neem ik het me voor maar kom ik geen leuke meid tegen. Das dan jammer. Maar liever niet dan met iemand waarmee ik het niet zou willen.Ja, ik heb een dildo en een buttplug. Ik wil alleen ontvangen :-D Vooral de buttplug moest ik even mee oefenen omdat die best dik is, maar die voelt erg lekker. Ik snap nu waarom ik vrouwen wel eens in mijn kruis zie kijken. Die moeten ook wel eens zin hebben in een grote. Ik zeg het wat krom, maar anders lijkt het me helemaal niks aan.
quote:kleinerduimpje schreef op 12 september 2015 @ 14:28:

[...]





Om het plat te zeggen, ik fantaseer over orale en anale seks. En mijn "kunstgereedschap" is een dildo, ik denk dat je wel snapt waar dat over het algemeen voor gebruikt wordt.

Ja hoor, en dat heeft niks met anaal te maken.

Maar goed, als je een mening wil moeten mensen natuurlijk wel weten waar over.
quote:kleinerduimpje schreef op 12 september 2015 @ 14:32:

[...]





Het hoeft geen naam te krijgen, maar ben wel benieuwd of het "normaal" is. Of andere mensen zich er in herkennen.Ja hoor, is heel normaal vind ik dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven