Ben ik zwanger?

30-07-2015 10:19 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Als je ongesteld bent , ben je toch niet zwanger lijkt me zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie schreef op 30 juli 2015 @ 10:20:

Als je ongesteld bent , ben je toch niet zwanger lijkt me zo?Toen ik op internet intypte "1 dag ongesteld" kwam ik op zwangerschaps sites uit..
Alle reacties Link kopieren
Heb je onbeschermde seks gehad dan?
Alle reacties Link kopieren
Doe anders even een testje
Alle reacties Link kopieren
quote:k.middleton schreef op 30 juli 2015 @ 10:24:

Heb je onbeschermde seks gehad dan?Ja maar hij kwam niet in mij klaar, maar ik weet dat er dan even goed een kans bestaat
Alle reacties Link kopieren
Denk niet dat je zwanger bent. Maar ik ben geen dokter. Doe een test of ga naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noord-Holland schreef op 30 juli 2015 @ 10:25:

[...]





Ja maar hij kwam niet in mij klaar, maar ik weet dat er dan even goed een kans bestaatVan voorvocht zwanger raken is echt een uberkleine kans. Slik je de pil daarnaast of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:k.middleton schreef op 30 juli 2015 @ 10:28:

[...]





Van voorvocht zwanger raken is echt een uberkleine kans. Slik je de pil daarnaast of niet?Nee ik slik niet de pil
[quote]Noord-Holland schreef op 30 juli 2015 @ 10:22:

[...]





Toen ik op internet intypte "1 dag ongesteld" kwam ik op zwangerschaps sites uit..[/quote]





ALS JE ONGESTELD BENT KAN JE NIET ZWANGER ZIJN!



geniet nog even van je vakantie en als je weer naar school gaat goed opletten bij biologie daar vertellen ze over de bloemetjes en de bijtjes
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je onbeschermde seks als je niet zwanger wilt worden?
Alle reacties Link kopieren
Als je het zeker wil weten kan je vanaf 2 weken na de onbeschermde seks een test doen.

Als de seks minder dan 72 uur was kan je nog een morning after pil halen en voor de toekomst gewoon altijd een condoom gebruiken (en de pil erbij).
Alle reacties Link kopieren
quote:boterhammie schreef op 30 juli 2015 @ 10:31:

[quote]Noord-Holland schreef op 30 juli 2015 @ 10:22:

[...]





Toen ik op internet intypte "1 dag ongesteld" kwam ik op zwangerschaps sites uit..[/quote]





ALS JE ONGESTELD BENT KAN JE NIET ZWANGER ZIJN!



geniet nog even van je vakantie en als je weer naar school gaat goed opletten bij biologie daar vertellen ze over de bloemetjes en de bijtjesDat weet ik wel, alleen omdat ik zo kort bloedde zou het ook kunnen zijn dat het bijvoorbeeld innestelingsbloeding kan zijn en niet ongesteld was
ik trek dit soort topics zo slecht, iets met dokter/zwangerschapstest en resultaat.. hoe de piep moet ik weten of jij nu wel of niet zwanger bent?!
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 30 juli 2015 @ 10:32:

Waarom heb je onbeschermde seks als je niet zwanger wilt worden?Dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Wardijntje schreef op 30 juli 2015 @ 10:25:

Doe anders even een testjeWat zeg je nu voor geks?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Noord-Holland schreef op 30 juli 2015 @ 10:22:

[...]





x
Alle reacties Link kopieren
De OP heeft toch het half uur gehaald. Kon erger.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor... OP-meltdown.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 30 juli 2015 @ 10:42:

ik trek dit soort topics zo slecht, iets met dokter/zwangerschapstest en resultaat.. hoe de piep moet ik weten of jij nu wel of niet zwanger bent?!Dan reageer je toch niet....
quote:Krentebolletje schreef op 30 juli 2015 @ 11:00:

[...]





Dan reageer je toch niet.... Want ik mag mijn mening niet geven? enne waarom reageer je dan op mij als JIJ je daar zo ergert, wat je dus doet?... koekoek
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 30 juli 2015 @ 11:01:

[...]





Want ik mag mijn mening niet geven? enne waarom reageer je dan op mij als JIJ je daar zo ergert, wat je dus doet?... koekoek Ik erger me niet hoor. Verder gaat het goed?
maar wel de behoefte om op mij te regeren... bijzonder, met mij wel ja met jou ook? Heb zn idee van niet namelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Krentebolletje schreef op 30 juli 2015 @ 11:06:

[...]





Ik erger me niet hoor. Verder gaat het goed?Mwa is iig niet zwanger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven