Beschrijf je borsten en tepels

02-10-2012 18:44 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, stoere vivadames. Beschrijf jullie borsten en tepels eens.

Groot / klein / stevig / hangend / kleine tepels, of groot, tumtumvorm of plat, kleur .
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 02 oktober 2012 @ 19:25:

Willem ik ben dol op boobs, echt.

Ik vind het ook een doodnormaal gespreksonderwerp.

En ik heb best een zwak voor je.

Maar ik vind het ronduit stom dat je als man op een vrouwenforum komt informeren naar de beschrijving van een ieders borstpartij. Ik vind het niet eens ordinair, of schokkend, of beledigend, maar gewoon stom. Je hebt voor het eerst in je leven een non-topic geopend, met nul humor. Gefeli.



Wat zonde Willem, dat je zo'n platvloers en humorloos topic opent hier. Dat ben ik van jou niet gewend. Is je brommerT inmiddels gemaakt en reis je niet meer met de bus? Kom je niet meer bij de kasa van de supermarkt?



Ik ben van jou wel iets meer stijl gewend.
Alle reacties Link kopieren
En ik heb een tegenvraag Wllem (want dat kun je natuurlijk verwachten): beschrijf je piemol eens Willem: dik, smal, lang, kort, dun, besneden of onbesneden, recht, krom, behaard/onbehaard?



Wie kaatst (jij dus) kan de bal verwachten..
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 03 oktober 2012 @ 00:58:

En ik heb een tegenvraag Wllem (want dat kun je natuurlijk verwachten): beschrijf je piemol eens Willem: dik, smal, lang, kort, dun, besneden of onbesneden, recht, krom, behaard/onbehaard?



Wie kaatst (jij dus) kan de bal verwachten..

Wil je wel on-topic blijven.



Open een eigen topic, dan zal ik vanavond antwoorden. Moet nu hollen voor de bus.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent: Hahahaha geniaal die foto! Die donkere man zal zich nog weleens 3 keer bedenken voor hij weer in een chatbox stapt
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 02 oktober 2012 @ 20:37:

[img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3519_n.jpg[/img]



Willem ^^Ik zit met smart te wachten op een bericht van Meds!
Alle reacties Link kopieren
( • ) ( • )



Hmmm.. de stip moet ietsje meer naar beneden, denk ik, maar dat lukt me even niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
( . ) ( . )



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ja.. maar dan grotere stippen



( . ) ( . )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
't Begint er al aardig op te lijken,
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
werkte neit
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk Willem ben je jaren te laat. Een aantal jaren terug had Viva een Pink Ribbon actie, waarbij veel vrouwen de foto van hun borsten opstuurden. Had je kunnen gaan raden welke borsten bij welke forumster hoorde
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 02 oktober 2012 @ 20:37:

[afbeelding]



Willem ^^





Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Zo, eerst even scheren hoor Willem.

Dan kom ik een beetje netjes op de foto.



Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 03 oktober 2012 @ 09:21:

Eigenlijk Willem ben je jaren te laat. Een aantal jaren terug had Viva een Pink Ribbon actie, waarbij veel vrouwen de foto van hun borsten opstuurden. Had je kunnen gaan raden welke borsten bij welke forumster hoorde toen was Willem er ook al hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan weet ie toch al hoe de mijne eruit zien?



Doe ik al die moeite voor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ach, als iets lekker is wil ik er ook meer van!
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 02 oktober 2012 @ 18:46:

Ik heb heule grote bloemkolen, bloemkolen, bloemkolen. Ik heb hele grote bloemkolen, oh wat zijn ze groot!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 02 oktober 2012 @ 20:37:

[afbeelding]



Willem ^^Koffie tegen scherm, dank u
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 03 oktober 2012 @ 09:21:

Eigenlijk Willem ben je jaren te laat. Een aantal jaren terug had Viva een Pink Ribbon actie, waarbij veel vrouwen de foto van hun borsten opstuurden. Had je kunnen gaan raden welke borsten bij welke forumster hoorde Daar moest ik ook gelijk aan denken! Ik had de mijne ook opgestuurd. Gemiste kans Willem!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me die actie niet meer herinneren. Ik heb ook al zoveel meegemaakt op het forum.



Maar het zou toch leuk zijn als hier bevestigd zou worden dat naar mate vrouwen ouder worden hun tepels donkerder kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon 's aanbellen bij een bejaardentehuis bij je in de buurt, Willem, en je vraag daar voorleggen.




Dit is niet de mijne. (Als het te zien is dan is de test gelukt.)



I.v.m. herkenbaarheid geen details over die van mezelf.
Ach, heb ik Bert op de sekspijler gezet....
Alle reacties Link kopieren
Leuke foto. Er zijn inderdaad vrouwen met zulke tepels. Doorgaans als ze klienere borsten hebben. Grotere borsten geven grotere tepels. Kunnen we dat stellen? En kinderen baren geven donkere tepels. Ja? Of gebeurt die verkleuring ook naarmate de jaren vorderen.
Nou.... Vraag het Bert...

Op die foto was hij bezig om te helpen bij de bevalling van een koe. Die hebben 4 spenen, maar er zitten geloof geen tepels aan.



En Ernie is de kat van een van de andere boeren. Dat wist ik ook niet totdat ik er op googelde.

Ik zou zeggen: "Probeer dat ook eens." Wie weet wat je dan allemaal te weten komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven