beschrijf je laatste fucking geile neukseksbeurt

08-12-2016 21:36 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
bgb was het zat, dus ter ere van haar maak ik een gloednieuw topic aan.



relevant:



-met wie heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

-waar heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

-ben je klaargekomen tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-kwam je partner klaar tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-heb je gegild, gejankt of gegromd tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-had je overal pijn na de fucking geile neukseksbeurt?

-wie was de baas tijdens de fucking geile neukseksbeurt?





ik trap niet af.

groetjes!
very metal
Alle reacties Link kopieren
Gisteren avond met mijn vrouw...zoenen toen ik thuiskwam....elkaar geil aankijken...en toen hielden we het niet en zijn we naar boven gegaan...pijpen, missionaris zij kwam, doggy, missionaris ik kwam...uitpuffen...haar zoenen...eindigend in beffen...rimmen...anaal heerlijk afgemaakt...beide nog een keer



Vanmorgen wakker gepijpt en haar laten komen



Geen pijn en gelijkwaardig
Wauw (klinkt echt erg geil)
Alle reacties Link kopieren
Was t ook
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vrouw, overdag geilde ze me op tijdens werk door lekkere smsjes. Kan niet wachten tot we weer kunnen neuken.

Thuis elkaar gezoend, gekust in dr nek. Ze heeft mij gepijpt en begon mij te rimmen. Heb haar gevraagd om extra veel spuug te gebruiken op mijn pik, daarna was ik zo geil dat ik gevraagd heb of ze in mijn mond wou tuffen en dat deed ze. Heb haar daarna in haar mond geneukt en haar tussen door laten rimme, zei speelde met zich zelf en kwam heerlijk klaar terwijl ze mij kontje likte. Toen ik kwam heb ik ovrr haar borsten geejaculeedd.

Ik heb gekreund en zei ook.
Alle reacties Link kopieren
Vanacht met vriendin. Ze pijpte mij weer eens wakker omdat ze sperma wilde. Na 10min deepthroaten hield ik het niet meer en kwam ik in haar keel klaar. Met een grote grijns viel ze weer in slaap.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Joh..........
Alle reacties Link kopieren
quote:Harold123 schreef op 17 december 2016 @ 23:05:

Met mijn vrouw, overdag geilde ze me op tijdens werk door lekkere smsjes. Kan niet wachten tot we weer kunnen neuken.

Thuis elkaar gezoend, gekust in dr nek. Ze heeft mij gepijpt en begon mij te rimmen. Heb haar gevraagd om extra veel spuug te gebruiken op mijn pik, daarna was ik zo geil dat ik gevraagd heb of ze in mijn mond wou tuffen en dat deed ze. Heb haar daarna in haar mond geneukt en haar tussen door laten rimme, zei speelde met zich zelf en kwam heerlijk klaar terwijl ze mij kontje likte. Toen ik kwam heb ik ovrr haar borsten geejaculeedd.

Ik heb gekreund en zei ook.Goh.........
Alle reacties Link kopieren
Met wie: Minnaar

Waar: daghotel

Ben je klaargekomen: 2x

Kwam je partner klaar: 5x

Heb je gegild, gejankt of gegromd: Vooral gekreund en gezegd dat het zooooo lekker is/was

Had je overal pijn: Beetje last van achteren s'avonds

Wie was de baas: Niet de baas, maar dat hij dominanter is vind ik wel opwindend
43 is het nieuwe .....
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vriend in onze slaapkamer. Toen we in bed lagen om te gaan slapen kwam hij met zijn stijve tegen mijn billen aanliggen. Hij wreef met zijn stijve heen en weer over mijn billen en zoende me in mijn nek. Begon mijn borsten te masseren en in mijn nek en schouders zachtjes te bijten. Ik trok mijn been op in de hoop dat zijn aandacht naar mijn kutje ging waar hij nu goed bij kon en hij stak direct twee vingers naar binnen. Ik was super geil en nat, af en toe speelde hij wat met mijn klitje om me daarna weer stevig te vingeren. Hij trok mijn been nog wat verder op en gleed met zijn stijve achterlangs naar binnen. Hij heeft me hard geneukt, waarna hij na even mijn been losliet en weer met mijn klitje begon te spelen. Terwijl ik zachtjes in mijn tepels kneep gleden zijn vingers over mijn gezwollen, natte klitje terwijl mijn kutje gevuld was met zijn stijve. Toen hij me daarbij weer begon te neuken kwam ik klaar waarbij ik wel een geluidje maakte. Na even doorstoten spoot hij zijn zaad bij me naar binnen.
-met wie heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

*Mijn partner en een ander stel



-waar heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

*Op een enorm groot bed boven op zolder



-ben je klaargekomen tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

*Absoluut!



-kwam je partner klaar tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

*Jep en idem voor ander stel



-heb je gegild, gejankt of gegromd tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

*Gegromd en heel vaak ' ja ja jaaaaa' gefluisterd



-had je overal pijn na de fucking geile neukseksbeurt?

*Ik ben nog aan het herstellen



-wie was de baas tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

*Mijn partner en het andere stel...
10 dagen terug eerste keer seks met nieuwe scharrel gehad. Ze twijfelde om direct all-the-way te gaan, maar dan uiteindelijk toegeven aan elkaars lusten in de zetel. Eerst wat pijpen tot ze zelf string uittrok en vroeg om in missionaris genomen te worden. Condoom omgedaan en stevig op haar in gebeukt met diepe halen. Daarna omgedraaid voor doggy, tik op haar kontje, schouders in bedwang en duidelijk dominant. Ze met mijn flink formaat hard naar een orgasme geneukt tot ze schreeuwde van genot. Daarna mijn zaad over haar lief gezichtje heen gespoten en vertrokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Charles_Gentle28 schreef op 20 december 2016 @ 15:33:

10 dagen terug eerste keer seks met nieuwe scharrel gehad. Ze twijfelde om direct all-the-way te gaan, maar dan uiteindelijk toegeven aan elkaars lusten in de zetel. Eerst wat pijpen tot ze zelf string uittrok en vroeg om in missionaris genomen te worden. Condoom omgedaan en stevig op haar in gebeukt met diepe halen. Daarna omgedraaid voor doggy, tik op haar kontje, schouders in bedwang en duidelijk dominant. Ze met mijn flink formaat hard naar een orgasme geneukt tot ze schreeuwde van genot. Daarna mijn zaad over haar lief gezichtje heen gespoten en vertrokken.En?........inmiddels al weer wat van haar gehoord............
Beste sommige mensen. M'n laatste neuk is geen open sollicitatie voor neukerij en hengel pbtjes.
Om 3.00u werd ik wakker en lag ik te fantaseren over een man die mij aan het domineren was. Ik ging eerst even met mezelf spelen en ben toen tegen mijn man aan gekropen. Met mijn kont een beetje naar achteren tegen hem aangewreven. Langzaam werd hij wakker en ik pakte zijn pik met mijn hand en leidde hem bij me naar binnen.

Ik hoorde mijn man erg geil in m'n nek hijgen..

Het stoten werd steeds dieper en harder, tot hij het niet meer hield en heerlijk klaarkwam.

Lekker, en geil was het.
Alle reacties Link kopieren
Was best leuk. Meteen goed voornemen uitgesproken om volgend jaar meer te gaan neuken.



Zal wel niet lukken want kinderen, werk en doodmoe zijn.
Geen dedails?
quote:--Dinges-- schreef op 22 december 2016 @ 10:57:

Was best leuk. Meteen goed voornemen uitgesproken om volgend jaar meer te gaan neuken.



Zal wel niet lukken want kinderen, werk en doodmoe zijn.Ik zeg; Daar drinken we er eentje op!

Kutleven!



Ik neuk gewoon door hoor ondanks kinderen & werk!

Doodmoe word je van jezelf denk ik, als je zo in het leven staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoo schreef op 20 december 2016 @ 16:36:

[...]





En?........inmiddels al weer wat van haar gehoord............ Waarschijnlijk niet. Denk dat Charles toch niet zo'n goede neuqert is als hij zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Thuis met mijn vriend. Ik stond onder de douche voordat we naar bed gingen. Toen we daarvoor beneden op de bank zaten had ik hem zitten plagen door door zijn broek heen wat met zijn lul te spelen, waarna ik dus naar boven vertrok. Hij stapte bij me onder de douche met zijn stijve, pakte me bij mijn kin en begon me te zoenen. Hij liet merken dat hij de baas was, trok mijn hoofd wat naar achteren aan mijn haren, beet in mijn nek en oorlelletjes ( ik weet niet wat ik daar mee heb, maar krijg altijd helemaal de rillingen en kippenvel als hij in een van mijn oorlelletjes bijt, dan kun je me opvegen ). Hij duwde me tegen de muur en begon met zijn vingers mijn klitje te bewerken. Waarna hij me weer bij mijn kin pakte en diep zoende terwijl hij met mijn borsten speelde. Ik begon tegen zijn bovenbeen aan te rijden omdat ik nu eindelijk wel zijn pik in me wilde voelen. Hij legde mijn hand om zijn stijve en duwde me op mijn knieën. Ik liet mijn mond vol met water lopen en liet zijn lul tussen mijn lippen door mijn mond in glijden. Hij pakte me bij mijn hoofd en begon zachtjes mee te bewegen terwijl ik hem pijpte. Ik liet het water langzaam uit mijn mond lopen en concentreerde me met mijn tong op zijn eikel. Toen trok hij me omhoog tegen de muur, trok een van mijn benen een beetje op en stootte in een keer helemaal diep naar binnen in mijn kutje. Ik kreunde en hijgde terwijl hij mijn haren vasthield en me zo hard nam. Al gauw schokte ik bij mijn orgasme en stootte hij nog een laatste keer diep terwijl hij klaar kwam.
Alle reacties Link kopieren
Wie: Had vanmiddag een eerste date met een nieuwe lover. Tot nu toe alleen nog maar virtueel elkaars hoofd op hol gebracht.

Waar : cafe parkeergarage pashokje

We dronken koffie in een cafe. Hij bleek in het echt net zo leuk en lekker gelukkig. Ik viel als een blok voor hem. Letterlijk. Toen we naar buiten liepen maakte ik een heel oncharmante uitglijder over een losse tegel en lande aan zijn voeten. Daarna zochten we enige privacy in zijn auto in een parkeergarage. De ruiten van de auto besloegen al snel. We zoenden en we voelden. Ik was al snel heel geil en nat. Maar we kregen buren. We gingen een winkel in waar ik wat lingerie uit een rek griste om een pashokje in te kunnen duiken. Het pashokje kon op slot gelukkig. We gingen verder waar we in de parkeergarage gebleven waren. Zoenen voelen dit keer zonder pook in het midden en zonder buren.

Ik ging op het bankje zitten en maakte zijn broek los, begon hem te pijpen. Hij kon alles volgen in de spiegel van het pashokje. Inmiddels waren we zo geil dat hij een, voorbehoedmiddel: condoom

tevoorschijn haalde en me snel staand van achter begon te neuken.

Heb je gegild gegromd etc; Zo stil mogelijk wat niet meeviel. Al snel kwam hij klaar. In the heat of the moment verloren we het condoom en moesten we het pashokje enigzins poetsen.

Geil en voor herhaling vatbaar maar dan op een plekje met iets meer privacy.



Ps

pijn ja : mij knie

Iemand de baas : nee
Ik heb eigenlijk maar één vraag: waar vind je in godesnaam pashokjes met een echte deur en een echt slot waar je discreet in- en uitkan?
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik natuurlijk niet prijsgeven anders is mijn pashokje steeds bezet
Aaaah. Please? Is het een keten van winkels? Geef me íets.
Alle reacties Link kopieren
Check eens goed. Volgens mij heb je al iets
Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven