beschrijf je laatste fucking geile neukseksbeurt

08-12-2016 21:36 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
bgb was het zat, dus ter ere van haar maak ik een gloednieuw topic aan.



relevant:



-met wie heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

-waar heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd?

-ben je klaargekomen tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-kwam je partner klaar tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-heb je gegild, gejankt of gegromd tijdens de fucking geile neukseksbeurt?

-had je overal pijn na de fucking geile neukseksbeurt?

-wie was de baas tijdens de fucking geile neukseksbeurt?





ik trap niet af.

groetjes!
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 23 december 2016 @ 22:34:

Aaaah. Please? Is het een keten van winkels? Geef me íets.Decathlon
quote:Snoepeke schreef op 24 december 2016 @ 08:28:

[...]

Decathlon Ohja! Die losse hokjes in de winkel! Wel een nogal hoge spleet onder de deur.
Alle reacties Link kopieren
Een hoge spleet?
Alle reacties Link kopieren
Net, 3 uur geleden stond ik in de badkamer voor de spiegel in mijn BH en string toen mijn vriend langskwam in zijn boxer en zachtjes begon te plagen en strelen. Hij begon hierna tegen mijn kont aan te rijden en voelde dat hij stijver en stijver werd. Op zo''n moment heb ik het zelf ook niet meer en draaide me om, begon hem te zoenen, ging geleidelijk naar beneden en trok zijn boxer naar beneden en begon hem te pijpen. Hij trok mijn string omlaag maakte mijn BH los en vraagde of ik voorover wou buigen. Na wat met zijn piemel geplaagd te hebben stak hij hem opeens in mijn poes. Daar stonden we dan te neuken in de badkamer. Na een flinke tijd bezig zijn geweest kwam ik eerst waarna hij daarna gelijk in mij klaarkwam. Toen een paar kusjes waarna hij zijn piemel uit mij trok en we weer verder gingen met waar we mee bezig waren. Zalig kerstfeest
Alle reacties Link kopieren
Spijt van.
ladi-dadi fucking everybody..
Alle reacties Link kopieren
Was kim het er niet mee eens?
Alle reacties Link kopieren
Jawel maar achteraf gezien was het toch minder geil en meer een bloederige toestand.
ladi-dadi fucking everybody..
Man en ik. Man komt thuis van z'n werk, gaat douchen, komt naar mij toe en zegt: 'ik ben geil, ik wil je nu! En ik heb hier niets onder aan'. Oké dacht ik... :D

Hij had mijn vieb mee naar beneden genomen en gaf deze aan mij.

Ik heb snel m'n kleren uitgedaan en een kanten sexy dingetje aangedaan.

Terwijl ik met m'n vieb zat te spelen, ging hij mij beffen (is echt fantastische combinatie!).

Ik kwam heerlijk klaar. Toen ging hij mij lekker hard neuken. Ik zat op een stoel, hij geknield voor mij. Lekker lang geneukt. Toen kwam hij klaar.

Ik pakte mijn vieb weer even omdat ik nog wel een keer wilde. Man ging met zijn vingers erbij, en ook eentje een beetje achterin.

Toen werd hij weer geil en wilde wel weer. Toen anaal gedaan, ik kwam een tweede keer.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren
Vanochten in bed. Vriendin had al gedouchd en kroop met alleen string aan in bed, pijpte me wakker en ging op mij zitten. Toen ik bijna klaarkwam pijpte ze mij weer zodat ik in haar mond kon klaarkomen. Even later ging ze weer op mij zitten, nu anaal. Ze vingerde zich en kwam na 10 min klaar en ik kwam in haar kont.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vriend in de auto. We waren snachts onderweg naar huis van een verlate kerstborrel bij vrienden en moesten nog een eind rijden. Mijn vriend had mij voor kerst een vibrator cadeau gegeven in een mooi discreet doosje, en die had ik meegenomen in mijn handtas. Terwijl hij achter het stuur zat op de snelweg draaide ik mijn stoel in ligstand. Hij vroeg me waar ik mee bezig was, dus ik zei dat ik zijn cadeautje mee had genomen om de rit naar huis wat leuker te maken. Ik pakte de vibrator te voorschijn, schoof mijn jurkje omhoog en mijn string naar beneden. Daarna ging ik in de stoel liggen, deed mijn benen uit elkaar en begon wat met mijn vingers bij mijn klitje en rond mijn kutje te spelen. Toen alles lekker nat was trok ik een been een beetje op, zette de vibrator zachtjes aan en ging met de tip in rondjes over mijn klitje en net in mijn kutje.Mijn vriend reed ondertussen verder en probeerde zijn beklemde stijve te bevrijden uit zijn broek. Ik liet de vibrator helemaal naar binnen glijden en begon mezelf er lekker mee te neuken, met af en toe een kreun tot ik schokkend klaar kwam. Mijn vriend had ondertussen de auto ergens bij een bos geparkeerd, en zat zichzelf af te trekken terwijl hij naar mijn bezigheden keek. Ik klom op zijn schoot en liet zijn stijve in mijn natte kutje glijden, waarna hij me al snel volspoot terwijl ik hem bereed.

Zeker voor herhaling vatbaar, een handdoek oid was wel handig geweest om vlekken te voorkomen..
Alle reacties Link kopieren
Lily-white, je hebt altijd heerlijke beschrijvingen van jullie seks.

Je bent zeker ook redelijk klein en erg lenig, want om op iemand te klimmen voorin de auto moet je altijd zo in bochten wringen. En heb je niet stiekem met je billetjes de claxon op het stuur ingedrukt, terwijl je op hem reed?
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 30 december 2016 @ 10:56:

Lily-white, je hebt altijd heerlijke beschrijvingen van jullie seks.

Je bent zeker ook redelijk klein en erg lenig, want om op iemand te klimmen voorin de auto moet je altijd zo in bochten wringen. En heb je niet stiekem met je billetjes de claxon op het stuur ingedrukt, terwijl je op hem reed?Ik ben inderdaad "petite", leef gezond en doe aan yoga. Er zit dus niet veel in de weg en tja, yoga helpt wel qua flexibiliteit. De bestuurdersstoel kan ook naar achteren geschoven worden, heb de claxon gelukkig niet geraakt want dan zou ik me echt een ongeluk zijn geschrokken .
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste keer was afgelopen woensdag.

Deze week is voor mij gewoon een werkweek maar mijn vrouw heeft vakantie. Ik dacht dat ze sliep toen ik de deur uitging maar voor ik de auto in stapte kreeg ik al een geile foto van haar binnen. Dit moet je nu missen lekkertje. Ik voelde me geil worden helemaal omdat de foto’s steeds opwindender werden en foto’s vervangen werden door filmpjes. Ik werd zo de hele ochtend gek gemaakt en kon er niets mee….

S ’middags was ze zelf te druk met van alles en nog wat en zakte het geile gevoel wat weg tot ik een appje kreeg dat ze even een kusje was gaan geven aan haar minnaar omdat ze 10 minuten over had. Het was alleen iets meer geworden dan een kusje, stuurde ze. Ze weet hoe geil ik daarvan wordt en ze plaagde me door te zeggen dat ik de rest van haar avontuurtje thuis te horen kreeg.



Tik tak tik tak, de uren kropen natuurlijk heel langzaam voorbij en naarmate de klok dichterbij vijf uur kwam steeg mijn opwinding.. 5 uur eindelijk naar huis.. Gelukkig was het erg rustig op de weg en kon ik makkelijk doorrijden.

Thuis liet mijn vrouw voelen hoe nat ze was maar het bleef bij teasen, voelen en zoenen.. Tot wat later op de avond en wij de reclame gebruikte om elkaar te likken, te pijpen en te neuken. De film was totaal niet boeiend maar wij vonden het een leuk spel om te kijken wie als eerste de controle over zichzelf verloor.

Ik kon me na ¾ van de film niet meer beheersen en verloor misschien het spel, maar mijn vrouw verloor de totale controle over de avond omdat ik haar vastgebonden had aan de bank.



Ik genoot van de controle die ik had en de geile blik in haar ogen, een blik die nog geiler werd want ik had de tepelklemmen erbij gepakt en deze op haar tepels en clit gezet. Ik liet mijn handen over haar lichaam gaan en zag dat ze gek werd van dat gevoel.

Ik ging tegen over haar zitten en haalde mijn harde pik tevoorschijn. Ze lag te kronkelen van verlangen omdat ze niks kon en ik op de bank met mezelf zat te spelen en luisterde naar haar verhaal van die middag. Ik had het niet meer op het laatst en liet mijn pik haar mond in gaan om haar zo te neuken waarbij ik af en toe aan de ketting van klemmen trok. Het geile uitzicht en haar gekreun zorgde ervoor dat Ik niet veel nodig had en al snel haar mond vol spoot.



Na even bijgekomen te zijn heb ik haar meerdere malen laten komen met mijn vingers en mond, tot ze niet meer kon.

Nadat haar handen los waren, ze weer bijgekomen was en op haar benen kon staan heb ik haar hard achterlangs genomen en zelf weer gekomen



Na een drankje lekker zoenend in slaap gevallen
live fast, kiss slowely
Alle reacties Link kopieren
Gisterochtend in een vakantiehuisje. Familie was beneden, dus we moesten heel stilletjes doen. We werden wakker en lagen lepeltje lepeltje. Één arm had ik onder haar nek liggen, de ander dwaalde over haar heupen en billen. Ik kreeg een stijve van mijn vrouws heerlijke kont. Ze wiegde een beetje met haar heupen dus ze had wel zin. Ik vingerde haar en al snel wilde ze me voelen. Ze draaide op haar rug en trok haar ene been op. Ik gleed eerst over haar lippen, toen meer er tussendoor en uiteindelijk naar binnen. Ik neukte haar met diepe halen, zodat ze me goed kon voelen. Met de ene hand vingerde ik haar tegelijkertijd. De andere arm lag nog onder haar haar rug. "Wil je je arm terug?", vroeg ze. "Nee hoor, die ligt daar prima.", zei ik. "O dan kun je me bij mijn nekvel pakken.", zei ze. De laatste weken/maanden wordt de sex af en toe ruwer. Ik pin haar vast, houdt haar handen op de rug en grijp haar bij haar nek en/of haren. We vinden dat beiden heerlijk, maar ze durft het nauwelijks uit te spreken. Enfin, dit was toch wel een duidelijke poging van haar. Ik heb haar eerst goed bij haar nek en schouders vastgehouden terwijl ik haar liggend zijwaards nam. Daarna trok ze me bovenop zodat ik haar nog harder kon nemen. Vrijen was er niet meer bij. Dit was gewoon neuken. Na flink wat gebeuk draaide ik haar om en gingen we doggy. Ik had haar bij haar haren en nek vast. De andere hand op haar tiet, want daf heeft ze graag in dat standje. Na 5 minuten kwam ik goed hard en hijgend klaar. We moesten muisstil zijn hetgeen mijn orgasme alleen maar heftiger maakte.



Zeker voor herhaling vatbaar. Liefst de volgende keer zonder anderen in de buurt, zodat we niet zo zachtjes hoeven te doen, want dat is slecht te combineren met wildere sex.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond/nacht na thuiskomst van het top2000 café nog een heerlijke sessie gehad met mijn vriend. In het cafe al onder het dansen staan zoenen. Vriend met handen op mijn kont (stiekem knijpen), spelen met mijn blonde haar. Ik 1 keer knijpen bij zijn piemel. Onderweg naar huis elkaar wat lichtjes opgeilen. Eenmaal thuis gelijk naar boven alles uitgedaan. Vriend kwam half minuutje later met zijn stijve in zijn boxer kamer binnen. Ik zijn boxer uitgedaan en gelijk zijn piemel deepthroaten. Lekker vonden we het. Daarna aan mij gesabbeld en vervolgens klaargekomen. Ik was zo ontzettend geil dus aan hem gevraagd of hij mij ook anaal wou nemen. Dat wou hij gelukkig. Kussen onder mijn kont gestopt, benen omhoog, vriend knielend voor me. Met vingers begonnen maar hij hield het niet meer dus vrij snel zijn piemel erin gestopt. Na ongeveer 5 minuten anaal, klaargekomen in mijn kont. Mooie dag beleeft nog enkele kusjes en wat gestreel en daarna snel slapen aangezien het ook alweer 2 uur 's nachts was.
Alle reacties Link kopieren
Vriendin en ik waren echt te brak vanacht. Toch wilde ze sperma zei ze... Na paar minuten trekken kwam ik klaar en heeft ze alles netjes opgelikt.



Vanmorgen weer en na wat plagen van haar was ik het zat en heb ik haar met haar hoofd over de rand van het bed gelegd. Ik heb haar armen vastgehouden zodat ze geen kant op kon en heb mij zo deepthroat in haar keel klaargestoot. De rest van de ochtend lekker lui liggen kroelen en heb haar gevingerd.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
Samen wakker geworden en al 4/5 dagen geen sex gehad dus we begonnen te knuffelen. Eerst wat over en weer gevingerd en getrokken. Ik lag op mijn zij naar haar toe gedraaid. Toen ze me wilde voelen trok ze haar been aan mijn kant op en leidde mijn paal tussen haar lippen. Eerst nog lekker erlangs, over haar clit. Even later erin. Ondertussen zoende we over en weer.



Met een hand hield ik haar been mee omhoog, met de ander masseerde ik haar tieten. Toen schoof ik die hand omhoog en pakte haar nek en kin zachtjes beet om haar hoofd naar mij toe draaien voor een tongzoen. Ik begon wat harder te stoten ook. Toen legde ze haar hand op die van mij. Ik werd knettergeil: ik had mijn hand op haar nek en haar hand legde ze er dus bovenop?! Ik durfde geen druk uit te oefenen en wil het rustig opbouwen; kijken waar het allemaal toe leidt. Ik begon steeds harder te stoten en heb haar nek niet los gelaten. Haar hand bleeft er de hele tijd op liggen. Ze drukte hem niet weg, noch gaf ze extra druk. Ik heb haar op die manier zo hard mogelijk genomen en kwam heerlijk klaar.



Ik moest daarna aan het werk die dag, maar ben nog de hele dag geil geweest, vooral omdat het weer wat nieuws was en er nog veel leuke geile dingen zullen volgen.
Leef en laat leven
i12b3, kwam zij ook lekker klaar trouwens?
Alle reacties Link kopieren
quote:charliecharlie75 schreef op 08 januari 2017 @ 20:12:

i12b3, kwam zij ook lekker klaar trouwens?

Nee, dat doet ze nooit. Dat lukt haar niet. Of het lukt mij niet om haar dat te geven, helaas. Dat heeft ze bij geen één partner gehad. Als ik er te veel op focus lukt het haar sowieso niet en maakt het haar onzeker. In haar eentje lukt het haar wel, maar niet gemakkelijk.



Ze geniet van mijn genot en ze geniet zelf ook zeker wel van de sex. Het leidt alleen niet tot een orgasme bij haar. Ik vind dat soms wel jammer, want soms krijg ik dan toch het gevoel dat het allemaal om mij draait. Ik ben eigenlijk van origine meer een gever; dat geeft mij juist een goed gevoel.



Maar goed, deze nieuwe ontwikkeling geeft weer een mooie draai aan ons sexleven. We beleven weer nieuwe dingen en is sowieso mooi en geil. Ik ben benieuwd waar het mogelijk toe leidt. Het smaakt in ieder geval naar meer.
Leef en laat leven
Jee, dat is wel erg jammer zeg. Maar als het haar wel lukt wanneer ze alleen is, ligt het toch aan het durven overgeven eraan.

Ik kon vroeger ook niet klaarkomen bij een ander, ook alleen als ik alleen was.

Bij mijn ex-vriend is het uiteindelijk gelukt, met geduld van zijn kant.

Ondertussen kan ik meerdere keer klaarkomen (er is dus zeker hoop!).



Kan ze klaarkomen als ze het zelf doet in jouw bijzijn?
Alle reacties Link kopieren
Dat durft ze niet en werkt voor haar niet zo goed, zegt ze. Ik vind het jammer dat ze daar niet aan werkt of poging daartoe onderneemt, want volgens mij kun je dat zelf ontwikkelen. Ik vind dat het vanuit haarzelf moet komen. Ze moet het graag willen. Ze moet het zelf willen voelen.



Ik heb laatst wel weer een hint gegeven naar of ze een speeltje erbij wilde proberen. Daar laat ik haar nog even over nadenken en dan ga ik er eens wat gerichter naar vragen. Ik las net dat dat voor jou ook werkt (loepje ) dus heb je nog tips?
Leef en laat leven
Ja, zou echt speeltje willen adviseren.

Als je nog vragen hebt, moet je maar even pb'en.
Alle reacties Link kopieren
We hebben eerst lekker samen een film gekeken, terwijl ik lekker onder mijn dekentje tegen hem aan lag. Daar kan ik intens van genieten. Tijdens de film elkaar al lopen plagen door in elkaars broek te zitten. Wanneer ik met mijn hand in zijn broek ging was hij elke keer binnen een aantal seconden keihard, en zijn eikel glibberde van het voorvocht. Lekker met mijn duim een vinger rondjes gedraaid over zijn eikel. Wanneer ik stopte, liet hij zijn hand in mijn joggingbroek verdwijnen om lekker rustig met mijn lipjes en klitje te spelen.

Nadat de film was afgelopen zijn we de douche ingekropen omdat we die dag nog niet gedoucht hadden, en we beide zin hadden om elkaar oraal te verwennen. We hebben elkaar lekker helemaal ingesopt om daarna lekker tegen elkaar aan te glibberen. Hij drukte me tegen de muur aan, en trok aan mijn haren mijn hoofd iets naar achteren. Hij keek me aan en begin me zachtjes te kussen. Op mijn mond...wangen....nek.... Daarna begonnen we stevig en geil te tongen. Ik voelde zijn keiharde paal tegen mijn buik aan. Met een hand begin ik hem lekker langzaam af te trekken.

Hij stopte met kussen en vroeg of ik hem lekker wilde pijpen. En dat zeg je niet tegen een dove. Ik liet mijn hoofd zakken, en begon een beetje met mijn tong aan zijn eikel te likken. Toen opende ik mijn mond en zoog zijn pik naar binnen. Gulzig ben ik hem gaan pijpen....En ik weet dat ie dat niet lang kan vol houden.

Ik vroeg wat hij wilde....."zal ik je lekker klaar pijpen schatje"

Hij zei....ga nou maar door...En duwde mijn hoofd weer naar beneden.

In de douche heb ik er geen probleem mee dat hij in mijn mond spuit, en dat weet hij.

Ik ben op mijn hurken voor hem gaan zitten, en ben hem lekker geil gaan pijpen.

Hij ging steeds harder kreunen. Hij gaf aan dat hij zo ging komen. Ik voelde zijn pik nog harder worden in mijn mond, en dan weet ik dat hij gaat spuiten. Ik verlaagde het tempo, en slobberde hem helemaal klaar. Jezus...leek net of ie al een week niet was klaarkomen...Hij bleef spuiten. Het fijne van klaar pijpen onder de douche is dat alles zo weg gespoeld is.

We zijn uit de douche gegaan en beide onze badjas aan gedaan om beneden een peukie te gaan roken. Dan heeft hij tijd om weer op oorlogssterkte te komen.

Terwijl we aan het roken waren, liet ik mijn badjas open vallen, en liet mijn middelvinger tussen mijn lippen door over mijn klitje glijden. Ik was echt drijfnat. Ik zette 1 been op ons keuken krukje een vroeg of hij me alvast een voorproefje wilde geven. Hij drukte zijn sigaret uit een ging op zijn knieën voor me zitten. Ik stond achterover geleund met mijn rug tegen het aanrecht. Hoewel dit een onhandig standje is, lukte het hem aardig om mijn klitje te bewerken met zijn tong. Echt een hemels gevoel. Na een paar minuten kwam hij omhoog en begin me te kussen. Hij weet dat ik dat geil vind omdat ik dan mijn eigen kutje proef. Terwijl we stonden te kussen duwde ik twee vingers in mijn kut tot ze lekker nat waren. Ik stopte met kussen, en duwde mijn vingers in mijn mond. Yummie

Hij legde mij voorover over de keukentafel een begon uitvoerig mijn kut te likken. Hij sloeg echt geen plekje over. Weer een aantal minuten later stopte hij, en voelde ik dat hij zijn half harde pik in me probeerde te stoppen. Hij was nog niet hard genoeg, dus dat lukte niet.

Ik heb me omgedraaid en heb eventjes met zijn pik gespeeld tot hij weer lekker hard was. Niet zo hard als in de douche, maar hard genoeg om te beginnen met neuken. Tijdens het neuken word ie wel weer lekker hard.

Hij ging weer achter me staan, en duwde zijn pik tussen mijn lipjes. Zonder problemen schoof zijn pik bij me naar binnen. Hij deed eerst een paar rustige stootjes, en ineens duwde hij hem helemaal in me. Wat dat betreft zijn wij ideaal op elkaar afgestemd. Zijn pik is lang genoeg om me net dat ahhjj gevoel te geven. En hij kan helemaal in me.

Met rustige lange halen begon hij me te neuken. Mijn tepels waren keihard, en hij liet ze lekker tussen zijn vingers rollen. Bij elke stoot die hij gaf hoorde je het geile soppend geluid van mijn kut. Ik voelde langs 1 been een straaltje kutsap naar beneden lopen. Ik ging met mijn hand naar mijn kutje toe, en begon lekker snel over mijn klitje te wrijven. Terwijl ik dit deed pakte hij mij bij mijn schouders vast en trok me steeds harder over zijn pik heen. Heel mijn lichaam gloeide en ik stond te wankelen op mijn benen. Ik had geen zin om te stoppen en wilde klaarkomen. Terwijl ik een orgasme heb wil ik het liefst dat hij door blijft gaan met hard neuken.

Ik zei tegen hem dat hij harder moest neuken omdat ik bijna ging komen. Hij pakte me nog steviger vast en pompte in een hoog tempo zijn paal in en uit mijn kut. Hard en diep tot tegen mijn baarmoeder. Mijn benen begonnen te trillen, en mijn kut begon zich ritmisch samen te trekken.

Ik kreunde het uit een riep....neuk me...neuk me met die lekkere pik van je. Ik had een vreselijk lekker orgasme, en zoals wij het altijd een cijfer geven....Dit was een 9.

Dit voelde naar meer.

Ik pakte zijn hand vast en trok hem mee richting de trap. Eenmaal boven in de slaapkamer ben ik wijdbeens op bed gaan liggen, en hem de opdracht gegeven om mijn kut klaar te likken, anders werd er niet meer geneukt.

Dat was niet tegen een dove gezegd, en kroop tussen mijn benen. Hij spreidde mijn lipjes en begon lekker rustig te likken...zuigen...sabbelen

Ik trok mijn lipjes uit elkaar zodat mijn klitje goed bereikbaar is. Kundig begon hij mijn klitje te bewerken met zijn mond en tong. Terwijl hij dit deed stopte hij twee vingers in mijn kut. Binnen no-time kwam ik heerlijk klaar. Cijfertje....7

Hij is op het randje van het bed gaan zitten, en ik staand met mijn rug naar hem toe, zijn pik in me laten zakken. In een rustig tempo ben ik hem gaan neuken.

Ik was al helemaal uitgeput, dus had er geen zin in dat het lang ging duren. Ik spande mijn kutspieren aan zodat ik vreselijk strak om zijn pik zat. Ik denk dat het geen tien halen meer duurde, en gaf aan dat hij ging komen.

Heerlijk heeft hij in mijn kut gespoten.
Dat is een uhm expliciete beschrijving. Het was vast heel lekker
Damn ik heb een enorme griep achter de rug maar ben gelukkig herstellende en had gister dus zin in een beurt...wel een snelle aangezien de energie ver te vinden is.



-met wie heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd? Mijn lief

-waar heb je een fucking geile neukseksbeurt beleefd? Badkamer

-ben je klaargekomen tijdens de fucking geile neukseksbeurt? Ik niet, hij wel

-kwam je partner klaar tijdens de fucking geile neukseksbeurt? ja

-heb je gegild, gejankt of gegromd tijdens de fucking geile neukseksbeurt? Nee ik heb wel onwijs mijn kop gestoten aan de kraan tijdens zijn laatste stoot

-had je overal pijn na de fucking geile neukseksbeurt? Nee alleen aan mijn hoofd..

-wie was de baas tijdens de fucking geile neukseksbeurt? Mijn lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven