beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kralenketting83 schreef op 14 november 2016 @ 20:35:

Anders draai je t volgende keer om BW. Laat je eerst haar (bijna) komen en zorg je daarna pas voor jezelf. Of beter probeer je daarna haar tegelijk te laten komen.



Of verzin iets anders waardoor een vluggertje wel bevredigend wordt, voor beide.Haha, zij wordt helemaal wild (op de verkeerde manier) als ik tussendoor stop. Trouwens, ik dacht dat vrouwen meerdere keren konden klaarkomen? Is dat vaker wel dan niet het geval in algemene zin?
Alle reacties Link kopieren
Als ik bij mezelf kijk zijn er meerdere manieren van klaarkomen.

Soms ben ik erna spontaan opgedroogd, andere keer dan heb ik een handdoek nodig.

Het hangt o.a. van de tijd van de maand af en van de duur van t voorspel.

En nee ik kan lang niet altijd meerder keren klaarkomen. Soms gaat t heel makkelijk soms wil het helemaal niet.



Ik vind t treurig om jou conclusie 'voor herhaling vatbaar : nee' te lezen.
Alle reacties Link kopieren
En treurig om zo weinig te weten van hoe het orgasme van zijn eigen partner in elkaar steekt.



Ijsschep, binnenkort krijg je een liefdesbaby van andermans man of lees ik dat nou fout?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Kralenketting83 schreef op 14 november 2016 @ 21:30:

Ik vind t treurig om jou conclusie 'voor herhaling vatbaar : nee' te lezen.Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel. Daarom zei ik ook: als de nood hoog is, dan is het voor mij een kwestie van even eroverheen en dan is de druk van de ketel. Zij heeft minder zin, maar ik zou graag vaker EN spannender willen. Zij is een beetje saai in bed... Houdt niet van nieuwe dingen. Ik stel bijvoorbeeld regelmatig voor om haar te beffen, maar dat wil ze niet. (vind ik geil, snapt zij niet) Volgens mij zit ook tussen haar oren, want ze is onzeker over haar lijf. Ja ze is wat mollig, maar daar vind ik juist super sexy. Maar dat krijg ik er bij haar niet in. Zelfs toen ze me vroeger heeft betrapt op het kijken op internet naar sexy foto's van volle vrouwen. Dus ze weet dat ik op vol val. Maar goed...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 november 2016 @ 21:38:

En treurig om zo weinig te weten van hoe het orgasme van zijn eigen partner in elkaar steekt.



Ijsschep, binnenkort krijg je een liefdesbaby van andermans man of lees ik dat nou fout?



Wait what?! Waar haal je dat vandaan? Zij komt elke sexbeurt klaar :S



Het enige waar ik over zat te klagen is dat de sex niet spannend genoeg is. Even samenvattend onze sexleven: beetje strelen, beetje masseren, beetje teasen, daarna mijn pik erin tot ik klaarkom (misio en doggy) en daarna haar vingeren tot ze klaar komt en daarna slapen. Heel soms komt zij bovenop mij en op een zeldzaam moment een pijpbeurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:BowersWilkins schreef op 14 november 2016 @ 21:20:

[...]. Trouwens, ik dacht dat vrouwen meerdere keren konden klaarkomen? Is dat vaker wel dan niet het geval in algemene zin?

Hier haal ik dat vandaan.

Klinkt niet alsof je enige notie hebt van hoe haar lijf en orgasmes werken.

Jammer dat ze zo weinig experimenteel en veel onzeker is. Bedvrijheid is een groot goed.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 november 2016 @ 21:49:

[...]



Hier haal ik dat vandaan.

Klinkt niet alsof je enige notie hebt van hoe haar lijf en orgasmes werken.

Jammer dat ze zo weinig experimenteel en veel onzeker is. Bedvrijheid is een groot goed.



Ze hoeft gewoon niet een volgende keer... Ze is voldaan na 1 keer. En die ene keer vindt ze belangrijk.



Dank voor je uitleg btw!
Uh, mag ik jullie verwijzen naar de seksklets?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
...
Wel. Dat mag ik wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 november 2016 @ 21:58:

Uh, mag ik jullie verwijzen naar de seksklets?Verwijzen mag altijd
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 november 2016 @ 22:06:

Wel. Dat mag ik wel Nee hoor.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 november 2016 @ 22:08:

[...]



Nee hoor.Wellus
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 november 2016 @ 22:10:

[...]



WellusGa je mee?
Alle reacties Link kopieren
Nou is dit zo'n beetje het stompzinnigste topic ooit, maar dit gedoe slaat ook nergens op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik dacht dat jij je laatste neuk had beschreven, juichte al even inwendig.
...
...
....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 november 2016 @ 22:38:

Oh, ik dacht dat jij je laatste neuk had beschreven, juichte al even inwendig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Roos!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer heerlijk liggen neuken met mijn vriend. Aangezien ik de hele avond hem wou verleiden mee naar boven te gaan, was eindelijk rond 10'en het moment dat we samen lagen te zoenen op bed. Elkaar uitkledend begon ik hem te pijpen waarna hij stijver en stijver werd. Hierna heeft hij mij gelikt waarna hij met het idee kwam dat ik moest gaan liggen. Hij knielde boven mijn tieten waarna ik mijn handen onder zijn billen heb gepakt en hem weer begonnen te pijpen. Een paar minuten lang.

Hierna ging hij naar achter en heb ik mijn benen in zijn nek gedaan. Eerst zachtjes waarna hij na een tijd lekker zijn gang kon gaan. 1 orgasme verder omgedraaid en doggy gedaan. Deze avond geëindigd met lepeltje-lepeltje waarna mijn vriend stotend in mijn vagina klaarkwam. Niet al te lang hierna in slaap gevallen want vandaag moet er weer gewerkt worden.
Alle reacties Link kopieren
- locatie; Bij mijn vriendin thuis

- met zn tweeën

- anticonceptie De pil

- voorspel ja beffen vingeren vibrator, pijpen, 69, cockring, ballen knijpen,

- de daad; missionaris, doggy, op haar zij liggend. samen komen.

- naspel ja; Spelen met "creampie" kijken, vingeren, proeven.

- voor herhaling vatbaar ja; het is mijn vriendin als we seks hebben komen wij beide diverse keren klaar. ik als man heb iets meer tijd nodig, we hebben beide hoog libido en genieten volle teugen!
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer lekkerer seks gehad met m'n meisje.

Verschillende standjes: cowgirl, doggy, missionaris



Naar het einde toe haar hard moeten nemen en op vraag van haar willen klaarkomen op haar buik, maar de druk stond iets te hoog waardoor ik onverwacht tot in haar gezicht spoot.

Gelukkig konden we er alletwee goed om lachen
- locatie



In hotel



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



3 personen, 1 dame (ik) en 2 mannen, legaal

Van de 5 uur 3 uur met vriend en 2 uur met partner erbij



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



Nee, exclusiviteit



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



Duur; +/- 5 uur

Voorspel; zoenen, strelen, droogneuken, pijpen, beffen, knuffelen, stoeien, vingeren



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



Tijdens beffen orgasme, ik bovenop orgasme, vingerend een orgasme

Vriend en man beiden 3x orgasme tijdens neuken



Standjes...missionaris (liggend en zittend), doggy, zijlings, cowgirl, lapdance, ik op mijn rug, dubbel





- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



Jazeker naspel...onder de douche nog heel even pijpen, rug wassen, zoenen en daarna samen op bed in elkaars armen (vriend en ik, partner was even weg)



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.



Jazeker! Geen twijfel mogelijk.
- locatie

Bij mij thuis



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

Mijn lief en ik



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Nope. Ik ben steriel



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

De eerste blik op elkaar is al voorspel



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

Na diep tongzoenen heb ik haar broek uitgetrokken en op de eettafel hard genomen. Daarna hebben we op de bank gekletst en gezoend terwijl zij op mijn schoot zat met mij diep in haar. Ze bereed me, mijn handen onder haar billen. Daarna naar de slaapkamer en alles gedaan wat we altijd doen; ongelofelijk lekker van elkaar genieten. Zo dichtbij elkaar zijn we dan. Ons cement. Weer beneden heb ik haar tijdens de pauze ( ) klaargelikt nadat ze achterover was gaan liggen, haar voeten op de armleuningen van mijn eettafelstoel.



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Kusjes. Douchen. Vlug. Weinig tijd.



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Elke dag, maar dan zonder dat haasten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven