beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
-Locatie

Thuis, badkamer en slaapkamer



-Aanwezige personen

Mijn vriend en ik



-Anticonceptie

Nee



-De daad

We stonden onze tanden te poetsen om naar bed te gaan. Toen we daarmee klaar waren heb ik hem tegen de muur geduwd in de badkamer, zoenen, door zijn broek met zijn stijve gespeeld en elkaar langzaam uitgekleed. Hem weer tegen de muur gezet en langzaam met mijn mond en handen naar beneden gewerkt. Diep gepijpt en met zijn ballen gespeeld terwijl hij met zijn handen in mijn haren meebewoog. Nog wat extra aandacht voor zijn eikel, zuigen en met mijn tong strelen. Al likkend en strelend terug omhoog, waarna hij me optilde en op het badkamermeubel neerzette. Hij ging tussen mijn benen zitten en heeft hij me gebeft. Eerst met kleine likjes, daarna met meer druk en langere, rondjes rond mijn gevoelige plekje. Hij nam me mee naar de slaapkamer en had doggy style ingedachten. Toen ik op handen en knieën zat verwachte ik dat hij me flink zou nemen maar hij liet het voorspel nog even duren. Hij likte me eerst en ging met twee vingers rustig aan de slag. Ik werd intussen helemaal gek maar hij was niet van plan me al te laten komen. Hij gleed met zijn stijve naar binnen en haalde die er na een paar keer stoten weer eruit en likte en vingerde me weer verder. Hij heeft dit nog een paar keer gedaan tot ik mijn orgasme kreeg, waarna hij al snel zelf in me klaar kwam.



-Naspel

Samen douchen en zoenen



-Voor herhaling vatbaar

Zeker
Alle reacties Link kopieren
ik moet echt mijn badkamermeubel eens vervangen. als ik er met mijn handen op leun stort ie al van de muur af.
very metal
Alle reacties Link kopieren
die wasbak ligt praktisch los op het kastje eronder, dus sowieso schuift dat ding alle kanten op als je je staat te scheren.
very metal
Alle reacties Link kopieren
- locatie: keuken & slaapkamer



- aanwezige personen: 2, getrouwd



- anticonceptie gebruikt: Jup man gesteriliseerd.



- voorspel:

In de keuken heerlijk begonnen met zoenen. Hij trok m'n bh uit en kneep lekker in m'n tepels. Door z'n broek heen met zijn ballen en lul gespeeld en hij vingerde me.



- de daad:

Boven een vlugge striptease en hij begon me meteen te vingeren. Toen ik klaarkwam dook hij onder de deken en met 2 vingers in me befte hij me naar nog meer hoogtepunten. Net toen ik hem wilde gaan pijpen trok hij me naar zich toe en begon me hard te neuken met m'n benen tegen zijn schouders. Ik dacht dat ik gek werd zo lekker. Hij stopte om mij weer te beffen en ik zag mijn kans om hem in m'n mond te nemen. Als ik zo geil ben wil ik zo graag pijpen! Uiteindelijk boven op gaan zitten en terwijl hij mijn heupen vast hield en meestootte samen heerlijk klaar gekomen.



- naspel: uithijgen,knuffelen en nog een beetje spelen met elkaar.



- voor herhaling vatbaar: zeker!
Bij mij thuis, 2 personen en legaal. Heerlijk voorspel, tijdsduur geen idee meer.

Hij boven & van achteren, zeer bevredigend en beide orgasme.

Zeker ook naspel en voor herhaling vatbaar.
Bij mij thuis, 2 personen en legaal. Heerlijk voorspel, tijdsduur geen idee meer.

Hij boven & van achteren, zeer bevredigend en beide orgasme.

Zeker ook naspel en voor herhaling vatbaar.
Bij mij thuis, 2 personen en legaal. Heerlijk voorspel, tijdsduur geen idee meer.

Hij boven & van achteren, zeer bevredigend en beide orgasme.

Zeker ook naspel en voor herhaling vatbaar.
Drie keer achter elkaar?
quote:Amand schreef op 29 november 2016 @ 00:09:

Drie keer achter elkaar? Ja snap er niks van en krijg het ook niet meer verwijderd
quote:Amand schreef op 29 november 2016 @ 00:09:

Drie keer achter elkaar? 3 keer een andere man gok ik
Haha nee zo erg is t niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij thuis in bed, met zn 2en, hij niet legaal ik wel.

Anticonceptie ik prikpil, hij nix omdat hij al 4 jaar geen sex herft door omstandigheden

Voorspel jazeker, lekker knuffelen en zoenen.

De daad, in 1 woord fantastisch, verschillende standjes, uitproberen wat werkt voor ons (beide lichamelijke problemen) heel de ochtend liggen vrijen.

Voor herhaling vatbaar? Echt wel, volgende week weer

Knuffelsex is gewoon super lekker om het niet te doen, zeker met hem
Huh? Het is lekker om het niet te doen? Je doet het vast niet alleen niet met hem dan

(en pas op met zomaar die 4 jaar geloven en daarom geen condoom gebruiken...)
Pffff...wow!!!

Eigenlijk geeneens woorden voor afgelopen nacht.

Het was...alles waar ik ooit op hoopte, het was wow!

Hij was als een prins met goudblonde krullen, prachtige blauwe ogen en een stralende lach en hij wilde mij...helemaal en overal.

Met zijn heerlijke lijf, slank en sterk en lenig, goudbruine huid en alles helemaal lekker aan hem.

Hij zei de hele tijd hoe verschrikkelijk mooi hij mij vond en hoe ontzettend zacht mijn huid aanvoelde en zijn warme handen wisten precies wat ze moesten doen...

En zoenen...heerlijk en daarna, nog meer en toen...onder de douche ook en totdat het bijna ochtend was.

Het was magisch, als een droom en ik was helemaal op en top vrouw en hij was helemaal op en top man.

Waar was hij al die tijd?? Maakt niet meer uit nu, het is gewoon perfect ineens, alsof alle puzzelstukjes in 1 keer in elkaar vallen.



Hij raakte me precies goed aan, op alle fijne plekken, met de juiste druk en snelheid en met helemaal de juiste intentie. Zijn ogen keken zo blij en ze zeiden erbij, jij bent het voor mij en toen kroop hij in mij.

En vanmorgen toen we wakker werden weer, o het was zalig.

Just right...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 30 november 2016 @ 09:23:

Huh? Het is lekker om het niet te doen? Je doet het vast niet alleen niet met hem dan

(en pas op met zomaar die 4 jaar geloven en daarom geen condoom gebruiken...)

Ik bedoel dat het veel te lekker is dat je het niet kan laten...

En nee, er is verder op dit moment niemand anders.

Die vier jaar weet ik wel zeker, aangezien ik zijn geschiedenis helemaal ken... ik weet dat hij de waarheid spreekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 28 november 2016 @ 10:40:

ik moet echt mijn badkamermeubel eens vervangen. als ik er met mijn handen op leun stort ie al van de muur af.Toch maar eens repareren dan, bied weer mogelijkheden
Alle reacties Link kopieren
In de slaapkamer, met mijn vriend



Ik werd enorm geil wakker en er was nog even tijd voor de wekker afging. Mijn vriend wakker gemaakt door hem te zoenen in zijn nek, aan zijn oren te knabbelen en zijn ballen en lul door zijn onderbroek heen te masseren. Na een paar minuten zijn onderbroek uitgetrokken en wat steviger onder handen genomen terwijl ik een beetje met mezelf speelde. Toen ik nat genoeg was zijn stijve naar binnen laten glijden en hem bereden. Heerlijk hoe hij me dan bij mijn heupen pakt en probeert nog dieper in me te komen. Hij masseerde mijn borsten en tepels en begon daarna met zijn duim rond mijn clitje te draaien. Er zachtjes omheen, overheen, wat meer druk. Zo kwam ik al snel klaar en een paar minuten later spoot hij me vol met een paar laatste flinke stoten.



Geen naspel, douchen en naar het werk



Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel ik liever meer tijd heb om wat te plagen en meer voorspel. Mijn vriend wil elke dag wel zo wakker worden gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
samen met mijn vriendin naar een erotische bioscoop geweest, daar is best veel ruimte, heerlijke geile sex gehad met toeschouwers.. Hadden we nog nooit gedaan maar het maakte ons erg geil.

zij heeft ook nog met een andere vrouw gevreeen.. heerlijk!
geniet van het leven!
quote:-KING- schreef op 28 november 2016 @ 10:40:

ik moet echt mijn badkamermeubel eens vervangen. als ik er met mijn handen op leun stort ie al van de muur af.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend vroeg kreeg mijn vriend een telefoontje van zijn werk met de mededeling later aan het werk i.v.m vorst.

toen hij later het bed indook gevraagd of hij ook "zin" had aangezien ik geil werd van zijn lange piemel (wij slapen altijd naakt). niet veel later begon ik aan zijn piemel te trekken en later te pijpen terwijl hij met zijn vingers aan mijn kutje zat te friemelen. op een gegeven moment gestopt met pijpen omdat hij bijna kwam waarna we doggy deden. eerst zachtjes, maar op het laatst toch lekker hard genomen waarna hij spuitend in me klaarkwam. later samen gedoucht waarna ik hem weer gepijpt hebt en klaarkwam in mijn mond. heerlijk om je week hiermee te beginnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Oldstyler90 schreef op 05 december 2016 @ 11:05:

Vanochtend vroeg kreeg mijn vriend een telefoontje van zijn werk met de mededeling later aan het werk i.v.m vorst.

toen hij later het bed indook gevraagd of hij ook "zin" had aangezien ik geil werd van zijn lange piemel (wij slapen altijd naakt). niet veel later begon ik aan zijn piemel te trekken en later te pijpen terwijl hij met zijn vingers aan mijn kutje zat te friemelen. op een gegeven moment gestopt met pijpen omdat hij bijna kwam waarna we doggy deden. eerst zachtjes, maar op het laatst toch lekker hard genomen waarna hij spuitend in me klaarkwam. later samen gedoucht waarna ik hem weer gepijpt hebt en klaarkwam in mijn mond. heerlijk om je week hiermee te beginnenZeker een goed begin. En nu is hij aan het werk en proef jij dat zaad nog op je lippen zeker. Kun je nog lang nagenieten.
Alle reacties Link kopieren
locatie

Bij hem thuis

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

hij en ik

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

was kort maar oke

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

On top we both came!

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Nee

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Ja
Alle reacties Link kopieren
Haha geniaal topic! Mijn laatste wip was gewoon, simpel, liefdevol in de slaapkamer met mijn vriend! Zeker voor herhaling vatbaar hihi
Mermaid hair, don't care
Alle reacties Link kopieren
quote:123love123 schreef op 07 december 2016 @ 21:02:

locatie

Bij hem thuis

- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )

hij en ik

- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )

Ja

- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )

was kort maar oke

- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )

On top we both came!

- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )

Nee

- voor herhaling vatbaar ja/ nee.

Jaik vind dit een beetje laf en ongeïnteresseerd.
very metal
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 21:20:

[...]



ik vind dit een beetje laf en ongeïnteresseerd.Ik kan me niet herinneren hier een laatste neuk van jou gelezen te hebben, held

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven