Besnijden..

31-08-2015 05:38 7 berichten
Hey iedereen,



Gisteren is tijdens de seks met mijn vriend zijn toompje gescheurd,

het bloedde echt erg hard en dit willen we allebei nooit meer meemaken natuurlijk.

Hij had altijd al pijn tijdens het aftrekken en hij vond nooit dat het goed deed omdat het heel gevoelig was.



Daarom denk ik dat er toch iets mis is met zijn voorhuid/ toompje/eikel/...

Hij heeft deze week een afspraak bij de uroloog om zich te laten besnijden maar

nu weet ik toch niet of dit wel de beste keuze is op seksueel vlak?

Want daarom doet hij het vooral, en natuurlijk omdat het gescheurd is.

Maar is hij dan nog altijd even gevoelig voor aftrekken, pijpen, seks .. ?

En blijft het genot wel hetzelfde?



Op internet lees ik heel uiteenlopende meningen dus ik was benieuwd naar iemand

die er ervaring mee heeft.
Alle reacties Link kopieren
Is zijn voorhuid te strak en doet het daarom pijn tijdens de seks? Dan lijkt het me zeker een goed idee om te laten besnijden. Sommige mannen ervaren in de loop der tijd inderdaad een klein beetje ongevoeligheid, maar dat lijkt me altijd nog beter dan pijn...
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat hij niet gewoon het toompje inkorten?
...
quote:pien6 schreef op 31 augustus 2015 @ 08:02:

Is zijn voorhuid te strak en doet het daarom pijn tijdens de seks? Dan lijkt het me zeker een goed idee om te laten besnijden. Sommige mannen ervaren in de loop der tijd inderdaad een klein beetje ongevoeligheid, maar dat lijkt me altijd nog beter dan pijn...



Dit. Een ex van mij is op latere leeftijd besneden vanwege een te krappe voorhuid (phimosis). In het begin zal alles juist extra gevoelig zijn (er komt iets bloot te liggen wat nooit bloot lag, hij is toen ook strakker ondergoed gaan dragen omdat hij de frictie niet goed trok), daarna 'slijt' het gevoel langzaam iets, maar niet dusdanig dat je kan spreken van gevoels'verlies'.



Ik (als partner) vind t fijn, een besneden penis. Schoner, mooier, maar das denk ik een kwestie van smaak de truc voor soepele seks met een besneden man is glijmiddel. Veel glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 31 augustus 2015 @ 08:22:

Waarom laat hij niet gewoon het toompje inkorten?

Juist niet inkorten, lossnijden. Maar dat noem je geen 'besnijden', dus ik weet niet precies of Lisa94_ het nu niet begrijpt, of dat haar vriend naar heel drastische maatregelen grijpt terwijl een heel kleine ingreep genoeg zou zijn.



Lisa94_: Voor alle duidelijkheid: Als een man last heeft van zijn toompje, dan kun je die doorsnijden. Dat is 1 minuut werk, geneest eenvoudig, achteraf zie je geen verschil, alleen heb je een heel klein beetje meer 'bewegingsvrijheid' en kan hij niet meer scheuren. Besnijden is het volledig weghalen van de voorhuid. Daarmee is het probleem ook opgelost, maar heb je daarna geen voorhuid meer. Hoewel de halve wereld die niet heeft, is dat wel even wennen. En herstellen van die operatie duurt wel een paar weken.



Kortom: ik zou een afspraak maken met de uroloog voor advies, niet voor een besnijdenis, want volgens mij is dat niet wat hij wil.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Inkorten, lossnijden... als de chirurg de juiste term maar begrijpt toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 31 augustus 2015 @ 10:38:

Inkorten, lossnijden... als de chirurg de juiste term maar begrijpt toch?Besnijden, lossnijden... als de chirurg de juiste term maar begrijpt toch?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven