Bestaan er überhaupt goede seks-dating-sites?

07-01-2013 19:07 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?
Het aloude cafe



Maar serieus: elke man wil sex dus waarom kan jij er niet eentje tegenkomen op internet die dat ook wil?



In amsterdam lopen er toch voldoende rond?
en mijn aloude opmerking: door deze post heb je straks een aantal vriendschapsverzoeken van mannen hier en die willen allemaal neuken, als je ze dan afwijst, tja
Alle reacties Link kopieren
quote:baaarsjes schreef op 07 januari 2013 @ 19:07:

Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?Probeer eens chattijd.nl. Dat is gratis. Of stuur mij een berichtje, je weet nooit wat je tegen komt op een (vrouwen)forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 07 januari 2013 @ 19:09:

en mijn aloude opmerking: door deze post heb je straks een aantal vriendschapsverzoeken van mannen hier en die willen allemaal neuken, als je ze dan afwijst, tjaDit dus.
Zie je wel! hahahaha
Alle reacties Link kopieren
99,99 % kans dat TO zelf een man is...
Alle reacties Link kopieren
adultmatch schijnt wel Ok te zijn
Alle reacties Link kopieren
wordfeud

kik

secret flirt
quote:GiB schreef op 07 januari 2013 @ 19:19:

99,99 % kans dat TO zelf een man is...Idd...vrouwen hoeven over 't algemeen niet te betalen op sexdatingsites dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
secretcontact ...haha
Alle reacties Link kopieren
Nope... Gewoon naar de kroeg gaan Of een terrasje pakken haha
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf me erover verbazing dat mensen Wordfeud hiervoor gebruiken. Ik zal wel niet op een uitdagende manier spelen ofzo dat ik nooit zulke gesprekken heb op de chat ervan.
Alle reacties Link kopieren
je krijgt echt de meeste vreemde verzoeken op wordfeud, ik wist niet wat ik zag toen ik het begon te spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 07 januari 2013 @ 19:19:

99,99 % kans dat TO zelf een man is...

Ik denk dat ook, en dan is het antwoord op de vraag in de topictitel: nee. Seksdatingsitets werken vrijwel niet voor mannen, wel meer voor vrouwen.



Dus... als je een seksdatingsite tegenkomt, is het vrijwel zeker zwendel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:del_speciaal schreef op 07 januari 2013 @ 19:41:

[...]



Idd...vrouwen hoeven over 't algemeen niet te betalen op sexdatingsites dacht ik.

De meeste datingsites kosten evenveel voor mannen als voor vrouwen, maar ik kwam ook een datingsite tegen die voor mannen geld kost, en voor vrouwen gratis is.

Alleen... als man heb je niet zo veel aan een seksdatingsite. En als vrouw kun je beter naar een kroeg gaan. Ik geloof überhaupt niet dat dergelijke sites ooit goed kunnen werken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:silver1977 schreef op 07 januari 2013 @ 20:28:

je krijgt echt de meeste vreemde verzoeken op wordfeud, ik wist niet wat ik zag toen ik het begon te spelen.Waarom ik dan nooit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 07 januari 2013 @ 20:47:

[...]





Waarom ik dan nooit?





ik heb geen idee, heb je dan ook nooit dat vrouwen je gelijk resignen als je een random game begint ?

Wil ik gewoon een spelletje doen word ik gewoon tig keer afgescheept....
Alle reacties Link kopieren
Wordfeud...



Heb al een aantal keren overbesexte mannetjes als tegen stander gehad. Die alleen vroegen of ik ook geil was, en alleen sex gerelateerde maakte.



TO misschien maar even wordfeud downloaden??
Alle reacties Link kopieren
AFF

werkt voor mannen en vrouwen, alles tussen gratis en betaald profiel, hoe luxer je abo, hoe meer je van een porofiel. Ook de chat is leuk/ongedwongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:silver1977 schreef op 07 januari 2013 @ 21:07:

[...]





ik heb geen idee, heb je dan ook nooit dat vrouwen je gelijk resignen als je een random game begint ?

Wil ik gewoon een spelletje doen word ik gewoon tig keer afgescheept....



Ook al niet!



Speel nu Mindfeud en ik krijg echt alleen vrouwen als tegenstanders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als man zijnde wel een paar leuke contacten opgedaan bij Secondlove. Op deze site zitten veel meer mannen dan vrouwen, maar als je als man een leuk profiel maakt dan maak je dus wel degelijk een kans. Voor vrouwen zal het veel makkelijker zijn om hier een sexdate of een wat diepgaandere vriendschap te vinden. Ze hoeven geen uitgebreid profiel aan te maken en moeten zelf gewoon langs de profielen van mannen langs struinen.... Bovendien 'winnen' vrouwen na het aanmelden een gratis Full Membership.
Alle reacties Link kopieren
quote:silver1977 schreef op 07 januari 2013 @ 19:39:

wordfeud

kik

secret flirtWordfeud ja..Haha
Alle reacties Link kopieren
Of van die wanhopige foto's soms lach je echt een deuk op wf

succes ermee!! haha





quote:silver1977 schreef op 07 januari 2013 @ 20:28:

je krijgt echt de meeste vreemde verzoeken op wordfeud, ik wist niet wat ik zag toen ik het begon te spelen.
Ik ga wordfeuden tegen frizzy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven