Beste overburen.

16-06-2015 17:35 35 berichten
Fijn dat jullie zo van elkaar kunnen genieten, de overbuuf heeft net buurman een heerlijke pijpbeurt heeft gegeven, er is alleen één maar, er kunnen zo wel 70 flathuurders van appartementen meegluren . Als jullie in een geile bui daar geen bezwaar tegen hebben, allemaal prima. En dat op het balkon.

Maar om dat nu in het zicht te doen van iedereen die ook net even op het balkon zit is net iets te veel van het goede.



Ik wil niets met dit topic, alleen hoop ik dat mijn overburen het wel lezen
Alle reacties Link kopieren
Haha! Kon je niet even een applausje geven toen ze klaar waten lol
Internagelaktisch
De hond begon heel hard te blaffen
Alle reacties Link kopieren
Ik had keihard zuig buurvrouw ZUIG geroepen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha! Ik heb ook zulke overburen gehad!



Op een bepaald moment keek ik niet eens meer op of om als ze weer eens bezig gingen. Opeens dacht ik wel "hee dat is iemand anders!". Toen ging de buurvrouw vreemd
quote:hoelahoepla schreef op 16 juni 2015 @ 17:40:

hahahaha! Ik heb ook zulke overburen gehad!



Op een bepaald moment keek ik niet eens meer op of om als ze weer eens bezig gingen. Opeens dacht ik wel "hee dat is iemand anders!". Toen ging de buurvrouw vreemd
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 16 juni 2015 @ 17:39:

Ik had keihard zuig buurvrouw ZUIG geroepen "Zoegen, kreng!"
Broeva!!! Haro!!!
Kan niet anders dan dat ze het er om doen.
Ik zit met mijn laptop buiten, zou ik de laptop met de viva pagina naar de overburen draaien
Alle reacties Link kopieren
quote:Bromelia schreef op 16 juni 2015 @ 17:46:

Ik zit met mijn laptop buiten, zou ik de laptop met de viva pagina naar de overburen draaien Printscreentje maken, uitdraaien en in de brievenbus!
Waarschijnlijk vinden ze dat geil. Ik zou echt hard gaan lachen, uitlachen wel te verstaan. En doen alsof je foto's maakt.
quote:hoelahoepla schreef op 16 juni 2015 @ 17:51:

[...]





Printscreentje maken, uitdraaien en in de brievenbus!
De balkons zijn zo neer gezet, dat je geen andere kant op kan kijken, balkon richting balkon. Het was letterlijk een peepshow.
Alle reacties Link kopieren
Lang geleden had ik overburen met witte gordijnen en het licht aan in de slaapkamer, bijna iedere avond was er een voorstelling.
verba volant, scripta manent.
Ik zou de politie bellen.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer heel hard klappen, en hopen dat de buren mee klappen.



Het zullen je buren maar zijn die je even een showtje geven
quote:gismo72 schreef op 16 juni 2015 @ 18:04:

Ik zou de politie bellen.De politie is er voor andere zaken, niet voor een pijpbeurt
Alle reacties Link kopieren




Van de week met dat lekkere weer hadden wij de tuindeur openstaan

De buren (leuk stel , altijd ruzie en kabaal) boven ons hun balkon deur

We hoorde de buurman een harde kreun van genot uitbrengen..

10 minuten later hadden ze weer ruzie, toen heb ik er een hele harde kreun tegenaan gegooid ,

Hielp wel.. Ze waren stil
Alle reacties Link kopieren
Haha. Zulke overburen heb ik ook gehad. S'avonds, redelijk warm dus ramen open, lichten aan, gordijnen open en gillen maar.. Erg interessant. Ze doen het erom inderdaad, maar kan er wel om lachen zolang het niet te vaak gebeurd.
quote:Bromelia schreef op 16 juni 2015 @ 18:29:

[...]



De politie is er voor andere zaken, niet voor een pijpbeurt Het is volgens mij wel strafbaar als ze het op deze manier doen. Ondanks dat ze op eigen balkon zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bromelia schreef op 16 juni 2015 @ 18:29:

[...]



De politie is er voor andere zaken, niet voor een pijpbeurt Kan wel wezen, maar er zullen ook kinderen in de buurt wonen. Die hoeven dit toch niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een waterpistool bij gepakt. Effe afkoelen buurtjes!
Zo'n luchthoorn zou je kunnen gebruiken op zo'n moment...wedden dat ze even opkijken!



En dan moet jij natuurlijk even applaudiseren...ooo wat zou ik dat graag doen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch dit!
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer maar de vuvuzela erbij pakken? :P
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven