Bestel jij wel eens wat online?

02-12-2016 14:02 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op een site aan het neuzen en wil wat bestellen. Ik vraag me af, hoe komt dit aan? . Met heel groot de naam van het bedrijf erop.

Ik weet ongeveer welk product ik wil bestellen maar wat is er veel te koop!.

Bestellen jullie wel eens wat? .
Ik bestel zoveel online...
Alle reacties Link kopieren
Ja met stickers waar op staat "onmeunig dikke dildo"
"People, what a bunch of bastards"
Als ik iets bij zalando bestel, staat dat wel heel groot op de doos ja. Is dat een probleem?
Alle reacties Link kopieren
Meestal staat alleen het adres van de afzender erop, niet de naam van de online seksshop. Maak je dus geen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:06:

Ja met stickers waar op staat "onmeunig dikke dildo"Bij jou dus ook
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Soms adverteren ze met 'verzending in discrete verpakking'



Maar anders: boeien!
Alle reacties Link kopieren
Of woon je nog thuis ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel bijna alleen nog maar producten online. Iedere week komen er wel drie/vier pakketjes binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je doelt op erotische producten. In dat geval, ja. Ik heb weleens bij Christine Le Duc besteld, en dat kwam in een blanco-doos aan. Bij bijvoorbeeld bol.com of Wehkamp staat wel de naam erop.
Alle reacties Link kopieren
Dus eigenlijk is de blanco doos inherent niet discreet . Prachtig.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Greendale schreef op 02 december 2016 @ 14:14:

Ik denk dat je doelt op erotische producten. In dat geval, ja. Ik heb weleens bij Christine Le Duc besteld, en dat kwam in een blanco-doos aan. Bij bijvoorbeeld bol.com of Wehkamp staat wel de naam erop.Ah oke Ik vond de vraag ook al zo vreemd... Ken namelijk niemand die nooit iets online bestelt....
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:15:

Dus eigenlijk is de blanco doos inherent niet discreet . Prachtig.Haha, ja, de postbezorger weet precies hoe en wat als hij weer ergens zo'n 'discrete' blanco doos moet bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 02 december 2016 @ 14:20:

[...]



Haha, ja, de postbezorger weet precies hoe en wat als hij weer ergens zo'n 'discrete' blanco doos moet bezorgen.



Dat bedacht ik mij ook wel eens. Alles heeft een enorme merk of logo er op zitten. Degene die dat niet hebben zijn dus de discrete verpakkingen.

Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:15:

Dus eigenlijk is de blanco doos inherent niet discreet . Prachtig.
Eer kan lingerie in zitten of een speeltje of handboeien of een dvd, men weet nog niks toch, ook al staat er een logo op?
Alle reacties Link kopieren
quote:roermondse schreef op 02 december 2016 @ 14:15:

[...]





Ah oke Ik vond de vraag ook al zo vreemd... Ken namelijk niemand die nooit iets online bestelt....Wat vind je er vreemd aan dan?, staat onder de sex pijler toch?.
quote:Froezel schreef op 02 december 2016 @ 14:29:

[...]





Wat vind je er vreemd aan dan?, staat onder de sex pijler toch?.Dan nog is het handig om even uit te leggen waar het over gaat.
Alle reacties Link kopieren
er staat geen merk of iets dergelijks op, is helemaal wit. Maar de postbezorgers weten het hoor, ze zien meteen wanneer het van Pabo of zo is. Pas had ik een pakket met open gleuf, hadden ze gespiekt...
Alle reacties Link kopieren
Rijden ze voor met een opzichtig rood busje met de leus: "Dildo Wereld, voor het diepgaand plezier". Foto van webcammodel #717 in latex met een kerstmuts op.



Nee het wordt vaak echt wel discreet verstuurd.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
... wil de eerste, die nog nooit een sex-toy gekocht heeft, dan NU zijn vinger opsteken? --> het is niet iets om je voor te schamen.

Je kunt, als je toch nog wat beschaamd voelt, het misschien beter bij een post-agentschap laten bezorgen... anders moet je het straks bij de buren ophalen.
Nou papa gijs, ik heb nog nooit een seksspeeltje besteld maar het zou mij echt aan mijn reet roesten wat de postbezorger er al dan niet over denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 02 december 2016 @ 14:35:

Rijden ze voor met een opzichtig rood busje met de leus: "Dildo Wereld, voor het diepgaand plezier". Foto van webcammodel #717 in latex met een kerstmuts op.



Nee het wordt vaak echt wel discreet verstuurd.

Dat lijk me echt wel humor vooral voor het gelovige dorpje waar ik woon!.



Hier worden de pakketjes vaak aan buren gegeven als je niet thuis bent. En als er dan met neonletters Pabo ofzo opstaat, zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten..
Alle reacties Link kopieren
quote:Froezel schreef op 02 december 2016 @ 14:29:

[...]





Wat vind je er vreemd aan dan?, staat onder de sex pijler toch?.



Juist daarom zou je denken dat het niet zo moeilijk is om te zeggen dat het om een product van een of andere seksshop/christine le duc of iets anders gaat. Als ik namelijk gewoon jouw vraag zou beantwoorden zou ik zeggen:

"Ja vaak staat er de naam van het bedrijf op, bijvoorbeeld Bol, Zalando, Wehkamp enzovoorts."



En ja, ik bestel wel eens wat online. Gisteren nog een boek gekocht bij Bol.com.
Alle reacties Link kopieren
Sommige brieven en pakketjes zijn discreet. Zo heb ik een aantal brieven gekregen (echter geen enkele daarvan is gerelateerd aan seks) zonder afzender. Ze zijn wel aan mij geadresseerd. Pas als ik het openmaak is het duidelijk van wie het is.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven