Betaalde seks

19-05-2016 19:36 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Allereerst wil ik even melden dat ik dit topic NIET heb gemaakt voor vooroordelen, nare reacties dat je het vies vind etc etc.



Het is nu zo dat ik door een persoon benaderd ben, lang gesprek gehad en er was een leuke klik. Ineens begon hij over iets wat voor mij nieuw was: betaalde seks, intimiteit en dates voor langere tijd.

Echter gaat het hierbij om hoge bedragen en ben ik toch nog een beetje huiverig: hoe kan ik de betaling het beste afhandelen? Overmaking via de bank? Ben bang voor nepgeld oid.



Nogmaals: ik weet dat 99% het zelf niet zou doen en daar vraag ik jullie mening ook niet over. Aub begrip hiervoor. Vraag slechts hoe ik de betaling op de meest veilige manier kan afhandelen.
Pinnen
Alle reacties Link kopieren
In je beha of onder je jarretel?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
In natura is denk ik niet het goede antwoord, hè ?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
gewoon als zo'n leuke blauwe of roze steen die de afgelopen dagen op veilig verkocht zijn
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Een beetje klassemeid laat zich natuurlijk per creditcard betalen!

Daar heb je tegenwoordig hele mooie draagbare apparaatjes voor, die werken over het gsm netwerk, net als je telefoon. Bedank wel dat je dan dus belasting moet betalen. En dat is heel wat duurder dan af en toe een paar nepbiljetten
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat je pooier hier wel advies in kan geven toch? Hoe doet hij dat bij de andere hoeren dan, of wordt jij zijn eerste?
Nou overmaken via de bank zou ik niet doen, dat laat sporen na he en volgens mij is dat niet de bedoeling als ik het zo lees. Ga samen pinnen of koop zo'n lamp om biljetten te checken.



Zie je het wel zitten om zo'n relatie aan te gaan? Dus ook als je ongesteld bent (dit moet jij dan maar op lossen want hij heeft zin en het is niet zijn probleem), als je moet werken/studeren, enzo?
Gister bij undercover in nl met nokias en chocolade
Ik zou het wel gewoon via de bank doen en aangeven voor de inkomstenbelasting. Kosten voor condooms en SOA-testen mag je aftrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij eerst langs de kassa moet en daar een ticket moet kopen. Heeft de pooier ook nog iets te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met "hoge bedragen"?

Op je Paypal bijvoorbeeld mag tot €1400 (of zoiets) gestort worden zonder bij de belastingdienst te melden.

Als het om een paar ton gaat dan moet je iets anders zoeken.
De veiligste manier om dit af te handelen lijkt me via de HA. Deze kan je vervolgens doorverwijzen naar een psycholoog daar kan je aan de slag met je zelfbeeld en eigenwaarde!
Gewoon zijn pasje door jouw gleuf laten glijden.
Alle reacties Link kopieren
Doe het niet. Sorry, couldn't hold my tongue. Doe. Het/ Gewoon. Niet. Je verkoopt je trots. Die is onbetaalbaar.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Is het zo'n sugardaddy? Ja he? Oude mannen denken dat ze god zijn, soms. Doe er niet aan mee ajb. Je maakt je sexe ook belachelijk ermee, laten die oude mannen hun eigen vrouw maar weer verleiden.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:MinkeDeWit schreef op 19 mei 2016 @ 19:52:

Ik zou het wel gewoon via de bank doen en aangeven voor de inkomstenbelasting. Kosten voor condooms en SOA-testen mag je aftrekken.Denk eerder dat ze klanten moet aftrekken. (Te makkelijk dit).
Alle reacties Link kopieren
quote:Sapsorrow schreef op 19 mei 2016 @ 20:17:

Is het zo'n sugardaddy? Ja he? Oude mannen denken dat ze god zijn, soms. Doe er niet aan mee ajb. Je maakt je sexe ook belachelijk ermee, laten die oude mannen hun eigen vrouw maar weer verleiden. Inderdaad, vrouwen zoals TO zorgen ervoor dat mannen nog minder respect hebben en ontwikkelen voor vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Via je bank. Pinnen, creditcard.



Geen cheques accepteren. Ook niet cash.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik ben vooral benieuwd naar je leeftijd. Als je 16/17/18 bent krijg je toch heel andere adviezen dan wanneer je 42/43/44 bent.

Mogen wij je leeftijd weten TO?
Alle reacties Link kopieren
Wat een vooroordelen weer ! Ik ken veel van dergelijke dames. Allemaal zonder pooier. Zelstandige, zelfbewuste vrouwen.

To: cash laten betalen in gebruikt geld.
Alle reacties Link kopieren
quote:verbena78 schreef op 19 mei 2016 @ 20:11:

De veiligste manier om dit af te handelen lijkt me via de HA. Deze kan je vervolgens doorverwijzen naar een psycholoog daar kan je aan de slag met je zelfbeeld en eigenwaarde!Want werken voor je geld is fout?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Je onderschrift, snuffelbeer.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Je maakt je zorgen over de manier van betalen, maar of hij je opzadelt met een soa boeit je niet?



Laat hem pinnen waar je bij bent?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Waarom bang voor nepgeld? Is het zo'n louche figuur?



Deel over laten maken en deel cash?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven