Betrapt (worden)!

19-03-2015 20:45 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit nieuwschierigheid en ook een beetje voor de lol (misschien zijn er wel meerdere topics over geweest)..



Zijn hier mensen die wel eens betrapt zijn tijdens seks? (Door ouders, kinderen etc.)



Of



Betrapt zijn tijdens vreemdgaan? Of hun partner hebben betrapt? (Op heterdaad)



Ben benieuwd naar jullie verhalen en hoe jullie hier mee om zijn gegaan.



Ik zelf ben wel eens betrapt door mijn schoonvader die zonder aan te bellen zomaar in ons huis kwam (hij had een extra sleutel). De schaamte is soms niet te houden, wat na verloop van tijd wel minder wordt, maar toch geen pretje haha.
Alle reacties Link kopieren
nieuwsgggggierig!
Alle reacties Link kopieren
Door ex-schoonmoeder. Dat mens kwam te pas en on te pas ongevraagd binnenvallen (heel irritant) en op een dag waren ex en ik de horizontale tango aan t dansen, ik zat bovenop en schoonmoeders kwam weer eens ongevraagd binnenvallen. Ze kijkt ons aan, ik keek haar aan en kon t niet laten om even te grijnzen en snel een knipoog te geven.
Alle reacties Link kopieren
Ja, bij mijn eerse keer.

Ik en vakantievriendje lagen boven op het dak, van het hotel, waar hij werkte.

Zijn broer scheen ineens een zaklamp op ons.

Hij Werkte daar ook, in de beveiliging en hoorde wat op het dak.



That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
GateK.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Door schoonmoeder in het begin van onze relatie. Zij zou een avondje weg zijn en we hadden het rijk voor ons alleen. Stond ze opeens in de kamer. Echt een gênant moment maar achteraf konden we er ontzettend om lachen. Oh wat schaamde ik me op dat moment zeg.
Door mijn vader. Ik gaf mijn vriendje destijds een pijpbeurt toen mijn vader beneden kwam en drinken wilde pakken uit de kast in de kamer. Hij kwam binnen.. Heuj pakte drinken en was weer weg. Zit je dan op je knieën.
Alle reacties Link kopieren
In het bos.

Man en ik waren net samen, woonden allebei nog thuis en zowel mijn als zijn ouders vonden hun huis geen hoerenkast, dus als wij wilden seksen, niet onder hun dak.



Wij savonds met schemer naar het bos gereden, om daar eens lekker aan de gang te gaan.

Dus ik sta daar voorover gebukt met man achter me, kijk ik omhoog staat daar een hond voor m'n neus, de eigenaar kwam er ook net aan lopen.

Heb nog nooit zo snel mijn broek omhoog getrokken



En een keer op het strand op de parkeerplaats van een hotel, achter de auto.

Staan daar bezig te zijn, komt er een man naast ons staan, of we misschien even de auto aan de kant wilden zetten, want hij kwam zo het parkeervak niet uit.. Nou was die beste man zelf degene die niet goed geparkeerd stond, maar ik vind het nog steeds grappig dat hij er even bij kwam staan om dat te vragen.



Tegenwoordig doen we het gewoon thuis en hoeven we het niet meer zo nodig buiten te doen.
quote:GateKeeper schreef op 19 maart 2015 @ 20:51:

Door ex-schoonmoeder. Dat mens kwam te pas en on te pas ongevraagd binnenvallen (heel irritant) en op een dag waren ex en ik de horizontale tango aan t dansen, ik zat bovenop en schoonmoeders kwam weer eens ongevraagd binnenvallen. Ze kijkt ons aan, ik keek haar aan en kon t niet laten om even te grijnzen en snel een knipoog te geven. haaaahahahahaha wat een gouden reactie van je
Ik ben nooit betrapt geloof ik.... Wel eens gehoord door m'n zusje. En toen ik nog thuis woonde logeerde mijn exvriendje regelmatig bij mij. Ik had ook een peuterbroertje en die kwam dan regelmatig 's ochtends binnenvallen. Nou heeft 'ie ons nooit betrapt, maar wij sliepen meestal nog naakt van de sex. En op een gegeven moment had ie dat door (dat wij altijd naakt sliepen als we samen sliepen) en dan liep ie 's ochtends naar binnen en trok 'ie ook z'n pyjama uit en kwam er heel tevreden tussen gekropen en dan zei hij: 'zo!' en keek ons dan heel gedecideerd aan met zo'n air van: jullie denken toch zeker niet dat ik dit feestje hier aan me voorbij ga laten gaan hè? Kleren of geen kleren.



Haha dat was wel schattig



Maar nooit echt betrapt dus, dit is wat het meest in de buurt komt.
De eerste keer dat ik bovenop zat, door mijn broer. Gelukkig keek hij vanuit het licht in het donker dus zag hij niet meteen wat er gebeurde. Gaf ons even tijd om het dekbed over ons heen te trekken daar hebben we vooral om gelachen achteraf.



Mijn schoonbroer(tje) heeft ons ook eens betrapt, kind was 6. mijn schoonmoeder had hem naar boven gestuurd om te vragen of we een spelletje mee wilden doen. Gelukkig heeft het kind zelf nooit beseft wat hij gezien heeft, hij dacht dat we gewoon aan het stoeien waren. Het werd pas echt gênant toen hij vroeg of hij mee mocht stoeien... en kwaad dat hij werd toen mijn vriend hem de kamer uit schopte, hij heeft nooit gezien dat zn broer geen kleren droeg op dat moment. Het kind was vooral heel erg boos, wij zo geschrokken dat we nooit meer seks hebben gehad overdag bij mijn schoonouders thuis...
quote:lux. schreef op 19 maart 2015 @ 22:00:

dan liep ie 's ochtends naar binnen en trok 'ie ook z'n pyjama uit en kwam er heel tevreden tussen gekropen en dan zei hij: 'zo!' en keek ons dan heel gedecideerd aan met zo'n air van: jullie denken toch zeker niet dat ik dit feestje hier aan me voorbij ga laten gaan hè?

Wat lief



Zelf nooit betrapt gelukkig, lijkt me echt vreselijk.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 19 maart 2015 @ 22:19:

[...]



Wat lief



Zelf nooit betrapt gelukkig, lijkt me echt vreselijk.Het was echt een héérlijke peuter haha!
En nu is het een heerlijk bruggertje trouwens maar die onschuld is ie inmiddels wel kwijt
quote:lux. schreef op 19 maart 2015 @ 22:21:

En nu is het een heerlijk bruggertje trouwens maar die onschuld is ie inmiddels wel kwijt Hier ook, kind heeft eindelijk door waarom hij niet mee mocht "stoeien" ^_^
Mijn eerste vriendje had een stiefbroertje van 15 jaar jonger, toen ik 16 was was dat vriendje 18 en zijn broertje 3.



Het is een keer gebeurt dat we onder het deken lagen en dat broertje binnen kwam;

"waarom liggen jullie in bed?"

"uhm, omdat we het koud hebben"

"dan moeten jullie ook gewoon kleren aandoen net als ik"

quote:_blabla_ schreef op 19 maart 2015 @ 22:25:

Mijn eerste vriendje had een stiefbroertje van 15 jaar jonger, toen ik 16 was was dat vriendje 18 en zijn broertje 3.



Het is een keer gebeurt dat we onder het deken lagen en dat broertje binnen kwam;

"waarom liggen jullie in bed?"

"uhm, omdat we het koud hebben"

"dan moeten jullie ook gewoon kleren aandoen net als ik"

Hehehe leuk hè, peuters
quote:catherinah schreef op 19 maart 2015 @ 22:24:

[...]





Hier ook, kind heeft eindelijk door waarom hij niet mee mocht "stoeien" ^_^Volgens mij weet mijn broertje het niet meer. Maar die was ook nog wat jonger
quote:lux. schreef op 19 maart 2015 @ 22:27:

[...]





Hehehe leuk hè, peuters Heerlijk peuterlogica, daar kun je gewoon niet tegenop.
quote:lux. schreef op 19 maart 2015 @ 22:00:

en dan liep ie 's ochtends naar binnen en trok 'ie ook z'n pyjama uit en kwam er heel tevreden tussen gekropen en dan zei hij: 'zo!' en keek ons dan heel gedecideerd aan met zo'n air van: jullie denken toch zeker niet dat ik dit feestje hier aan me voorbij ga laten gaan hè? Kleren of geen kleren.



Haha dat was wel schattig

Ik ben 1x betrapt. Ik was samen met iemand die een huis deelde en de (toen nog niet mobiele) telefoon ging. Wij lieten hem rinkelen, maar huisgenoot dacht daar duidelijk anders over en stormde binnen. Járen heeft hij een telefoon nagedaan, elke keer als hij me zag.
Moeder van vriend was bijzonder vrij. Ze gingen een weekend weg en vriend bleef thuis. Ik zou ook blijven slapen. Zus van vriend wilde dat weekend ook weer eens lekker in bad want dat had ze in haar eigen huisje niet. Nee zij moeders....vriend en tuorrebout hebben lekker het huis alleen. Kunnen ze van elkaar genieten zonder dat wij het horen. . Tja dus bedankt schoonmam. We waren net 18. Maar goed weekend was heerlijk.
Ben wel een keer betrapt door een ex schoonmoeder, die vond het de normaalste zaak van de wereld.

Ik destijds niet en heb mij lang geschaamd.

Nu ik wat ouder ben is het ook weer een geil idee om betrapt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Man, wat is het toch met die schoonmoeders. Ik heb het ook gehad. Lang geleden, beetje zelfde verhaal. Vriendin en ik dachten heel de avond het huis alleen te hadden. Zij woonde met haar moeder maar die werkte avonden. Filmpie gekeken en opgewonden geraakt, op de bank zitten zoenen enz enz.

Beiden hoorden we gewoon niets, denk te veel afgeleid en ik zat op mijn knieen op de grond voor de bank mijn vriendin te beffen, gaat die tussendeur gvd open. Keek op en kijk recht in het gezicht van mijn schoonmoeder, met mijn bakkes helemaal nat van het likken.

Ik durfde haar daarna ook niet meer aan te kijken, maar denk dat zij het niet erg vond, want ze deed extra aardig tegen me. Misschien dat ze snapte dat ik me schaamde.
Alle reacties Link kopieren
Door mijn Zusje, toen ik net een paar maanden had met mijn vriend (4 jaar geleden). Wij waren beiden ontzettend geil en gingen eerder op bed dan mijn zusje. Mijn vriend had net zijn penis tussen mijn borsten en ging een paar keer heen en weer. mijn zusje hoorde ons bed en stond opeens in de kamer. ik had hem kennelijk niet op slot gedaan. Daar lig je dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven