bijna 6 maanden geen sex

24-07-2015 18:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jaar dolverliefd op een meisje. Normaal heb ik een bewogen sexleven (niet met haar). Sinds 5 maanden heb ik geen sex meer gehad omdat ik denk haar zo voor mij te winnen.is dit wel gezond? Zal ik doorgaan tot 6 maanden?
Alle reacties Link kopieren
Misschien dit voor altijd volhouden en dan kans hebben dat ze je alsnog niet wil!



Sorry, ik kan niet veel uit je verhaal opmaken. Kent ze je, weet ze dat je dit doet, ziet ze jou ook zitten enz.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Als je haar in 5 mnd nog niet voor je hebt gewonnen dan kan je t beter opgeven.
Huh? Wat is precies je relatie met haar? Hoe zou zij moeten weten dat jij "al" 5 maanden geen seks hebt?
Alle reacties Link kopieren
En jullie hebben een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het volhouden tot een jaar of 80.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Wil je een applaus voor jezelf en een schouderklopje?
Als ik het goed begrijp wil je dus iemand versieren door 6 maanden lang geen seks met anderen te hebben



En of het wel gezond is om een half jaar geen seks te hebben? Waarom zou dat ongezond zijn, er zijn een genoeg mensen die veel langer geen seks hebben en die gaan daar echt niet dood aan hoor.
Dus jij hebt geen seks met een ander in de hoop dat dit meisje op je gaat vallen?



Dat is best verknipt.
Nou, als je steeds met een ander het nest induikt heb je kans dat ze geen relatie wil. Maar geen seks = niet gezond lijkt me geen juiste stelling. Zelfs als je het tien jaar niet doet val je daar niet zomaar van om hoor.



Maar als je haar wilt is het wel handig om haar dat te laten weten. Vraag haar eens mee uit ofzo. Wil ze je niet? Dan hoef je die geenseksperiode niet te verlengen.
Sms'en of ze mee gaat wat drinken is wel sneller.
quote:Sidroht schreef op 24 juli 2015 @ 18:36:

Sms'en of ze mee gaat wat drinken is wel sneller.En als ze dan ja zegt haar niet meteen bespringen omdat je "al" een vijf maanden geen seks hebt gehad. Dat maakt niet zo een goede indruk bij de meeste vrouwen.
Vijf maanden en nog niks met dat meisje? Ik zeg, welkom in de friendzone.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 24 juli 2015 @ 18:39:

[...]





En als ze dan ja zegt haar niet meteen bespringen omdat je "al" een vijf maanden geen seks hebt gehad. Dat maakt niet zo een goede indruk bij de meeste vrouwen.En als je denkt dat je wel kans maakt op sex,je even aftrekken anders kom je binnen een minuut klaar als jij boven op haar ligt,vinden meiden ook niet leuk.......
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat er in dit topic wat tips staan :



Al jaren geen seks meer gehad
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als je na 5 maanden nog niet het gewenste resultaat hebt bereikt, zou ik ermee stoppen en overgaan op een andere tactiek (bv. Zeggen dat je haar leuk vindt en op date vragen?).
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou zij dat moeten weten dan? Ik neem aan dat je dat niet tegen haar hebt verteld, want dan kun je het helemaal wel vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:1ntern3t schreef op 24 juli 2015 @ 18:51:

Vijf maanden en nog niks met dat meisje? Ik zeg, welkom in de friendzone.



Of helemaal in geen zone. Uit niets blijkt dat het meisje hem kent.



Misschien heeft hij het wel over Jennifer Lawrence of zo.
Alle reacties Link kopieren
Heb haar al op date gevraagd. Ze wou niet. Maar als ik haar ontmoette gaf ze mij een verliefde blik, ik zag het ongetwijfeld in haar ogen. Tot ik haar vertelde over mijn sexleven, mijn cannabisverleden en mijn huidig sterroidengebruik, dan was het precies over. Ze weet van mijn geen sex periode. Misschien ben ik wel te geobsedeerd, maar de liefde moet je toch een kans geven vind ik..
quote:kenji schreef op 25 juli 2015 @ 15:59:

Heb haar al op date gevraagd. Ze wou niet. Maar als ik haar ontmoette gaf ze mij een verliefde blik, ik zag het ongetwijfeld in haar ogen. Tot ik haar vertelde over mijn sexleven, mijn cannabisverleden en mijn huidig sterroidengebruik, dan was het precies over. Ze weet van mijn geen sex periode. Misschien ben ik wel te geobsedeerd, maar de liefde moet je toch een kans geven vind ik.. er is hier niets om een kans te geven
Ah, we hebben de engerd van de dag te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Eh, noem je dat de liefde een kans geven? Je hele hebben en houwen aan een meisje vertellen dat niet eens met je op date wil? Ik zou ook feestelijk bedankt hebben... ze heeft waarschijnlijk een iets hoger zelfbeeld van haarzelf dan zaadopvangbak te spelen. Sjemig.
quote:kenji schreef op 25 juli 2015 @ 15:59:

Heb haar al op date gevraagd. Ze wou niet. Maar als ik haar ontmoette gaf ze mij een verliefde blik, ik zag het ongetwijfeld in haar ogen. Tot ik haar vertelde over mijn sexleven, mijn cannabisverleden en mijn huidig sterroidengebruik, dan was het precies over. Ze weet van mijn geen sex periode. Misschien ben ik wel te geobsedeerd, maar de liefde moet je toch een kans geven vind ik..En ze wil niet met je date? Wat een verstandige gekke meid
Alle reacties Link kopieren
Ja Theemok1,misschien heb jewel gelijk. Dat allemaal vertellen had ik niet mogen doen, ik wou gewoon eerlijk zijn.Enkel dat van die opvangbak ben ik niet mee akkoord, dat is helemaal niet de bedoeling, ik had oprechte gevoelens voor haar. Ik ben helemaal geen engerd.
Alle reacties Link kopieren
Jamaar, zo kom je dan wel over hè... dat is het probleem. Je wil te graag, en dat is bijzonder onaantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven