Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies

03-11-2009 21:41 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen, zoveel voorkeuren, ook op gebied van seks.



Enkele wat meer bijzondere voorkeuren:

- BDSM

- anaal

- trio's

- groepssex

- parenclubs

- swingers

- open relaties

- plassex

en zo zijn er nog wel 100-en te bedenken.



De beoefenaars en/of geïnteresseerden hebben over sommige van die voorkeuren een eigen topic hier. Uiteraard kun je daar ook met je vragen terecht.



Dit topic is bedoeld voor vragen en opmerkingen als:"Hoe kun je zoiets nou dóen? Dat is toch vies? Ik vind dat zó immoreel! Dan hou je toch niet van je partner als je dàt wil? Ik snap die mensen niet want..."

Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden wegblijven uit die specifiekere topics.



Mensen met ervaring zullen proberen je vragen te beantwoorden. Iedereen mag inspringen met vragen èn antwoorden.



Pittige discussies zullen niet geschuwd worden.



Máár! Mensen nemen de moeite je vragen te beantwoorden, je vooroordeel misschien weg te nemen, en er zijn ook mensen die dus de moeite nemen (en misschien wel al hun durf bij elkaar moeten rapen) om hun vraag te stellen en op die manier de kans bieden misverstanden en vooroordelen uit de weg te ruimen.

Laat elkaar dan ook in waarde, geen bashen, beledigen of provoceren.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjha schreef op 03 november 2010 @ 23:44:

Over een bijzondere voorkeur gesproken...

Ik heb sinds kort een relatie met een man die het geil vindt als ik ballonnen opblaas. Hij zou het liefst zien dat ik ze opblaas tot ze knallen, maar daar heb ik juist een enorme hekel aan, dus voorlopig doe ik dat niet.

Hij heeft een enorme verzameling van grote ballonnen. Zoveel dat ik me afvraag waar we die ooit voor gaan gebruiken/ waar hij die voor heeft aangeschaft.Ik denk dat 'ie ze stiekem bij je wilt inbrengen en dan opblazen.. Heeft hij zijn eigen opblaaspop gecreëerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem even de vrijheid 'n stukje uit de OP te quoten:quote:

Máár! Mensen nemen de moeite je vragen te beantwoorden, je vooroordeel misschien weg te nemen, en er zijn ook mensen die dus de moeite nemen (en misschien wel al hun durf bij elkaar moeten rapen) om hun vraag te stellen en op die manier de kans bieden misverstanden en vooroordelen uit de weg te ruimen.

Laat elkaar dan ook in waarde, geen bashen, beledigen of provoceren.Mogen de quasi lollige opmerkingen over de ballonnen ook achterwege blijven s.v.p.?
HC en Veronicas, die kaarsen die veranderen in een soort van massageolie zijn absoluut niet heet. Dat is echt alleen een beetje warm. Ik heb zo'n kaars wel eens gevoeld en het leek mij helemaal niets om dat te gebruiken als echt kaarsvet...



Ik bedacht me trouwens dat er ook SM-kaarsen bestaan, speciaal hiervoor dus. Als je op 'SM kaars' googelt, dan krijg je direct een aantal webshops. Ik vind het alleen een beetje zonde van het geld, aangezien het ook met normale kaarsen kan, maar als jij het voorzichtig aan wil doen (wat heel verstandig is!), is dit misschien ook nog een idee.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, CC. Ik zal eerst eens uitzoeken hoe het me vergaat met de huis, tuin en keuken-kaarsen van de Blokker. Mocht dat toch nog te heet zijn, dan kan ik inderdaad altijd nog speuren naar speciale SM kaarsen. Allicht verkopen ze die ook bij de gemiddelde seksshop.



Overigens wilt mijn vriend vanavond samen even het Kamasutraboek doorbladeren... *grijns*



@Veronicas: snap ik.. Maar kom op; ballonnen? Heb je al even "geloept"? Ik neem die post niet serieus. Vind ik juist jammer dat ze zoiets dan hier post, terwijl dit wel een topic is voor serieuze vragen (hoe bizar ze soms ook moge zijn). Even stiekem off-topic: jouw motto = Feeling good - Muse?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 november 2010 @ 10:51:

[...]





Da's best wel eh........ apart, ja.

Zijn dat dan nog een speciaal soort ballonnen,of gewone Bart Smit dingen?

En hij bewaart ze? Dus het is niet alleen het blazen zelf wat hem opwindt?



Nou ja, het zijn grote ballonnen, die hij online koopt.

Bewaren, nou ja, hij heeft gewoon veel meer gekocht dan hij gebruikt. Ik begrijp het ook wel een beetje, want de verzendkosten vanuit het buitenland zijn volgens hem erg hoog.



Maar het is niet alleen het opblazen. We hebben wel eens een ballon tussen ons in gehad tijdens te seks (tussen de buiken zeg maar). Het was grappig om te zien hoe enorm het hem opwond. Daarnaast vond ik het zelf eigenlijk ook wel een soort van opwindend. Het is een apart gevoel zo'n ballon tegen je aan tijdens de seks. Daarnaast geeft het idee dat het ding kan knappen (en mijn vriend dan op me knalt) een bepaalde extra spanning.
Alle reacties Link kopieren
Als je een post niet serieus neemt, hoef je er niet op te reageren. Er flauw op reageren is nergens voor nodig. Ik ga ervan uit dat dat vanaf nu dan ook niet meer gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
aangaande kaarsvet en hitte, niet iedere kaars is geschikt. neem bij voorkeur geen gekleurde of geurende kaarsen, dan zit je over het algemeen wel goed.

Daarnaast, hoe hoger je de kaars houd, hoe kouder de wax op je huid, voor beginners, of als je bang bent dat het teveel is zou ik dus aanraden relatief hoog te beginnen met druipen, en als het goed gaat de kaars steeds dichter bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben helemaal nieuw op dit topic en zou graag wat meer willen praten over onderstaande gepost door Babsjuh.



Vaak zie je bij onderdanigen èn bij meesters wel dat er in het verleden psychische problemen hebben gespeeld. Maar als dat een kwestie is van oorzaak en gevolg denk ik eerder dat de mensen met psychische problemen in het verleden er voor gezorgd heeft dat ze een bepaald zelfinzicht hebben en dáárdoor toe kunnen geven aan die sexuele voorkeur. Ik denk niet dat die sexuele voorkeur het gevolg is van de psychische problemen.



Ik hoop dat de wijze waarop ik mijn post neerzet niemand beledigd maar soms heb ik het vermoeden dat mijn partner bepaalde sexuele voorkeuren heeft door of vanuit zijn verleden...Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd hoor want ik wil echt niet zeggen dat als je bepaalde voorkeuren hebt je daardoor ook standaard een rot jeugd heb gehad...Als voorbeeld: als hij een beetje boos is daarom ook zin heeft in wat hardere sex? Of kan dat los van elkaar staan?
Alle reacties Link kopieren
ik snap wat je zegt, en ik begrijp je ook zeker niet verkeerd.



Het gevaar met dit soort gedachte is dat je je feitelijk op het terein van de psychologie begeeft. en huis tuin en keuken psychologie brengt vaak meer schade dan wijsheid.



los daarvan, ja ik denk dat het kan. Ik denk dat er mensen zullen zijn die afwijkende voorkeuren hebben die niet gestoeld zijn op het verleden, maar dat het net zo goed mogelijk is dat iemand zo een klap van de molenwiek heeft gehad dat dit in zijn verdere leven doorwerkt. en als het kan doorwerken op gebied van werk, sociale relaties etc, dan ook op seks.



maar wat je met die informatie kan? wat wil je bereiken? je vriend beter begrijpen?
quote:SoulSearch schreef op 02 februari 2011 @ 12:34:

Hallo allemaal,



Ik ben helemaal nieuw op dit topic en zou graag wat meer willen praten over onderstaande gepost door Babsjuh.



Vaak zie je bij onderdanigen èn bij meesters wel dat er in het verleden psychische problemen hebben gespeeld. Maar als dat een kwestie is van oorzaak en gevolg denk ik eerder dat de mensen met psychische problemen in het verleden er voor gezorgd heeft dat ze een bepaald zelfinzicht hebben en dáárdoor toe kunnen geven aan die sexuele voorkeur. Ik denk niet dat die sexuele voorkeur het gevolg is van de psychische problemen.



Ik hoop dat de wijze waarop ik mijn post neerzet niemand beledigd maar soms heb ik het vermoeden dat mijn partner bepaalde sexuele voorkeuren heeft door of vanuit zijn verleden...Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd hoor want ik wil echt niet zeggen dat als je bepaalde voorkeuren hebt je daardoor ook standaard een rot jeugd heb gehad...Als voorbeeld: als hij een beetje boos is daarom ook zin heeft in wat hardere sex? Of kan dat los van elkaar staan?Er kan een verband tussen zijn, maar dat hoeft zeker niet.



Groot misverstand is overigens dat iedere onderdanige ook zou houden van pijn ondergaan, dat iedere Dominant het leuk vindt om pijn toe re dienen. Bij mij en mijn Vriend gaat het vooral om overdracht van macht/controle, pijn komt niet aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
Heb weleens een docu gezien van een D die in zijn jeugd misbruikt en mishandeld was en die zijn agressie op zijn subs los liet. Het gebeuren bleef buiten beeld, maar het resultaat (geluid was wel hoorbaar) was gewoon mishandeling over de grenzen van de sub heen, welke later ook in beeld kwam.



Het kan dus, maar dat hoeft zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sexueel best ver gaan binnen een vertrouwde relatie.



maar van een vent die een afgepelde sinaasappel in zijn kont heeft en graag wil dat ik daar met een voorbinddildo in ga rammen krijg ik toch echt de rillingen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
ik heb sowieso niks met voorbinddildo,s. en mannen die tegen me zeggen dat ze graag willen dat ik ze gebruik knap ik ook op af.

bij mij is het meer hoe ik me voel op dat moment, hoe de sfeer is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Je moet voorbinddildo's er ook niet in rammen valentina, dat moet je met beleid doen. De anus is kwetsbaar hoor



Ik knap niet af op iemands voorkeuren. Als de voorkeuren niet helemaal overeenkomen dan kan je toch gewoon op zoek gaan naar de overlap en doen wat beiden prettig vinden. Uitproberen en, indien gewenst, grenzen verleggen kan altijd nog.



Een tijdje terug liep ik ook niet warm voor het gebruiken van een voorbinddildo. Ik werd niet opgewonden van het idee maar ik ben wel nieuwsgierig van aard dus toen het geopperd werd ben ik het even later toch eens gaan proberen. Het is geen speeltje dat ik er elke week bij pak maar ik blijk het dus wél leuk, spannend en opwindend te vinden Mijn SV denkt er gelukkig hetzelfde over
Alle reacties Link kopieren
de man in kwestie vroeg me of ik daar doorheen wilde rammen.

hij had me een foto gestuurd met die sinaasappel erin, een ongepelde.

hele aardige man, was graag onderdanig, heb zelf liever afwisseling daarin. anaal bij vrouwen deed hij niet. heel gesprek met hem gehad via mail, was leuk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmh Valentina, bij die man zou ik waarschijnlijk ook de conclusie trekken dat we te veel verschillen qua seksuele beleving Ik houd trouwens ook wel van wat afwisseling in onderdanig/dominant
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echte 'pijn'willen voelen ook niet. Van knijpen in tepels krijg ik al de rillingen als ik het lees. Wel mag mijn vriend soms in m'n gezicht slaan met vlakke hand en op kont en me af en toe vastbinden. Door inderdaad endorfines voel je dan niet echt 'pijn'. . Vindt ie lekker, en als hij het doet vind ik het ook wel lekker :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin, een goede vriendin zelfs, die het super vindt om in haar tepels geknepen te worden door haar man. Hoe harder hoe lekkerder zelfs, zegt ze. Het prikkelt haar vaginale omgeving en haar clitoris, zegt ze. Ik kan me daar niks bij voorstellen, want als mijn man dat iets te hard doet, dan schiet ik al in de AUW-stress... Maar dat is blijkbaar voor iedereen verschillend....
Alle reacties Link kopieren
Is deze discussie/topic nog open? De laatste reactie is van 2011.
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Hij is open zodra jij bv een bijdrage levert... toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 16 maart 2011 @ 00:45:

Ik heb een vriendin, een goede vriendin zelfs, die het super vindt om in haar tepels geknepen te worden door haar man. Hoe harder hoe lekkerder zelfs, zegt ze. Het prikkelt haar vaginale omgeving en haar clitoris, zegt ze. Ik kan me daar niks bij voorstellen, want als mijn man dat iets te hard doet, dan schiet ik al in de AUW-stress... Maar dat is blijkbaar voor iedereen verschillend....Het lijkt mij ook pijnlijk, maar ze bestaan ja. Ik heb er ook eens eentje gehad die moest ik bijten in haar tepels. Zo hard en zo lang, tot bloedens toe. Elke keer dat ik stopte, werd me verzocht om door te gaan en hard te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 24 oktober 2014 @ 10:11:

Hij is open zodra jij bv een bijdrage levert... toch?



Mijn bijdrage is dan over het onderwerp BDSM.

Al jaren loop ik met een soort onderdanigheids gevoel en zou ik dat graag samen met mijn vrouw willen ontdekken.

Ook mijn fetish vind zij maar raar. Maar als ik op het internet kijk zie ik dat ik echt niet de enige man ben met die fetish.

Die fetish en onderdanige gevoelens gaan goed samen tot één geheel.

Zij komt uit een andere cultuur en staat er niet echt voor open, waardoor ik mijn gevoelens telkens weer wegdruk. Toch ben ik bang dat die gevoelens een keer de overhand gaan nemen en dat mijn relatie in gevaar komt.

Kan iemand mij helpen om dit toch met haar bespreekbaar te maken. Hoe pak ik dat aan?
rico60 wijzigde dit bericht op 24-10-2014 13:39
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Het belangrijkste vind ik dat alles in alle vrijheid gebeurt, dat niemand ergens toe gedwongen wordt waar hij zich niet fijn bij voelt en dat er wederzijds respect is. En wat twee (of meer) mensen dan precies samen lekker, fijn, geil, opwindend, enz. vinden om te doen, moet ieder voor zich weten.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Rico, hoe begrijpelijk het ook is dat jij je onderdanige gevoelens wilt ontdekken, je kan en mag haar niet in een dominante rol duwen. En dat gebeurt eigenlijk automatisch als jij met haar dit pad wilt ingaan. Ik heb in haar schoenen gestaan, ik heb het met mijn partner geprobeerd en ik werd er heel verdrietig van. Mijn man, de vader van mijn kinderen, degene met wie ik een gelijkwaardige relatie wilde had als liefste wens aan mijn voeten te zitten en aan mijn voeteneind te slapen. Afschuwelijk vond ik het.



Je kan je afvragen in hoeverre je het bespreekbaar moet maken, als je tegen een muur van onbegrip en ongeluk aanloopt is bespreekbaar maken helemaal niet leuk. Wat je dan doet met je verlangens en je fetisj is aan jou.

Wandering spirits heeft ook een toegankelijk forum, misschien kun je daar terecht met je vragen over dit onderwerp. Er zijn daar ongetwijfeld mensen die met die bijltje hebben gehakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 24 oktober 2014 @ 15:01:

Rico, hoe begrijpelijk het ook is dat jij je onderdanige gevoelens wilt ontdekken, je kan en mag haar niet in een dominante rol duwen. En dat gebeurt eigenlijk automatisch als jij met haar dit pad wilt ingaan. Ik heb in haar schoenen gestaan, ik heb het met mijn partner geprobeerd en ik werd er heel verdrietig van. Mijn man, de vader van mijn kinderen, degene met wie ik een gelijkwaardige relatie wilde had als liefste wens aan mijn voeten te zitten en aan mijn voeteneind te slapen. Afschuwelijk vond ik het.



Je kan je afvragen in hoeverre je het bespreekbaar moet maken, als je tegen een muur van onbegrip en ongeluk aanloopt is bespreekbaar maken helemaal niet leuk. Wat je dan doet met je verlangens en je fetisj is aan jou.

Wandering spirits heeft ook een toegankelijk forum, misschien kun je daar terecht met je vragen over dit onderwerp. Er zijn daar ongetwijfeld mensen die met die bijltje hebben gehakt.wat is precies het probleem, dit lijkt me wel mee te vallen, je ziet wel extremere wensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven